Αυτοκινητιστικά νέα

Εξακολουθώ και επιμένω ότι παίρνουμε τις ακραίες περιπτώσεις που ίσως δεν δούμε ποτέ. Χτες ο φίλος από πάνω υπονόησε ότι τα ηλεκτρικά στο βουνό είναι επικίνδυνα διότι δεν ακούγονται και πρέπει να πατάς κόρνα. Πόσοι έχετε βρεθεί στο τσακ με κοπάδι από γελάδια; Τα έχετε δει να ιδρώνει το αφτί τους. Τα έχουν όλα γραμμένα στα "βυζιά" τους. Όποτε γουστάρουν αυτά θα μετακινηθούν. Καλά για αγριογούρουνα δεν το συζητάω. Το πιο επικίνδυνο ζώο της χώρας μας μακράν. Και γενικά από τα πιο επικίνδυνα παγκοσμίως. Ποτέ δεν περπατάνε παρά μόνο τρέχουν.

Άσε που στο βουνό με δάσος δεν ακούγονται οι θόρυβοι. Και πιστέψτε με ότι έχω ιδία εμπειρία σαν παλιός πρόσκοπος. Μόλις τα παιδιά σκόρπιζαν στο δάσος δεν άκουγες κιχ. Μιλάμε για απόλυτη ησυχία. Το ίδιο και με τα αυτοκίνητα που πέρναγαν. Έπρεπε να έχεις σχεδόν οπτική επαφή για να τα ακούσεις.

H συγκεκριμένη διαδρομή και κατά συνέπεια όλα όσα αφορούν την κάλυψή της από υποστηρικτή των ηλεκτρικών ξεκίνησε. Αν κάποιος υπερέβαλε θα ήταν αυτός.

Γελάδια τη νύχτα; :rolleyes:
Δεν ακούγεται να έρχεται από τη στροφή αυτοκίνητο επάνω στο βουνό; Δεν ισχύουν αυτά. Ο κίνδυνος είναι αν θα είναι κάποια αρκούδα ή αγριογούρουνο κοντά στον δρόμο, όχι κάπου στο δάσος που δεν περνάς έτσι κι αλλιώς από εκεί.
Κορνάρεις είτε έχεις θερμικό, είτε έχεις ηλεκτρικό στην ερημιά το βράδι. Το θερμικό ακούγεται και χωρίς κόρνα να έρχεται, αλλά κι εκεί καλό είναι να την πατάς.
Η κόρνα άραγε πόσο κοστίζει σε αυτονομία στα ηλεκτρικά; :ROFLMAO:

Και επίσης κάτι που αναφέρθηκε σχετικά με τις ταχύτητες. Γράφτηκε ότι είναι επικίνδυνο να έχεις μεγάλη διαφορά. Σχετικά σωστή παρατήρηση. Αλλά τι είναι καλύτερο; 50 με 100 χλμ/ω ή 100 με 150 χλμ/ω; Σε ποια από τις δυο περιπτώσεις θα αντιδράσεις καλύτερα. Στα 100 ή τα 150 χλμ; Δε νομίζω ότι είναι πολλοί άνθρωποι και αυτοκίνητα παγκοσμίως που μπορούν να κάνουν ελιγμό με τέτοια χιλιόμετρα και να το "σώσουν". ΟΚ μπορεί τα σύγχρονα ηλεκτρονικά να σε βοηθήσουν αλλά η ταχύτητα είναι πολύ μεγάλη για να πεις ότι "την έχω"

Τι είναι καλύτερο; Σίγουρα πάντως όχι τα 50 στον αυτοκινητόδρομο.

Γενικότερα το πιο ασφαλές είναι αυτό που λέει και ο ΚΟΚ και που κάποτε ήταν το πρώτο πράγμα που σου μάθαινε ο δάσκαλος οδήγησης (τώρα δεν ξέρω τι γίνεται).
Δηλαδή να ακολουθείς τις ταχύτητες της κυκλοφορίας και να μην γίνεσαι εμπόδιο.
 
αυτο θα μπορουσες να μας το εξηγησεις λιγο περισσοτερο γιατι δεν το καταλαβα. το εχω παρατηρησει και εγω στις εθνικες οδους και δεν εχω καταλαβει τον λογο για τον οποιον γινεται. Νομιζα οτι εχει να κανει με ελαχιστοποιηση των αεροδυναμικων τριβων και μειωση της καταναλωσης.
δεν υπάρχει κάτι άλλο να εξηγήσω.. πολύ σωστά νόμιζες!!
 
  • Like
Reactions: avpap
H συγκεκριμένη διαδρομή και κατά συνέπεια όλα όσα αφορούν την κάλυψή της από υποστηρικτή των ηλεκτρικών ξεκίνησε. Αν κάποιος υπερέβαλε θα ήταν αυτός.

Γελάδια τη νύχτα; :rolleyes:
Δεν ακούγεται να έρχεται από τη στροφή αυτοκίνητο επάνω στο βουνό; Δεν ισχύουν αυτά. Ο κίνδυνος είναι αν θα είναι κάποια αρκούδα ή αγριογούρουνο κοντά στον δρόμο, όχι κάπου στο δάσος που δεν περνάς έτσι κι αλλιώς από εκεί.
Κορνάρεις είτε έχεις θερμικό, είτε έχεις ηλεκτρικό στην ερημιά το βράδι. Το θερμικό ακούγεται και χωρίς κόρνα να έρχεται, αλλά κι εκεί καλό είναι να την πατάς.
Η κόρνα άραγε πόσο κοστίζει σε αυτονομία στα ηλεκτρικά; :ROFLMAO:



Τι είναι καλύτερο; Σίγουρα πάντως όχι τα 50 στον αυτοκινητόδρομο.

Γενικότερα το πιο ασφαλές είναι αυτό που λέει και ο ΚΟΚ και που κάποτε ήταν το πρώτο πράγμα που σου μάθαινε ο δάσκαλος οδήγησης (τώρα δεν ξέρω τι γίνεται).
Δηλαδή να ακολουθείς τις ταχύτητες της κυκλοφορίας και να μην γίνεσαι εμπόδιο.

