Αυτοκινητιστικά νέα

Στο μέλλον μπορεί κάποιος να πει "απορώ πως πορώνονταν κάποτε με ένα μοσχαρίσιο T-bone που τρέχει ζουμιά"Αν ερχόταν κάποιος από το μέλλον που του έχουν μάθει να τρέφεται ενδοφλέβια με πολύ θρεπτικό ζουμί και του δίναμε το εν λόγω T-bone θα μας έλεγε "ίουυυυυ". Εν τω μεταξύ ακόμα περιμένω να μου απαντήσει κάποιος στην ερώτηση τι το κάνουμε το ηλεκτρικό αν για Χ λόγους μας αφήσει στη μέση του δρόμου αφού δεν μπορούμε καν να το σπρώξουμε στην άκρη.
1) ή μαζεύονται δέκα ντακλαραδες και το πάνε σηκωτό λίγο λίγο μέχρι την ακρη
2) ή περιμένεις να το μαζέψει η πλατφόρμα . Σηκωτό εννοείται.


Έχουμε να δούμε πολλά ευτράπελα όταν πολλαπλασιαστούν στους δρόμους.
 
1) ή μαζεύονται δέκα ντακλαραδες και το πάνε σηκωτό λίγο λίγο μέχρι την ακρη
2) ή περιμένεις να το μαζέψει η πλατφόρμα . Σηκωτό εννοείται.


Έχουμε να δούμε πολλά ευτράπελα όταν πολλαπλασιαστούν στους δρόμους.
1750 kg το model 3 πχ, δια δέκα νταγλαράδες, 175 kg έκαστος. Walk in the park! :)
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Όχι στον αέρα. Είπα λίγο λίγο. Μιά την μούρη μια τον κωλο. Αν και το πιθανότερο είναι να γίνει καμία ζημιά στους κλειδωμένους τροχούς.
Γενικώς δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση του ιδιοκτήτη. Εξάλλου θεωρώ ότι οι ιδιοκτήτες είναι ενημερωμένοι και στο 20% αρχίζει ο κρύος ιδρώτας και έχουν ανοίξει ηδη οι χάρτες και τα gps στα κινητά για εύρεση φορτιστή.
Αν δεν βγαίνουν τα χιλιόμετρα βρίσκεις ένα κοντινό πάρκιν και φεύγεις με ταξί/λεωφορείο κλπ

Δεν νομίζω ότι ρισκάρει κάποιος να ταξιδέψει με 20% και κάτω. Για το ελλαντα μιλάμε πάντα.
 
Εδώ δεν μιλάμε για ήχο..
Μιλάμε για μελωδία
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Πορωση 💥💨
 
Δε μπορώ να καταλάβω πως κάποιος μπορεί να πορώνεται από το βρουμ - βρουμ του κινητήρα.
Όπως και γω με την σειρά μου ,δεν μπορώ να καταλάβω την ευχαρίστηση που αντλεί κάποιος, βλέποντας 22 μαντραχαλους με κοντά παντελονάκια ,να κλωτσούν ένα στρογγυλό πετσί για να το βάλουν σε κάτι δίκτυα που είναι για να πιάνουν ψάρια 😃😃

Στα σοβαρά τώρα ,δεν νομίζω να υπάρχει πουθενά υπεροχή του θερμικού κινητήρα εκτός από την αυτονομία και ίσως το βάρος.
Μένει βέβαια να αποδειχτεί η αξιοπιστία του ηλεκτρικού και των περιφερειακών του.

Στο wrc πάντως αυτό που συνήθως χαλάει είναι ο ηλεκτροκινητήρας του υβριδικού συστήματος.
Βέβαια δεν ξέρω αν χαλάει ο ίδιος ο κινητήρας ή τα περιφερειακά του ,το γεγονός είναι ότι μένουν χωρίς τα 130 άλογα που αποδίδει έξτρα ο ηλεκτροκινητήρας.
Δεν θυμάμαι εδώ και χρονια να έχει σπάσει θερμικο μοτέρ .
 
Last edited:
Κάποιοι petrolheads ( όπως η αφεντιά μου) οδηγούμε εδώ και 25 χρόνια αυτόματα, σιγά μην άφηνα την ευκαιρία...
Αν γνωρίζεις μια χαρά αναβάσεις κάνεις με τις πεταλούδες στο τιμόνι....
κοίτα μην το παρακάνεις γιατί δεν θες να μάθεις κόστος επισκευής.....
 
