Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν μπορώ να το υπολογίσω, τα παραπάνω είναι πραγματικά στοιχεία από τη διαδρομή μου, δεν είναι εκτίμηση.

Αλλά υπόψη, μέση ταχύτητα 140-150 σημαίνει τουλάχιστον 170-180 στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, οπότε αστρονομική κατανάλωση (είτε μιλάμε για ηλεκτρικό, είτε για θερμικό).
καποια στιγμη ισως να καταλαβουμε οτι αλλο μεση ταχυτητα σε πολυωρο ταξιδι και αλλο "παω σταθερα με 120-130-140-150 για ενα εικοσαλεπτο"
 
Αλλά υπόψη, μέση ταχύτητα 140-150 σημαίνει τουλάχιστον 170-180 στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής, οπότε αστρονομική κατανάλωση (είτε μιλάμε για ηλεκτρικό, είτε για θερμικό).
Γνωστός στη Γερμανία έκανε το Ντύσσελντορφ - Βερολίνο 20 λεπτά γρηγορότερα από την πρόβλεψη των χαρτών του Porsche Cayenne (που απ' ότι λέει υπολογίζει τον χρόνο στην Autobann με 150χαω). Πηγαίνοντας έκαψαν 3/4 του ντεπόζιτου. Στην επιστροφή που βιάζονταν χρειάστηκε ανεφοδιασμός στα 3/4 της διαδρομής.
 
Πάντως οι ταχύτητες είναι θέμα αντίληψης.

Στην Ελλάδα -πια- πάω με +18 κμ/ώρα από το όριο και ποτέ πάνω από 147-148. Προφανώς αν ξέρω ότι παίζει κάμερα ή μπλόκο σε κάποιο σημείο κόβω και πάω με το όριο. Και από τη στιγμή που έχεις cruise control ακόμη και στην πιο βασική εκδοχή του πραγματικά κρατάς τις ταχύτητες αυτές σταθερά πράγμα δύσκολο αν παίζεις με το γκάζι. Επίσης νομίζω ότι τα περισσότερα adaptive cruise control δουλεύουν μέχρι τα 150 κμ/ώρα.

Στο roadtrip που πήγαμε φέτος στην Σκωτία, η μέγιστη υπέρβαση από το όριο που έκανα ήταν 2 μίλια ενώ στους επαρχειακούς δρόμους στα highland το όριο ήταν 60 μίλια ( ~100 km/ώρα) και αν πήγαινες με τόσα στο περισσότερο μήκος των δρόμων θα είχες φύγει εκτός (σε πολλά σημεία πήγαινα με 40-45 μίλια και ένιωθα πως πήγαινα και πολύ γρήγορα για το συγκεκριμένο δρόμο). Επίσης ενδιαφέρον αν είχε στροφές μπροστά, περιορισμένη ορατότητα κλπ απλά σου έλεγε "Slow" είτε σε ταμπέλες είτε γραμμένο στην άσφαλτο χωρίς να χαμηλώνει το όριο το οποίο έπεφτε μόνο όταν πέρναγες μέσα από χωριά.
 
Εγώ ξέρω πια ότι με το cruise control στα 140 (πες 135 πραγματικά) ελάχιστοι κινούνται γρηγορότερα από εμένα στην εθνική. Και όσοι είναι γρηγορότεροι δεν πάνε λίγο παραπάνω αλλά πολλλλλύυυ παραπάνω.

Όσο για το SLOW είναι η σωστή προτροπή. Το ίδιο ισχύει και στην Ιθπανία, με ένα αριθμό σε μπλε τετράγωνο που σημαίνει "συνιστώμενη ταχύτητα για αυτό το σημείο". Στην Αθηνών-Θεσσαλονικής έχει πια σημεία που το όριο αλλάζει τρεις-τέσσερεις φορές μέσα σε ένα χιλιόμετρο. Να δω πώς θα δουλεύουν τα αυτόματα συστήματα (και πόσοι θα πέσουν από πίσω σε αυτόν που τα χρησιμοποιεί).
 
Εγώ ξέρω πια ότι με το cruise control στα 140 (πες 135 πραγματικά) ελάχιστοι κινούνται γρηγορότερα από εμένα στην εθνική. Και όσοι είναι γρηγορότεροι δεν πάνε λίγο παραπάνω αλλά πολλλλλύυυ παραπάνω.