Κατ' αρχάς καλή χρονιά.

Στους δρόμους έχω δει διάφορα τόσα χρόνια. Άλογα, αδέσποτα πρόβατα, γελάδια και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Μέχρι και φάντασμα αλλά αυτό είναι για να πάει στα ανέκδοτα. Παππούς φίλου μου είχε τη στάνη του λίγο πιο έξω από την πόλη και ένα βράδυ άργησε να μαζευτεί. Εγώ πήγαινα στο στενό δρόμο με τη μεγάλη σκάλα μήπως και πεταχτεί κανένα ζώο. Ο καημένος κρύφτηκε πίσω από ένα δέντρο και έβγαλε το κεφάλι του. Τα φώτα μου τον χτύπησαν στα μάτια και έλαμψαν. Καταλαβαίνετε την τρομάρα μου όταν είδα ένα κεφάλι να αιωρείται στην άκρη του δρόμου. Ευτυχώς που δεν πιστεύω σε τέτοια πράγματα και η τρομάρα μου ήταν στιγμιαία.

Γράφεις ότι δεν περνάς από δάσος. Πότε πήγες τελευταία φορά στο Πήλιο; Καρπενήσι; Αυτό που διασχίζεις δεν είναι δάσος; Μια χαρά δάσος είναι. Δεν είναι μόνο η ζούγκλα του Αμαζονίου. Έχουμε και εδώ τέτοια μέρη. Και όντως ο ήχος κόβει για πλάκα. Το έχω ζήσει και ξέρω τι σου λέω. Πλήρη ησυχία. Ειδικά σε μέρη με πολλές στροφές όπως είναι όλη η ορεινή Ελλάδα οι ήχοι χάνονται για πλάκα. Και τα ζώα είναι συνηθισμένα στα αυτοκίνητα οπότε μη νομίζεις ότι θα τρομάξουν εύκολα.

Έτσι και χάθηκες στο δάσος και δεν σε πάρουν χαμπάρι πάει πέθανες. Δεν μπορείς να φωνάξεις γιατί η φωνή σου χάνεται. Το έγραψα και χτες. 100 μέτρα δάσους κατεβάζουν το θόρυβο 30dB.


Σκέψου τη διαφορά του πίνακα. Από την κυκλοφοριακή κίνηση να πέσεις σε απλό θόρυβο σπιτιού μέσα στο δάσος.

Το γράφω πάλι ότι το κορνάρισμα δεν ισχύει και δε καμία περίπτωση δεν είναι αιτία αποφυγής ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Άσε που είναι και επικίνδυνη τέτοια συμβουλή. Δε μπορώ να φανταστώ νέο οδηγό σε ορεινή διαδρομή να κορνάρει και να νομίζει ότι μετά τη στροφή θα φύγουν τα γίδια και τα πρόβατα.

Όσο για τα όρια ταχύτητας καλύτερα τα 50 στον αυτοκινητόδρομο παρά τα 150. Εγώ παραδέχομαι ότι δεν έχω ούτε το αυτοκίνητο, ούτε τις ικανότητες να κάνω κάτι αν πηγαίνω με 150 και ο άλλος κάνει βλακεία. Θα σκοτωθώ. Τώρα αν κάποιος άλλος θεωρεί ότι είναι ο Φερστάπεν με γεια του με χαρά του. Κάθε μέρα τρομάζω με αυτούς που βγαίνουν από διασταυρώσεις με ελάχιστα χιλιόμετρα. Μια στραβοτιμονιά μπορεί να προκαλέσει ζημιά. Τόσα βλέπουμε κάθε μέρα. Δε θέλει και πολύ να γίνει το μεγάλο κακό. Λίγο να σου φύγει χτύπησες τον αθώο στο πεζοδρόμιο. Σκέψου στα 150 που κάποιοι καμαρώνουν ότι πάνε στις ΕΟ.
 
Κατ' αρχάς καλή χρονιά.

Στους δρόμους έχω δει διάφορα τόσα χρόνια. Άλογα, αδέσποτα πρόβατα, γελάδια και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Μέχρι και φάντασμα αλλά αυτό είναι για να πάει στα ανέκδοτα. Παππούς φίλου μου είχε τη στάνη του λίγο πιο έξω από την πόλη και ένα βράδυ άργησε να μαζευτεί. Εγώ πήγαινα στο στενό δρόμο με τη μεγάλη σκάλα μήπως και πεταχτεί κανένα ζώο. Ο καημένος κρύφτηκε πίσω από ένα δέντρο και έβγαλε το κεφάλι του. Τα φώτα μου τον χτύπησαν στα μάτια και έλαμψαν. Καταλαβαίνετε την τρομάρα μου όταν είδα ένα κεφάλι να αιωρείται στην άκρη του δρόμου. Ευτυχώς που δεν πιστεύω σε τέτοια πράγματα και η τρομάρα μου ήταν στιγμιαία.

Γράφεις ότι δεν περνάς από δάσος. Πότε πήγες τελευταία φορά στο Πήλιο; Καρπενήσι; Αυτό που διασχίζεις δεν είναι δάσος; Μια χαρά δάσος είναι. Δεν είναι μόνο η ζούγκλα του Αμαζονίου. Έχουμε και εδώ τέτοια μέρη. Και όντως ο ήχος κόβει για πλάκα. Το έχω ζήσει και ξέρω τι σου λέω. Πλήρη ησυχία. Ειδικά σε μέρη με πολλές στροφές όπως είναι όλη η ορεινή Ελλάδα οι ήχοι χάνονται για πλάκα. Και τα ζώα είναι συνηθισμένα στα αυτοκίνητα οπότε μη νομίζεις ότι θα τρομάξουν εύκολα.

Έτσι και χάθηκες στο δάσος και δεν σε πάρουν χαμπάρι πάει πέθανες. Δεν μπορείς να φωνάξεις γιατί η φωνή σου χάνεται. Το έγραψα και χτες. 100 μέτρα δάσους κατεβάζουν το θόρυβο 30dB.


Σκέψου τη διαφορά του πίνακα. Από την κυκλοφοριακή κίνηση να πέσεις σε απλό θόρυβο σπιτιού μέσα στο δάσος.

