Αυτοκινητιστικά νέα

Με 37.000 Ευρώ 500ακι ? ....καλύτερα να πάρω Tesla κ τα ρέστα σουβλάκια ή καλύτερα βάζω 30αρι φορτιστή στο γκαράζ (βάλαμε πρόσφατα στη δουλειά κι άλλον με 5.000 κ φορτίζει άψογα κ γρήγορα)
Το χειρότερο αυτοκίνητο ever και σε συμβατικό , τα πετάνε μετά τα 5 χρόνια .Στα συνεργεία της Fiat να ρωτήσεις γελάνε κ τα μπουλονόκλειδα με την ποιότητα ..
Πίσω ανάρτηση 10ετίας που δεν ξέρεις αν στη στροφή θα σου φύγει κ θα κάνεις ανάποδα σαν τον συχωρεμένο τον Ken Block .
Συνάδελφος στην Ιταλία μου λέει καθημερινά τα ευτράπελα στα συνεργεία .
Η μεγαλύτερη εγγύηση που χτυπάνε κάθε μέρα είναι τα ταμπλώ .Αν δε σκεπάσεις σκίζεται σαν χαρτί μετά από καιρό . Και μη μου πει κάποιος το χω 5 χρόνια κ τίποτα...ναι ναι σε σκιά βέβαια αλλά το προσέχω .
Την έκπληξη πάντως θα την κάνει ο Συγγελίδης με την MG .Ειδικά το SUV είναι πολύ καλό το ηλεκτρικό κ αν βγάλει τιμή καλή όπως ακούγεται θα έχουμε εκπλήξεις ..Ήδη έχει τιμολογήσει σε 1 μήνα 100 ! Demo κτλ για αρχή αλλά θέλω να δω τις Leasing πως θ αντιδράσουν με παραγγελίες .

Όσο αφορά το σκέλος 25' σε βενζινάδικο = δεν παίρνεις ηλεκτρικό διότι δεν έχεις θέση στάθμευσης να το φορτίζεις τη νύχτα απλά πράγματα .
Έχεις θέση ? φορτίζεις , έχεις στη δουλειά ? φορτίζεις κ αυτό για την πόλη .
Δεν έχεις ? Παίρνεις plug in για όσο πάει .Έχεις 50km στην πόλη καθημερινά κ πας ταξιδάκι .
Κάτσε με το συμβατικό κ περίμενε τ Αγίου Κυβερνήτη να σου δώσει επιδότηση 30.000 ....κ να δώσεις απόσυρση το παλιό οχι κάνα 1000ρικο αλλά 15.000 επειδή το ειχες πληρώσει 50.000....

Για τη χώρα που είμαστε -400 χρόνια έχουμε δρόμο ...Ελλαδάρα , αλλά με μεγάλο ποσοστό ΨΕΚ Ελληνάρες που έχουν Tesla , Ιphone ,Face unlock και πατημένα όλα τα cookies Παπαδοπούλου κ έχει δώσει ΑΦΜ κ ότι υπάρχει μέχρι κ στον ΟΠΑΠ αλλά κάθονται στην ουρά για ταυτότητα ,... αλλά έχουν όμως βιομετρικό διαβατήριο για ταξίδια κ θέλουν φορτιστή κάθε 10 χλμ για να μπει το δικό τους αμάξι κ να μείνει μέχρι να λιώσουν τα καλώδια της ΔΕΗ αφού είναι δικιά του η θέση ,... γιατί πήγε 1ος,.... αλλά έχει βάλει μουφα το καλώδιο (χωρίς να φορτίζει) σε supermarket γιατί έχει θέση στην πόρτα ,.. .γιατί το ηλεκτρικό θα το πάει στην πλημμύρα να δείξει ότι το πέρασε από τον Πηνειό κ θα το ανεβάσει στο TikTok για να σε δει ο Μπεος κ να σου πει που πας ρε άνθρωπε (δικαολογημένα). Καθημερινότητα .

Στο εξωτερικό όμως σούζα τ αλογάκι όταν πάνε ...Για άφησέ το στο φορτιστή και πήγαινε για καφέ κ μη το πάρεις άμα φορτίσει να δούμε τι θα γίνει ..
1ο στο αποφορτίζει ( το φαντάζομαι αυτό στην Ελλάδα ...χαχα ναι πάλι ο Μητσοτάκης κ ο κάθε Μητσοτάκης θα φταίει )
2ο καλεί την τροχαία κ με εντολή του παρόχου ξεκλειδώνει το φορτιστή κ στο παίρνει ...
3ο δε σε θέλει ξανά πελάτη ο πάροχος φόρτισης ( ε ρε γλέντια )

Ελλληνάρες ...

