Αυτοκινητιστικά νέα

Είναι σοβαρά αμάξια τώρα αυτά? Να φοβάσαι να πατησεις λίγο το γκάζι μη και μειωθεί η αυτονομία?
Εγω με audi B8 του 2010 μοντέλο με πρόγραμμα για 215 άλογα έχω σταθερά 6λιτρα στα 100χλμ με σταθερή ταχύτητα 160χλμ στις 2500 στροφές σε περιφερειακους δρόμους και εθνική αυτονομία πανω από 800χλμ με 61λιτρα ντεπόζιτο. Αυτόματο 8ταχυτο με βγήκε 14500 ευρώ πριν 7 χρόνια με 90000 χλμ. Τι να με πουν τα καινούργια ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή? Βλέπουμε σε καμία 10ετια η όταν πάει η βενζίνη 3+ ευρώ που εκεί απλά θα είναι ασύμφορο οποιοδήποτε θερμικό.
Να φοβάμαι να πατήσω το γκάζι παραπαει νομίζω να τα βράσω τα ηλεκτρικά σε αυτό το κομμάτι.
Ναι αλλά σώζεις το περιβάλλον. Όπως με τα καλαμάκια ένα πράγμα 😁
 
Στιγμιότυπο οθόνης 2023-09-08 204650.png

Για να καταλάβουμε ακριβώς τι FUD παίζει με τα ηλεκτρικά. Η αγαπητή BMW αποφάσισε να χρεώνει συνδρομή για κάποια πράγματα. ΟΚ. Βγαίνει λοιπόν η κλώσσα και συμπεραίνει πως τα θύματα της ηλεκτροκίνησης θα πληρώσουν.

Βέβαια στην ΑΡΧΗ του άρθρου γράφει κάποιες ημερομηνίες που η καρακάξα δεν τις διάβασε. Ή μάλλον το λειψό της μυαλό και ο φανατισμός της την απέτρεψε να κατανοήσει αυτό που διαβάζει.

Το 2020 λοιπόν η BMW δεν είχε ΚΑΝΕΝΑ ηλεκτρικό όχημα ευρείας κυκλοφορίας. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους.
 
  • Like
Reactions: athlon6401
Ναι αλλά σώζεις το περιβάλλον. Όπως με τα καλαμάκια ένα πράγμα
Ναι εγώ θα το σώσω το περιβάλλον. Δεν βλέπουν τα εργοστάσια τι βγάζουν από πάνω. Μας έχουν βάλει σε ένα τρυπακι και τρώμε το δούλεμα του αιώνα κυριολεκτικά όμως η διαφήμιση από παντού και η επιβολή και καλά του μέλλοντος για να πιάσουν και την ευαισθητοποιηση έχει ξεφύγει αντί να μας πουν ευκαιρία να σας αρμεξουμε λίγο ακόμα. Απο τη μεριά μου για το περιβάλλον κάτι έκανα κατέβασα κατά 400kw το ρεύμα κάθε τετράμηνο στο σπίτι. Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα είναι αρλούμπες.
 
View attachment 219627

Για να καταλάβουμε ακριβώς τι FUD παίζει με τα ηλεκτρικά. Η αγαπητή BMW αποφάσισε να χρεώνει συνδρομή για κάποια πράγματα. ΟΚ. Βγαίνει λοιπόν η κλώσσα και συμπεραίνει πως τα θύματα της ηλεκτροκίνησης θα πληρώσουν.

Βέβαια στην ΑΡΧΗ του άρθρου γράφει κάποιες ημερομηνίες που η καρακάξα δεν τις διάβασε. Ή μάλλον το λειψό της μυαλό και ο φανατισμός της την απέτρεψε να κατανοήσει αυτό που διαβάζει.