Το γράφω πάλι ότι το κορνάρισμα δεν ισχύει και δε καμία περίπτωση δεν είναι αιτία αποφυγής ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Άσε που είναι και επικίνδυνη τέτοια συμβουλή. Δε μπορώ να φανταστώ νέο οδηγό σε ορεινή διαδρομή να κορνάρει και να νομίζει ότι μετά τη στροφή θα φύγουν τα γίδια και τα πρόβατα.

Όσο για τα όρια ταχύτητας καλύτερα τα 50 στον αυτοκινητόδρομο παρά τα 150. Εγώ παραδέχομαι ότι δεν έχω ούτε το αυτοκίνητο, ούτε τις ικανότητες να κάνω κάτι αν πηγαίνω με 150 και ο άλλος κάνει βλακεία. Θα σκοτωθώ. Τώρα αν κάποιος άλλος θεωρεί ότι είναι ο Φερστάπεν με γεια του με χαρά του. Κάθε μέρα τρομάζω με αυτούς που βγαίνουν από διασταυρώσεις με ελάχιστα χιλιόμετρα. Μια στραβοτιμονιά μπορεί να προκαλέσει ζημιά. Τόσα βλέπουμε κάθε μέρα. Δε θέλει και πολύ να γίνει το μεγάλο κακό. Λίγο να σου φύγει χτύπησες τον αθώο στο πεζοδρόμιο. Σκέψου στα 150 που κάποιοι καμαρώνουν ότι πάνε στις ΕΟ.


Δεν διάβασες προσεκτικά τι έγραψα. Ξαναρωτάω. Που είδες Γελάδια τη νύχτα; Έχεις δει κανέναν να τα βγάζει τη νύχτα; Γιατί, για να ταΐσει λύκους; :p

Επίσης δεν διάβασες προσεκτικά ότι γράφω για δρόμο. Ποιο δάσος; Αν κορνάρεις πριν τη στροφή στη διαδρομή που γράφτηκε πιο πριν δεν θα ακουστεί επειδή υπάρχει δάσος; :ROFLMAO: Στην άσφαλτο; Δεν μας ενδιαφέρει τι γίνεται μέσα στο δάσος. Μας ενδιαφέρει τι γίνεται επάνω στην άσφαλτο γιατί εκεί κινούμαστε. Πριν στρίψουμε σε μικρή απόσταση από την έξοδο της στροφής για να μην υπάρχει κάτι εκεί.Δεν θα ακουστεί λες μέχρι την έξοδο της στροφής;

Εντάξει, δεν χρειάζεται να ξεχειλώνεις ένα επιχείρημα βάζοντάς το σε ό,τι απίθανο μέρος σκέφτεσαι. Απλά πράγματα. Σε δρόμο που θα ταξιδέψεις μέσα από τα βουνά, τη νύχτα, στην ερημιά, κορνάρεις όχι για να σε ακούσει κάποιος και να σπεύσει σε βοήθεια, αλλά για να δημιουργήσεις ενόχληση και να κάνεις αισθητή την παρουσία σου και να φύγει η αρκούδα, το αγριογούρουνο κλπ.


Δεν ξέρω αν οδηγείς ή όχι με 50 στον αυτοκινητόδρομο, για τον οποίο συζητάμε, αλλά αν το κάνεις είναι επικίνδυνο. Πολύ περισσότερο από το να πηγαίνεις π.χ. με 130 που είναι και μια συνήθης ταχύτητα που πηγαίνουν όλοι.
 
Δεν διάβασες προσεκτικά τι έγραψα. Ξαναρωτάω. Που είδες Γελάδια τη νύχτα; Έχεις δει κανέναν να τα βγάζει τη νύχτα; Γιατί, για να ταΐσει λύκους; :p

Επίσης δεν διάβασες προσεκτικά ότι γράφω για δρόμο. Ποιο δάσος; Αν κορνάρεις πριν τη στροφή στη διαδρομή που γράφτηκε πιο πριν δεν θα ακουστεί επειδή υπάρχει δάσος; :ROFLMAO: Στην άσφαλτο; Δεν μας ενδιαφέρει τι γίνεται μέσα στο δάσος. Μας ενδιαφέρει τι γίνεται επάνω στην άσφαλτο γιατί εκεί κινούμαστε. Πριν στρίψουμε σε μικρή απόσταση από την έξοδο της στροφής για να μην υπάρχει κάτι εκεί.Δεν θα ακουστεί λες μέχρι την έξοδο της στροφής;

Εντάξει, δεν χρειάζεται να ξεχειλώνεις ένα επιχείρημα βάζοντάς το σε ό,τι απίθανο μέρος σκέφτεσαι. Απλά πράγματα. Σε δρόμο που θα ταξιδέψεις μέσα από τα βουνά, τη νύχτα, στην ερημιά, κορνάρεις όχι για να σε ακούσει κάποιος και να σπεύσει σε βοήθεια, αλλά για να δημιουργήσεις ενόχληση και να κάνεις αισθητή την παρουσία σου και να φύγει η αρκούδα, το αγριογούρουνο κλπ.


Δεν ξέρω αν οδηγείς ή όχι με 50 στον αυτοκινητόδρομο, για τον οποίο συζητάμε, αλλά αν το κάνεις είναι επικίνδυνο. Πολύ περισσότερο από το να πηγαίνεις π.χ. με 130 που είναι και μια συνήθης ταχύτητα που πηγαίνουν όλοι.

Ζω σε επαρχία και έχω δει διάφορα. Πολλά περίεργα. Δεν ξέρω γιατί δεν το καταλαβαίνεις. Το επαρχιακό μας δίκτυο δεν είναι ΠΑΘΕ. Είναι στενοί δρόμοι με πολλές στροφές. Πάρα πολλές. Και δυστυχώς πολλά σημεία είναι απεριποίητα από τις εκάστοτε Νομαρχίες - Κοινότητες. Δέντρα τα οποία έχουν κλαδιά μέσα στους δρόμους, σπάρτα τα οποία καλύπτουν σήματα και μπαριέρες. Αυτά όλα δημιουργούν τεχνητά εμπόδια.

