Αυτοκινητιστικά νέα

Το ότι κάποια στιγμή στην τότε συζήτηση σταματήσαμε να σου απαντάμε δεν σημαίνει ότι "αποδείχθηκαν" οι ισχυρισμοί σου. Σημαίνει ότι απλά βαρεθήκαμε.

Η συζήτηση είναι εκεί, όποιος θέλει μπορεί να τη βρει, να τη διαβάσει και να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Από τη στιγμή που υπάρχουν με αριθμούς οι αποδείξεις εκεί, εννοείται ότι καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.

Αλλιώς αν δεν μπορεί, παίρνει θερμικό που μπορεί. ;)

Έχουν μεγαλύτερη εμβέλεια τα θερμικά; Έχουν. Απλά μαθηματικά είναι.
 
Αν θέλει κάποιος να βρει λόγους να μην πάρει ηλεκτρικό, θα βρει.

Το ίδιο ισχύει και για τα θερμικά.

Το ίδιο και για το υβριδικά, plug-in ή μη.

Είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα, εν τέλη.

Αυτό είναι το ρεζουμέ.
Σωστό.
Το έχω ξαναπεί... "Χαίρομαι" που δεν αγοράζω αυτοκίνητο γιατί θα είχα τεράστιο δίλημμα!
Και μάλλον στο ηλεκτρικό θα πήγαινα τελικά, γιατί πραγματικά σιχάθηκα τις βλάβες στα θερμικά!
Από θερμοκρασίες, από σασμάν, από ένα σωρό μ@λ@κίες τελικά που στο ηλεκτρικό είναι άγνωστες λέξεις.
 
Σωστό.
Το έχω ξαναπεί... "Χαίρομαι" που δεν αγοράζω αυτοκίνητο γιατί θα είχα τεράστιο δίλημμα!
Και μάλλον στο ηλεκτρικό θα πήγαινα τελικά, γιατί πραγματικά σιχάθηκα τις βλάβες στα θερμικά!
Από θερμοκρασίες, από σασμάν, από ένα σωρό μ@λ@κίες τελικά που στο ηλεκτρικό είναι άγνωστες λέξεις.
Σωστό και συμφωνώ. Και επειδή μας κατηγορείτε ότι είμαστε πάντα αρνητικοί, το έχω γράψει αρκετές φορές πίσω και το ξαναγράφω: αν η φόρτιση είχε χρόνους βενζίνης θα είχαν εξαφανιστεί τα θερμικά σε ένα βράδυ στην κυριολεξία.
 
1. Από που προκύπτει ότι το Tesla 3 έχει αυτονομία 350 χλμ μόνο ? ενώ ονομαστική είναι 513 ? Ποιος τα λέει αυτά ?
2. σε 10' φορτίζει για 280 χλμ
 
Δεν ξέρω παιδιά, δεν έχω ηλεκτρικό αλλά κάτι μου λέει ότι το παραζαλίζουμε και είναι θέμα προσαρμογής. Αν συνεχιστεί η επέκταση ηλεκτρικών και κατ' αναλογία των υποδομών με τους αναμενόμενους ρυθμούς θα προσαρμοστούμε χωρίς να το καταλάβουμε και χωρίς κατ' ανάγκη να δούμε πολύ πιο αποδοτικές μπαταρίες (που αν εξελιχθούν εννοείται είναι ευπρόσδεκτες). Βασικά ακόμα και τώρα αν πάρει κάποιος ηλεκτρικό με τους όποιους περιορισμούς νομίζω γρήγορα θα το συνηθίσει. Βέβαια βασική προϋπόθεση (ακόμα) είναι να μπορεί να φορτίζει στο σπίτι του - στο παρόν thread όμως τίθενται ζητήματα ακόμα και γι' αυτούς που μπορούν να έχουν οικιακό φορτιστή. Ναι πάντα υπάρχουν οι ακραίες περιστάσεις και σύμφωνοι σε απομακρυσμένα σημεία που δε θα έχει φορτιστή δε θα πήγαινα κι εγώ (αυτή τη στιγμή). Αυτό όμως νομίζω γρήγορα θα διορθωθεί (και πάλι αν συνεχίσει η αναβάθμιση των υποδομών).

