Αυτοκινητιστικά νέα

Eιναι πληροφορια που κυκλοφορει αυτη στα τεχνικα χαρακτηριστικα καθε μοντελου ? ή θελει σκαψιμο ?
Θέλει λίγο ψάξιμο. Επειδή έχουν μικρότερο energy density, συνήθως LFP χρησιμοποιούνται στα standard range μοντέλα, ενώ στα long range αλλάζουν σε NMC/NCA κτλ. Πχ στο Tesla Model 3 το SR+ έχει LFP, το LR έχει NCA. Στο MEB group δεν έχει κανένα μοντέλο LFP προς το παρόν. Το MG4 51 KWh έχει LFP, ενώ το 64 KWh έχει NMC. Υπάρχουν και μοντέλα που έχουν μεγαλύτερες LFP μπαταρίες, κυρίως κινέζικα. Αναμένονται πάντως νέα μοντέλα με μεγαλύτερες LFP μπαταρίες, πχ το KIA EV4 έχει αναφερθεί πως θα έχει 77 KWh LFP.
 
αλλα κυριως για τον ρυθμο που δεν φτιαχνονται οι καταλληλες υποδομες.
δεν ισχυει. Εγκαθιστανται συνεχως νεοι φορτιστες και στις υπαρχουσα σημεια φορτισης, εγκαθιστανται και αλλοι, ισχυροτεροι φορτιστες. Αν ανοιξεις το plugshare θα το δεις και μονος σου αυτο. Αναφερομαι για ταχυφορτιστες περισσοτερο και οχι για ac που δεν με ενδιαφερουν διοτι φορτιζω σπιτι.
 
δεν ισχυει. Εγκαθιστανται συνεχως νεοι φορτιστες και στις υπαρχουσα σημεια φορτισης, εγκαθιστανται και αλλοι, ισχυροτεροι φορτιστες. Αν ανοιξεις το plugshare θα το δεις και μονος σου αυτο. Αναφερομαι για ταχυφορτιστες περισσοτερο και οχι για ac που δεν με ενδιαφερουν διοτι φορτιζω σπιτι.


Μακαρι..




Αυτες εχουν ξανακουστει απο αλλον κατασκευαστη?
 
Επειδή το κόστος του service στα ηλεκτρικά είναι τίποτα, όλοι οι κατασκευαστές θα ρίξουν τις τιμές στις μπαταρίες ώστε αν φτάσεις στα 8 χρόνια κ έχεις το 70% διαθέσιμο όπως λένε θα τις αλλάζεις με μικρότερο κόστος απ ότι θα έδινες σε μια 8ετία για service κ προβλήματα σε κανονικό αυτοκίνητο + τα κόστη από καύσιμα .

Σε εμάς ήρθε μοντέλο του 19 ηλεκτρικό (άρα σχεδόν 5 έτη) με μέτρηση μπαταρίας στο 95% κ 200.000 χλμ .
Απλά μας ρώτησε πόσο κάνει αν αλλάξει μπαταρία σε 3 χρόνια κ του είπαμε ότι η μπαταρία είχε 24.000 Ευρώ όταν το πήρε κ τώρα έχει 9.000 , οπότε θα πέσει κι άλλο σε 3 χρόνια .
Μέχρι τώρα έχει κάνει 1 service κ έχει αλλάξει 2 φορές λάστιχα, και 4 τακάκια γιατί είναι κ γκαζιάρης .
 
  • Like
Reactions: koupa
Επειδή το κόστος του service στα ηλεκτρικά είναι τίποτα, όλοι οι κατασκευαστές θα ρίξουν τις τιμές στις μπαταρίες ώστε αν φτάσεις στα 8 χρόνια κ έχεις το 70% διαθέσιμο όπως λένε θα τις αλλάζεις με μικρότερο κόστος απ ότι θα έδινες σε μια 8ετία για service κ προβλήματα σε κανονικό αυτοκίνητο + τα κόστη από καύσιμα .