Το 2020 λοιπόν η BMW δεν είχε ΚΑΝΕΝΑ ηλεκτρικό όχημα ευρείας κυκλοφορίας. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για κάποιους.
Καλά η αθεόφοβη bmw πήγε να βάλει συνδρομή στα θερμαινόμενα καθίσματα. Σε πιάνει μια αηδία του ποσο greedy μπορεί να είναι οι εταιρίες.
 
  • Like
Reactions: koupa
Είναι σοβαρά αμάξια τώρα αυτά? Να φοβάσαι να πατησεις λίγο το γκάζι μη και μειωθεί η αυτονομία?
Βλέπουμε σε καμία 10ετια η όταν πάει η βενζίνη 3+ ευρώ που εκεί απλά θα είναι ασύμφορο οποιοδήποτε θερμικό.
Να φοβάμαι να πατήσω το γκάζι παραπαει νομίζω να τα βράσω τα ηλεκτρικά σε αυτό το κομμάτι.
Μην ανησυχείς τόσο θα κοστίζει και το ρεύμα αναλογικά. Βάζω όλα τα στοιχήματα. Και στο ελλαδιστάν κιόλας;;; Χαχαχαχαχαχαχα καραστάνταρ!!!
Μόνο στο σπίτι θα είναι φθηνότερο.

Υ.Γ. η αυτονομία δεν μειώνεται μόνο με το γκάζι. Μειώνεται και με το air-condition/καλοριφέρ, με τα ηλεκτρικά παράθυρα, με την μουσική, με την φόρτιση του κινητού. κ.ο.κ. Θα παρακαλάς να είσαι σε μποτιλιάρισμα για να κερδίζεις κατιτις από το φρενάρισμα.....
 
  • Like
Reactions: king2009
Καλά η αθεόφοβη bmw πήγε να βάλει συνδρομή στα θερμαινόμενα καθίσματα. Σε πιάνει μια αηδία του ποσο greedy μπορεί να είναι οι εταιρίες.
Από την στιγμή που όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν sim μέσα και επικοινωνούν, θα δούμε τρελά γλέντια στο μέλλον ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
Μέχρι που να μην μπορείς να βάλεις μπροστά αν δεν έχεις πληρώσει π.χ. την εφορία. Μην γελάτε. Ένα τσεκακι σε ένα software θα είναι.

To ξέρετε φαντάζομαι ότι η διαφορά του απλού auto pilot από το advanced auto pilot στα Tesla είναι ένα τσεκακι στο software ε; Όταν πληρώσεις τα έξτρα φράγκα, ενεργοποιείται το τσεκακι και ως δια μαγείας έχεις advanced auto pilot.
 
Καλά η αθεόφοβη bmw πήγε να βάλει συνδρομή στα θερμαινόμενα καθίσματα. Σε πιάνει μια αηδία του ποσο greedy μπορεί να είναι οι εταιρίες.
Τι ίδιο ήθελε να κάνει και η MB με το στρίψιμο στις πίσω ρόδες. Είχες δωρεάν τις 4 μοίρες και τις 10 με συνδρομή. Δεν ξέρω αν το προχώρησε ή όχι.

Βασικά προσπάθησαν να κόψουν το κόστος σε κάποια πράγματα. Αντί να βγάζουν 2-3 διαφορετικά καθίσματα έβγαλαν 1 μοντέλο με όλα μέσα. Και πληρώνεις για να "ξεκλειδώσεις" το επιπλέον.

Το κράξιμο όμως είχε πέσει πιο πριν με το Apple Carplay που γενικά είναι δωρεάν. Μόνο τη Ferrari θυμάμαι να χρεώνει 1-2 χιλιάρικα κάποτε.
 
  • Like
Reactions: king2009
Από την στιγμή που όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν sim μέσα και επικοινωνούν, θα δούμε τρελά γλέντια στο μέλλον ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.
Μέχρι που να μην μπορείς να βάλεις μπροστά αν δεν έχεις πληρώσει π.χ. την εφορία. Μην γελάτε. Ένα τσεκακι σε ένα software θα είναι.