Μου θυμίζει πάντως διάφορες κουβέντες που είχαν γίνει στο παρελθόν με άλλες καταστάσεις, π.χ. τα κινητά μια φορά κι ένα καιρό είχαν μπαταρίες που κρατούσαν μια βδομάδα. Όταν βγήκε το iphone και άλλα smartphones είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα είπαν "Μέχρι μια-δυο μέρες αυτονομία; Αποκλείετε να πάρω τέτοιο κινητό. Κι αν κλείσει από μπαταρία όταν θα χρειάζομαι ασθενοφόρο/συγγενή;" Προφανώς δε συγκρίνω το κινητό με το αυτοκίνητο σα χρησιμότητα αλλά σαν μετάβαση σε νέες συνήθειες με πολλά πλεονεκτήματα και μερικά μειονεκτήματα.
 
Σωστό και συμφωνώ. Και επειδή μας κατηγορείτε ότι είμαστε πάντα αρνητικοί, το έχω γράψει αρκετές φορές πίσω και το ξαναγράφω: αν η φόρτιση είχε χρόνους βενζίνης θα είχαν εξαφανιστεί τα θερμικά σε ένα βράδυ στην κυριολεξία.

Έτσι. Ακόμα πιο σημαντικό αυτό από την εμβέλεια. Ακόμα κι αν δεν είχαν την εμβέλεια που έχουν τα θερμικά, αυτό θα καταργούσε σε ένα βράδυ το πάλεμα με το ξεμπούκωμα.
Μαζί με την τιμή όμως που πρέπει να φτάσει στα ίδια επίπεδα για ίδιο μέγεθος και χρήση οχήματος.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Υπάρχει και η επαρχία ξέρεις. Δεν μένουν όλοι γύρω από τον ευαγγελισμό.
Και φυσικά δεν το ρισκάρεις να είσαι στην τσίτα με ηλεκτρικό και φροντίζεις να είναι φορτισμένο με την πρώτη ευκαιρία. Δεν πειράζει άσε να λέω εγώ.
Θα είχες δίκιο αν ζούσες στον Αμαζόνιο και όχι σε χώρα με αστυνομία, ΕΚΑΒ, οδική βοήθεια κλπ.Σε χώρα που το 80% του πληθυσμού ζει σε αστικές και ημιαστικές περιοχές.
 
Κυλλήνη βρε συ.. το έγραψα στο πόστ #8.223

Κάτω από 300χιλ από πόρτα σε πόρτα.
Μια χαρά απόσταση για ένα καλούτσικο ηλεκτρικό χωρίς στάση.

Τι κάνω στην περίπτωση που φτάσω εκεί νύχτα (όπως τις περισσότερες φορές) και ο μη γένοιτο πρέπει να φύγω πίσω στα καπάκια;;;;
Αν φτάσεις Κυλλήνη με άδειο ντεπόζιτο στις 2 τη νύχτα τι κάνεις; Έχει ανοιχτό βενζινάδικο;
 
  • Like
Reactions: koupa
Αν φτάσεις Κυλλήνη με άδειο ντεπόζιτο στις 2 τη νύχτα τι κάνεις; Έχει ανοιχτό βενζινάδικο;
NAI, υπάρχουν και εκεί βενζινάδικα 24/7
αλλά αυτό ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να συμβεί γιατί το Focus της Σίας (αφού με αυτό πάμε πάντα εκεί) πάει άνετα 2,5 φορές την διαδρομή με 1 ντεπόζιτο!
όχι γιατί είναι "τέρας οικονομίας", αλλά γιατί έχει πολύ μεγάλο ντεπόζιτο! φαντάσου ότι λαμπάκι ανάβει αρκετά μετά τα 800χιλ και με αρκετές διαδρομές εδώ στην Αθήνα.
αν βρω φωτό που είχα στείλει στον Tzimisce που έχει σεντάν (με μικρότερο ντεπόζιτο), θα την ανεβάσω αν προλάβω το edit


Βρήκα μία που έχω κάνει ήδη 550χιλ και 1/4 ακόμα δεν έχει πιάσει..

IMG_20240311_004027.jpg

Ψάχνω και άλλη...
Δυστυχώς δεν υπάρχει πια...
Υπομονή μέχρι τις διακοπές μας αρχές Σεπτέμβρη... :LOL:
 
Last edited:
Αν φτάσεις Κυλλήνη με άδειο ντεπόζιτο στις 2 τη νύχτα τι κάνεις; Έχει ανοιχτό βενζινάδικο;

Αυτό πήγα να γράψω. Εδώ που μένω Φωκίδα μετά τις 9 δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ ανοιχτό. 1-2 βενζινάδικα αν έχουν αυτόματη πώληση αλλά δεν ξέρω ποια είναι. Και δε νομίζω να ξέρει ούτε ο διπλανός μου.

