Αυτοκινητιστικά νέα

Οι τιμές του νέου VW Passat: Από 20.840 ευρώ

avclub1t.jpg



Η ελληνική αντιπροσωπεία της VW ανακοίνωσε επίσημα τις τιμές πώλησης όλων των διαθέσιμων εκδόσεων του νέου Passat στη χώρα μας.


Με αφορμή την επίσημη πρώτη του νέου, μεσαίου οικογενειακού μοντέλου της VW στο «Auto Show 2010», που πραγματοποιείται στο
εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo από το Σάββατο 4 Δεκεμβρίου έως και την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου, η ελληνική αντιπροσωπεία
έδωσε στη δημοσιότητα τις επίσημες τιμές πώλησης για όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις του. Θυμίζουμε ότι το νέο Passat διατίθεται με
τους γνωστούς βενζινοκινητήρες 1,4 TSI (122 ίπποι), 1,8 TSI (160 ίπποι) και 2,0 TSI (210 ίπποι) της VW, καθώς και με τον 1,6 TDI
(τουρμποντίζελ), ο οποίος αποδίδει 105 ίππους. Σε ότι αφορά στους 1,4 και 1,8 TSI αξίζει να σημειώσουμε πως συνδυάζονται είτε με
μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με το 7τάχυτο DSG της εταιρείας, σε αντίθεση με τον 2λιτρο TSI, ο οποίος διατίθεται είτε με το ίδιο
μηχανικό 6άρι, είτε με το 6τάχυτο DSG των Γερμανών.


Σε σχέση με τις τιμές, η έκδοση των 122 διατίθεται στα επίπεδα εξοπλισμού Trendline, Comfortline και Highline, εκείνη των 1,8 λίτρων
στις δύο τελευταίες, ενώ η 2λιτρη αποκλειστικά στην Comfortiline. Οι τιμές για τις προαναφερθείσες εκδόσεις των 1,4 λίτρων ορίστηκαν
στην περίπτωση που ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο στα 20.840, 22.180 και 23.230 ευρώ, τιμές που «σκαρφαλώνουν» στα
22.260, 23.600 και 24.650 ευρώ στην περίπτωση επιλογής του 7τάχυτου DSG κιβωτίου. Για τη δυνατότερη έκδοση των 1,8 λίτρων
αφετηρία είναι το ποσό των 26.000 ευρώ, ενώ για την 2λιτρη εκείνο των 29.270 ευρώ. Όσο για την 1,6 ντίζελ (για όσους τυχερούς,
εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης δηλαδή…), οι τιμές ξεκινούν από τα 24.440 ευρώ.


avclub2j.jpg



Ποιο αναλυτικά, οι τιμές όλων των διαθέσιμων εκδόσεων του νέου Passat έχουν ως εξής:

» Passat Limousine (4d)
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Trendline 6 speed..............20.840 €
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Trendline 7-DSG................22.260 €
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Comfortline 6 speed...........22.180 €
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Comfortline 7-DSG.............23.600 €
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Highline 6 speed................23.230 €
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Highline 7-DSG..................24.650 €
1.8 TSI 160 PS Comfortline 6 speed..........................26.000 €
1.8 TSI 160 PS Comfortline 7-DSG............................27.580 €
1.8 TSI 160 PS Highline 6 speed...............................27.180 €
2.0 TSI 210 PS Comfortline 6 speed..........................29.270 €
2.0 TSI 210 PS Comfortline 6-DSG............................32.900 €
1.6 TDI 105 PS Trendline 6 speed.............................24.440 €
1.6 TDI 105 PS Comfortline 6 speed..........................25.840 €
1.6 TDI 105 PS Highline 6 speed...............................28.860 €


» Passat Variant
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Trendline 6 speed.............22.220 €
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Trendline 7-DSG...............23.640 €
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Comfortline 6 speed..........23.560 €
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Comfortline 7-DSG............24.980 €
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Highline 6 speed...............24.780 €
1.4 TSI 122 PS BlueMotion Highline 7-DSG.................28.150 €
1.8 TSI 160 PS Comfortline 6 speed.........................27.530 €
1.8 TSI 160 PS Comfortline 7-DSG...........................31.060 €
1.8 TSI 160 PS Highline 6 speed..............................30.830 €
2.0 TSI 210 PS Comfortline 6 speed.........................32.850 €
2.0 TSI 210 PS Comfortline 6-DSG...........................34.600 €
1.6 TDI 105 PS Trendline 6 speed............................25.890 €
1.6 TDI 105 PS Comfortline 6 speed.........................29.220 €
1.6 TDI 105 PS Highline 6 speed..............................30.600 €


