Αυτοκινητιστικά νέα

λύστε μου μια απορία ρε παιδιά..
αφού το κράτος βασίζει μεγάλο μέρος των εσόδων του στο αυτοκίνητο και ειδικά στον φόρο στα καύσιμα, πως θα καλύψει την χασούρα όταν (και αν) βλέπουμε θερμικά με το κυάλι;;
γιατί από κάπου θα την καλύψει, δεν υπάρχει περίπτωση να μας αφήσει να χαιρόμαστε....
 
  • Like
Reactions: Simos.I and ika

 
λύστε μου μια απορία ρε παιδιά..
αφού το κράτος βασίζει μεγάλο μέρος των εσόδων του στο αυτοκίνητο και ειδικά στον φόρο στα καύσιμα, πως θα καλύψει την χασούρα όταν (και αν) βλέπουμε θερμικά με το κυάλι;;
γιατί από κάπου θα την καλύψει, δεν υπάρχει περίπτωση να μας αφήσει να χαιρόμαστε....

Το έχουν ήδη κατά νου και αναζητούν άλλες πηγές εσόδων.. γνωστό ως "φορολογία".

Αυτή τη στιγμή είναι η χρυσή εποχή των ηλεκτρικών στην Ελλάδα.. με πολύ γενναία επιδότηση και χαμηλό κόστος φόρτισης.

Δεν θα κρατήσει πολύ..
 
Επίσης θα υπάρξει αύξηση χρήσης ρεύματος. Και έχετε δει ο λογαριασμός πόσους φόρους έχει.
 
λύστε μου μια απορία ρε παιδιά..
αφού το κράτος βασίζει μεγάλο μέρος των εσόδων του στο αυτοκίνητο και ειδικά στον φόρο στα καύσιμα, πως θα καλύψει την χασούρα όταν (και αν) βλέπουμε θερμικά με το κυάλι;;
γιατί από κάπου θα την καλύψει, δεν υπάρχει περίπτωση να μας αφήσει να χαιρόμαστε....
Τώρα πραγματικά ανησυχείς πως θα βρουν τρόπους να φορολογούν τα ηλεκτρικά; 😁😁😁
Ένα απλό που μου έρχεται στο μυαλό. Τώρα κριτήριο είναι τα κυβικά (τεκμήρια, φόρος πολυτελειας τέλη κυκλοφορίας κλπ) μεθαύριο θα είναι τα kw.
Πόσα kw μπαταρία έχεις; 100kw ;;; Ωωωωω έχεις super car. Πάρε να χεις.
Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ η φόρτιση έξω θα στοιχίζει αναλογικά όσο η βενζίνη για να μην πω ακριβότερα, γιατί ως γνωστόν σε κάθε αναμπουμπουλα όλο και μπαίνει και λίγο αισχροκέρδεια......

Μην μου αγχώνεσαι καθολου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα αυτοκίνητα/σπίτια ήταν , είναι και θα είναι οι ιερές αγελάδες για άρμεγμα για το κράτος. Δεν πα να βγει όποιος θέλει.
 
  • Like
Reactions: vlad66
αν φτάσουμε σε σημείο να το σκεφτόμαστε να βράσουμε μια μακαρονάδα , να τα χέσω τα ηλεκτρικά οχήματα.......
Δεν θέλω να σε αγχωσω αλλά είναι πολύ πιθανό να συμβεί από 1/1/24 όταν ξαναμπεί η ρήτρα. Έρχονται γλέντια (ξανά).
Όποιος έχει ταράτσα/κεραμίδια πρέπει να βάλει φωτοβολταϊκά ΧΘΕΣ κι ας είναι μεγάλο το αρχικό κόστος.

 
  • Like
  • Sad
Reactions: avpap and vlad66
Το "άρμεγμα" που λέγαμε. Δείτε παράδειγμα πόσο μειώθηκε η εργοστασιακη αξία και πόσο η τελική τιμή στον καταναλωτή. Έτσι για να δούμε τι φούσκες πληρώνουμε ειδικά όταν πρόκειται για ακριβά οχήματα.

Υ.Γ. μπράβο στον Μασκ , σε τέτοιες εποχές και να κάνει μειώσεις δεν το βλέπεις εύκολα. Βέβαια όσοι αγόρασαν πέρσι θα τον καταριούνται 😁
 
Last edited:
Ο Μάσκ αποφάσισε να χτυπήσει τους κλασικούς κατασκευαστές αυτοκινήτων εκεί που πονάνε: στο πορτοφόλι. Και τα πηγαίνει πάρα πολύ καλά.