Ξέρεις τι θυμήθηκα τώρα Μιχάλη; Πόσο περίμενα την οδική βοήθεια να έρθει με κομμένη τη ντίζα του συμπλέκτη. Τελικά ήρθε. Θα το τραβήξεις του λέω να το βάλεις επάνω; Όχι μου λέει. Βάζει καρφωτά μία και ανέβηκε. Κάγκελο εγώ... . :ROFLMAO:
εσύ τι μου θύμισες...
έχω πάρει το seicento μια Παρασκευή από το συνεργείο μετά από αλλαγή δίσκου/πλατώ..
την επομένη το Σάββατο 14:00 το μεσημέρι μπαίνω στο αυτοκίνητο να πάω κάπου και ΚΡΑΚ η ντίζα του αμπραγιάζ !!
το συνεργείο ένα τετράγωνο κάτω από το σπίτι κλειστό γιατί κάποια Σάββατα δεν άνοιγε (και γλίτωσε την κατσάδα γιατί του είχα ζητήσει να αλλάξει και την ντίζα)

παίρνω τηλ στα ανταλλακτικά (γνωστός μου και αυτός) και του λέω ..-μην κλείσεις το μαγαζί μέχρι να έρθω με το μηχανάκι να μου δώσεις ντίζα...
με περίμενε ο άνθρωπος,14:30 ήμουν πίσω στο σπίτι..

2 ώρες με το ρολόι να περάσω την ντίζα στο πετάλ!! έσπασα τα δάκτυλά μου!! δεν υπάρχει πιο στριμόκωλο αυτοκίνητο στα πετάλ από το seicento....
όταν την πέρασα και ρύθμισα σύμπλεξη-αποσύμπλεξη , κατάλαβα το πόσο ελαφρύ αμπραγιάζ είχε το σκατό...

μετά από 1-2 βδομάδες μου ήρθε να την βγάλω για να την λαδώσω εσωτερικά.. το αμπραγιάζ ελάφρυνε ακόμα περισσότερο.. βούτυρο βελούδο έγινε!

σε ένα άλλο νήμα εκεί στους εργαλειάδες και τα μαστόρια, κάποιος έγραψε την φράση "ανικανοποίητοι από μαστόρους και κατασκευαστές"
(τώρα το θυμήθηκα και αυτό..).
να πάρει κάποιος το αμαξάκι του από το συνεργείο μετά από αλλαγή συμπλέκτη , να πάει σε κανα χωριό και να μείνει από ...συμπλέκτη :mad:
 
  • Like
Reactions: Pleo
Όπως και γω με την σειρά μου ,δεν μπορώ να καταλάβω την ευχαρίστηση που αντλεί κάποιος, βλέποντας 22 μαντραχαλους με κοντά παντελονάκια ,να κλωτσούν ένα στρογγυλό πετσί για να το βάλουν σε κάτι δίκτυα που είναι για να πιάνουν ψάρια 😃😃
Μα καλά τώρα.... σοβαρά μιλάς;;;;;;;;;;;;;;
 
Μμμμμ ωραία άσκηση αυτή και δύσκολη. Για να δούμε... η θέρμανση που παρέχουν είναι αποτέλεσμα της φυσικής λειτουργίας του κινητήρα τους και δεν κοστίζει σε αυτονομία. Πως τα πήγα;
Χάλια. Η θέρμανση σε ένα EV με αντλία θερμότητας καταναλώνει 1,2KWh ανά ώρα λειτουργίας.
 
Το ίδιο όπως πορωνεται κάποιος με 120db και 4 subwoofersκαι άλλος βρίσκει υπερβολική την αγορά ακόμα και της ηχομπαρας.
Το ίδιο όπως πορωνεται κάποιος με 130 ίντσες και άλλος βρίσκει υπερβολη μια 65αρα TV.
Αρα δεν υπάρχουν κανόνες.
Διαφωνώ, δεν είναι το ίδιο, τα παραδείγματα που δίνεις αφορούν το επίπεδο απόλαυσης ενός ακουστικού ή οπτικοακουστικού θεάματος. Το βρουμ - βρουμ του κινητήρα δεν αποτελεί κάτι αντίστοιχο. Αλλά OK, δε το συνεχίζω, καταλαβαίνω πως ενοχλούνται κάποιοι.
 