Καλό αποκαλόκαιρο
 
Με 37.000 Ευρώ 500ακι ? ....καλύτερα να πάρω Tesla κ τα ρέστα σουβλάκια ή καλύτερα βάζω 30αρι φορτιστή στο γκαράζ (βάλαμε πρόσφατα στη δουλειά κι άλλον με 5.000 κ φορτίζει άψογα κ γρήγορα)
Το χειρότερο αυτοκίνητο ever και σε συμβατικό , τα πετάνε μετά τα 5 χρόνια .Στα συνεργεία της Fiat να ρωτήσεις γελάνε κ τα μπουλονόκλειδα με την ποιότητα ..
Πίσω ανάρτηση 10ετίας που δεν ξέρεις αν στη στροφή θα σου φύγει κ θα κάνεις ανάποδα σαν τον συχωρεμένο τον Ken Block .
Συνάδελφος στην Ιταλία μου λέει καθημερινά τα ευτράπελα στα συνεργεία .
Η μεγαλύτερη εγγύηση που χτυπάνε κάθε μέρα είναι τα ταμπλώ .Αν δε σκεπάσεις σκίζεται σαν χαρτί μετά από καιρό . Και μη μου πει κάποιος το χω 5 χρόνια κ τίποτα...ναι ναι σε σκιά βέβαια αλλά το προσέχω .
Την έκπληξη πάντως θα την κάνει ο Συγγελίδης με την MG .Ειδικά το SUV είναι πολύ καλό το ηλεκτρικό κ αν βγάλει τιμή καλή όπως ακούγεται θα έχουμε εκπλήξεις ..Ήδη έχει τιμολογήσει σε 1 μήνα 100 ! Demo κτλ για αρχή αλλά θέλω να δω τις Leasing πως θ αντιδράσουν με παραγγελίες .

Όσο αφορά το σκέλος 25' σε βενζινάδικο = δεν παίρνεις ηλεκτρικό διότι δεν έχεις θέση στάθμευσης να το φορτίζεις τη νύχτα απλά πράγματα .
Έχεις θέση ? φορτίζεις , έχεις στη δουλειά ? φορτίζεις κ αυτό για την πόλη .
Δεν έχεις ? Παίρνεις plug in για όσο πάει .Έχεις 50km στην πόλη καθημερινά κ πας ταξιδάκι .
Κάτσε με το συμβατικό κ περίμενε τ Αγίου Κυβερνήτη να σου δώσει επιδότηση 30.000 ....κ να δώσεις απόσυρση το παλιό οχι κάνα 1000ρικο αλλά 15.000 επειδή το ειχες πληρώσει 50.000....

Για τη χώρα που είμαστε -400 χρόνια έχουμε δρόμο ...Ελλαδάρα , αλλά με μεγάλο ποσοστό ΨΕΚ Ελληνάρες που έχουν Tesla , Ιphone ,Face unlock και πατημένα όλα τα cookies Παπαδοπούλου κ έχει δώσει ΑΦΜ κ ότι υπάρχει μέχρι κ στον ΟΠΑΠ αλλά κάθονται στην ουρά για ταυτότητα ,... αλλά έχουν όμως βιομετρικό διαβατήριο για ταξίδια κ θέλουν φορτιστή κάθε 10 χλμ για να μπει το δικό τους αμάξι κ να μείνει μέχρι να λιώσουν τα καλώδια της ΔΕΗ αφού είναι δικιά του η θέση ,... γιατί πήγε 1ος,.... αλλά έχει βάλει μουφα το καλώδιο (χωρίς να φορτίζει) σε supermarket γιατί έχει θέση στην πόρτα ,.. .γιατί το ηλεκτρικό θα το πάει στην πλημμύρα να δείξει ότι το πέρασε από τον Πηνειό κ θα το ανεβάσει στο TikTok για να σε δει ο Μπεος κ να σου πει που πας ρε άνθρωπε (δικαολογημένα). Καθημερινότητα .

Στο εξωτερικό όμως σούζα τ αλογάκι όταν πάνε ...Για άφησέ το στο φορτιστή και πήγαινε για καφέ κ μη το πάρεις άμα φορτίσει να δούμε τι θα γίνει ..
1ο στο αποφορτίζει ( το φαντάζομαι αυτό στην Ελλάδα ...χαχα ναι πάλι ο Μητσοτάκης κ ο κάθε Μητσοτάκης θα φταίει )
2ο καλεί την τροχαία κ με εντολή του παρόχου ξεκλειδώνει το φορτιστή κ στο παίρνει ...
3ο δε σε θέλει ξανά πελάτη ο πάροχος φόρτισης ( ε ρε γλέντια )

Ελλληνάρες ...

Καλό αποκαλόκαιρο
ξαπλωσε στον καναπε και πες μας τι σου συνεβη πρωι-πρωι και εβγαλες ολον αυτον τον χειμαρρο; :)

τα MG οντως θα κανουν παταγο, αν βγουν σε σωστες τιμες. Θα ειναι κριμα να τα βγαλουν ψηλα, διοτι απο οτι φαινεται υπαρχει η δυνατητα να βγουν σε χαμηλες τιμες, οπως και στο εξωτερικο. Το suv δεν με ενθουσιαζει ιδιαιτερα, αν και το ηλεκτρικο mg zs ειχε παει πολυ καλα στο εξωτερικο, διοτι ηταν suv, ηλεκτρικο, σε τιμη χωμα. Το ανανεωμενο δεν το εχω δει καθολου.
Το mg4 ομως τα ΣΠΑΕΙ!
 