Προφανώς αν πιάσει και τσιμπήσουν οι υπόλοιποι και γίνει πόλεμος τιμών το όφελος για τους καταναλωτές θα είναι τεράστιο..

Γιατί οι τιμές των αυτοκινήτων εκτοξεύτηκαν όταν υπήρχαν ελλείψεις εξαρτημάτων, αλλά τώρα παρότι έχουν λυθεί αυτά τα θέματα παραμένουν στα ύψη..

Λογικό, τη στιγμή που δεν μειώνεται η ζήτηση.
 
Ο Elon χτυπαει τις τιμες γιατι η Tesla δεν ειναι παραδοσιακη αυτοκινητοβιομηχανια . Ας την σκεφτουμε ως εταιρεια τεχνολογιας. Πχ η apple φτιαχνει ενα ipad και μετα σε βαζει σε ενα οικοσυστημα με εσοδα απο εφαρμογες και υπηρεσιες.
Ετσι η Tesla σιγα σιγα φτιαχνει ενα δικτυο φορτιστων που πλεον παρακαλανε οι τριτοι να εχουν προσβαση και υιοθετουν το βυσμα φορτισης της tesla. Μια βιομηχανια μπαταριων που θα πουλαει σε τριτους κλπ Χωρια την χρηματιστηριακη αξια που κινειται με ορους τεχνολογικης εταιρειας και οχι αυτοκινητοβιομηχανιας. (αξιζει 800 δις οταν η Toyota αξιζει 290)
 
  • Like
  • Love
Reactions: avpap and koupa

20% κάτω το κόστος των μπαταριών..

Επίσης η Tesla κοντεύει να κλείσει πολλούς Κινέζους κατασκευαστές EVs με τις χαμηλές τιμές της.
 

20% κάτω το κόστος των μπαταριών..

Επίσης η Tesla κοντεύει να κλείσει πολλούς Κινέζους κατασκευαστές EVs με τις χαμηλές τιμές της.
μπα, αυτοι δεν κλεινουν. Υπαρχει απο πισω το κομμα που σπρωχνει χρημα. Αν φτασει στο σημειο να καταρρευσει ολη η κινεζικη οικονομια (που πλεον δεν ειναι τοσο απιθανο οσο πριν μερικα χρονια), θα κλαψουμε ολοι μαζι και πολυ γοερα
 
Δεν μας ενδιαφέρει να φθυνήνουν οι μπαταρίες. Μας ενδιαφέρει να φορτίζονται σε 5 λεπτά.
Και να κρατάνε περισσότερο..
Όχι να βλέπουμε το φαινόμενο πανάκριβα ηλεκτρικά να σέρνονται στις εθνικές οδούς με 90-100χιλ και να τα περνάω με το focus του '01 σαν σταματημένα... :ROFLMAO:
 
Και να κρατάνε περισσότερο..
Όχι να βλέπουμε το φαινόμενο πανάκριβα ηλεκτρικά να σέρνονται στις εθνικές οδούς με 90-100χιλ και να τα περνάω με το focus του '01 σαν σταματημένα...
Ανάλογα... Αν είχες αμάξι με 500 άλογα και το πατούσες 160 σταθερά πόσα χιλιομετρα θα εκανες;
 
Ανάλογα... Αν είχες αμάξι με 500 άλογα και το πατούσες 160 σταθερά πόσα χιλιομετρα θα εκανες;
ανάλογα το ντεπόζιτο...
αλλά άσε τα ανάλογα.. φως φανάρι ήταν ότι κάνανε οικονομία για να τους φτάσει το ρεύμα.. στην αρχή δεν το είχα καταλάβει.. νόμιζα ότι ήταν νέοι οδηγοί κλπ.. αλλά με "ξύπνησαν" κάτι τζιμάνια στην δουλειά που έχουν την "λόξα" του αυτοκινήτου (ακόμα) και μου λένε,
- το και το με τα ηλεκτρικά.. όσο μεγάλη μπαταρία και να έχει όταν οι συνθήκες είναι δύσκολες η "λεγόμενη" αυτονομία πάει περίπατο και βλέπεις τις προειδοποιήσεις σύννεφο!
άντε να μην τους πάει "30μία" μέχρι τον επόμενο σταθμό και αν τυχόν έχει 2-3 στην ουρά, χαιρετίσματα...!