Όσο για το SLOW είναι η σωστή προτροπή. Το ίδιο ισχύει και στην Ιθπανία, με ένα αριθμό σε μπλε τετράγωνο που σημαίνει "συνιστώμενη ταχύτητα για αυτό το σημείο". Στην Αθηνών-Θεσσαλονικής έχει πια σημεία που το όριο αλλάζει τρεις-τέσσερεις φορές μέσα σε ένα χιλιόμετρο. Να δω πώς θα δουλεύουν τα αυτόματα συστήματα (και πόσοι θα πέσουν από πίσω σε αυτόν που τα χρησιμοποιεί).

Πάντως σε μένα το autopilot κόβει αυτόματα αν δει κλειστή στροφή που θεωρεί ότι δεν μπορεί να την πάρει το αμάξι με την ταχύτητα που του έχω ορίσει (η οποία προφανώς είναι αρκετά πάνω από το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο σημείο).

Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν βλέπει και τι γίνεται πίσω από το αμάξι, όταν πρέπει να κόψει ταχύτητα λόγω αλλαγής του ορίου.
 
Και σε μένα το κάνει το πάτα-άσε αυτόματα στο cruise control. Και με δεδομένο το υποτιπώδες γενικά σύστημα υποθέτω από τους αισθητήρες κλίσης;
 
Kάποια δοκιμασμένη συμβουλή, τι σπρέυ να βάλω στα ηλεκτρικά παράθυρα εννοώ στα λάστιχα και τα πλαστικά του παραθύρου για να γλυστράνε καλά και να συντηρηθούν; Έχω 4 χρόνια δεν έχω βάλει τίποτα δουλεύουν μια χαρά αλλά έτσι για συντήρηση, χτες που το συζήτησα με φίλο μου μου είπε έβαλε βαζελίνη και κατέστρεψε τα δικά του, φούσκωσαν και παραμορφώθηκαν, οπότε κάτι δοκιμασμένο, να βελτιώσουμε την κατάσταση όχι να την χειροτερέψουμε.
 
Kάποια δοκιμασμένη συμβουλή, τι σπρέυ να βάλω στα ηλεκτρικά παράθυρα εννοώ στα λάστιχα και τα πλαστικά του παραθύρου για να γλυστράνε καλά και να συντηρηθούν; Έχω 4 χρόνια δεν έχω βάλει τίποτα δουλεύουν μια χαρά αλλά έτσι για συντήρηση, χτες που το συζήτησα με φίλο μου μου είπε έβαλε βαζελίνη και κατέστρεψε τα δικά του, φούσκωσαν και παραμορφώθηκαν, οπότε κάτι δοκιμασμένο, να βελτιώσουμε την κατάσταση όχι να την χειροτερέψουμε.
Παιδική πούδρα
Ταλκ δλδ
 
Παιδική πούδρα
Ταλκ δλδ
O κουμπάρος βαζελίνη, εσύ πούδρα, θέλετε να γελάτε μαζί μου να μείνω με ανοιχτα παράθυρο σε θεομηνία.....

Σας είπα τι είχαμε πάθει με ένα smart cabrio το 2018 στα Γιάννενα;
Που έπιασε μπόρα και η οροφή κόλλησε στην μέση;
Δεν έχετε ζήσει extreme την ζωή σας .... Από τις πιο κωμικοτραγικές φάσεις της ζωή μου.
Μετά χρειάστηκε συνεργείο φανοποιειο να λυθούν όλα να στεγνώσουν. Τι χρωσταγαμε τότε από δουλειά γυρίζαμε α τώρα θυμήθηκα ειμαστσν απεργοσπάστες με τον φίλο μου και μάλλον μας καταράστηκαν οι υπόλοιποι.... Όλα εδώ πληρώνονται..... Πιο αστείο και από τον γνωστό μου που για να τον εκδικηθεί η γυναίκα του επειδή την απάτησε το 2000 του άναψε το καλοριφέρ έβαλε τέρμα τον θερμοστάτη ένα μεσημέρι Ιουλίου με καύσωνα και κόντεψε να τον πεθάνει από ασφυξία αυτή έφυγε και έκλεισε τις πόρτες ενώ αυτός κοιμόταν τον μεσημεριανό ύπνο..... να προσέχετε η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται καυτό..... όχι κρύο .