ξαπλωσε στον καναπε και πες μας τι σου συνεβη πρωι-πρωι και εβγαλες ολον αυτον τον χειμαρρο; :)

τα MG οντως θα κανουν παταγο, αν βγουν σε σωστες τιμες. Θα ειναι κριμα να τα βγαλουν ψηλα, διοτι απο οτι φαινεται υπαρχει η δυνατητα να βγουν σε χαμηλες τιμες, οπως και στο εξωτερικο. Το suv δεν με ενθουσιαζει ιδιαιτερα, αν και το ηλεκτρικο mg zs ειχε παει πολυ καλα στο εξωτερικο, διοτι ηταν suv, ηλεκτρικο, σε τιμη χωμα. Το ανανεωμενο δεν το εχω δει καθολου.
Το mg4 ομως τα ΣΠΑΕΙ!
Ήρθα από διακοπές κ βρήκα Ελληνάρες πολλούς ;)
 
  • Haha
  • Like
Reactions: karajim80 and avpap
Όταν έχεις μερικές εκατοντάδες φορτιστές υπερύψηλης ισχύος δεν σε ενδιαφέρει το γκαράζ. Πας κουμπώνεις και φεύγεις σε ελάχιστο χρόνο. Όμορφα και ωραία. Η Τέσλα έχει εισάγει το "idle fee". Αν συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις σε χρεώνει όταν έχεις φορτίσει και κάθεσαι.

Η ΔΕΗ Blue στα μέρη μας σου δίνει δυνατότητα κράτησης ώστε να πας και να είναι "δικός" σου.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Βλέπετε μια στρεβλή κατάσταση στη χώρα μας και το έχετε γενικεύσει.

Επιμένω για το plugshare. Κάντε μια βόλτα στην Ευρώπη με ένα μεγάλο φίλτρο και τα λέμε πάλι.

Να το γυρίσω πάλι στα κινητά. Στις χώρες του εξωτερικού είχαν εδώ και χρόνια μπόλικα δεδομένα. Εμείς εδώ παλεύαμε με 500MB το μήνα. Οι χακεράδες τρομάρα τους έκραζαν την Apple που είχε κλειδωμένο το Bluetooth και δεν μπορούσαν να στείλουν τσόντες μεταξύ τους. Μάταια προσπαθούσαμε να τους πείσουμε ότι το πρόβλημα είμαστε ΕΜΕΙΣ και όχι η Apple. Αυτοί όμως το χαβά τους. Θεωρούσαν ότι η χώρα μας είναι το κέντρο του κόσμου. Να σημειώσω ότι δούλευα στη Vodafone. Όταν εδώ είχαμε τα πρώτα RED με 750MB και τιμή 40+ οι Γερμανοί και οι Άγγλοι ήταν στα 25€ και έδιναν 4 ή 6GB.
 
Όταν έχεις μερικές εκατοντάδες φορτιστές υπερύψηλης ισχύος δεν σε ενδιαφέρει το γκαράζ. Πας κουμπώνεις και φεύγεις σε ελάχιστο χρόνο. Όμορφα και ωραία. Η Τέσλα έχει εισάγει το "idle fee". Αν συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις σε χρεώνει όταν έχεις φορτίσει και κάθεσαι.

Η ΔΕΗ Blue στα μέρη μας σου δίνει δυνατότητα κράτησης ώστε να πας και να είναι "δικός" σου.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Βλέπετε μια στρεβλή κατάσταση στη χώρα μας και το έχετε γενικεύσει.

Επιμένω για το plugshare. Κάντε μια βόλτα στην Ευρώπη με ένα μεγάλο φίλτρο και τα λέμε πάλι.

Να το γυρίσω πάλι στα κινητά. Στις χώρες του εξωτερικού είχαν εδώ και χρόνια μπόλικα δεδομένα. Εμείς εδώ παλεύαμε με 500MB το μήνα. Οι χακεράδες τρομάρα τους έκραζαν την Apple που είχε κλειδωμένο το Bluetooth και δεν μπορούσαν να στείλουν τσόντες μεταξύ τους. Μάταια προσπαθούσαμε να τους πείσουμε ότι το πρόβλημα είμαστε ΕΜΕΙΣ και όχι η Apple. Αυτοί όμως το χαβά τους. Θεωρούσαν ότι η χώρα μας είναι το κέντρο του κόσμου. Να σημειώσω ότι δούλευα στη Vodafone. Όταν εδώ είχαμε τα πρώτα RED με 750MB και τιμή 40+ οι Γερμανοί και οι Άγγλοι ήταν στα 25€ και έδιναν 4 ή 6GB.
μα η κουβεντα μας δεν ειναι κατα ποσο η ηλεκτροκινηση εχει πετυχει. Προφανως και εχει πετυχει! Το θεμα μας ειναι ποσο εφικτη ειναι η χρηση ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου στην ελλαδα, μιας και εδω διαμενουν οι περισσοτεροι χρηστες του φορουμ. Η πραγματικοτητα ειναι οτι η απαντηση για την ελλαδα ειναι "ναι μεν αλλα..." και υπαρχει το "αλλα" με τις προυποθεσεις που εχουν αναφερθει αρκετες φορες.

Η δεη blue σου δινει τη δυνατοτητα να κρατησεις ραντεβου, αλλα δεν κανει τιποτα για το ζωο με το θερμικο που εχει παρκαρει στη θεση του φορτιστη. Το μονο που κανει ειναι οτι δειχνει τον φορτιστη ως μη διαθεσιμο αν παει να φορτισει αλλο ηλεκτρικο εκεινη τη στιγμη. Χρησιμο και μπραβο τους, αλλα αν δεν περιφρουρουνται οι θεσεις σταθμευσης στους φορτιστες, δεν κανουμε τιποτα.
 
