η διοίκηση έχει ειδικούς.. δεν είναι εκεί το θέμα...Η διοίκηση να συμβουλευτεί κανένα ειδικό. Τι πάει να πει "μη τυχόν"; Οι μπαταρίες δεν έχουν πρόβλημα να πέσουν και κάτω από το 10%, αρκεί να φορτιστούν αμέσως μετά. Αν είναι LFP, αυτό που χρειάζεται είναι να φορτίζει τακτικά το όχημα στο 100% ώστε το BMS να έχει πάντα σωστή εικόνα του SoC (state of charge).
το "μη τυχόν" αφορά την περίπτωση να ακινητοποιηθεί το όχημα στον δρόμο μες στην νύχτα, να δημιουργήσει κομφούζιο, ακόμα χειρότερα κάποιο ατύχημα κλπ...
το αν υπάρχουν "κανόνες" για την φόρτιση θα το δούμε.. εμείς οι ταπεινοί τελευταίοι τροχοί , δεν το ξέρουμε (ακόμα)
ο κινέζος δίνει 10 χρόνια εγγύηση.. το αν υπάρχουν "όροι και προϋποθέσεις" , δεν το ξέρω.