Σε εμάς ήρθε μοντέλο του 19 ηλεκτρικό (άρα σχεδόν 5 έτη) με μέτρηση μπαταρίας στο 95% κ 200.000 χλμ .
Απλά μας ρώτησε πόσο κάνει αν αλλάξει μπαταρία σε 3 χρόνια κ του είπαμε ότι η μπαταρία είχε 24.000 Ευρώ όταν το πήρε κ τώρα έχει 9.000 , οπότε θα πέσει κι άλλο σε 3 χρόνια .
Μέχρι τώρα έχει κάνει 1 service κ έχει αλλάξει 2 φορές λάστιχα, και 4 τακάκια γιατί είναι κ γκαζιάρης .
Στη φόρτιση πάντως πρέπει να ήταν πολύ σχολαστικός και να φόρτιζε σπάνια σε ταχυφορτιστες, γιατί το excel του bjørn nyland δείχνει διαφορετική εικόνα.
 
Καλά αυτά τα excel πάνε για τσάι αν δεν έχεις πραγματικά νούμερα . Αυτός φόρτιζε παντού γιατί το είδαμε στο διαγνωστικό πότε φόρτιζε κανονικά κ πότε γρήγορα .Ολα καταγράφονται για λόγους εγγύησης
 
Μετά από 5 χρόνια και τόσα χιλιόμετρα και είναι στο 95% μπράβο,αψηφά και τους κανόνες της φυσικής η συγκεκριμένη μπαταρία όπως φαίνεται με τόσο ελάχιστο degradation...
 
χτες στο ποτάμι στον δρόμο για την δουλειά, είδα το 1ο BYD.. πολύ φαρδύ αυτοκίνητο, σίγουρα πολύ εντυπωσιακό και (για μένα) όμορφο.
Ελληνικές πινακίδες.. 4-5 αυτοκίνητα πιο πίσω, SUV Lamborghini μάλλον ηλεκτρική γιατί δεν είδα "μπούκες"... είχε τα πιο φαρδιά λάστιχα που έχω δει σε αυτοκίνητο δρόμου.
και αυτή με ελληνικές πινακίδες.
 
  • Like
Reactions: karajim80
Σε εμάς ήρθε μοντέλο του 19 ηλεκτρικό (άρα σχεδόν 5 έτη) με μέτρηση μπαταρίας στο 95% κ 200.000 χλμ .
Απλά μας ρώτησε πόσο κάνει αν αλλάξει μπαταρία σε 3 χρόνια κ του είπαμε ότι η μπαταρία είχε 24.000 Ευρώ όταν το πήρε κ τώρα έχει 9.000 , οπότε θα πέσει κι άλλο σε 3 χρόνια .
Μέχρι τώρα έχει κάνει 1 service κ έχει αλλάξει 2 φορές λάστιχα, και 4 τακάκια γιατί είναι κ γκαζιάρης .
Ποιο μοντέλο και κυρίως τι μέγεθος μπαταρίας;
 
  • Like
Reactions: avpap
Σε εμάς ήρθε μοντέλο του 19 ηλεκτρικό (άρα σχεδόν 5 έτη) με μέτρηση μπαταρίας στο 95% κ 200.000 χλμ .
Απλά μας ρώτησε πόσο κάνει αν αλλάξει μπαταρία σε 3 χρόνια κ του είπαμε ότι η μπαταρία είχε 24.000 Ευρώ όταν το πήρε κ τώρα έχει 9.000 , οπότε θα πέσει κι άλλο σε 3 χρόνια .
Μέχρι τώρα έχει κάνει 1 service κ έχει αλλάξει 2 φορές λάστιχα, και 4 τακάκια γιατί είναι κ γκαζιάρης .

λαστιχα θα ελεγα οτι λιγες φορες εχει αλλαξει. Τακακια γιατι ομως; δεν χρησιμοποιουσε το one pedal driving; ποιο αμαξι ειναι;
 
Επειδή μου φαίνεται χλωμό ότι θα εφαρμοστεί τέτοιο μέτρο στο ελλάντα , οποίος πρόκειται να ταξιδέψει με πλοίο ας μας πει τι γίνεται ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
 
χτες στο ποτάμι στον δρόμο για την δουλειά, είδα το 1ο BYD.. πολύ φαρδύ αυτοκίνητο, σίγουρα πολύ εντυπωσιακό και (για μένα) όμορφο.
Ελληνικές πινακίδες.. 4-5 αυτοκίνητα πιο πίσω, SUV Lamborghini μάλλον ηλεκτρική γιατί δεν είδα "μπούκες"... είχε τα πιο φαρδιά λάστιχα που έχω δει σε αυτοκίνητο δρόμου.
και αυτή με ελληνικές πινακίδες.
Καταραμένη φτώχια....

