Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως υπάρχουν αναφορές από Σουηδία (κέντρο πόλης) που έχουν χρόνια ηλεκτρικά, ότι έχουν δει μεγάλες διαφορές (βελτίωση) στο θέμα της ηχορύπανσης όπως επίσης ότι πρώτη φορά άνοιξαν τα παράθυρα λόγω σημαντικής μείωσης του καυσαερίου! Επίσης δεν είναι βρώμικα τα κτήρια ! Τους φάνηκε περίεργη η αλλαγή.
Βέβαια αυτό προϋποθέτει σημαντική πλειοψηφία των ηλεκτρικών έναντι των θερμικών.
Αυτό ακριβώς είδα στη Νορβηγία πρόσφατα. Πέραν του ότι δεν υπήρχε βαβούρα στο κέντρο, μπορούσες να μπεις στα τούνελ με τα παράθυρα ανοικτά αφού δεν υπήρχε καυσαέριο από τις εξατμησεις!
Ηλεκτρικά βέβαια ήταν το 80 με 90% των αυτοκινήτων που κυκλοφορούσαν...
 
Καλα ναι βρήκες χώρα. Πρέπει να είναι ΜΑΚΡΑΝ η Νο1 χώρα παγκοσμίως που μισεί θανάσιμα τα θερμικά βάζοντας ΤΡΕΛΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ σε σημείο που πάει ο κόσμος και αγοράζει δίπλα από Σουηδία.
Παράδειγμα V8 (θα σε θεωρούν αντίχριστο αν κυκλοφορείς στην Νορβηγία με V8 ) :LOL::LOL:
Σουηδία : 58000 ευρώ https://cms.ford-edm.com/bq5t3xo4pjhnzaq3e5pxh8823eke
Νορβηγία: 122000 ευρώ https://www.ford.no/handle/build-your-ford/ice#/model?catalogId=WAENX-CZJ-2024-MustangNOR202400
ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΜΑΞΙ !!!
 
Αυτά όλα είναι μια χαρά και καλώς πάει με τους ρύπους.

Αλλά, δεν μπορείς από τη μια να έχεις αυτό και ταυτόχρονα να έχεις ταξι χωρίς dpf να βγαζουν τη μαυρίλα, λεωφορεία euro 0 και τρακτορες 25ετιας.

Εάν θέλουμε να είμαστε σοβαροί χρειάζεται ολιστική προσέγγιση.
 
Last edited:
Στην Ελλάδα απλά θα συρθούμε πίσω από ότι σχεδιάζεται κεντρικά στην ΕΕ με καθυστερήσεις και πρόστιμα μέχρι να ευθυγραμμιστούμε όπως γίνεται σχεδόν σε όλα.
Υπάρχουν εξαιρέσεις καινοτομίας και σωστού σχεδιασμού, αλλά αυτές είναι ελάχιστες και απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
 
Μη ρωτήσετε πως και τι, αλλά χτες το βράδυ σχολασμένος από βάρδια βρήκα ευκαιρία να τσακώσω ένα ηλεκτρικό και να το δοκιμάσω μέσα στο Α/Σ.
IMG_20240403_224155.jpg

Λοιπόν μάγκες....
Αν οι κινέζοι είναι τόσο καλοί στα επιβατικά ηλεκτρικά όσο είναι στα Λ/Φ, ευρωπαίοι και αμερικανοί την έχουν άσχημα .......
Θυμηθείτε την κουβέντα μου!

Κατά τα άλλα βρήκα ευκαιρία να τσιγκλίσω φίλο συνάδερφο (πολύ μικρότερης ηλικίας) που έχει περάσει θεωρητική εκπαίδευση και περιμένει με αγωνία να βγει στον δρόμο στις δοκιμαστικές διαδρομές με τα σακιά άμμου στο όχημα..
Του έστειλα σχετικό βιντεάκι για να δει ότι ο παλιός είναι αλλιώς και έχει τον τρόπο του.... :LOL:

Screenshot_20240404-120043.png
 
  • Like
Reactions: Δημοκηδής
Αν οι κινέζοι είναι τόσο καλοί στα επιβατικά ηλεκτρικά όσο είναι στα Λ/Φ, ευρωπαίοι και αμερικανοί την έχουν άσχημα .......
Θυμηθείτε την κουβέντα μου!
Ισχύει αυτό, όλες οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες την έχουν άσχημα, μόνο η Tesla μπορεί να είναι ανταγωνιστική στους κινέζους επειδή είναι η πρωτοπόρος.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Alfa Romeo Milano | Eyes On MI
Alfa Romeo


Alfa-Romeo-Milano-2025-1600-01.jpg

Alfa-Romeo-Milano-2025-1600-02.jpg

Alfa-Romeo-Milano-2025-1600-03.jpg

Alfa-Romeo-Milano-2025-1600-04.jpg
 
  • Like
Reactions: karajim80
το design της ζάντας "επέβαλλε" το μικρό καρέ των 100mm αντί για το 5μπούλονο που έκαναν μόδα οι γερμανοί από το vw polo ( !! ) και ακολούθησαν όλοι , ακόμα και οι γάλλοι με τους ιάπωνες (έστω από την "C" κατηγορία)
"χτυπάει" άσχημα στο μάτι γιατί η ζάντα είναι μεγάλη και οι γερμανοί θα κρυφογελάνε....
μη ξινίσουν τα μούτρα τους ακόμα και οι δεσποινίδες που μόλις έβγαλαν "δίπλωμα".....

όχι, δεν τρέχει τίποτα σε θέμα ασφάλειας.. δεν πρόκειται να δούμε τροχούς να φεύγουν στον δρόμο...
στην μάχη των πωλήσεων θα είναι ένα μικρό μείον.
 
Η ζάντα είναι αναφορά στο quadrifoglio. Πώς είναι δυνατόν να έχεις τετράφυλλο τριφύλλι με πέντε μπουλόνια;
 
Στράβωσαν οι Ιταλοί με το γεγονός ότι ένα μοντέλο με όνομα MILANO θα κατακευάζεται εξ ολοκλήρου στην Πολωνία ! (για μείωση κόστους) .
Πάντως η "σημαία" θα ξεκινάει από τα 30 χιλιάρικα.
 
Εγώ θα έλεγα από τότε που ανακάλυψαν τα μπαουλάμαξα (ναι για τα SUV μιλάω) σταμάτησε η εξέλιξη του αυτοκινήτου.
Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα οι γνωστές supercar μάρκες να θαυμάζουμε κάνα αμάξι.
 
Η ζάντα είναι αναφορά στο quadrifoglio. Πώς είναι δυνατόν να έχεις τετράφυλλο τριφύλλι με πέντε μπουλόνια;
Δυστυχώς (ή ευτυχώς) στα μπουλόνια πάει το ματι..
Και κακά τα ψέματα, όσο πιο βαρύ και μεγάλο είναι ένα όχημα, τόσο αυξάνουν τα μπουλόνια ανά τροχό...
Δεν "μπορείς" να βάλεις 4 σε φορτηγάκι, θα ξεκινήσεις από 5.
Αν μεγαλώσει κι'άλλο , θα βάλεις 6 (όπως το Ford ranger πχ)
Αν γίνει ελαφρύ φορτηγό, θα πάει στα 10... αν γίνει κανονικό φορτηγό ή Λ/Φ ή πούλμαν, κάτσε μέτρα τα....
Φυσικά οι υπερβολές τύπου vw polo , seat ibiza κλπ , είναι χαζομάρα..
Αλλά χαζομάρα ήταν και το παλιό peugeot 3008 που είχε 4
Το διόρθωσαν στα 5 για να μην τους κοροϊδεύουν οι γερμανοί.....
 
Εγώ θα έλεγα από τότε που ανακάλυψαν τα μπαουλάμαξα (ναι για τα SUV μιλάω) σταμάτησε η εξέλιξη του αυτοκινήτου.
Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα οι γνωστές supercar μάρκες να θαυμάζουμε κάνα αμάξι.
Θαυμάζω αρκετά ακόμα αυτοκίνητα που δεν είναι super cars , ούτε SUV φυσικά...
Σχεδόν όλοι έχουν ακόμα στις γκάμες τους τέτοια και μακάρι να συνεχίσουν....