Να σημειώσω ότι αυτή η λογική είναι λίγο άκυρη για εμένα. Σχετικό παράδειγμα. Πριν χρόνια ήμουν σε μια παρέα ατόμων και ανάμεσα τους ένας καταστηματάρχης. Εγώ έλεγα πως πρέπει να απαγορευτεί το παρκάρισμα με ποινή θανάτου σε όποιον μένει σε ακτίνα κάτω των 500 μέτρων από καφετέριες κτλ. Αυτός εσκουζε και ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ να καταργηθούν τα τότε μέτρα του Δήμου μας για το κέντρο της πόλης. Ήθελε να έχει το αμάξι του ΜΠΡΟΣΤΑ στο μαγαζί του και την καφετέρια. Έλεγε πως αν υπήρχε ανάγκη να μπορεί να φύγει. Και μας προέβαλε δικαιολογίες ότι μπορεί να έχει κάποιον στο σπίτι με οξυγόνο και να χαλάσει το μηχάνημα. Προσπαθούσαμε λογικά να του εξηγήσουμε ότι οι καφετέριες από το μαγαζί του είναι 2 λεπτά με τα πόδια και το σπίτι του 3 άντε 5 λεπτά. Επίσης το να έχει το αμάξι του μπροστά από το μαγαζί του αποτρέπει έναν πελάτη από το να πάει να ψωνίσει.
 
Να ρωτήσω κάτι:

- Το να φτάσεις νύχτα στον προορισμό σου και να επιβάλλεται να επιστρέψεις άμεσα (χωρίς να υπάρχει διαθέσιμος φορτιστής στη διαδρομή μην ξεχνάμε) πόσο συχνά μπορεί να συμβεί (ρεαλιστικά όχι θεωρητικά); Ναι μπορεί να συμβεί αλλά αν βασίσεις την επιλογή του αυτοκινήτου σε περιστατικό με πιθανότητα εμφάνισης 0.1% δε μου φαίνεται και πολύ λογικό κριτήριο.
- Να ρωτήσω κάτι άλλο, αν φτάσεις νύχτα στον προορισμό σου και χρειαστεί να γυρίσεις άμεσα πίσω αλλά σε αφήσει το αυτοκίνητο από τρόμπα βενζίνης, τι θα κάνεις; Με ηλεκτρικό απλά ... δεν έχεις τρόμπα βενζίνης.

Θέλω να πω, σαφώς τέτοιες "ειδικές" περιπτώσεις μπορούμε να βρούμε πολλές αν θέλουμε να επιχειρηματολογήσυμε υπέρ της μίας ή της άλλης τεχνολογίας. Το θέμα είναι να βλέπουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση όχι μόνο το worse case scenario.

Σε κάθε περίπτωση δε νομίζω ότι υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση για το τι συμφέρει ν' αγοράσει κάποιος αυτή τη στιγμή, εννοώ ηλεκτρικό ή συμβατικό αυτοκίνητο (αν υπήρχε όλοι θ' αγόραζαν τη μία κατηγορία, κάτι που δε συμβαίνει). Τα δεδομένα είναι γνωστά, ο καθένας κρίνει και αποφασίζει ανάλογα με τα δεδομένα και τις ανάγκες του.
 
- Να ρωτήσω κάτι άλλο, αν φτάσεις νύχτα στον προορισμό σου και χρειαστεί να γυρίσεις άμεσα πίσω αλλά σε αφήσει το αυτοκίνητο από τρόμπα βενζίνης, τι θα κάνεις; Με ηλεκτρικό απλά ... δεν έχεις τρόμπα βενζίνης.
Η τρομπα βενζινης ειναι εφιαλτης μου απο ενα περιστατικο στη βορεια ελλαδα. Ειχαμε παει 2ημερο για δουλεια και με αφησε το αμαξι απο αντλια λιγο εξω απο θεσσαλονικη. Απο τοτε καθε φορα που εβαζα βενζινη εκτος αθηνων, με επιανε η ψυχη μου. Οχι οτι στην αθηνα τα βενζιναδικα ειναι ποιοτικα, αλλα τουλαχιστον στον τοπο του ο καθενας γνωριζει απο που να βαλει βενζινη.
 