Ναι το fiat500 το έβγαλαν ηλεκτρικο. 37000 η απλή έκδοση και 42000 η 3+1 εκδοση!!! . Ότι να ναι. Δεν έχεις ακούσει την έκφραση μουτζούρης 😁; το λέμε όταν κάτι θα σου μείνει στο χέρι χωρίς αξία
κάτι άλλο ξέρω ότι μπορεί να σου μείνει στο χέρι.... :ROFLMAO:

για τις τιμές του 500 τι να πω... πάντα ήταν life style ..πορδή :LOL:
 
Η Τέσλα έχει εισάγει το "idle fee". Αν συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις σε χρεώνει όταν έχεις φορτίσει και κάθεσαι.
Οι περισσότεροι πάροχοι στην Ευρώπη το έχουν, και κοστίζει περισσότερο απ' ότι η φόρτιση,
Βέβαια διάβασα ότι σε Carrefour στη Γαλλία είχαν 300άρι με δωρεάν φόρτιση έως μία ώρα με κάρτα του σουπερμάρκετ!
 
  • Like
Reactions: koupa
μα η κουβεντα μας δεν ειναι κατα ποσο η ηλεκτροκινηση εχει πετυχει. Προφανως και εχει πετυχει! Το θεμα μας ειναι ποσο εφικτη ειναι η χρηση ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου στην ελλαδα, μιας και εδω διαμενουν οι περισσοτεροι χρηστες του φορουμ. Η πραγματικοτητα ειναι οτι η απαντηση για την ελλαδα ειναι "ναι μεν αλλα..." και υπαρχει το "αλλα" με τις προυποθεσεις που εχουν αναφερθει αρκετες φορες.

Η δεη blue σου δινει τη δυνατοτητα να κρατησεις ραντεβου, αλλα δεν κανει τιποτα για το ζωο με το θερμικο που εχει παρκαρει στη θεση του φορτιστη. Το μονο που κανει ειναι οτι δειχνει τον φορτιστη ως μη διαθεσιμο αν παει να φορτισει αλλο ηλεκτρικο εκεινη τη στιγμη. Χρησιμο και μπραβο τους, αλλα αν δεν περιφρουρουνται οι θεσεις σταθμευσης στους φορτιστες, δεν κανουμε τιποτα.

Μπααα...

Δεν διαβάζεις αρκετά. ΟΚ στα δικά μας γνωστά όλα αυτά. Εδώ τα ίδια γράφονται και στο εξωτερικό. Εδώ κολλάω. Ότι καταδικάζουμε μια τεχνολογία διότι εμείς είμαστε για το γάιδαρο.
 
  • Sad
Reactions: avpap
Με 37.000 Ευρώ 500ακι ? ....καλύτερα να πάρω Tesla κ τα ρέστα σουβλάκια ή καλύτερα βάζω 30αρι φορτιστή στο γκαράζ (βάλαμε πρόσφατα στη δουλειά κι άλλον με 5.000 κ φορτίζει άψογα κ γρήγορα)
Το χειρότερο αυτοκίνητο ever και σε συμβατικό , τα πετάνε μετά τα 5 χρόνια .Στα συνεργεία της Fiat να ρωτήσεις γελάνε κ τα μπουλονόκλειδα με την ποιότητα ..
Πίσω ανάρτηση 10ετίας που δεν ξέρεις αν στη στροφή θα σου φύγει κ θα κάνεις ανάποδα σαν τον συχωρεμένο τον Ken Block .
Συνάδελφος στην Ιταλία μου λέει καθημερινά τα ευτράπελα στα συνεργεία .
Η μεγαλύτερη εγγύηση που χτυπάνε κάθε μέρα είναι τα ταμπλώ .Αν δε σκεπάσεις σκίζεται σαν χαρτί μετά από καιρό . Και μη μου πει κάποιος το χω 5 χρόνια κ τίποτα...ναι ναι σε σκιά βέβαια αλλά το προσέχω .
Την έκπληξη πάντως θα την κάνει ο Συγγελίδης με την MG .Ειδικά το SUV είναι πολύ καλό το ηλεκτρικό κ αν βγάλει τιμή καλή όπως ακούγεται θα έχουμε εκπλήξεις ..Ήδη έχει τιμολογήσει σε 1 μήνα 100 ! Demo κτλ για αρχή αλλά θέλω να δω τις Leasing πως θ αντιδράσουν με παραγγελίες .

Όσο αφορά το σκέλος 25' σε βενζινάδικο = δεν παίρνεις ηλεκτρικό διότι δεν έχεις θέση στάθμευσης να το φορτίζεις τη νύχτα απλά πράγματα .
Έχεις θέση ? φορτίζεις , έχεις στη δουλειά ? φορτίζεις κ αυτό για την πόλη .
Δεν έχεις ? Παίρνεις plug in για όσο πάει .Έχεις 50km στην πόλη καθημερινά κ πας ταξιδάκι .
Κάτσε με το συμβατικό κ περίμενε τ Αγίου Κυβερνήτη να σου δώσει επιδότηση 30.000 ....κ να δώσεις απόσυρση το παλιό οχι κάνα 1000ρικο αλλά 15.000 επειδή το ειχες πληρώσει 50.000....