Same Sh1t...Different Day..
 
Επειδή μου φαίνεται χλωμό ότι θα εφαρμοστεί τέτοιο μέτρο στο ελλάντα , οποίος πρόκειται να ταξιδέψει με πλοίο ας μας πει τι γίνεται ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ.
Απ' ότι διαβάζω στα διάφορα groups, για την ώρα δεν γίνεται.. τίποτα. Δεν έχει φάει πόρτα κανένα ηλεκτρικό.

Από τις πιο ηλίθιες Ελληνικές οδηγίες ever.

Σε άλλες χώρες μέχρι και φορτιστές έχουν μέσα στα πλοία.
 
  • Like
Reactions: avpap and karajim80
Καταραμένη φτώχια....

Same Sh1t...Different Day..
Α καλά.....
Σε μένα το λες που ήμουν με το 3ςάθλιο παπάκι μου χωρίς καπάκι στην μπαταρία του γιατί τα πηνία έφτασαν στο όριο της ζωής τους και την βγάζω κάθε βδομάδα για φόρτιση..... :ROFLMAO:

Την "εκδίκησή" μου την πήρα πάντως από την Lambo όταν στην Ιερά οδό όλοι ήταν "σταμάτα-ξεκίνα" και γω πέρασα από δίπλα της "κύριος"....

Βγήκα από καφετέρια με τον καφέ στο χέρι για να πάω στην αφετηρία για να πιάσω δουλειά (κοντά στο μετρό της Αγίας Μαρίνας) και τότε πέρασε πάλι από μπροστά μου.
Φαντάσου πόση ώρα έκανε να περάσει το φανάρι με την Θηβών......
 
Χαχαχαχα καλά του κανες..
Πάντως σε συζήτηση με συναδερφο σου που έβριζε γιατί του άλλαξαν το λεωφορείο σήμερα στη Πεντέλη(και του έδωσαν ένα χρεπι που έκανε μετάνοιες για να κλείσουν οι πόρτες) μου είπε ότι τα ηλεκτρικά δεν βγάζουν ούτε δύο βάρδιες και πρέπει να βγάζουν 3...

Same Sh1t...Different Day..
 
λαστιχα θα ελεγα οτι λιγες φορες εχει αλλαξει. Τακακια γιατι ομως; δεν χρησιμοποιουσε το one pedal driving; ποιο αμαξι ειναι;
One pedal driving δεν είχε το 19 και έπρεπε να χρησιμοποιείς το hard charging που είναι κάτι σαν αυτό μόλις όμως αφήσεις το γκάζι .Στο νέο BEV Range Rover το έχει αυτό
 
Απ' ότι διαβάζω στα διάφορα groups, για την ώρα δεν γίνεται.. τίποτα. Δεν έχει φάει πόρτα κανένα ηλεκτρικό.

Από τις πιο ηλίθιες Ελληνικές οδηγίες ever.

Σε άλλες χώρες μέχρι και φορτιστές έχουν μέσα στα πλοία.

Δεν πρόλαβα καλά καλά να μιλήσω και έπεσε η πρώτη "πόρτα" σε ηλεκτρικό με πάνω από 40% μπαταρία. Στο λιμάνι της Ραφήνας σε fast ferries.
 
Ι-Pace με 90αρα μπαταρία
Οι μεγάλες μπαταρίες έχουν λιγότερο degredation στα ίδια km. Είναι πολύ καλό νούμερο πάντως, 200.000 km με μία μέση κατανάλωση 29 KWh/100km (22,3 δίνει το ev-database + 30% από regen) είναι 58000 KWh / 90 = 645 κύκλοι. 95% SoH στους 645 κύκλους είναι κορυφαία επίδοση για NCM μπαταρία.