Αφού μπορείς να πάρεις leasing τι αγχώνεσαι; Άστον να φάει τον μουτζούρη η leasing.
Έχουν να βγουν κάτι μεταχειρισμένα ηλεκτρικά από τις εταιρείες leasing σε λίγα χρόνια, μουρλια σκέτη. Κούτα μιλάμε 😁😁😁
Τάσο αν το αυτοκίνητο ανήκει σε εταιρική οντότητα (μόνη εξαίρεση οι ελεύθεροι επαγγελματίες) και σου παραχωρεί τη χρήση η εταιρία τότε υπάρχει ο φόρος χρήσης εταιρικού αυτοκινήτου. Αυτός ο φόρος υπολογίζεται ως εξτρά εισόδημα που μπαίνει στο πραγματικό εισόδημα σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακαπου βασίζεται στην Λιανική Τιμή Προ Φόρων του οχήματος:
για ΛΤΠΦ έως 14.000 € ως ποσοστό 4% της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα,
για ΛΤΠΦ από 14.001 έως 17.000 € ως ποσοστό 20% της ΛΤΠΦ,
για ΛΤΠΦ από 17.001 έως 20.000 € ως ποσοστό 33% της ΛΤΠΦ,
για ΛΤΠΦ 20.001 έως 25.000 € ως ποσοστό 35% της ΛΤΠΦ,
για ΛΤΠΦ από 25.001 έως 30.000 € ως ποσοστό 37% της ΛΤΠΦ,
για ΛΤΠΦ πλέον των 30.001 € ως ποσοστό 20% της ΛΤΠΦ ως επιπλέον ετήσιο εισόδημα

Ας πούμε ότι αγοράζεις ένα τυπικό βενζινοκίνητο με 25.000 € ΛΤΠΦ (πχ το 3008 που έχω τώρα). Αυτό θα σου φέρει ένα έξτρα εισόδημα 14000 * 0.04 +3000 * 0.2 + 3000 * 0.33 + 5000 * 0.35=560+600+990+1750=3900 €
Αν θεωρήσουμε ότι αυτά τα χρήματα είναι σε ένα κλιμάκιο μέσο του 28% θα πληρώσεις κάθε χρόνο φόρο 1092 €, δηλαδή για μια 5ετία που έχεις το αυτοκίνητο 5460 ευρώ. Προφανώς αν είσαι σε υψηλότερη κλίμακα αυτό θα ανέβει.

Αν τώρα αγοράσεις plug-in hybrid με 39.999 € ΛΤΠΦ θα έπρεπε να δώσεις 14000 * 0.04 +3000 * 0.2 + 3000 * 0.33 + 5000 * 0.35 + 5000 * 0,37 + 10000 * 0,2 = 7750 ευρώ.
7750 * 0.28 = 2170 ή στην 5ετία θα έπρεπε να δώσεις 10.850.

Αν όμως αντί για συμβατικό ή υβριδικό, πάρεις plug-in hybrid ή ηλεκτρικό τότε σου κάνει δώρο το κράτος τα 10.850 για να πάρεις τέτοιο όχημα. Με απλά λόγια σου λέει αντί να κάνεις Leasing με τα ίδια χρήματα ένα βενζινοκίνητο Peugeot 3008 1.2 βενζίνη που έχει λιανική 32000 ευρώ, πάρε ένα plug-in hybrid με τιμή 52.000 ευρώ. Μια χαρά...

Βασικά αν όντως ψάχνεις για τέτοιας κατηγορίας όχημα ή πρέπει να το περάσεις σε ελεύθερο επάγγελμα (που παρακάμπτει τον παραπάνω φόρο) ή να πάρεις plug-in hybrid (ή ηλεκτρικό) - τόσο απλά γιατί αλλιώς δεν συμφέρει το Leasing. Κάνουν κάποια τεχνάσματα μεγάλες εταιρίες που έχουν πολλά εταιρικά αυτοκίνητα, αλλά σε μικρές εταιρίες δεν παίζει κάτι άλλο.

Για αυτό και θα δείτε ότι πάρα πολλά οχήματα έχουν αυτή τη ΛΤΠΦ ενώ αν δεν υπήρχε το παρακάτω μέτρο οι τιμές θα διαφοροποιούνταν σημαντικά, πχ. Audi Q3, Alfa Romeo Tonale, ΒΜW X1, Jeep Compass, Citroen C5 Aircross, Ford Kuga, Kia Sportage, Hyundai Tucson. Αυτό βέβαια δίνει πολύ καλές επιλογές σε όσους θέλουν να δώσουν 50-52000 για αγορά τέτοιου οχήματος. Βέβαια στις τιμές για leasing, ανοίγει η βεντάλια στο τι ζητάει η ίδια εταιρία για αυτοκίνητα με την ίδια τιμή αγοράς.