Για τη χώρα που είμαστε -400 χρόνια έχουμε δρόμο ...Ελλαδάρα , αλλά με μεγάλο ποσοστό ΨΕΚ Ελληνάρες που έχουν Tesla , Ιphone ,Face unlock και πατημένα όλα τα cookies Παπαδοπούλου κ έχει δώσει ΑΦΜ κ ότι υπάρχει μέχρι κ στον ΟΠΑΠ αλλά κάθονται στην ουρά για ταυτότητα ,... αλλά έχουν όμως βιομετρικό διαβατήριο για ταξίδια κ θέλουν φορτιστή κάθε 10 χλμ για να μπει το δικό τους αμάξι κ να μείνει μέχρι να λιώσουν τα καλώδια της ΔΕΗ αφού είναι δικιά του η θέση ,... γιατί πήγε 1ος,.... αλλά έχει βάλει μουφα το καλώδιο (χωρίς να φορτίζει) σε supermarket γιατί έχει θέση στην πόρτα ,.. .γιατί το ηλεκτρικό θα το πάει στην πλημμύρα να δείξει ότι το πέρασε από τον Πηνειό κ θα το ανεβάσει στο TikTok για να σε δει ο Μπεος κ να σου πει που πας ρε άνθρωπε (δικαολογημένα). Καθημερινότητα .

Στο εξωτερικό όμως σούζα τ αλογάκι όταν πάνε ...Για άφησέ το στο φορτιστή και πήγαινε για καφέ κ μη το πάρεις άμα φορτίσει να δούμε τι θα γίνει ..
1ο στο αποφορτίζει ( το φαντάζομαι αυτό στην Ελλάδα ...χαχα ναι πάλι ο Μητσοτάκης κ ο κάθε Μητσοτάκης θα φταίει )
2ο καλεί την τροχαία κ με εντολή του παρόχου ξεκλειδώνει το φορτιστή κ στο παίρνει ...
3ο δε σε θέλει ξανά πελάτη ο πάροχος φόρτισης ( ε ρε γλέντια )

Ελλληνάρες ...

Καλό αποκαλόκαιρο
να πω 2 λόγια για τον πρόγονο του 500 , το seicento sx 1.100cc
μοντέλο '02 το αγόρασα μτχ με 50.000χιλ το '06 την εποχή που η τότε σύζυγος είχε διοριστεί σε 2 γυμνάσια στον νομό Κορινθίας και πήρε τα παιδιά μαζί της..
τα οποία 1η & 3η γυμνασίου τότε , ακολουθούσαν την μάνα τους στις επαρχίες μέχρι να γυρίσει στην βάση μας...

αν ο 1ος κάτοχος έκανε 12,500χιλ τον χρόνο, εγώ το έσκισα.. σπάνια μαγείρευα για μένα στο σπίτι και κάθε 2η μέρα έτρεχα στο Ξυλόκαστρο για φαγητό και ύπνο..
έφευγα από κει 02:30 (καλού κακού) για να πιάσω δουλειά στις 04:30 όταν έβγαζα το Λ/Φ 1ο δρομολόγιο "5άρι" σε κάποια γραμμή..
στον δρόμο (που τότε ακόμα δεν είχε μπαριέρες) αφού είδα το κράτημα του μικρού αυτοκινήτου , πήγαινα με 130, 140, 150...
προσπέρναγα επικαθήμενο ενώ από το απέναντι ρεύμα ερχόταν άλλο ίδιο και ο αέρας ούτε που κούναγε το μικρό σκατό.. μόνο τον άκουγα.
στο suzuki baleno sedan (που τότε είχε μαζί της η μαμά με τα παιδιά) για να το κάνω να μην αλλάζει λωρίδα σε τέτοια κατάσταση, του άλλαξα πράγματα από την 1η χρονιά που το είχα αγοράσει ολοκαίνουργιο...
από ζημιές το φιατάκι έβγαλε ένα ψαλίδι -δεν θυμάμαι αν ήταν αριστερό ή δεξί- το άλλαξα μόνος μου με καινούργιο φυσικά (κόστος στα 40€) , είχε κομμένη βάση σασί στο κάθισμα του οδηγού (μάλλον επειδή ο 1ος κάτοχος ήταν 140kg) , σε φίλο με argon την φτιάξαμε την βάψαμε και τέλος...
όταν το αυτοκίνητο έπιασε τις 80.000χιλ έκανα την μλκία να το πάω για ιμάντα χρονισμού και όλα τα παρελκόμενα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Fiat και μου έσκισαν τονπατο στο κόστος.. όχι, κανένα πρόβλημα λειτουργίας αλλά για χρόνια πόναγα... (400+€)

η κρίση μας βρήκε με την κόρη να σπουδάζει στην Πάτρα , αδερφικός φίλος να τρακαράει το αμάξι του και για 1,5 χρόνο να του δίνω το suzuki εν λευκώ, ο γιος να περνάει και αυτός στη Πάτρα και το φιατάκι να τρέχει σαν τρελό πάνω κάτω... μέχρι και πλυντήριο τους πήγα με αυτό !
τα σέρβις του όλα μόνος μου σε αστείες τιμές στα αναλώσιμα.. οι αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες του παλιού "fire" μου έλυναν τα χέρια γιατί η ρύθμιση των βαλβίδων δεν είναι το φόρτε μου..
δισκόπλακες- τακάκια για πλάκα , ακόμα και τα ημιαξόνια έβγαζα (σχετικά) εύκολα για αλλαγή στις φούσκες των μπιλιοφόρων..
μπιλιοφόρο δεν άλλαξα ποτέ ενώ στο baleno πρέπει να έχω αλλάξει 3 !