4Τροχοί

avclub3.jpg
 
Last edited:
Δεν αξίζει δηλαδή; Πάντα ανέβαινα για όλες τις εκθέσεις, όλα τα προηγούμενα χρόνια, μέχρι που αποφάσισαν να τις σταματήσουν πέρυσι-πρόπερσι πότε ήταν.. :(
 
Προ των πυλών η νέα Alfa Romeo Giulia!

giuliak.jpg



Μετά τις MiTo και Giulietta, οι Ιταλοί σχεδιάζουν την αντεπίθεσή τους και στη μεσαία κατηγορία, με αιχμή του
δόρατος ασφαλώς την ολοκαίνουργια Giulia, η οποία θα διαδεχθεί την 159 σε έναν περίπου χρόνο από σήμερα!

Ολική επαναφορά, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ο τίτλος της συγκεκριμένης αναφοράς μας. Και αυτό, γιατί οι πάντοτε δραστήριοι Ιταλοί της Alfa Romeo δεν δείχνουν διατεθειμένοι να περιορίσουν τις… ορέξεις τους στην παρουσίαση της «μικρής» MiTo και –πρόσφατα- της μικρομεσαίας Giulietta. Με βάση, λοιπόν, τις έως τώρα πληροφορίες μας, περί τα τέλη του 2011, η μιλανέζικη φίρμα θα είναι απολύτως έτοιμη, ώστε να παρουσιάσει και επίσημα πλέον τη διάδοχο της 159, λανσάροντας ένα εντελώς νέο μοντέλο, το οποίο θα κουβαλά την ιστορική ονομασία Giulia. Επί της ουσίας, η νέα Giulia θα είναι ένα premium αυτοκίνητο, το οποίο θα ενσωματώνει ασφαλώς το γνώριμα αθλητικό DNA των μοντέλων της Alfa Romeo, όντας την ίδια στιγμή, χάρη στην αναβαθμισμένη της ποιότητα, σε θέση να αντιπαρατεθεί με τη σειρά 3 της BMW, που και αυτή με τη σειρά της βρίσκεται ένα μόλις βήμα πριν την αντικατάσταση της, αλλά και με το Α4 της επίσης γερμανικής Audi.

Όπως φαίνεται και στην ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που δημοσιεύουμε, η νέα Giulia θα υιοθετεί πολλά από τα σχεδιαστικά γνωρίσματα που είδαμε για πρώτη φορά στην MiTo και τώρα πλέον και στη μεγαλύτερη Giulietta, όπως για παράδειγμα ο τριγωνικός θυρεός και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Από την τελευταία, θα προέρχεται κατά πάσα πιθανότητα και το δάπεδο πάνω στο οποίο θα «πατά» το νέο ιταλικό σεντάν (προς απογοήτευση των φανατικών που θα προτιμούσαν μια επιλογή που θα επιτρέπει τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς…), με τη διαφορά ότι θα πρόκειται για μια διευρυμένη εκδοχή του, η οποία θα χρησιμοποιηθεί, όπως πολλάκις έχουμε αναφέρει στο παρελθόν και στα επερχόμενα «μεσαία» SUV της Alfa Romeo. Όπως και να έχει, οι Ιταλοί υπόσχονται ότι η νέα Giulia θα διαθέτει υποδειγματικά οδικά χαρακτηριστικά, συνδυάζοντας με τον πλέον ιδανικό τρόπο τον σπορτίφ ταμπεραμέντο με την άνεση. Για το λόγο αυτό άλλωστε, θα είναι εφοδιασμένη με ένα ενεργό σύστημα αναρτήσεων (Active Roll System), το οποίο θα ελέγχει διαρκώς το βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ λαμβάνοντας υπ’ όψιν του μια σειρά από παραμέτρους, όπως η ταχύτητα του αυτοκινήτου, η θέση του πεντάλ της βενζίνης, η γωνία περιστροφής του τιμονιού κοκ. Επιπρόσθετα, το σύστημα θα διαθέτει και δύο default θέσεις, με την ονομασία Sport και Comfort. Το όλο πακέτο θα ολοκληρώνεται από το γνωστό σύστημα DNA της Alfa Romeo, που γνωρίσαμε στις MiTo και Giulietta.

Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα που θα βρουν θέση κάτω από το καλλίγραμμο καπό του αυτοκινήτου, οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως τη… λύση θα δώσει η «μαμά» Fiat, τροφοδοτώντας τη νέα Giulia με την ολοκαίνουργια σειρά μηχανικών συνόλων της γενιάς MultiAir. Έτσι, εκτός από τα γνωστά μηχανικά σύνολα των 135 και 170 ίππων (1,4 λίτρα), θα συναντάμε και τον 1.750 TBi που θα αποδίδει περί τους 200 ίππους. Για την κορυφαία έκδοση QV, οι Ιταλοί βρίσκονται ήδη στο τελικό στάδιο της εξέλιξης ενός V6 βενζινοκινητήρα στα 3,3 λίτρα, ο οποίος θα βασίζεται στον αντίστοιχο της Chrysler (βλ. γενιά Pentastar), διαθέτοντας συν τοις άλλοις σύστημα άμεσου ψεκασμού. Οι προσδοκίες των ανθρώπων της FPT (Fiat Powertrain Technologies) που εργάζονται πάνω στο συγκεκριμένο project είναι η ιπποδύναμή του συγκεκριμένου συνόλου να αγγίζει ή και να ξεπερνά το φράγμα των 300 ίππων. Όπως είναι αναμενόμενο με δεδομένο τον υψηλό αυτό πήχη απόδοσης, η κορυφαία έκδοση της νέας Giulia θα είναι τετρακίνητη.

4Τροχοί.gr
 
Ετοιμάζεται το νέο Mazda MX-5!

mazdamx5w.jpg



Το Mazda MX-5, o ιδρυτής της κατηγορίας ρόουντστερ, αλλά και μία από τα πλέον θρυλικές προτάσεις του είδους, ετοιμάζεται
να παραδώσει τη σκυτάλη στο νεότερο μοντέλο επενδύοντας ακόμα περισσότερο στη φιλοσοφία της αρχέτυπης εκδοχής του.


Όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι, όλα άρχισαν το 1989, όταν οι ανήσυχοι Ιάπωνες της Mazda κατασκεύασαν ένα ελαφρύ και απολαυστικό στην οδήγηση 2θεσιο όχημα με αναδιπλούμενη –μαλακή ασφαλώς- οροφή. Στα 21 και πλέον χρόνια της παρουσίας του στις κατά τόπους αγορές κύλησε πολύ… νερό στο αυλάκι της εν λόγω κατηγορίας με τον ανταγωνισμό να παρουσιάζει κατά καιρούς τις δικές του αντίστοιχες προτάσεις, οι οποίες όμως ουδέποτε κατάφεραν να βάλουν στη γωνία, σε εμπορικό τουλάχιστον επίπεδο, οποιαδήποτε από τρεις γενιές του. Ωστόσο, παρά την αδιαμφισβήτητη επιτυχία του MX-5 MkIII, οι ιθύνοντες της Mazda δεν επαναπαύονται ετοιμάζοντας για μια ακόμα φορά την αντεπίθεσή τους, με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί επίσημα σε κάτι παραπάνω από έναν χρόνο από σήμερα.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν ήδη αρχίσει να διαρρέουν, το τέταρτης γενιάς MX-5 θα παραμείνει πισωκίνητο προς τέρψη των φανατικών οπαδών του είδους, διαθέτοντας μια σχεδίαση η οποία θα αντλεί έμπνευση (αλλά και πολλά από τα επιμέρους στοιχεία, όπως είναι η μάσκα και οι χυτές εν γένει γραμμές) από το πρωτότυπο Shinari που είδε το φως της δημοσιότητας λίγους μήνες νωρίτερα. Από εκεί και πέρα, οι ιθύνοντες της Mazda, κατά την προσφιλή τακτική τους, αναμένεται να δώσουν περισσή βαρύτητα προς την κατεύθυνση ελαχιστοποίησης του βάρους του αμαξώματος, το οποίο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στόχος είναι να περιοριστεί κάτω από το άτυπο φράγμα των 1.000 κιλών, προκειμένου να διατηρηθεί ο «οδηγοκεντρικός» χαρακτήρας της κατασκευής, αλλά ταυτόχρονα, να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου, αφού, ως γνωστόν, τα… κιλά αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους εχθρούς της.