Όντως αυτό το μέτρο έχει βάλει πάρα πολλά plug-in hybrids (και λιγότερο ηλεκτρικά) στους δρόμους. Βέβαια το κακό είναι ότι οι περισσότεροι τα παίρνουν για το φορολογικό κίνητρο και τα λειτουργούν ως βενζινοκίνητα ρυπαίνοντας πολύ περισσότερο από τα αντίστοιχα mild hybrids των ίδιων μοντέλων λόγω αυξημένου βάρους και απουσία mode λειτουργίας ως full hybrid (εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις). Ακούγεται ότι ψάχνουν να βρουν τρόπο να διασφαλιστεί ότι θα γίνεται φόρτιση με ρεύμα και μάλλον κάτι θα κάνουν με υποχρέωση των εταιρειών να προσφέρουν φορτιστές στους χώρους τους.
 
Να ρωτήσω κάτι:

- Το να φτάσεις νύχτα στον προορισμό σου και να επιβάλλεται να επιστρέψεις άμεσα (χωρίς να υπάρχει διαθέσιμος φορτιστής στη διαδρομή μην ξεχνάμε) πόσο συχνά μπορεί να συμβεί (ρεαλιστικά όχι θεωρητικά); Ναι μπορεί να συμβεί αλλά αν βασίσεις την επιλογή του αυτοκινήτου σε περιστατικό με πιθανότητα εμφάνισης 0.1% δε μου φαίνεται και πολύ λογικό κριτήριο.
- Να ρωτήσω κάτι άλλο, αν φτάσεις νύχτα στον προορισμό σου και χρειαστεί να γυρίσεις άμεσα πίσω αλλά σε αφήσει το αυτοκίνητο από τρόμπα βενζίνης, τι θα κάνεις; Με ηλεκτρικό απλά ... δεν έχεις τρόμπα βενζίνης.

Θέλω να πω, σαφώς τέτοιες "ειδικές" περιπτώσεις μπορούμε να βρούμε πολλές αν θέλουμε να επιχειρηματολογήσυμε υπέρ της μίας ή της άλλης τεχνολογίας. Το θέμα είναι να βλέπουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση όχι μόνο το worse case scenario.

Σε κάθε περίπτωση δε νομίζω ότι υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση για το τι συμφέρει ν' αγοράσει κάποιος αυτή τη στιγμή, εννοώ ηλεκτρικό ή συμβατικό αυτοκίνητο (αν υπήρχε όλοι θ' αγόραζαν τη μία κατηγορία, κάτι που δε συμβαίνει). Τα δεδομένα είναι γνωστά, ο καθένας κρίνει και αποφασίζει ανάλογα με τα δεδομένα και τις ανάγκες του.
το είπα πιο πάνω.. "είναι θέμα ψυχολογίας"
μακάρι να μην χρειαστεί ποτέ να φτάσω εκεί και να πρέπει να ξαναφύγω αμέσως...
όσο για την τρόμπα βενζίνης, προσωπικά ΔΕΝ θα ακινητοποιηθώ.. με έχουν αφήσει και το focus και το baleno αλλά έχω τον τρόπο να συνεχίσω την πορεία όσο μεγάλη και να είναι η απόσταση.
πολύ λίγα "πράγματα" θα με αφήσουν "στον τόπο" , ένα από αυτά είναι να σπάσει μπιλιοφόρος.. κάτι που μπορεί να συμβεί και με ηλεκτρικό, αν και με πολύ μικρότερες πιθανότητες (μηδαμινές θα έλεγα) αφού τα περισσότερα απ'όσο βλέπω είναι πισωκούνες και οι μπιλιοφόροι τους δεν στρίβουν όπως στην μπροστινή κίνηση.
 
NAI, υπάρχουν και εκεί βενζινάδικα 24/7
αλλά αυτό ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να συμβεί γιατί το Focus της Σίας (αφού με αυτό πάμε πάντα εκεί) πάει άνετα 2,5 φορές την διαδρομή με 1 ντεπόζιτο!