έρχεται η εποχή που η κόρη τελειώνει από το πανεπιστήμιο, την στέλνουν για αγροτικό στο Γύθειο και στην Σπάρτη και παίρνει μαζί της το φιατάκι μέχρι να αγοράσει δικό της αυτοκίνητο..
τα χρόνια περνάνε , η κόρη γυρίζει Αθήνα (μένει στον Βύρωνα) και αφού κάνει το κορόιδο για αγορά δικού της αυτοκινήτου, κάνει την 1η ειδικότητα στο Ελπίς από όπου θυμάμαι την 1η βλάβη που αφήνει το φιατάκι "στον τόπο" -στο πάρκιγκ του νοσοκομείου δλδ...
τρόμπα βενζίνης.. το γιατί χάλασε η τρόμπα δεν θα το αναλύσω εδώ γιατί θα πάει ακόμα πιο μακριά η βαλίτσα...
ευκολία επισκευής;;; τέλεια!! η μεγάλη FIAT πρόβλεψε και έφτιαξε έτσι "το σύστημα" ώστε να μπορείς να αλλάξεις τρόμπα μέσα από την καμπίνα και όχι κατεβάζοντας το ντεπόζιτο όπως στο suzuki μου ή στο focus της Σίας.. (γ@μώ την suzuki και την ford μαζί...)
με λίγα εργαλεία στο μηχανάκι και με μια μτχ τρόμπα στα 40€ , την πέρασα επί τόπου και με αυτή είναι ακόμα...
εκείνη την εποχή βγήκε και μια βλάβη που με ανάγκασε να το φορτώσω με οδική βοήθεια.. είχα και έχω κουραστεί πια να "ασκώ" αυτά που έμαθα στο τεχνικό Λύκειο.
ένας αισθητήρας δεν επέτρεπε τον κινητήρα να ξεκινήσει και στον Βύρωνα δεν έχω "άκρες" .. ο φίλος mparaxir βοήθησε αφού το συνεργείο του Δήμου που δουλεύει είναι κοντά και εκεί πήγε το αυτοκίνητο φορτωμένο στην οδική..
μετά το ωράριο των παιδιών αλλάχτηκε ο αισθητήρας , αλλά και η τρόμπα των φρένων γιατί άρχισε να κάνει κάτι νούμερα.. το κόστος αστείο, ούτε θυμάμαι πόσο.

η κόρη μπλέκει με τον σημερινό σύζυγό της , αλλάζει σπίτι και περιοχή και επιτέλους αγοράζει δικό της αυτοκίνητο.. παίρνω πίσω το φιατάκι για να το τσεκάρω και να το δώσω στην μάνα της με 190.000χιλ στο κοντέρ..
δεν μου αρέσει το ότι χάνει νερό σιγά σιγά, δεν μου αρέσει η όψη του λαδιού στο κάρτερ.. οκ, μετά από τόσα που τράβηξε στα χέρια της , καιρός ήταν για μια φλάτζα στο καπάκι..
κόστος επισκευής 450€ μαζί με τα μαρκούτσια στα φρένα γιατί είχαν αρχίσει να δείχνουν οπτική φθορά.. σε συνεργείο φίλου φυσικά.

θυμάμαι ακόμα μια αλλαγή στο ψυγείο ακόμα μια σε όλους τους ιμάντες , 2 αλλαγές σε σετ αμορτισέρ , μια επισκευή στην ρύθμιση του συστήματος της δέσμης στα φώτα και μια αλλαγή στο μικρό ψυγείο του καλοριφέρ.. ααα.. και έναν μηχανισμό για το (ηλεκτρικό) παράθυρο του οδηγού.. όλα μόνος μου , από την εποχή που είχα ακόμα κέφια και δυνάμεις...
το Ιαπωνικό baleno (213.000χιλ σήμερα) πρέπει να έχει βγάλει τις διπλές βλάβες από το φιατ , έρχεται και η φλάτζα μαζί με τις τσιμούχες στις βαλβίδες...
(αυτό μάλλον θα το πετάξω γιατί δεν μου είναι χρήσιμο πουθενά πια....)

ξέχασα μια αλλαγή σε σετ αμπραγιάζ (σε συνεργείο φίλου και αυτό) και μια αλλαγή ντίζας συμπλέκτη όταν έκανε "κρακ" και έσπασε μια κ'έξω.. πρόλαβα τα μαγαζιά με τα ανταλλακτικά ανοιχτά και του την πέρασα επί τόπου έξω από το σπίτι και αυτή

στο Ιταλικό (Πολωνικό για την ακρίβεια) μικρό μοντελάκι , βγάζω το καπέλο !!
η Fiat ήταν και παραμένει στις "αγαπημένες" εταιρίες κατασκευής.. οι τιμές στα ανταλλακτικά στο επίσημο δίκτυο όχι εδώ και χρόνια, αλλά για φιατ πάντα υπάρχουν "άκριες".....
 
