Συγνώμη, θα στείλουν το οτομπιάνκι για σκράπ; Πάνε καλά;
Σιγά τον συλλεκτικό κουβά. Ότι παλιό δεν σημαίνει ότι έχει και αξία (άλλο αν έχει για κάποιον συναισθηματική αξία) .
Τι να πουν άλλα κι άλλα.
να δείτε αμαξάρες ούτε 10 ετών, να μην πιστεύετε στα μάτια σας...!!
jag, mercedes, lexus, bmw και δεν συμμαζεύεται.... κάποια "τρελά μοντέλα" που λες, ..δεν είμαστε καλά....!!
χάζευα ένα σαν καινούργιο Ford S-max και προσπαθούσα να καταλάβω τον λόγο που ο ιδιοκτήτης το πέταξε.. γυάλιζε μέσα-έξω !!
o συμμαθητής μου είπε (χωρίς να είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες) ότι κάποια πιθανόν να έβγαλαν τέτοια ζημιά που ήταν ασύμφορη η επισκευή..
στην ουσία τι γίνεται εκεί : η εταιρία τα αγοράζει, πληρώνει τον ιδιοκτήτη, του δίνει χαρτιά ότι το αυτοκίνητο πάει για σκραπ για να πάει ο πωλητής ιδιοκτήτης στο Υπουργείο να καταθέσει πινακίδες κλπ
μετά το αυτοκίνητο πάει για ανταλλακτικά αν είναι μοντέλο με ζήτηση για ανταλλακτικά.. τον διαμελισμό τον κάνουν οι εργάτες εκεί.. υπάρχει τμήμα κινητήρων, τμήμα σασμάν, ταμπλώ , πόρτες και ότι άλλο υπάρχει σε ένα μαγαζί που πουλάει μτχ ανταλλακτικά.
οι τιμές δεν είναι χώμα.. είναι οι ίδιες με τα "έξω" μαγαζιά που πουλάνε μτχ ανταλλακτικά...
Αλλά.. αν κάποιος ξέρει από αυτοκίνητα και μπορεί ΚΑΙ τον εμπιστευτεί ο υπεύθυνος (καταλάβατε ποιός) ότι ο πελάτης (που θέλει ανταλλακτικά) ΔΕΝ θα σκοτωθεί εκεί μέσα, τον αφήνει να πάει και να τα ξηλώσει μόνος του.
ακόμα και αν το όχημα είναι ψηλά σε ντάνα, θα έρθει ο πακιστανός με το κλαρκ και θα το κατεβάσει.. (με την ανάλογη μικρή επιβάρυνση)
αν το όχημα είναι ψηλά αλλά υπάρχει πρόσβαση από πλάι, κάνε την τσίτα και ανέβα.. αφού έχεις περάσει από τον υπεύθυνο, άρα ξέρεις και μπορείς...
σε αυτή την περίπτωση λοιπόν, (αφού δεν έχει απασχοληθεί εργάτης της επιχείρησης) οι τιμές ΕΙΝΑΙ χώμα!
φυσικά ΔΕΝ επιτρέπεται να μπεις με το όχημά σου.. ότι ξηλώσεις από όχημα θα πρέπει να μπορεί να ελεγθεί για να κοστολογηθεί.. πληρώνεις, φορτώνεις, φεύγεις.
ήθελα να βγάλω κάποια αυτοκίνητα φωτογραφία αλλά το ξέχασα.. δεν πειράζει, την επόμενη φορά.....