Με βάζεις σε σκέψεις. Έστω βάζω πούδρα, σε συνδιασμό με υγρασία δεν θα γίνει κάτι σαν πάστα που θα στεγνώσει μαζί με βρωμιά και ενώ για κάποιο διάστημα θα έχει λιπαντικές ιδιότητες μετά θα κολλήσει, μέσα στα πλαστικά και τα λάστιχα;
Διάβασα για σπρευ λίπανσης με σιλικόνη... αλλά δεν ξέρω τι μάρκα τι τύπος.
 
O κουμπάρος βαζελίνη, εσύ πούδρα, θέλετε να γελάτε μαζί μου να μείνω με ανοιχτα παράθυρο σε θεομηνία.....

Σας είπα τι είχαμε πάθει με ένα smart cabrio το 2018 στα Γιάννενα;
Που έπιασε μπόρα και η οροφή κόλλησε στην μέση;
Δεν έχετε ζήσει extreme την ζωή σας .... Από τις πιο κωμικοτραγικές φάσεις της ζωή μου.
Μετά χρειάστηκε συνεργείο φανοποιειο να λυθούν όλα να στεγνώσουν. Τι χρωσταγαμε τότε από δουλειά γυρίζαμε α τώρα θυμήθηκα ειμαστσν απεργοσπάστες με τον φίλο μου και μάλλον μας καταράστηκαν οι υπόλοιποι.... Όλα εδώ πληρώνονται..... Πιο αστείο και από τον γνωστό μου που για να τον εκδικηθεί η γυναίκα του επειδή την απάτησε το 2000 του άναψε το καλοριφέρ έβαλε τέρμα τον θερμοστάτη ένα μεσημέρι Ιουλίου με καύσωνα και κόντεψε να τον πεθάνει από ασφυξία αυτή έφυγε και έκλεισε τις πόρτες ενώ αυτός κοιμόταν τον μεσημεριανό ύπνο..... να προσέχετε η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται καυτό..... όχι κρύο .

Με βάζεις σε σκέψεις. Έστω βάζω πούδρα, σε συνδιασμό με υγρασία δεν θα γίνει κάτι σαν πάστα που θα στεγνώσει μαζί με βρωμιά και ενώ για κάποιο διάστημα θα έχει λιπαντικές ιδιότητες μετά θα κολλήσει, μέσα στα πλαστικά και τα λάστιχα;
Διάβασα για σπρευ λίπανσης με σιλικόνη... αλλά δεν ξέρω τι μάρκα τι τύπος.
όταν διάβασα την ερώτησή σου στο πόστ #8.808 ήμουν παρέα με έναν φίλο του οποίου οι γνώσεις για τα αυτοκίνητα και την μηχανολογία είναι έτη φωτός μπροστά από τις δικές μου...
του διάβασα λοιπόν την ερώτηση και αυτός μου είπε να σου γράψω για το τάλκ..
προσωπικά δεν έχει τύχει να το χρησιμοποιήσω.. ρίχνω WD40 στα λάστιχα όπου ακουμπάει και κάνει τριβή το τζάμι.
δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα στα λάστιχα και ούτε θα δω.. αν ήταν να χαλάσουν, θα το είχαν κάνει..
 
To ταλκ πάντως το έχω ακούσει και εγώ μαζί και με σπρέι σιλικόνης που έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν απροβλημάτιστα (ειδικά σε πλαστικά που τρίζουν, οπότε πέρναγα και τα λάστιχα κατά καιρούς).
Στην πράξη απλά θα ρώταγα την αντιπροσωπία.
Η βαζελίνη (και οτιδήποτε με βάση το πετρέλαιο) μακροπρόθεσμα χαλάει/διαβρώνει τα λάστιχα από όσο ξέρω οπότε δεν προτείνεται.
 