Last edited:
Τι σχέση έχουν τα χιλιόμετρα που κάνω την μέρα με την ώρα που κάθομαι στα βενζινάδικα; Εσείς κάθεστε 25 λεπτά στα βενζινάδικα;
Ή θέλετε να μου πείτε ότι αφού δεν κάνω 300 χιλιόμετρα την μέρα, μπορώ να φορτίζω 5 λεπτά 10% σε βενζινάδικο, άλλα 5 λεπτά 10% στο σούπερ μάρκετ, άλλα 5 λεπτά σε καμια πλατεία κλπ.
Έτσι βάζατε βενζίνη μια ζωή; Σε κάθε βενζινάδικο από 5 ευρώ; 😁😁 Άλλη δουλειά δεν θα κάνουμε θα κυνηγάμε φορτιστές σαν πρεζακηδες 😁😁 Κυνηγοί φορτιστών θα καταντησουμε για να το παίζουμε environment friendly;
Δείχνεις να μη καταλαβαίνεις τι γράφουμε ή να μη τα διαβάζεις καν, δε ξέρω τι είναι χειρότερο.
Για τις εντός αστικού ιστού μετακινήσεις, θα φορτίζεις το βράδυ στο σπίτι.

Το τι έκανες στα βενζινάδικα είναι αδιάφορο. Το ρεύμα δεν είναι βενζίνη, άρα μπορεί να το έχεις παντού, και κυρίως στο σπίτι σου, στη θέση parking.

Επαναλαμβάνω πως αν ΔΕΝ έχεις ιδιωτική θέση parking, το BEV δεν είναι καλή αγορά αυτή τη στιγμή.

edit: Και για να επανέλθω σε αυτό που γράφεις για τα 5 λεπτά, πραγματικά δε χρειάζεται. Πας μια φορά τη βδομάδα supermarket τουλάχιστον; Αν είχε DC ταχυφορτιστή, όσο ψώνιζες θα είχες γεμίσει το αυτοκίνητο. Η λογική είναι ότι δε σταματάς κάπου να φορτίσεις, ούτε για 5 λεπτά. Φορτίζεις ΟΤΑΝ σταματάς, στο σπίτι ή αλλού. Το "αλλού" δεν είναι ακόμα ιδανικά αναπτυγμένο, οπότε αν δεν έχεις ιδιωτική θέση στάθμευσης με δυνατότητα φόρτισης, θα ταλαιπωρηθείς.
 
Last edited:
Εννοείται έχει τριφασικο. Μονοκατοικία χωρίς τριφασικό; Εδώ έχουμε στα διαμερισματα. Έχει 5 μπάρες φόρτισης το fiat. Το έχει βάλει στην 3η σκάλα που νομίζω αντιστοιχεί στα 7.2kw για να μην επιβαρύνει την μπαταρία. Αφού έχει το άλλο αμάξι δεν καίγεται να το φορτίζει γρήγορα.
Αφού το πήρε leasing. Τι 56000; Ότι δόση θα δίνει στο leasing θα το περνάει στα έξοδα. 27000 θα έχει δώσει στο leasing για 5 χρόνια. Μην ξεχνας και την κρατική επιδότηση που είναι γενναία στα αμιγώς ηλεκτρικά.
Ο κουμπάρος σας έκανε μια τελείως λάθος αγορά. Βρίσκεις ID.3 45αρη στο mobile.de με 20.000, το να δώσεις 27.000 σε leasing για το 500ρη FIAT είναι απλώς λάθος.
 
κάντο πιο λιανά αυτό....
Το ID.3 είναι κλάσης ανώτερο αυτοκίνητο από το FIAT 500e, και η έκδοση με τις 45KWh μπαταρία βρίσκεται στο mobile.de, μεταχειρισμένο διετίας με 15-20k km σε τιμή γύρω στις 20000 ευρώ. Γιατί να δώσεις 27.000 σε leasing για το 500ρη. Που δεν είναι και 27.000, λογικά είναι 27000 + ΦΠΑ, ο ΦΠΑ δεν εκπίπτει, απλώς μπαίνει στα έξοδα. Το ID.3 σε 4 χρόνια άνετα το πουλάς ένα 10ρικο, οπότε θα έχεις με 10k ένα καλύτερο αυτοκίνητο από το 500 για 4 χρόνια.

Βέβαια δε θα μπορείς να τα περάσεις στα έξοδα αυτά τα χρήματα, το leasing το χρειάζονται συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών. Γενικά πάντως να δώσεις τόσα λεφτά για το FIAT 500e είναι λάθος.
 
To Φιατ 500ε είναι πολύ καλό αυτοκίνητο πόλης, αλλά ένα κακό ηλεκτρικό. Είτε θέλουμε, είτε όχι η Τέσλα είναι πολύ μπροστά. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι καμιά εταιρία δεν μπαίνει στον κόπο να φτιάξει μικρό ηλεκτρικό πόλης, γιατί δεν βγάζει αρκετά λεφτά. Γι' αυτό οι κινέζοι θα τους πάρουν όσα σόβρακα αφήσει ο Μάσκ.
 
  • Like
Reactions: koupa and avpap
Το ID.3 είναι κλάσης ανώτερο αυτοκίνητο από το FIAT 500e, και η έκδοση με τις 45KWh μπαταρία βρίσκεται στο mobile.de, μεταχειρισμένο διετίας με 15-20k km σε τιμή γύρω στις 20000 ευρώ. Γιατί να δώσεις 27.000 σε leasing για το 500ρη. Που δεν είναι και 27.000, λογικά είναι 27000 + ΦΠΑ, ο ΦΠΑ δεν εκπίπτει, απλώς μπαίνει στα έξοδα. Το ID.3 σε 4 χρόνια άνετα το πουλάς ένα 10ρικο, οπότε θα έχεις με 10k ένα καλύτερο αυτοκίνητο από το 500 για 4 χρόνια.

