το είχα διαβάσει κάπου αλλά το ξέχασα... θα μάθω και θα σου πωΤι αυτονομία λένε ότι έχουν ; (στα χαρτιά πάντα)
το είχα διαβάσει κάπου αλλά το ξέχασα... θα μάθω και θα σου πωΤι αυτονομία λένε ότι έχουν ; (στα χαρτιά πάντα)
μη νομίζεις ότι έχουν πολύ χώρο για τις μπαταρίες, εκτός αν είναι "slim line" και είναι κάτω από όλο το πάτωμα του Λ/Φ.E, χώρο για να χώσουν μπαταρίες έχουν.
Δεν τα πήραν και από τα Temu.
Όχι;![]()
κάνουν και οι νορβηγοί τέτοιες γκέλες;;Κάποιος να τους πει να αφαιρέσουν από την επόμενη προμήθεια τα λεωφορεία υδρογόνου. Όσα μπήκαν στο Όσλο τα παράτησαν και τα άφησαν να σαπίζουν, γιατί το κόστος κίνησής του ήταν τεράστιο. Ένας σταθμός ανεφοδιασμού για οχήματα υδρογόνου κάνει μερικά εκατομμύρια ευρώ και με το ζόρι μπορεί να γεμίσει 2-3 λεωφορεία την ώρα. Πεταμένα λεφτά.
στα μαθήματα μου είπε ο φίλος ήταν και οδηγοί τρόλεϊ και πράγματι κάποια "κομμάτια" θα πάνε σε 2 δικά τους Α/ΣΜόνο και μόνο η απουσία θορύβου φτάνει.
Σε δεύτερο στάδιο εάν αντικατασταθούν και τα τρόλεϊ με περισσότερα ηλεκτρικά λεωφορεία για να αφαιρεθούν και τα καλώδια, ακόμα καλύτερα.
άκου τώρα τι έμαθα σήμερα..Στην Ευρώπη δεν παράγονται ηλεκτρικά λεωφορεία και έπρεπε να πάρουμε κινέζικα;
Ότι και να παίρναμε βέβαια σε σχέση με αυτά που βλέπω να κυκλοφορούν, αναβάθμιση θα είναι.
![IMG_20240306_235158[1].jpg IMG_20240306_235158[1].jpg](https://d1det0hdqz4sg.cloudfront.net/data/attachments/189/189370-5475c10378c0482501d52850e8a2f96d.jpg?hash=VHXBA3jASC)
![IMG_20240306_234605[1].jpg IMG_20240306_234605[1].jpg](https://d1det0hdqz4sg.cloudfront.net/data/attachments/189/189371-4ac2077d244f1f4f030ba88b376d3181.jpg?hash=SsIHfSRPH0)
![IMG_20240306_234737[1].jpg IMG_20240306_234737[1].jpg](https://d1det0hdqz4sg.cloudfront.net/data/attachments/189/189372-6d6fb8c8fc9faca32b1407244ca75ac8.jpg?hash=bW-4yPyfrK)
![IMG_20240306_234703[1].jpg IMG_20240306_234703[1].jpg](https://d1det0hdqz4sg.cloudfront.net/data/attachments/189/189373-84c535f693a466d6b843c123a71ee852.jpg?hash=hMU19pOkZt)
![IMG_20240306_235322[1].jpg IMG_20240306_235322[1].jpg](https://d1det0hdqz4sg.cloudfront.net/data/attachments/189/189374-59a0b8c5a150d52ba79a235f4286405e.jpg?hash=WaC4xaFQ1S)
![IMG_20240306_234717[1].jpg IMG_20240306_234717[1].jpg](https://d1det0hdqz4sg.cloudfront.net/data/attachments/189/189375-57669d96274b272427c7627351610be4.jpg?hash=V2adlidLJy)
![IMG_20240306_235422[1].jpg IMG_20240306_235422[1].jpg](https://d1det0hdqz4sg.cloudfront.net/data/attachments/189/189376-4c3f46b66beb88c57a0393442c7dbbcc.jpg?hash=TD9GtmvriM)
πραγματικά πιστεύετε ότι αξίζουν τα έξοδα;;
Η διοίκηση να συμβουλευτεί κανένα ειδικό. Τι πάει να πει "μη τυχόν"; Οι μπαταρίες δεν έχουν πρόβλημα να πέσουν και κάτω από το 10%, αρκεί να φορτιστούν αμέσως μετά. Αν είναι LFP, αυτό που χρειάζεται είναι να φορτίζει τακτικά το όχημα στο 100% ώστε το BMS να έχει πάντα σωστή εικόνα του SoC (state of charge).300χιλ η αυτονομία και αν οι μπαταρίες πέσουν στο 13% , τον πούλο όπου και να'σαι και μέσα για φόρτιση! -αυτό λέει ο κινέζος..
συζητήθηκε ότι αυτό το 13% η διοίκηση θα το κάνει κάπου στο 20% μη τυχόν..... δλδ δύσκολο να βγάλει 2-2,5 βάρδιες χωρίς αντικατάσταση.. και την αντικατάσταση
Ολα αυτά θα τα σκεφτεί η Διοίκηση;Η διοίκηση να συμβουλευτεί κανένα ειδικό. Τι πάει να πει "μη τυχόν"; Οι μπαταρίες δεν έχουν πρόβλημα να πέσουν και κάτω από το 10%, αρκεί να φορτιστούν αμέσως μετά. Αν είναι LFP, αυτό που χρειάζεται είναι να φορτίζει τακτικά το όχημα στο 100% ώστε το BMS να έχει πάντα σωστή εικόνα του SoC (state of charge).
Η διοίκηση είναι για διοικητικά θέματα. Καλό είναι να έχουν ένα σύμβουλο μηχανικό που να γνωρίζει από ηλεκτροκίνηση, έστω και σαν εξωτερικό συνεργάτη.Ολα αυτά θα τα σκεφτεί η Διοίκηση;
Ξέρεις τι σκέφεται η Διοίκηση; Φέρτο μέσα στο 20% να είμαστε σίγουροι μην γίνει στραβή και μας κράξουν όλα τα κανάλια (και την κυβέρνηση μαζί) .
πραγματικά πιστεύετε ότι αξίζουν τα έξοδα;;
δεν έχουμε υπολογίσει ακόμα τα έξοδα για την εγκατάσταση των φορτιστών, αλλά πάει στο διάλο θα βγουν από το φθηνότερο ρεύμα ( ή όχι;; )
αλλά το πόσο θα κοστίσει εσαεί η αλλαγή του προγραμματισμού , είναι άλλο θέμα... μην ρωτήσετε γιατί, η αυτονομία είναι και θα είναι το πρόβλημα..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.