To ξέρετε φαντάζομαι ότι η διαφορά του απλού auto pilot από το advanced auto pilot στα Tesla είναι ένα τσεκακι στο software ε; Όταν πληρώσεις τα έξτρα φράγκα, ενεργοποιείται το τσεκακι και ως δια μαγείας έχεις advanced auto pilot.

Ναι έχεις απόλυτο δίκιο στο πως πάνε ακόμα και τα αυτοκίνητα σε συνδρομητικό μοντέλο για το καθετί. Σιγά σιγά αλλά δεν πρόκειται να τους περάσει όσο χαζός και να είναι ο καταναλωτής δεν θα φτάσει να πληρώνει για μικρό πράγματα. Διάβασα και τα πατάκια τελευταία πολλές εταιρίες τα χρεώνουν extra δηλαδή τι άλλο θα ακούσω.
Η tesla είναι πρώτη σε αυτά και ούτε ξέρει τι χρεώνει για την AAP λειτουργία.
Θα περνουμε ένα αμάξι με 4 ρόδες και ότι αλλο extra θέλουμε θα πληρώνουμε συνδρομή. Καλα θα πάει αυτό.
 
Τι ίδιο ήθελε να κάνει και η MB με το στρίψιμο στις πίσω ρόδες. Είχες δωρεάν τις 4 μοίρες και τις 10 με συνδρομή. Δεν ξέρω αν το προχώρησε ή όχι.

Βασικά προσπάθησαν να κόψουν το κόστος σε κάποια πράγματα. Αντί να βγάζουν 2-3 διαφορετικά καθίσματα έβγαλαν 1 μοντέλο με όλα μέσα. Και πληρώνεις για να "ξεκλειδώσεις" το επιπλέον.

Το κράξιμο όμως είχε πέσει πιο πριν με το Apple Carplay που γενικά είναι δωρεάν. Μόνο τη Ferrari θυμάμαι να χρεώνει 1-2 χιλιάρικα κάποτε.
Αυτό το μοντέλο θέλουν να περάσουν. Να βγάζουν ένα μοντέλο που θα έχει τα πάντα και για καθετί extra που θέλουμε να πληρώνουμε συνδρομή. Το προσπάθησαν παλιότερα όπως σωστά γράφεις αλλά δεν τους βγήκε. Η tesla το επανεφερε και μέχρι στιγμή βλεπω να της βγαίνει. Λογικές τιμές στα μοντέλα της αλλά για να ξεκλειδώσεις κάποιες extra ευκολίες πληρώνεις άλλο μισό αμάξι.
 
Και μια που βρισκόμαστε εν μέσω φυσικών καταστροφών, φαντάζεστε να μείνετε με ηλεκτρικό αποκλεισμένοι για Χ λόγο και να πρέπει να δουλεύει ο κλιματισμός;; Γιατί ένα μπιτόνι βενζίνη από χέρι σε χέρι θα φτάσει.
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Παιδιά δυστυχώς θα το χωνέψουμε κι αυτό όπως χωνεψαμε τα διόδια (Αττική οδός) για να πας απλώς.....στην δουλειά σου.
Όποιος σου έλεγε παλιά ότι θα πλήρωνες διόδια μέσα στην Αθήνα, απλά θα του έλεγες να τον κοιτάξει κάνας ψυχίατρος. Ναι ή όχι; Αδιανόητο.

Εντάξει, εμείς μπορεί να την γλυτώσουμε και να αντιδράσουμε οδηγώντας εικοσαετίας αμάξια. So what....Η νέα γενιά όμως καταπίνει αμάσητο οτιδήποτε της σερβίρουν με συνδρομή (τα βλεπω από τα παιδιά μου που θεωρούν δεδομένο ότι πρέπει να έχουν π.χ. Amazon prime) .
 