γι'αυτό δεν έχω δει έξω από την πόλη το Nissan Leaf.. τι να κλάσει με κάτω από 400χιλ αυτονομία.. αυτό έτσι και το φορτώσω καλοκαιριάτικα για "μονοκοπανιά" ταξίδι μέχρι την Κυλλήνη, θα με αφήσει λίγο μετά την Καλογριά...
και μου άρεσε γμτ...
 
ανάλογα το ντεπόζιτο...
αλλά άσε τα ανάλογα.. φως φανάρι ήταν ότι κάνανε οικονομία για να τους φτάσει το ρεύμα.. στην αρχή δεν το είχα καταλάβει.. νόμιζα ότι ήταν νέοι οδηγοί κλπ.. αλλά με "ξύπνησαν" κάτι τζιμάνια στην δουλειά που έχουν την "λόξα" του αυτοκινήτου (ακόμα) και μου λένε,
- το και το με τα ηλεκτρικά.. όσο μεγάλη μπαταρία και να έχει όταν οι συνθήκες είναι δύσκολες η "λεγόμενη" αυτονομία πάει περίπατο και βλέπεις τις προειδοποιήσεις σύννεφο!
άντε να μην τους πάει "30μία" μέχρι τον επόμενο σταθμό και αν τυχόν έχει 2-3 στην ουρά, χαιρετίσματα...!

γι'αυτό δεν έχω δει έξω από την πόλη το Nissan Leaf.. τι να κλάσει με κάτω από 400χιλ αυτονομία.. αυτό έτσι και το φορτώσω καλοκαιριάτικα για "μονοκοπανιά" ταξίδι μέχρι την Κυλλήνη, θα με αφήσει λίγο μετά την Καλογριά...
και μου άρεσε γμτ...
Ποιο Nissan leaf ... έχει την μισή μπαταρία από ένα tesla. Ζήτημα να βγάζει τα μισά χιλιόμετρα από το μικρό model 3 .
Δεν πρόκειται να βγει άλλο μοντέλο leaf ...
Όταν λες κάνουν οικονομία τι αυτονομία νομίζεις έχουν αν πηγαίνουν με 130kmh;
 
  • Like
Reactions: avpap
Ποιο Nissan leaf ... έχει την μισή μπαταρία από ένα tesla. Ζήτημα να βγάζει τα μισά χιλιόμετρα από το μικρό model 3 .
Δεν πρόκειται να βγει άλλο μοντέλο leaf ...
Όταν λες κάνουν οικονομία τι αυτονομία νομίζεις έχουν αν πηγαίνουν με 130kmh;
δεν έχω ιδέα.. απλά κατάλαβα ότι φοβούνται οι άνθρωποι να κάνουν ένα ταξίδι της προκοπής με 130-140χιλ/ώρα όπως αρμόζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όσο φορτωμένο και να είναι.
να έχεις τώρα ηλεκτρική Μερσεντάρα και να πηγαίνεις με 90χιλ και να σε περνάνε δικάβαλα σκουτεράκια με 350cc ;;
 
Επηρεάζεται πάρα πολύ η αυτονομία μεταξυ ταχυτήτων 100,120,150 χιλιόμετρα με ηλεκτρικό και ο λόγος είναι η αντίσταση αέρα που αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο. Η μπαταρία πρέπει να νικήσει όχι μόνο το βάρος του αυτοκινήτου αλλά και τα έξτρα "κιλά" αέρα. Είχα βάλει πριν μερικές σελίδες ένα άρθρο (από το car&driver νομίζω) που το εξηγούσε. Φυσικά και επηρεάζεται και η βενζίνη αλλά εκεί δεν μας καιει. Στο ηλεκτρικό σε καίει που είσαι με το ένα μάτι στην μπαταρία και βλέπεις άμεσα την διαφορά. Το δοκίμασε ο κουμπάρος στην εθνική με το ηλεκτρικό 500άρι και ισχύει όντως.
Δεν είναι τυχαίο που έχουν μικρές τελικές τα ηλεκτρικά του λαού (δεν μιλάμε για plaid).
Σε γενικές γραμμες πάνω από 120 χιλ. ταχύτητα αρχίζει και πέφτει κλάμα για αυτό και δεν βλέπετε τα ηλεκτρικά στην εθνική να τα γκαζωνουν. Ο κανόνας για νορμάλ ηλεκτρικά είναι: στην εθνική πάνε σαν κότες και στην πόλη στα φανάρια κάνουν μαγκιές.