Επιπλέον τα ζώα δεν ταράσσονται τόσο εύκολα όσο νομίζεις. Ίσως τα γουρούνια και τα ελάφια - ζαρκάδια. Τα υπόλοιπα είναι στην κοσμάρα τους. Ειδικά όσα είναι οικόσιτα έχουν εξοικείωση με τους θορύβους και δεν φεύγουν εύκολα. Επίσης ο θόρυβος που λες είναι και επικίνδυνος διότι δεν ξέρεις το ζώο που θα πάει αν τρομάξει. Μπορεί να γυρίσει κατά πάνω σου. Ή ακόμη χειρότερα αν πρόκειται για οικογένεια από αγριογούρουνα να αποφασίσουν να διασχίσουν το δρόμο. Τα τσοπανόσκυλα από την άλλη ίσως μείνουν ακίνητα στο δρόμο να μη σου πω ότι θα ορμήξουν και πάνω σου.

Όσο για την ταχύτητα που αναφέρεις σου το έγραψα και πάλι. Επικίνδυνα τα 50 αλλά και τα 150. Εσύ πάλι επιμένεις στο πάνω όριο που κάνουν δύσκολο τον έλεγχο του αυτοκινήτου αλλά και τα αντανακλαστικά μας. Δε θα ήταν καλύτερα να πηγαίναμε όλοι με 100 και στην μεγάλη ανάγκη με 130; Όταν βγαίνει ο κουβάς στην Εθνική με 130 επειδή αυτό είναι το όριο δε θα γίνει ατύχημα αργά ή γρήγορα; Πως θα σταματήσει ή θα κάνει μια προσπέραση όταν του έχει τελειώσει η ισχύς; Θα βγει αριστερά και όποιον πάρει ο Χάρος για να προσπεράσει τον άλλον που πάει με 125. Μισή ώρα προσπέραση.
 
Ζω σε επαρχία και έχω δει διάφορα. Πολλά περίεργα. Δεν ξέρω γιατί δεν το καταλαβαίνεις. Το επαρχιακό μας δίκτυο δεν είναι ΠΑΘΕ. Είναι στενοί δρόμοι με πολλές στροφές. Πάρα πολλές. Και δυστυχώς πολλά σημεία είναι απεριποίητα από τις εκάστοτε Νομαρχίες - Κοινότητες. Δέντρα τα οποία έχουν κλαδιά μέσα στους δρόμους, σπάρτα τα οποία καλύπτουν σήματα και μπαριέρες. Αυτά όλα δημιουργούν τεχνητά εμπόδια.

Επιπλέον τα ζώα δεν ταράσσονται τόσο εύκολα όσο νομίζεις. Ίσως τα γουρούνια και τα ελάφια - ζαρκάδια. Τα υπόλοιπα είναι στην κοσμάρα τους. Ειδικά όσα είναι οικόσιτα έχουν εξοικείωση με τους θορύβους και δεν φεύγουν εύκολα. Επίσης ο θόρυβος που λες είναι και επικίνδυνος διότι δεν ξέρεις το ζώο που θα πάει αν τρομάξει. Μπορεί να γυρίσει κατά πάνω σου. Ή ακόμη χειρότερα αν πρόκειται για οικογένεια από αγριογούρουνα να αποφασίσουν να διασχίσουν το δρόμο. Τα τσοπανόσκυλα από την άλλη ίσως μείνουν ακίνητα στο δρόμο να μη σου πω ότι θα ορμήξουν και πάνω σου.

Όσο για την ταχύτητα που αναφέρεις σου το έγραψα και πάλι. Επικίνδυνα τα 50 αλλά και τα 150. Εσύ πάλι επιμένεις στο πάνω όριο που κάνουν δύσκολο τον έλεγχο του αυτοκινήτου αλλά και τα αντανακλαστικά μας. Δε θα ήταν καλύτερα να πηγαίναμε όλοι με 100 και στην μεγάλη ανάγκη με 130; Όταν βγαίνει ο κουβάς στην Εθνική με 130 επειδή αυτό είναι το όριο δε θα γίνει ατύχημα αργά ή γρήγορα; Πως θα σταματήσει ή θα κάνει μια προσπέραση όταν του έχει τελειώσει η ισχύς; Θα βγει αριστερά και όποιον πάρει ο Χάρος για να προσπεράσει τον άλλον που πάει με 125. Μισή ώρα προσπέραση.


Δεν νομίζω ότι διαβάζεις τι γράφω, οπότε δεν υπάρχει λόγος να επιμείνω περισσότερο.

Αν θέλεις να με πείσεις ότι κορνάροντας πριν την στροφή στον επαρχιακό δρόμο που περνάει μέσα από βουνό, όπως η διαδρομή των 150 χιλιομέτρων που χρησιμοποιήθηκε, ότι ο ήχος της κόρνας δεν φτάνει μέχρι την έξοδό της στον επαρχιακό δρόμο, δεν θα το καταφέρεις και δεν νομίζω να πείσεις και κανέναν άλλον.

Από κει και πέρα, τα 50 στον αυτοκινητόδρομο είναι επικίνδυνα και γι' αυτό τον λόγο είναι και παράνομα:
Το κατώτερο όριο στον αυτοκινητόδρομο είναι τα 70 χλμ./ώρα

Σύμφωνα με το Άρθρο 20 του ΚΟΚ, ο οδηγός υποχρεούται να μην παρεμποδίζει την ομαλή πορεία άλλων οχημάτων κινούμενος με ασυνήθη βραδύτητα και χωρίς ουσιαστικό λόγο. Με απλά λόγια, αυτός που οδηγεί με ταχύτητα κατώτερη του ελάχιστου επιτρεπόμενου ορίου στον αυτοκινητόδρομο, δηλαδή κάτω από 70 χλμ./ώρα, παραβαίνει τις διατάξεις και του επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 80 ευρώ.



Δεν υπάρχει λόγος να αναλύσω περισσότερο τα αυτονόητα που ισχύουν.
 