Και μια που βρισκόμαστε εν μέσω φυσικών καταστροφών, φαντάζεστε να μείνετε με ηλεκτρικό αποκλεισμένοι για Χ λόγο και να πρέπει να δουλεύει ο κλιματισμός;; Γιατί ένα μπιτόνι βενζίνη από χέρι σε χέρι θα φτάσει.
Ε να περνεις ένα power bank και κανεις τη δουλίτσα σου. Περιμένετε να δείτε όταν αρχίσουν να χαλάνε οι μπαταρίες τι έχει να γίνει και θα θέλουν τα μισά χρήματα από όσο κάνει όλο το αμάξι. Δεν έχουν service κτλ που ένα θερμικό θα φάει 2 3 χιλιάρικα στα 20 χρόνια ένα ηλεκτρικό όμως στη 15ετια θα ζητήσει νέες μπαταρίες. Και μόνο φθηνές δεν θα ειναι.
 
Και μια που βρισκόμαστε εν μέσω φυσικών καταστροφών, φαντάζεστε να μείνετε με ηλεκτρικό αποκλεισμένοι για Χ λόγο και να πρέπει να δουλεύει ο κλιματισμός;; Γιατί ένα μπιτόνι βενζίνη από χέρι σε χέρι θα φτάσει.
Ε καλά έχουν λυθεί τέτοια θέματα εδώ και καιρό... 😁😁
 

Attachments

  • O1n1TG3.jpg
    O1n1TG3.jpg
    43.3 KB · Views: 22
Χμμμ, όσοι λέτε για το ηλεκτρικό 500ράκι μάλλον ξεχνάτε ότι ο πληθυσμός έχει περισσότερες γυναίκες.

Καρατσεκαρισμένο. Δείξτε μια Vespa primavera 125 που είναι επί της ουσίας μηχανολογικά ένα Piaggio Liberty, και ένα Piaggio Medley που είναι φτηνότερο από την Primavera αλλά ανώτερο ως όχημα.
Τι πιστεύετε ότι θα διαλέξει; Ξέρουν τι κάνουν οι Ιταλοί. Παλιά τους τέχνη κόσκινο. ;)
Το 500ράκι είναι πολύ cute για μια γυναίκα για να το προσπεράσει... . Και αυτό ξέρετε... κοστίζει.
 
Εντάξει, εμείς μπορεί να την γλυτώσουμε και να αντιδράσουμε οδηγώντας εικοσαετίας αμάξια. So what....Η νέα γενιά όμως καταπίνει αμάσητο οτιδήποτε της σερβίρουν με συνδρομή (τα βλεπω από τα παιδιά μου που θεωρούν δεδομένο ότι πρέπει να έχουν π.χ. Amazon prime) .

Ατυχές παράδειγμα πάντως, αφού στις ΗΠΑ πριν 10 χρόνια για να έχεις Cable TV με premium κανάλια τύπου HBO κλπ ήθελες μια 200αρού το μήνα, και τώρα τη βγάζεις με καμιά 50αριά. Μην κοιτάς την Ψωροκώσταινα που την έβγαζε ο κόσμος με τόρρεντ και νομίζαμε ότι όλα είναι τσάμπα.
 
  • Like
Reactions: koupa
_125883620_bmwscreengrab.jpg
 
Είναι σοβαρά αμάξια τώρα αυτά? Να φοβάσαι να πατησεις λίγο το γκάζι μη και μειωθεί η αυτονομία?
Εγω με audi B8 του 2010 μοντέλο με πρόγραμμα για 215 άλογα έχω σταθερά 6λιτρα στα 100χλμ με σταθερή ταχύτητα 160χλμ στις 2500 στροφές σε περιφερειακους δρόμους και εθνική αυτονομία πανω από 800χλμ με 61λιτρα ντεπόζιτο. Αυτόματο 8ταχυτο με βγήκε 14500 ευρώ πριν 7 χρόνια με 90000 χλμ. Τι να με πουν τα καινούργια ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή? Βλέπουμε σε καμία 10ετια η όταν πάει η βενζίνη 3+ ευρώ που εκεί απλά θα είναι ασύμφορο οποιοδήποτε θερμικό.
Να φοβάμαι να πατήσω το γκάζι παραπαει νομίζω να τα βράσω τα ηλεκτρικά σε αυτό το κομμάτι.
Α. Όταν πατάς το γκάζι μειώνεται η αυτονομία σε ΟΛΑ τα οχήματα

