Αυτοκινητιστικά νέα

Ωραία όλα τα παραπάνω, αλλά φοβάμαι ότι τελικά η Peugeot δεν το έχει σκεφτεί καλά το πράμα..

Το κόστος για να αναβαθμίσεις ουσιαστικά ένα παλιό αυτοκίνητο, αλλάζοντας το εσωτερικό του και φτιάχνοντας το εξωτερικό του (μη το ξεχνάμε αυτό..) κοστίζει πολλές χιλιάδες ευρώ σε εργατικά.

Αν βάλεις και αναβάθμιση του hardware του infotainment γιατί ας μην κοροϊδευόμαστε, hardware του π.χ. 2008 δεν παίζει να σηκώνει software του π.χ. 2023, χάνεται τελείως το νόημα.

Δε νομίζω να είναι οικονομικά εφικτό όλο αυτό.
 
Ωραία όλα τα παραπάνω, αλλά φοβάμαι ότι τελικά η Peugeot δεν το έχει σκεφτεί καλά το πράμα..

Το κόστος για να αναβαθμίσεις ουσιαστικά ένα παλιό αυτοκίνητο, αλλάζοντας το εσωτερικό του και φτιάχνοντας το εξωτερικό του (μη το ξεχνάμε αυτό..) κοστίζει πολλές χιλιάδες ευρώ σε εργατικά.

Αν βάλεις και αναβάθμιση του hardware του infotainment γιατί ας μην κοροϊδευόμαστε, hardware του π.χ. 2008 δεν παίζει να σηκώνει software του π.χ. 2023, χάνεται τελείως το νόημα.

Δε νομίζω να είναι οικονομικά εφικτό όλο αυτό.
Χμμμ...
- Αν υπάρχει modular κατασκευή που κουμπώνεις / ξεκουμπώνεις standardized τμήματα, αυτό το κόστος μπορεί να πέσει κάθετα. Πχ να αλλάξεις ολόκληρο σαλόνι.
- Γιατί να μην είναι και ο ίδιος ο υπολογιστής του αυτοκινήτου καθαυτός ένα από τα κομμάτια για upgrade. H Tesla το κάνει ήδη και αν αγοράσεις κάποιο πακέτο αυτόνομης οδήγησης και έχεις ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα σου αναβάθμιζε και το hardware. Τώρα λέει ότι retrofits δεν θα επιτραπούν με τον καινούργιο υπολογιστή, αλλά για μένα αυτό δείχνει περισσότερο Business decision και λιγότερο τεχνική απόφαση.
- Όσο για το οικονομικά εφικτό πάλι η Tesla έδειξε σε όλες τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες πως είναι δυνατόν να κάνεις τα πάντα διαφορετικά και να είναι και πιο κερδοφόρο ακόμη.
 
Κακά τα ψέματα. Όσοι και φορτιστές να υπαρχουν, όσο και να προγραμματίζεις το ταξίδι, αυτό είναι το βασικό ελάττωμα των ηλεκτρικών και ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ οι εταιρείες και προσπαθούν να βρουν λύσεις πιο γρήγορα (από το να περιμένουμε πότε θα ανακαλύψουν την μπαταρία που θα φορτίζει σε 5 λεπτά)

 
Κακά τα ψέματα. Όσοι και φορτιστές να υπαρχουν, όσο και να προγραμματίζεις το ταξίδι, αυτό είναι το βασικό ελάττωμα των ηλεκτρικών και ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ οι εταιρείες και προσπαθούν να βρουν λύσεις πιο γρήγορα (από το να περιμένουμε πότε θα ανακαλύψουν την μπαταρία που θα φορτίζει σε 5 λεπτά)

"Θυμίζουμε ότι αυτή τη μέθοδο ξεκίνησε να εφαρμόζει η κινεζική Nio στην Ευρώπη αλλά, προς το παρόν, δεν έχει μεγάλη διάδοση, καθώς και τα μοντέλα της δεν έχουν καλή εμπορική πορεία."
Ενω η στελαντις εχει ξεπουλησει.... :D :D :D :D
 