Ζω σε επαρχία και έχω δει διάφορα. Πολλά περίεργα. Δεν ξέρω γιατί δεν το καταλαβαίνεις. Το επαρχιακό μας δίκτυο δεν είναι ΠΑΘΕ. Είναι στενοί δρόμοι με πολλές στροφές. Πάρα πολλές. Και δυστυχώς πολλά σημεία είναι απεριποίητα από τις εκάστοτε Νομαρχίες - Κοινότητες. Δέντρα τα οποία έχουν κλαδιά μέσα στους δρόμους, σπάρτα τα οποία καλύπτουν σήματα και μπαριέρες. Αυτά όλα δημιουργούν τεχνητά εμπόδια.

Επιπλέον τα ζώα δεν ταράσσονται τόσο εύκολα όσο νομίζεις. Ίσως τα γουρούνια και τα ελάφια - ζαρκάδια. Τα υπόλοιπα είναι στην κοσμάρα τους. Ειδικά όσα είναι οικόσιτα έχουν εξοικείωση με τους θορύβους και δεν φεύγουν εύκολα. Επίσης ο θόρυβος που λες είναι και επικίνδυνος διότι δεν ξέρεις το ζώο που θα πάει αν τρομάξει. Μπορεί να γυρίσει κατά πάνω σου. Ή ακόμη χειρότερα αν πρόκειται για οικογένεια από αγριογούρουνα να αποφασίσουν να διασχίσουν το δρόμο. Τα τσοπανόσκυλα από την άλλη ίσως μείνουν ακίνητα στο δρόμο να μη σου πω ότι θα ορμήξουν και πάνω σου.

Όσο για την ταχύτητα που αναφέρεις σου το έγραψα και πάλι. Επικίνδυνα τα 50 αλλά και τα 150. Εσύ πάλι επιμένεις στο πάνω όριο που κάνουν δύσκολο τον έλεγχο του αυτοκινήτου αλλά και τα αντανακλαστικά μας. Δε θα ήταν καλύτερα να πηγαίναμε όλοι με 100 και στην μεγάλη ανάγκη με 130; Όταν βγαίνει ο κουβάς στην Εθνική με 130 επειδή αυτό είναι το όριο δε θα γίνει ατύχημα αργά ή γρήγορα; Πως θα σταματήσει ή θα κάνει μια προσπέραση όταν του έχει τελειώσει η ισχύς; Θα βγει αριστερά και όποιον πάρει ο Χάρος για να προσπεράσει τον άλλον που πάει με 125. Μισή ώρα προσπέραση.
Να ρωτησω κάτι άσχετο με αυτά που συζητάτε. Διαβάζω ότι ζεις σε επαρχία. Από ότι θυμάμαι έχεις id3 (ή κάποιο άλλο ηλεκτρικό). Πως είναι η εμπειρία συμβίωσης με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα μέρη σου; Κατανάλωση; Στην Αθήνα έχουμε ΠΟΛΥ σταματα ξεκινά, όποτε δουλεύει φουλ το regen. Σε εσάς λιγότερο φαντάζομαι. Επίσης, υποθέτω ότι κατά μέσο όρο κάνετε μεγαλύτερες αποστάσεις ημερησίως.
 
Δεν νομίζω ότι διαβάζεις τι γράφω, οπότε δεν υπάρχει λόγος να επιμείνω περισσότερο.

Αν θέλεις να με πείσεις ότι κορνάροντας πριν την στροφή στον επαρχιακό δρόμο που περνάει μέσα από βουνό, όπως η διαδρομή των 150 χιλιομέτρων που χρησιμοποιήθηκε, ότι ο ήχος της κόρνας δεν φτάνει μέχρι την έξοδό της στον επαρχιακό δρόμο, δεν θα το καταφέρεις και δεν νομίζω να πείσεις και κανέναν άλλον.

Από κει και πέρα, τα 50 στον αυτοκινητόδρομο είναι επικίνδυνα και γι' αυτό τον λόγο είναι και παράνομα:
Το κατώτερο όριο στον αυτοκινητόδρομο είναι τα 70 χλμ./ώρα

Σύμφωνα με το Άρθρο 20 του ΚΟΚ, ο οδηγός υποχρεούται να μην παρεμποδίζει την ομαλή πορεία άλλων οχημάτων κινούμενος με ασυνήθη βραδύτητα και χωρίς ουσιαστικό λόγο. Με απλά λόγια, αυτός που οδηγεί με ταχύτητα κατώτερη του ελάχιστου επιτρεπόμενου ορίου στον αυτοκινητόδρομο, δηλαδή κάτω από 70 χλμ./ώρα, παραβαίνει τις διατάξεις και του επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 80 ευρώ.


Δεν υπάρχει λόγος να αναλύσω περισσότερο τα αυτονόητα που ισχύουν.

Και εσύ δεν καταλαβαίνεις τι γράφω. Λες ότι κορνάρεις στο βουνό. Σου απάντησα ότι αυτό όχι μόνο δε δουλεύει αλλά δυνητικά είναι και επικίνδυνο. Ζω σε επαρχία και έχω δει διάφορα. Δεν είναι όλα τα ζώα ήσυχα. Κάποια αντιδρούν άσχημα. Σου έγραψα 2 παραδείγματα. Αγριογούρουνα και ελάφια - ζαρκάδια. Και επιμένω ότι κάποιες φορές ο ήχος χάνεται ειδικά σε μέρη με πολλές και κλειστές στροφές.

Δεύτερον κόλλησες στα 50 χλμ για να δικαιολογήσεις την τρεχάλα σου. Σου έγραψα και πάλι ότι καλύτερα να πας αργά παρά να τρέχεις. Στα 130 χλμ τα περιθώρια αντίδρασης είναι ΠΟΛΥ μικρότερα από ότι τα 100. Οι περισσότεροι οδηγοί αλλά και τα αυτοκίνητα δεν έχουν τη δυνατότητα ελιγμών σε αυτές τις ταχύτητες. Ξεχνάς το τεστ ταράνδου πριν μερικά χρόνια που ρεζιλεύτηκε η MB; Θυμάσαι χιλιόμετρα;


Όσο αναξιόπιστο και να είναι μπορείς να πάρεις μια ιδέα. Έχει τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της αγοράς. Η μέγιστη ταχύτητα είναι στα 80χλμ/ω. Το Civic που είναι πρώτο έχει τελική στα 272χλμ.