Β. Κάποια στιγμή, για το δικό σου χαβαλέ, πήγαινε στο cosmos και ρωτα για test drive. Σου λέω για το cosmos μιας και μου φαίνεται ότι είσαι βόρειο ελλαδιτης 😂
Φαίνεται ότι είσαι άνθρωπος που σου αρέσουν τα αυτοκίνητα, Ε δεν έχεις μια περιέργεια να οδηγήσεις ένα τέτοιο;

Γ. Δεν σε αναγκάζει κανένας να πάρεις ηλεκτρικό.
 
Βλέπω ότι το τελευταίο 12ωρο εκτροχιάστηκε η κουβέντα. Ο Πετράκος να έρθει και είμαστε κομπλέ 🤣

Καλή σας συνέχεια!
 
Και μια που βρισκόμαστε εν μέσω φυσικών καταστροφών, φαντάζεστε να μείνετε με ηλεκτρικό αποκλεισμένοι για Χ λόγο και να πρέπει να δουλεύει ο κλιματισμός;; Γιατί ένα μπιτόνι βενζίνη από χέρι σε χέρι θα φτάσει.
Ένας ξενος με tesla και τροχοσπιτο είχε μείνει πάνω στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης . Προκάλεσε μεγάλο μποτιλιατισμα καθώς καθόταν μέσα στο αμάξι με το κινητό στο χέρι και φόρτιζε το tesla από το τροχόσπιτο
 
Είναι σοβαρά αμάξια τώρα αυτά? Να φοβάσαι να πατησεις λίγο το γκάζι μη και μειωθεί η αυτονομία?
Εγω με audi B8 του 2010 μοντέλο με πρόγραμμα για 215 άλογα έχω σταθερά 6λιτρα στα 100χλμ με σταθερή ταχύτητα 160χλμ στις 2500 στροφές σε περιφερειακους δρόμους και εθνική αυτονομία πανω από 800χλμ με 61λιτρα ντεπόζιτο. Αυτόματο 8ταχυτο με βγήκε 14500 ευρώ πριν 7 χρόνια με 90000 χλμ. Τι να με πουν τα καινούργια ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή? Βλέπουμε σε καμία 10ετια η όταν πάει η βενζίνη 3+ ευρώ που εκεί απλά θα είναι ασύμφορο οποιοδήποτε θερμικό.
Να φοβάμαι να πατήσω το γκάζι παραπαει νομίζω να τα βράσω τα ηλεκτρικά σε αυτό το κομμάτι.
Ένα ηλεκτρικό κάνει τα ίδια χιλιόμετρα με εσένα φτηνότερα ακόμη και αν χρειαστεί να φορτίσει δύο και τρεις φορές. Χώρια το κέρδος από τα σέρβις. Σήμερα μου βγήκε το colt 600€ και τα μισά απο αυτα που πληρωσα δεν υπάρχουν σε ηλεκτρικό.
Αν κάτσεις να υπολογίσεις το κόστος αγοράς + κόστος συντήρησης + καύσιμο ενός μεσου θερμικού θα δεις ότι βγαίνει το ίδιο με ένα ηλεκτρικό premium + το ρεύμα για τα ανάλογα χιλιόμετρα.
Πχ υπολόγισα ότι για τα 210.000 που έχει το colt θα είχα ξοδέψει 10.000 πάνω κάτω σε ρεύμα ενώ αυτη τη στιγμή έχω ξοδέψει για ένα colt 23.000€ σε βενζίνη !