To ταλκ πάντως το έχω ακούσει και εγώ μαζί και με σπρέι σιλικόνης που έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν απροβλημάτιστα (ειδικά σε πλαστικά που τρίζουν, οπότε πέρναγα και τα λάστιχα κατά καιρούς).
Στην πράξη απλά θα ρώταγα την αντιπροσωπία.
Η βαζελίνη (και οτιδήποτε με βάση το πετρέλαιο) μακροπρόθεσμα χαλάει/διαβρώνει τα λάστιχα από όσο ξέρω οπότε δεν προτείνεται.
Ναι για το σπρέι σιλικόνης, το έχω δοκιμάσει πριν χρόνια.. όμως η "δράση" του δεν κράτησε πολύ.. ούτε έναν χειμώνα δεν έβγαλε και δεν ξαναπήρα.
"έμεινα" στα σπρέι με τα λάδια (WD40, AC-90 , Q20)
Για την βαζελίνη μου είπε κακά λόγια και ο φίλος
 
Ένα ενδιαφέρον βίντεο για τις μπαταρίες LFP σε BEV
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Τελικά όταν σκέφτεσαι έξω από τα κουτάκια, κάτι καλό θα φτιάξεις.

Ποιος νοιάζεται για την αυτονομία, ποιος νοιάζεται για το σώσιμο του πλανήτη, ποιος νοιάζεται για την οδήγηση εντός προδιαγεγραμμένων ορίων, όταν μπορείς να έχεις όλα αυτά συν εκείνο για το οποίο οι petrolheads μέχρι στιγμής έλεγαν, να με πυροβολήσετε στο κεφάλι εάν με δείτε να οδηγώ ηλεκτρικό.

Μέχρι και εξάτμιση έχει... :p

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Τελικά όταν σκέφτεσαι έξω από τα κουτάκια, κάτι καλό θα φτιάξεις.

Ποιος νοιάζεται για την αυτονομία, ποιος νοιάζεται για το σώσιμο του πλανήτη, ποιος νοιάζεται για την οδήγηση εντός προδιαγεγραμμένων ορίων, όταν μπορείς να έχεις όλα αυτά συν εκείνο για το οποίο οι petrolheads μέχρι στιγμής έλεγαν, να με πυροβολήσετε στο κεφάλι εάν με δείτε να οδηγώ ηλεκτρικό.

Μέχρι και εξάτμιση έχει... :p

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

"and i swear to you, i haven't been drinking" :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

όπως έχουμε πει είμαστε σε μεταβατική εποχή. Μπράβο τους γιατί δοκιμάζουν την ηλεκτροκίνηση αλλά κρατάνε και κλασσικό βενζινοκίνητο μοτέρ στη γκάμα.
Κανείς δεν ξέρει που θα καταλήξει.
 
"and i swear to you, i haven't been drinking" :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

όπως έχουμε πει είμαστε σε μεταβατική εποχή. Μπράβο τους γιατί δοκιμάζουν την ηλεκτροκίνηση αλλά κρατάνε και κλασσικό βενζινοκίνητο μοτέρ στη γκάμα.
Κανείς δεν ξέρει που θα καταλήξει.

Για να είμαστε ακριβείς, θα κρατήσουν ένα βενζινοκίνητο μοτέρ, αλλά θα είναι το πιο αδύναμο από όσα θα έχει μελλοντικά το charger. Ο λόγος που καταργούν τα μεγαλύτερα βενζινοκίνητα μοτέρ είναι ότι δεν μπορούν πλέον να τα κατασκευάζουν γιατί δεν περνάνε τις περιβαλλοντικές προϋποθέσεις του νόμου.
Μιλούσαμε για μοτέρ μέχρι και το charger του 2023 των 807 ίππων V8 6.2L supercharged.
 
Το πιο γρήγορο το 2025 θα είναι το ηλεκτρικό αλλά και εκείνο που θα κάνει καλύτερο βρουμ βρουμ. Ο ήχος αλλά και η εξαγωγή του αέρα στην εξάτμιση (ΟΚ δεν είναι με την κλασική έννοια του όρου εξάτμιση) είναι ίδια όπως εκείνου με τον μεγάλο V8. Αυτός δεν θα υπάρχει στο μοντέλο του 2025.
Σε άλλο βίντεο που είδα, εάν πας από πίσω και πατηθεί το γκάζι, κυριολεκτικά τον αέρα τον αισθάνεσαι να σε κουνάει.
Υποθέτω πως μόνο τη μυρωδιά από το καύσιμο δεν θα μπόρεσαν να αντιγράψουν, αλλά ΟΚ, η μυρωδιά από τα λάστιχα θα είναι εκεί.