Κάτι λέει αυτό για τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων. Θεωρείς λοιπόν ότι με ένα τέτοιο αυτοκίνητο αν σου κάτσει η στραβή στα 130 και πάνω θα γλιτώσεις; Δύσκολο. Πολύ δύσκολο. Όταν βγει μπροστά σου το χρέπι να προσπεράσει στο όριο τότε τα λέμε πάλι. Αν όμως το χρέπι πάει στα 100 που είναι λογική ταχύτητα και όχι το ανώτατο όριο εσύ με το "γαμώ" αυτοκίνητο μπορείς να πας στο άνω όριο χωρίς θέμα. Θα προσπεράσεις στο τσακ μπαμ και θα συνεχίσεις.
 
Να ρωτησω κάτι άσχετο με αυτά που συζητάτε. Διαβάζω ότι ζεις σε επαρχία. Από ότι θυμάμαι έχεις id3 (ή κάποιο άλλο ηλεκτρικό). Πως είναι η εμπειρία συμβίωσης με ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα μέρη σου; Κατανάλωση; Στην Αθήνα έχουμε ΠΟΛΥ σταματα ξεκινά, όποτε δουλεύει φουλ το regen. Σε εσάς λιγότερο φαντάζομαι. Επίσης, υποθέτω ότι κατά μέσο όρο κάνετε μεγαλύτερες αποστάσεις ημερησίως.

Δεν έχω ηλεκτρικό. Μην με παρεξηγείς. Απλά δε μου αρέσει να διαβάζω ακραίες απόψεις. Έχω θερμικό και ανήκω στην κατηγορία του "χρεπιού" πλέον. Γι' αυτό είμαι λίγο επικριτικός με τα πολλά χιλιόμετρα την ώρα. Επειδή κάνω αρκετά χιλιόμετρα τη μέρα βλέπω διάφορα. Είναι όλοι "γρήγοροι" στις ευθείες και στις στροφές "κότες".

Έχω όμως 2 γνωστούς με Tesla και συζητάμε αρκετά. Δεν έχω οδηγήσει αλλά έχω πάει αρκετές βόλτες. Ο ένας φορτίζει με μπαλαντέζα από τα πεθερικά του όταν έρχεται εδώ και ο άλλος έχει ταχυφορτιστή σπίτι. Δεν τους έχει απασχολήσει το θέμα της φόρτισης ακριβώς λόγω της μπαλαντέζας. Όπως άλλοι ρωτάνε αν το ξενοδοχείο έχει παιδική κούνια για τα μωρά αυτοί ρωτάνε για παροχή ρεύματος.
 
  • Like
Reactions: avpap
Και εσύ δεν καταλαβαίνεις τι γράφω. Λες ότι κορνάρεις στο βουνό. Σου απάντησα ότι αυτό όχι μόνο δε δουλεύει αλλά δυνητικά είναι και επικίνδυνο. Ζω σε επαρχία και έχω δει διάφορα. Δεν είναι όλα τα ζώα ήσυχα. Κάποια αντιδρούν άσχημα. Σου έγραψα 2 παραδείγματα. Αγριογούρουνα και ελάφια - ζαρκάδια. Και επιμένω ότι κάποιες φορές ο ήχος χάνεται ειδικά σε μέρη με πολλές και κλειστές στροφές.

Δεύτερον κόλλησες στα 50 χλμ για να δικαιολογήσεις την τρεχάλα σου. Σου έγραψα και πάλι ότι καλύτερα να πας αργά παρά να τρέχεις. Στα 130 χλμ τα περιθώρια αντίδρασης είναι ΠΟΛΥ μικρότερα από ότι τα 100. Οι περισσότεροι οδηγοί αλλά και τα αυτοκίνητα δεν έχουν τη δυνατότητα ελιγμών σε αυτές τις ταχύτητες. Ξεχνάς το τεστ ταράνδου πριν μερικά χρόνια που ρεζιλεύτηκε η MB; Θυμάσαι χιλιόμετρα;


Όσο αναξιόπιστο και να είναι μπορείς να πάρεις μια ιδέα. Έχει τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της αγοράς. Η μέγιστη ταχύτητα είναι στα 80χλμ/ω. Το Civic που είναι πρώτο έχει τελική στα 272χλμ.


Κάτι λέει αυτό για τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων. Θεωρείς λοιπόν ότι με ένα τέτοιο αυτοκίνητο αν σου κάτσει η στραβή στα 130 και πάνω θα γλιτώσεις; Δύσκολο. Πολύ δύσκολο. Όταν βγει μπροστά σου το χρέπι να προσπεράσει στο όριο τότε τα λέμε πάλι. Αν όμως το χρέπι πάει στα 100 που είναι λογική ταχύτητα και όχι το ανώτατο όριο εσύ με το "γαμώ" αυτοκίνητο μπορείς να πας στο άνω όριο χωρίς θέμα. Θα προσπεράσεις στο τσακ μπαμ και θα συνεχίσεις.


Δεν ξέρω γιατί εξακολουθείς να μιλάς για επικίνδυνες και παράνομες χαμηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο, ούτε και πρόκειται να ανοίξω κάποιο link από αυτά που βάζεις, καθώς ό,τι έγραψα ισχύει και δεν αναιρείται από link. Αυτά τα γράφει και ο ΚΟΚ και τα link είναι απέλπιδα προσπάθεια επιχειρήματος που θα προσπαθήσει να φέρει την πραγματικότητα στα μέτρα του.

Από κει και πέρα κάθε παράδειγμα αυτονομίας και στάσης έχει καταρριφθεί πανηγυρικά, τόσο στο ταξίδι των 400 χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο, όσο και γιατί δεν σταματάς για κανένα λόγο σε μικρότερη διαδρομή που παίρνει περισσότερο χρόνο γιατί περνάει από βουνό ειδικά τη νύχτα.