Στο μέλλον μπορεί κάποιος να πει "απορώ πως πορώνονταν κάποτε με ένα μοσχαρίσιο T-bone που τρέχει ζουμιά"Αν ερχόταν κάποιος από το μέλλον που του έχουν μάθει να τρέφεται ενδοφλέβια με πολύ θρεπτικό ζουμί και του δίναμε το εν λόγω T-bone θα μας έλεγε "ίουυυυυ". Εν τω μεταξύ ακόμα περιμένω να μου απαντήσει κάποιος στην ερώτηση τι το κάνουμε το ηλεκτρικό αν για Χ λόγους μας αφήσει στη μέση του δρόμου αφού δεν μπορούμε καν να το σπρώξουμε στην άκρη.
Πριν σου "μείνει" ένα ηλεκτρικό σε έχει προειδοποιήσει άπειρες φορές. Ακόμα και λίγο πριν το τέλος γυρνάει σε maneuver mode ώστε να μπορείς να το παρκάρεις κάπου που να μην ενοχλεί. Αν δε ξέρετε, τουλάχιστον διαβάστε πριν γράψετε πράγματα που δεν ισχύουν
 
Όχι στον αέρα. Είπα λίγο λίγο. Μιά την μούρη μια τον κωλο. Αν και το πιθανότερο είναι να γίνει καμία ζημιά στους κλειδωμένους τροχούς.
Γενικώς δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση του ιδιοκτήτη. Εξάλλου θεωρώ ότι οι ιδιοκτήτες είναι ενημερωμένοι και στο 20% αρχίζει ο κρύος ιδρώτας και έχουν ανοίξει ηδη οι χάρτες και τα gps στα κινητά για εύρεση φορτιστή.
Αν δεν βγαίνουν τα χιλιόμετρα βρίσκεις ένα κοντινό πάρκιν και φεύγεις με ταξί/λεωφορείο κλπ

Δεν νομίζω ότι ρισκάρει κάποιος να ταξιδέψει με 20% και κάτω. Για το ελλαντα μιλάμε πάντα.
Κανένας κρύος ιδρώτας. Είναι αστείο πραγματικά η αντίληψη που έχετε χωρίς να έχετε ηλεκτρικό. Έχω τελειώσει διαδρομή με 2-3%, γιατί ήξερα ακριβώς πως λειτουργεί το όχημά μου και ότι θα μου έφτανε.
Και για να μη λέτε πως τα παρουσιάζω όλα ωραία, να διηγηθώ και μια ιστορία που τα χρειάστηκα. Γυρνώντας από Πάτρα - Θεσσαλονίκη, φόρτισα στη Βέροια τόσο - όσο να φτάσω - θα έφτανα δηλαδή με 5-6%. Λίγο μετά τα Μάλγαρα πιάνει καταρρακτώδης βροχή και βλέπω την αυτονομία να πέφτει τραγικά - ήταν η πρώτη φορά που μου συνέβη. Αλλά δε με έλουσε "κρύος ιδρώτας" - έριξα ταχύτητα κάτω από τα 80 (έτσι κι αλλιώς με καταρρακτώδη βροχή δε μπορούσες να πας πάνω από 90-100) και έφτασα τελικά με 3%.
 
Χάλια. Η θέρμανση σε ένα EV με αντλία θερμότητας καταναλώνει 1,2KWh ανά ώρα λειτουργίας.

Εντελώς χαλιά. Σε ένα θερμικό από την άλλη προκύπτει από μόνη της χωρίς άλλη επιβάρυνση.

Επομένως βρήκαμε εκτός από το range, ακόμα ένα σημείο στο οποίο υπερτερούν τα θερμικά έναντι των ηλεκτρικών.

Είμαι σίγουρος πως αν το ψάξω θα βρω κι άλλα σημεία, αλλά δεν υπάρχει λόγος να το κάνω, μια και η ερώτηση σου απαντήθηκε.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Όχι στον αέρα. Είπα λίγο λίγο. Μιά την μούρη μια τον κωλο. Αν και το πιθανότερο είναι να γίνει καμία ζημιά στους κλειδωμένους τροχούς.
Γενικώς δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση του ιδιοκτήτη. Εξάλλου θεωρώ ότι οι ιδιοκτήτες είναι ενημερωμένοι και στο 20% αρχίζει ο κρύος ιδρώτας και έχουν ανοίξει ηδη οι χάρτες και τα gps στα κινητά για εύρεση φορτιστή.
Αν δεν βγαίνουν τα χιλιόμετρα βρίσκεις ένα κοντινό πάρκιν και φεύγεις με ταξί/λεωφορείο κλπ