Και να μην υπήρχαν έχεις την επιλογή να έχεις μαζί σου ρεζέρβα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι μπαταριοκίνητοι είναι ότι έχεις επιλογές όταν έχεις μεγαλύτερη αυτονομία και εύκολο και γρήγορο τρόπο να βάλεις καύσιμο.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Η τρομπα βενζινης ειναι εφιαλτης μου απο ενα περιστατικο στη βορεια ελλαδα. Ειχαμε παει 2ημερο για δουλεια και με αφησε το αμαξι απο αντλια λιγο εξω απο θεσσαλονικη. Απο τοτε καθε φορα που εβαζα βενζινη εκτος αθηνων, με επιανε η ψυχη μου. Οχι οτι στην αθηνα τα βενζιναδικα ειναι ποιοτικα, αλλα τουλαχιστον στον τοπο του ο καθενας γνωριζει απο που να βαλει βενζινη.
μου έτυχε να βάλω βενζίνη με άμμο σε χωριό έξω από τα Τρίκαλα όταν το baleno ήταν 3-4 ετών ακόμα.. με τα παιδιά μικρά σε καλοκαιρινές διακοπές.
προορισμός η Αγριά κοντά στον Βόλο για να πάμε από κει με συγγενείς στο Πήλιο για κάμπιγκ.
αναγκαστικά χωρίς A/C και κάθε λίγο και λιγάκι χτύπημα στο ντεπόζιτο για να "ξεκολλήσει" η πλωτή τρόμπα.
έκανα την διαδρομή σε 4 ώρες αλλά δεν έγινα πελάτης της οδικής που με πήρε χαμπάρι ότι είχα πρόβλημα και με ακολουθούσε από απόσταση για μεγάλο διάστημα...
η τρόμπα φυσικά ήταν καταδικασμένη από την πρώτη στιγμή και το κακό ήταν ότι στον Βόλο δεν είχα "τις άκριες" που έχω εδώ και έτσι με δάγκωσε το επίσημο δίκτυο της suzuki εκεί αφού μόνη της η τρόμπα σαν ανταλλακτικό είχε 650€.
σαν να μην έφτανε αυτό, το μαλακισμένο μοντέλο δεν έχει πρόσβαση στην τρόμπα από μέσα στην καμπίνα και έπρεπε να κατέβει και η εξάτμιση και το ντεπόζιτο για να αλλαχτεί !
άλλα 150€ εργατικά για κάτι που θα μου ερχόταν τσάμπα αν ήμουν σπίτι μου άσε που η τρόμπα στο ελεύθερο εμπόριο εδώ θα είχε κόστος κάπου στα 100-150€ το πολύ.
 
Και να μην υπήρχαν έχεις την επιλογή να έχεις μαζί σου ρεζέρβα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι μπαταριοκίνητοι είναι ότι έχεις επιλογές όταν έχεις μεγαλύτερη αυτονομία και εύκολο και γρήγορο τρόπο να βάλεις καύσιμο.
Όλα αυτά είναι αδιάφορα σε ένα πολιτισμένο κράτος. Δεν είμαστε στην Παταγωνία, ούτε στην Αραβική Χερσόνησο, ούτε στο Μεξικό.
 
Και να μην υπήρχαν έχεις την επιλογή να έχεις μαζί σου ρεζέρβα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι μπαταριοκίνητοι είναι ότι έχεις επιλογές όταν έχεις μεγαλύτερη αυτονομία και εύκολο και γρήγορο τρόπο να βάλεις καύσιμο.

Δηλαδή θες να μας πεις ότι έχεις μαζί σου σε ταξίδι μπιτονι με βενζίνη;
 
Και να μην υπήρχαν έχεις την επιλογή να έχεις μαζί σου ρεζέρβα.
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι μπαταριοκίνητοι είναι ότι έχεις επιλογές όταν έχεις μεγαλύτερη αυτονομία και εύκολο και γρήγορο τρόπο να βάλεις καύσιμο.
την βενζίνη για το χλοοκοπτικό να του έβαζα, έφτανα άνετα Πάτρα...!! :ROFLMAO:
πάντα έχω και εδώ και εκεί ένα 5λιτρο με βενζίνη για διάφορους λόγους...
(όχι εμπρηστής δεν είμαι.. βενζίνες, diesel και διάφορα άλλα χημικά έχω για τις δουλειές και τα μαστορέματα) :LOL:


IMG_20240619_152100.jpg
 
  • Like
Reactions: Pleo