Με λίγα λόγια δεν ισχύει τίποτε από αυτά που γράφουν οι οπαδοί των ηλεκτρικών σχετικά με τις στάσεις που «έτσι κι αλλιώς πρέπει να κάνεις».
Ε, δεν θα τις κάνεις έτσι κι αλλιώς, εκτός αν έχεις ξεχάσει τι θα πει οδήγηση, το οποίο είναι πιθανό αν συνεχώς κυνηγάς την αυτονομία στο ταξίδι με ηλεκτρικό.


Φλας βγάζουν όταν αλλάζουν λωρίδα ή τρώει κι αυτό από την αυτονομία; :p Για aircondition/θέρμανση δεν θα ρωτήσω καν... .
 
Δεν ξέρω γιατί εξακολουθείς να μιλάς για επικίνδυνες και παράνομες χαμηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο, ούτε και πρόκειται να ανοίξω κάποιο link από αυτά που βάζεις, καθώς ό,τι έγραψα ισχύει και δεν αναιρείται από link. Αυτά τα γράφει και ο ΚΟΚ και τα link είναι απέλπιδα προσπάθεια επιχειρήματος που θα προσπαθήσει να φέρει την πραγματικότητα στα μέτρα του.

Από κει και πέρα κάθε παράδειγμα αυτονομίας και στάσης έχει καταρριφθεί πανηγυρικά, τόσο στο ταξίδι των 400 χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο, όσο και γιατί δεν σταματάς για κανένα λόγο σε μικρότερη διαδρομή που παίρνει περισσότερο χρόνο γιατί περνάει από βουνό ειδικά τη νύχτα.

Με λίγα λόγια δεν ισχύει τίποτε από αυτά που γράφουν οι οπαδοί των ηλεκτρικών σχετικά με τις στάσεις που «έτσι κι αλλιώς πρέπει να κάνεις».
Ε, δεν θα τις κάνεις έτσι κι αλλιώς, εκτός αν έχεις ξεχάσει τι θα πει οδήγηση, το οποίο είναι πιθανό αν συνεχώς κυνηγάς την αυτονομία στο ταξίδι με ηλεκτρικό.


Φλας βγάζουν όταν αλλάζουν λωρίδα ή τρώει κι αυτό από την αυτονομία; :p Για aircondition/θέρμανση δεν θα ρωτήσω καν... .

Συγνώμη αλλά έχεις επικίνδυνες απόψεις. Σου λέω ότι ένα αυτοκίνητο με τελική 270χλμ την ώρα κάνει ελιγμό με ταχύτητα εξόδου 80 χιλιόμετρα και το αμφισβητείς. Έχεις ιδέα τι συμβαίνει όταν πάει πιο γρήγορα; Το θυμάσαι το φιάσκο τότε με την πρώτη A Class;

Και στο βουνό γιατί δε σταματάς; Δε θα κατουρηθώ πάνω μου επειδή φοβάστε δεν ξέρω τι.

Όσο για το FUD με τα ηλεκτρικά άστο. Οι πωλήσεις λένε άλλα.
 
Συγνώμη αλλά έχεις επικίνδυνες απόψεις. Σου λέω ότι ένα αυτοκίνητο με τελική 270χλμ την ώρα κάνει ελιγμό με ταχύτητα εξόδου 80 χιλιόμετρα και το αμφισβητείς. Έχεις ιδέα τι συμβαίνει όταν πάει πιο γρήγορα; Το θυμάσαι το φιάσκο τότε με την πρώτη A Class;

Και στο βουνό γιατί δε σταματάς; Δε θα κατουρηθώ πάνω μου επειδή φοβάστε δεν ξέρω τι.

Όσο για το FUD με τα ηλεκτρικά άστο. Οι πωλήσεις λένε άλλα.

Έχεις πάρει ένα πινέλο και τα έχεις βάψει στο ίδιο χρώμα όλα. Γι' αυτό σου λέω ότι δεν διαβάζεις τι έχω γράψει.

Συνοπτικά. Το πρώτο επιχείρημα με το ταξίδι των 400 χιλιομέτρων που απαιτεί στάση καταρρίφθηκε. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε το παράδειγμα της διαδρομής 150 χιλιομέτρων που περνάει μέσα από επαρχιακό δρόμο μέσα από βουνά, το οποίο επίσης καταρρίφθηκε, ειδικά όταν πρόκειται για ταξίδι τη νύχτα.

Τώρα (τελικά άνοιξα τα link αφού επιμένεις τόσο) φτάσαμε να χρησιμοποιούμε το ELK test για να ξεχειλώσουμε το επιχείρημα της ταχύτητας, η οποία ταχύτητα αφορά τον αυτοκινητόδρομο (!)

Εγώ έχω επικίνδυνες απόψεις, όχι ότι εσύ χρησιμοποιείς ό,τι νά'ναι επιχείρημα; Θέλω να πιστεύω ότι δεν διάβασες προσεκτικά και έχεις μπλεχτεί.
 
Και στο βουνό γιατί δε σταματάς; Δε θα κατουρηθώ πάνω μου επειδή φοβάστε δεν ξέρω τι.


30 λεπτά για φόρτιση. Από εκεί ξεκινά το επιχείρημα. Σταμάτα μισή ώρα πάνω στην ερημιά στο βουνό τη νύχτα λοιπόν.
 
Ζώα το βράδυ στους δρόμους υπάρχουν.
Την έχω πατήσει με πρόβατα που κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να τα μετακινήσει πάνω στην άσφαλτο νυχτιάτικα.
Μάλιστα είχε το θράσος να μου ζητήσει να του πληρώσω και την προβατίνα ενώ το αυτοκίνητό μου είχε διαλυθεί. Λάστιχα καπό μάσκα προφυλακτήρας… σμπαράλια.
Κακώς που δεν τον κυνήγησα.
Ο νόμος, σ’αυτές τις περιπτώσεις απαιτεί δύο άτομα με φανάρι, ένα μπροστά κι ένα πίσω απ’το κοπάδι.
ΟΚ, αυτή είναι σπάνια και ακραία περίπτωση, τα αγριογούρουνα όμως είναι πάρα πολύ συνηθισμένη περίπτωση, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει μάστιγα.
Χειρότερο όμως κι απ’τα αγριογούρουνα είναι τα κατσίκια.
Αν πέσεις σε μ@λ@κα τσοπάνη που δεν τα κλείνει το βράδυ αυτά το καλοκαίρι έχουν την τάση να ξαπλώνουν στην άσφαλτο που είναι ζεστή και να κοιμούνται.
Δεν υπάρχει πιο τρομακτικό πράγμα στην άσφαλτο απ’το να στρίβεις στη στροφή και μπροστά σου να βλέπεις γίδια ξαπλωμένα παντού.
Κόλαση….
 