Δεν νομίζω ότι ρισκάρει κάποιος να ταξιδέψει με 20% και κάτω. Για το ελλαντα μιλάμε πάντα.
- μπαινει σε tow mode και το ανεβαζεις σε πλατφορμα
- ναι πρεπει να εισαι ενημερωμενος. Παντως, αν εισαι με 20% πανω στο εθνικο οδικο δικτυο, θα φτασεις σε φορτιστη ανετα. Εξαρταται απο το αυτοκινητο, αλλη αυτονομια εχει η eqs και αλλη το e-corsa. Ανετα μπορεις να ξεκινησεις με 20%, καθως ο πρωτος σταθμος προς τα βορεια ειναι ο σειριος (που προς το παρον ειναι δωρεαν) και προς πατρα, τα μεγαρα. Πρακτικα ομως δεν υπαρχει κανενας λογος να ξεκινησεις με τοσο, καθως θα εχεις φορτισει απο το προηγουμενο βραδυ και θα ξεκινησεις το ταξιδι σου με 90-100%

Οτι γραφω εχει απλα στοχο την ενημερωση και οχι να μπλεκω σε αντιπαραθεση, κατι που δεν εχει νοημα καθως φαινεται ποιοι ενδιαφερονται να μαθουν και ποιοι απλα αναπαραγαγουν στερεοτυπες αντιληψεις που συχνα δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα (ή την στρεβλωνουν)
 
εσύ τι μου θύμισες...
έχω πάρει το seicento μια Παρασκευή από το συνεργείο μετά από αλλαγή δίσκου/πλατώ..
την επομένη το Σάββατο 14:00 το μεσημέρι μπαίνω στο αυτοκίνητο να πάω κάπου και ΚΡΑΚ η ντίζα του αμπραγιάζ !!
το συνεργείο ένα τετράγωνο κάτω από το σπίτι κλειστό γιατί κάποια Σάββατα δεν άνοιγε (και γλίτωσε την κατσάδα γιατί του είχα ζητήσει να αλλάξει και την ντίζα)

παίρνω τηλ στα ανταλλακτικά (γνωστός μου και αυτός) και του λέω ..-μην κλείσεις το μαγαζί μέχρι να έρθω με το μηχανάκι να μου δώσεις ντίζα...
με περίμενε ο άνθρωπος,14:30 ήμουν πίσω στο σπίτι..

2 ώρες με το ρολόι να περάσω την ντίζα στο πετάλ!! έσπασα τα δάκτυλά μου!! δεν υπάρχει πιο στριμόκωλο αυτοκίνητο στα πετάλ από το seicento....
όταν την πέρασα και ρύθμισα σύμπλεξη-αποσύμπλεξη , κατάλαβα το πόσο ελαφρύ αμπραγιάζ είχε το σκατό...

μετά από 1-2 βδομάδες μου ήρθε να την βγάλω για να την λαδώσω εσωτερικά.. το αμπραγιάζ ελάφρυνε ακόμα περισσότερο.. βούτυρο βελούδο έγινε!

σε ένα άλλο νήμα εκεί στους εργαλειάδες και τα μαστόρια, κάποιος έγραψε την φράση "ανικανοποίητοι από μαστόρους και κατασκευαστές"
(τώρα το θυμήθηκα και αυτό..).
να πάρει κάποιος το αμαξάκι του από το συνεργείο μετά από αλλαγή συμπλέκτη , να πάει σε κανα χωριό και να μείνει από ...συμπλέκτη :mad:

Κοίταξε, ανάλογα το αυτοκίνητο. Το seicento μάλλον δεν πρόκειται να μείνει πουθενά λόγω της απλότητας του. Θέλω να πω ότι πρακτικά σχεδόν μπορεί κάποιος να το κάνει ακόμα και μόνος του service.

Από την άλλη, οποιοδήποτε ηλεκτρικό... 😁

images
 
  • Like
Reactions: vlad66
Μα καλά τώρα.... σοβαρά μιλάς;;;;;;;;;;;;;;
Σοβαροτατα ,όταν δεν πρόκειται για παγκόσμιο κύπελλο.
Μου είναι παγερά αδιάφορο το ποδόσφαιρο, όπως εσένα και σε πάρα πολύ κόσμο ,ο μηχανοκίνητος αθλητισμός.
Για μένα, δεν υπάρχει ωραιότερος και συναρπαστικοτερος ήχος και θέαμα από ένα αυτοκίνητο που πλαγιολισθαινει με τελειωμένη 5η και κλειδωμένο τιμόνι νύχτα στο χιόνι και μια προσπέραση στο motoGP , με δύο (καμμία φορά και παραπάνω) αναβάτες να ακουμπάνε τους ώμους τους (πλέον) στα κερμπ.
Ομως μου είναι ψιλοαδιαφορη η f1
Γούστα είναι αυτά ρε φίλε.
Άλλος γουστάρει να πάει σε μια συναυλία ροκ και άλλος στο Μέγαρο να ακούσει κλασική μουσική.
Θα βάλουμε στα γούστα μας καλυτερόμετρο?😆
 
κοίτα μην το παρακάνεις γιατί δεν θες να μάθεις κόστος επισκευής.....
Λες να μην το γνωρίζω βρε ?
Είπαμε οτι ξέρω να οδηγω με αυτόματο. Είναι πολλά τα χλμ και αρκετή η εκπαίδευση που έχω κάνει...
Δεν είναι όλα τα αυτόματα όμως για μαγκιές..... Και εννοείται ότι πλέον δεν πάω τάπα για κανένα λόγο.