Κακά τα ψέματα. Όσοι και φορτιστές να υπαρχουν, όσο και να προγραμματίζεις το ταξίδι, αυτό είναι το βασικό ελάττωμα των ηλεκτρικών και ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ οι εταιρείες και προσπαθούν να βρουν λύσεις πιο γρήγορα (από το να περιμένουμε πότε θα ανακαλύψουν την μπαταρία που θα φορτίζει σε 5 λεπτά)

Στην Αφρική για παπάκια το σύστημα προχωράει πάρα πολύ καλά πάντως! Αυτό κυρίως γιατί το κόστος της μπαταρίας είναι μεγαλύτερο από το υπόλοιπο ηλεκτρικό παπάκι. Επίσης παίρνεις τη μπαταρία το βράδυ σπίτι και έχεις φώτα και φόρτιση κινητού - μην ξεχνάμε ότι ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων ακόμη και στις μεγαλουπόλεις εκεί δεν έχει πρόσβαση σε ηλεκτρική ενέργεια στο σπίτι του.

Απλά αν πάμε σε τέτοιο μοντέλο, πρέπει να αλλάξει ο τρόπος πώλησης των οχημάτων - θα αγοράζεις λογικά ένα όχημα χωρίς μπαταρία και θα πληρώνεις την υπηρεσία φορτισμένης μπαταρίας...Πολύ μπερδεμένο και για αυτό δεν βλέπω να προχωρά εκτός στόλων οχημάτων και μεγάλων πόλεων.

 
Σήμερα είδα ένα iD Buzz και κάτι έπαθα. Πολύ όμορφο το άτιμο. Μπορεί να μην έχω διαβάσει τα καλύτερα αλλά εξωτερικά είναι κουκλί.
 
  • Like
Reactions: avpap
Σήμερα είδα ένα iD Buzz και κάτι έπαθα. Πολύ όμορφο το άτιμο. Μπορεί να μην έχω διαβάσει τα καλύτερα αλλά εξωτερικά είναι κουκλί.
και νομιζω οτι δεν υπαρχει τιποτα αλλο σαν αυτο! Αλλα πανακριβο
 
  • Like
Reactions: koupa
Σήμερα είδα ένα iD Buzz και κάτι έπαθα. Πολύ όμορφο το άτιμο. Μπορεί να μην έχω διαβάσει τα καλύτερα αλλά εξωτερικά είναι κουκλί.
Ένα περίπτερο με ρόδες είναι...
Αλλά αν όλοι είχαμε τα ίδια γούστα.... :p
 
Πρέπει να είναι η πιο ακριβή καντίνα ever.

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτό το κουτί με τους μεντεσέδες έξω από τις πόρτες , έχει τόσα χρήματα . Πρέπει να έχεις πολλααααααα λεφτά για πέταμα για να πάρεις τέτοιο πράγμα.
 
Ένα περίπτερο με ρόδες είναι...
Αλλά αν όλοι είχαμε τα ίδια γούστα.... :p

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα που λέει και το ρητό αλλά το συγκεκριμένο έχει κάτι το "κουκλίστικο". Πχ ο γαμπρός μου έχει επαγγελματικό MB Vito και δεν θα μπω καν στην κουβέντα περί "περιπτέρου".
 
  • Like
Reactions: avpap
Πρέπει να είναι η πιο ακριβή καντίνα ever.

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί αυτό το κουτί με τους μεντεσέδες έξω από τις πόρτες , έχει τόσα χρήματα . Πρέπει να έχεις πολλααααααα λεφτά για πέταμα για να πάρεις τέτοιο πράγμα.

Βασικά ΑΥΤΟ είναι το απόλυτο status symbol. Ούτε η Ferrari, ούτε η Lamborghini ούτε τίποτε άλλο. Ένα τέρας ή καλύτερα ένα τανκ στο δρόμο. Το οδηγούν ΑΠΑΝΤΕΣ. Από τους καλλιτέχνες στο Hollywood μέχρι τους Σεϊχηδες στα Εμιράτα και τους Ρώσους Μαφιόζους στη Μόσχα.