30 λεπτά για φόρτιση. Από εκεί ξεκινά το επιχείρημα. Σταμάτα μισή ώρα πάνω στην ερημιά στο βουνό τη νύχτα λοιπόν.
δεν υπαρχει λογος να σταματησεις για φορτιση 30’ πανω στο βουνο, ασε που δεν υπαρχουν φορτιστες εκει :)
Ισως εχασα κατι και δεν το καταλαβα καλα
 
Ζώα το βράδυ στους δρόμους υπάρχουν.
Την έχω πατήσει με πρόβατα που κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να τα μετακινήσει πάνω στην άσφαλτο νυχτιάτικα.
Μάλιστα είχε το θράσος να μου ζητήσει να του πληρώσω και την προβατίνα ενώ το αυτοκίνητό μου είχε διαλυθεί. Λάστιχα καπό μάσκα προφυλακτήρας… σμπαράλια.
Κακώς που δεν τον κυνήγησα.
Ο νόμος, σ’αυτές τις περιπτώσεις απαιτεί δύο άτομα με φανάρι, ένα μπροστά κι ένα πίσω απ’το κοπάδι.
ΟΚ, αυτή είναι σπάνια και ακραία περίπτωση, τα αγριογούρουνα όμως είναι πάρα πολύ συνηθισμένη περίπτωση, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει μάστιγα.
Χειρότερο όμως κι απ’τα αγριογούρουνα είναι τα κατσίκια.
Αν πέσεις σε μ@λ@κα τσοπάνη που δεν τα κλείνει το βράδυ αυτά το καλοκαίρι έχουν την τάση να ξαπλώνουν στην άσφαλτο που είναι ζεστή και να κοιμούνται.
Δεν υπάρχει πιο τρομακτικό πράγμα στην άσφαλτο απ’το να στρίβεις στη στροφή και μπροστά σου να βλέπεις γίδια ξαπλωμένα παντού.
Κόλαση….
προβατίνα στα κάρβουνα, γίδα βραστή για να πάνε τα φαρμάκια (της ζημιάς στο αυτοκίνητο) ..κάτω
 
Η ασφαλέστερη ταχύτητα για να μην πάθεις τίποτα όταν τρακάρεις, είναι τα 30χλμ/ώρα.
Ε ...όσοι θέλετε οδηγείτε με 30.
Αφήστε εμάς τους παράνομους και επικίνδυνους να κάνουμε το vivere pericolosamente.
Όποιος πηγαίνει με 50 στην εθνική ,κανονικά πρέπει να του παίρνουν το δίπλωμα εφ όρου ζωής.
Όταν είσαι τόσο φοβισμένος οδηγώντας,ΔΕΝ πρέπει να έχεις δίπλωμα.
Δεν είναι κακό.
Έχω καλό φίλο που δεν έχει βγάλει ποτέ του δίπλωμα ,γιατί ευθαρσώς δηλώνει ότι τον φοβίζει η οδήγηση
Ξέρω άπειρο κόσμο που δεν έχει μηχανάκι, επειδή φοβάται και μόνο που τα βλέπει.
Ε ας κάνουν το ίδιο όσοι θεωρούν επικίνδυνη την οδήγηση, με πάνω από 50χλμ την ώρα.
Υπάρχουν ΜΜΜ και ταξί.
Ξέρω ότι θα με κράξετε για αυτά που γράφω ,αλλά αυτή είναι η αμετακίνητη γνώμη μου και το τελειώνω εδώ οριστικά.
Καλή χρονιά να έχουμε 🎄🥂
 
Last edited:
Η ασφαλέστερη ταχύτητα για να μην πάθεις τίποτα όταν τρακάρεις, είναι τα 30χλμ/ώρα.
Ε ...όσοι θέλετε οδηγείτε με 30.
Αφήστε εμάς τους παράνομους και επικίνδυνους να κάνουμε το vivere pericolosamente.
Όποιος πηγαίνει με 50 στην εθνική ,κανονικά πρέπει να του παίρνουν το δίπλωμα εφ όρου ζωής.
Όταν είσαι τόσο φοβισμένος οδηγώντας,ΔΕΝ πρέπει να έχεις δίπλωμα.
Δεν είναι κακό.
Έχω καλό φίλο που δεν έχει βγάλει ποτέ του δίπλωμα ,γιατί ευθαρσώς δηλώνει ότι τον φοβίζει η οδήγηση
Ξέρω άπειρο κόσμο που δεν έχει μηχανάκι, επειδή φοβάται και μόνο που τα βλέπει.
Ε ας κάνουν το ίδιο όσοι θεωρούν επικίνδυνη την οδήγηση, με πάνω από 50χλμ την ώρα.
Υπάρχουν ΜΜΜ και ταξί.
Ξέρω ότι θα με κράξετε για αυτά που γράφω ,αλλά αυτή είναι η αμετακίνητη γνώμη μου και το τελειώνω εδώ οριστικά.
Καλή χρονιά να έχουμε 🎄🥂
ποιός να σε κράξει και γιατί;;
αφού καλά τα λες.

για φαντάσου πως θα ήταν η ζωή μου αν δεν καβάλαγα μηχανάκι για το πέρα-δώθε στην δουλειά...
παπί 125cc στο ποτάμι.. ταχύτητα 65-75 όταν έχει γρήγορη ροή.. και πάλι κάποιοι κοντεύουν να περάσουν από πάνω μου..
όριο ταχύτητας στον Κηφισό, 80χιλ