Αν θέλω να ξεδώσω υπάρχει και η πίστα...
 
  • Like
Reactions: vlad66
Όπως έγραφα και σε προηγούμενο μήνυμα, είμαστε σε μεταβατική περίοδο στην αυτοκίνηση, οπότε είναι πλήρως αναμενόμενο και λογικό να έχουμε όλες αυτές τις συζητήσεις. Και η απάντηση διαφέρει για τον καθένα και οι γενικεύσεις ναι μεν μπορεί να ισχύουν, αλλά δεν είναι και θέσφατα.

Ξέρετε τι είχα ακούσει όταν αγόρασα καινούργιο ένα MG ZR - το πρώτο με δικά μου χρήματα το 2005; Είσαι τρελός, θα τρέχεις από συνεργείο σε συνεργείο για φλάντζα, είναι ότι πιο αναξιόπιστο μπορείς να πάρεις, πεταμένα λεφτά κλπ κλπ κλπ. Αποτέλεσμα να κάνει 185.000 κμ σε λιγότερο από 10 χρόνια, να φτάσει στην Αβινιόν στη Γαλλία σε road trip, να μην μείνει ποτέ στην άκρη του δρόμου για γερανό και να μην κάψει φλάντζα ποτέ, ενώ είχα κάνει ότι νεανική τρέλα πέρναγε από το κεφάλι μου - οκ η μόνη βλακεία ήταν όταν το υπερκύβισα να πάρω ημιτασιόν πιστόνια για μείωση κόστους και από το ένα κόπηκε κομμάτι από το πάνω μέρος του πιστονιού...αλλά πήγα οδηγώντας στο συνεργείο γιατί κάτι δεν πάει καλά όταν πλησιάζω τις 7000 σαλ και καίει πολύ λάδι τελευταία:ROFLMAO:. Αλλά επειδή ήξερα το θέμα με τι φλάντζα ποτέ δεν το πίεσα πριν ζεσταθεί το μοτέρ ούτε στο ελάχιστο. Δυστυχώς αντί να βγάζει σε λίγα χρόνια πινακίδες ΦΙΛΠΑ, πήγε ολική γιατί μια κοπελίτσα βγήκε από stop και έπεσε πάνω του και η επισκευή κρίθηκε ασύμφορη.

Δεν νομίζω ότι εκείνα τα χρόνια μπορούσε άλλο αυτοκίνητο να μου χαρίσει απλόχερα την ευχαρίστηση και το χαμόγελο που μου έδινε εκείνο. Και ακόμα αναπολώ τη βελόνα στον κόφτη στις 7200 και τις καρφωτές αλλαγές ταχυτήτων...
Και τώρα έχω αυτοκίνητο που επιλέχθηκε γιατί έπαιρνε περιστρεφόμενο παιδικό καθισματάκι πίσω από το κάθισμα του οδηγού ρυθμισμένο για το ύψος μου και 2 καρότσια στο πορτ-παγκάζ.

Και το επόμενό μου θα είναι mild hybrid γιατί δεν έχω πρίζα στο σπίτι να φορτίζω, που για μένα είναι go/no go κριτήριο. Έχω και καμιά 10ρια επιχειρήματα γιατί είναι πιο λογικό να πάρω mild-hybrid βενζίνης, αλλά είναι όλα υποκειμενικά και μάλλον για να με κάνουν να νιώσω καλύτερα για την επιλογή μου.
 
Και το επόμενό μου θα είναι mild hybrid γιατί δεν έχω πρίζα στο σπίτι να φορτίζω, που για μένα είναι go/no go κριτήριο. Έχω και καμιά 10ρια επιχειρήματα γιατί είναι πιο λογικό να πάρω mild-hybrid βενζίνης, αλλά είναι όλα υποκειμενικά και μάλλον για να με κάνουν να νιώσω καλύτερα για την επιλογή μου.
Αυτό είναι το πιο σημαντικό σήμερα, και θα είναι για πολλά χρόνια, αφού και να γίνουν οι σχετικές δομές, το κόστος φόρτισης θα είναι σίγουρα ακριβότερο.
 
  • Like
Reactions: avpap