Βέβαια δε θα μπορείς να τα περάσεις στα έξοδα αυτά τα χρήματα, το leasing το χρειάζονται συγκεκριμένες κατηγορίες επαγγελματιών. Γενικά πάντως να δώσεις τόσα λεφτά για το FIAT 500e είναι λάθος.
με ανάγκασες να γκουγκλάρω "ID.3" για να δω τι είναι.... :LOL:

γράψε βρε VW ID.3 για να καταλάβω ότι είναι ..VW :LOL:


μιλάτε με τους κωδικούς των νέων μοντέλων λες και όλοι είμαστε στην ίδια ..ηλικία :ROFLMAO:

όπως και να έχει το vw είναι πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο και εκτός της κατηγορίας του 500
το 500 πρέπει να είναι το πιο μικρό σε μήκος 4θέσιο (άντε και 5θέσιο) αυτοκίνητο.. λίγα χιλιοστά πιο μακρύ από το seicento.
έχει βγει κάτι πιο κοντό ;;
 
όπως και να έχει το vw είναι πολύ μεγαλύτερο αυτοκίνητο και εκτός της κατηγορίας του 500
το 500 πρέπει να είναι το πιο μικρό σε μήκος 4θέσιο (άντε και 5θέσιο) αυτοκίνητο.. λίγα χιλιοστά πιο μακρύ από το seicento.
έχει βγει κάτι πιο κοντό ;;
το honda e και το καινουριο smart #1 πρεπει να ειναι εκει κοντα σε διαστασεις, αλλα μαλλον θα ειναι λιγο μεγαλυτερα.
 
το honda e και το καινουριο smart #1 πρεπει να ειναι εκει κοντα σε διαστασεις, αλλα μαλλον θα ειναι λιγο μεγαλυτερα.
και αυτοί έβγαλαν ηλεκτρικά ;;
άρα έχει φουλάρει για τα καλά το τραίνο.....

σκεπτόμενος σοβαρά την αγορά νέου αυτοκινήτου, μάλλον καταλήγω στο ότι δεν μου χρειάζεται και στο ότι ποτέ δεν θα κάνει "απόσβεση χρήσης"
σπάνια να το πάρω για να πάω στην δουλειά , 2 άντε 3 ταξίδια τον χρόνο μέχρι το χωριό και άντε να πάω κανα μηχάνημα σε κανέναν φίλο από δω όταν δεν μπορεί το μηχανάκι...
βόλτες με αμάξι ούτε να το σκεφτώ, σιχάθηκα τους δρόμους και την οδήγηση γενικότερα...

θα διαβάζω το τι λέτε (έχει ψυχαγωγικό ενδιαφέρον) και θα περιμένω να ρίξετε κανέναν τσακωμό για να φάω κανα ποπκόρν... :LOL:
 
  • Haha
  • Like
Reactions: karajim80 and avpap
Ο κουμπάρος σας έκανε μια τελείως λάθος αγορά. Βρίσκεις ID.3 45αρη στο mobile.de με 20.000, το να δώσεις 27.000 σε leasing για το 500ρη FIAT είναι απλώς λάθος.
Το ξέρει αλλά δεν τον ενδιαφέρει, διότι αυτό γούσταρε. Οπότε αν γουστάρεις κάτι δεν υπάρχουν κανόνες.
 
Το ξέρει αλλά δεν τον ενδιαφέρει, διότι αυτό γούσταρε. Οπότε αν γουστάρεις κάτι δεν υπάρχουν κανόνες.
είναι ερωτεύσιμο το 500ράκι..
άμα οι Ιταλοί πουν ότι θα σχεδιάσουν σωστά κάτι, σε τυφλώνουν.. δεν βλέπεις τίποτα άλλο μπροστά σου.... :LOL:
 
Για ταξίδι θα αισθανόμουν σχετικά άνετα μόνο σε Model S LR ή το EQS 450+ πάντως.
Όταν το EQS από τα 711χλμ αυτονομίας στα 90km/h πέφτει στα 539 με 120km/h, σημαίνει πως στο 80% θα μπορείς να κάνεις 430km. Και το να φτάσεις με 20% μπαταρία σε μέρος με κάποια αβεβαιότητα ως προς την αξιοπιστία και διαθεσιμότητα του δικτύου φόρτισης δεν αποτελεί επιλογή.
Είναι σοβαρά αμάξια τώρα αυτά? Να φοβάσαι να πατησεις λίγο το γκάζι μη και μειωθεί η αυτονομία?
Εγω με audi B8 του 2010 μοντέλο με πρόγραμμα για 215 άλογα έχω σταθερά 6λιτρα στα 100χλμ με σταθερή ταχύτητα 160χλμ στις 2500 στροφές σε περιφερειακους δρόμους και εθνική αυτονομία πανω από 800χλμ με 61λιτρα ντεπόζιτο. Αυτόματο 8ταχυτο με βγήκε 14500 ευρώ πριν 7 χρόνια με 90000 χλμ. Τι να με πουν τα καινούργια ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή? Βλέπουμε σε καμία 10ετια η όταν πάει η βενζίνη 3+ ευρώ που εκεί απλά θα είναι ασύμφορο οποιοδήποτε θερμικό.
Να φοβάμαι να πατήσω το γκάζι παραπαει νομίζω να τα βράσω τα ηλεκτρικά σε αυτό το κομμάτι.