Και δεν κάνω πλάκα. Όλα τα υπόλοιπα είναι "παιχνιδάκια". Αυτό είναι κατασκευασμένο σαν τανκ σύμφωνα με την παράδοση της MB και με πολυτέλεια. Και δεν είναι κράχτης όπως μια Rolls Royce ή Bentley που συνήθως τις χρησιμοποιούν οι βαθύπλουτοι. Η G-class με εξαίρεση τις εκδόσεις AMG είναι σχετικά προσιτές οπότε δεν προκαλεί ο ιδιοκτήτης. Σημαντικό και το αθάνατο design οπότε ο άλλος δεν ξέρει ποιος οδηγεί ή πόσο παλιά είναι. Με ένα σετ φιμέ τζάμια και αφαίρεση των διακριτικών δεν ξέρεις ποιόν έχεις δίπλα σου.
 
Καλά ας το χαίρονται..Ούτε με 10 τζόκερ δεν έπαιρνα τέτοιο αισχος.
Σε καμία περίπτωση και για κανένα λόγο.

Άθλιο αυτοκίνητο, εμφανισιακά πάντα.
 
Ρε είπαμε status symbol.

Πέραν της πλάκας παρά είναι κλασικό. Πχ δεν έχει καν αερανάρτηση που έχουν τα πιο φτηνά MB. ΟΚ είναι φοβερό στις εκτός δρόμου δυνατότητες αλλά δε συγκρίνεται η άνεση της με την GLS που έχει. Αντίστοιχα καίει τα άντερα της και δεν δίνει καν δυνατότητα υβριδικού συνόλου. Σε συνδυασμό με το "κουτί" η αεροδυναμική έχει πάει για "βρούβες". Είναι ένα πολύ ειδικού τύπου όχημα που μένει στον κατάλογο γι' αυτά που έγραψα και πιο πάνω. Μόνο για status symbol.

Πχ στην Αμερική η G63 AMG έχει την ίδια αρχική τιμή με τις εκδόσεις Maybach GLS ή EQS. Και μιλάμε για οχήματα "χαλιά". Αναρτήσεις, αεροδυναμική και ότι άλλο θελήσετε. Αλλά το άλλο πουλάει σαν τρελό.
 
Όποιος θέλει status symbol κυκλοφορεί με Rolls Royce. Και επειδή είναι όντως συνηθισμένο οι ψαγμενοι για να ξεχωρίζουν κυκλοφορούν όχι με τα απλά μοντέλα των 1-2 εκατομμυρίων αλλά με τα ειδικά limited edition Bugatti, Pagani , Koenigsegg και δεν συμμαζευεται που κοστίζουν όσο 100 καντίνες....
Status symbol η καντίνα 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
 
Όποιος θέλει status symbol κυκλοφορεί με Rolls Royce. Και επειδή είναι όντως συνηθισμένο οι ψαγμενοι για να ξεχωρίζουν κυκλοφορούν όχι με τα απλά μοντέλα των 1-2 εκατομμυρίων αλλά με τα ειδικά limited edition Bugatti, Pagani , Koenigsegg και δεν συμμαζευεται που κοστίζουν όσο 100 καντίνες....
Status symbol η καντίνα 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Σου ξαναγράφω πάλι ότι αυτά είναι ΚΡΑΧΤΕΣ. Δε γίνεται να κυκλοφορήσεις πουθενά στον κόσμο με τέτοιο όχημα και να μην πέσουν οι παπαράτσι γύρω σου σαν μύγες. Ακόμη και στο Μονακό θα έχεις θέμα. Πόσο μάλλον σε πιο νορμάλ μέρη όπου κυκλοφορεί η "πλέμπα".

Γι' αυτό πουλάει το συγκεκριμένο όπως και τα υπόλοιπα όπως η Escalade, Yukon Denali, Linkoln Navigator κτλ. Πολυτελή αυτοκίνητα αλλά όχι κράχτες. Όπως και τα Range Rover. Σχεδόν του "κιλού".

Τα υπόλοιπα είναι καλά για ένα Gala ή τα Oscar. Για οτιδήποτε άλλο είναι ακατάλληλα.