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου, δεν αναμένονται σημαντικές εκπλήξεις, αφού, όπως όλα δείχνουν, οι ιθύνοντες της εταιρείας φαίνεται να έχουν εγκαταλείψει το ενδεχόμενο το νέο MX-5 να κινείται από τη νεότερη εκδοχή του γνωστού περιστροφικού κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος ήδη εξελίσσεται για λογαριασμό του νέου RX-8/RX-9. Έτσι, κάτω από το καπό του αναμένεται να δούμε έναν νέο 4κύλινδρο κινητήρα, με ισχύ κοντά στους 160 ίππους, ο οποίος θα διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και σύστημα Start&Stop. Θα συνδυάζεται δε ακόμα και στη βασική έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ενός ολοκαίνουργιου κιβωτίου με σύστημα διπλού συμπλέκτη.

4Τροχοί.gr
 
Citroen: Νέα γενιά C4 από 17.200 €

76863029.jpg


52018397.jpg




Σημαντικά φθηνότερο από το VW Golf και πολύ κοντά στις τιμές πώλησης του Opel Astra είναι το νέο Citroen C4, που
διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με αποκλειστικά (για την ώρα) πεντάθυρο αμάξωμα.

Το μικρομεσαίο της γαλλικής εταιρείας εφοδιάζεται με δύο βενζινοκινητήρες χωρητικότητας 1.600 κ.εκ. με απόδοση 120
(ατμοσφαιρική έκδοση) και 155 ίππων (υπερτροφοδοτούμενη), αλλά και δύο πετρελαιοκινητήρες 1.600 και 2.000 κ.εκ.
Ο πρώτος αποδίδει 90 και 110 ίππους, ενώ η ισχύς του δίλιτρου turbodiesel αγγίζει τους 150 ίππους.

Όλα τα κινητήρια σύνολα καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro5 όσον αφορά τις εκπομπές CO2, ενώ αργότερα μέσα στο έτος
θα κάνει την εμφάνισή της και μια πιο εμπορική έκδοση, με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,4 λίτρων και απόδοση 95 ίππων.

Το νέο C4 διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού, περιλαμβάνοντας όμως ακόμη και στη βασική όλα τα απαραίτητα σε
θέμα άνεσης και ασφάλειας, όπως έξι αερόσακους, σύστημα ευστάθειας ESP, ηλεκτρικά παράθυρα, A/C και ηχοσύστημα.


[table="head;sort=1d,2,3"]Μοντέλο | Τιμή (€)
C4 1.6 VTi 120 PS Trend | 17.200 |
C4 1.6 VTi 120 PS Trend Plus | 17.800 |
C4 1.6 VTi 120 PS Attraction | 18.970 |
C4 1.6 VTi 120 PS Attraction Auto | 20.190 |
C4 1.6 VTi 120 PS Exclusive | 21.400 |
[/table]

[table="head;sort=1d,2,3"]1.6 Turbo | Τιμή (€)
C4 1.6 THP 155 PS MCP Attraction | 21.300 |
C4 1.6 VTi 155 PS MCP Exclusive | 23.750 |
[/table]

[table="head;sort=1d,2,3"]1.6 Turbodiesel (90 PS) | Τιμή (€)
C4 1.6 HDi 90 PS Trend | 18.600 |
C4 1.6 HDi 90 PS Trend Plus | 19.200 |
C4 1.6 HDi 90 PS Attraction | 20.410 |
[/table]

[table="head;sort=1d,2,3"]1.6 Turbodiesel (110 PS) | Τιμή (€)
C4 1.6 HDi 110 PS Attraction | 21.020 |
C4 1.6 HDi 110 PS Exclusive | 23.470 |
[/table]

CityAuto
 
Σε πρώτη προβολή η Ferrari FF

avclub1a.jpg


Γιατί FF; Πρόκειται για τα πρώτα δύο γράμματα των λέξεων «Ferrari Four», καθώς το νέο δημιούργημα της ιταλικής φίρμας είναι το πρώτο
τετρακίνητο μοντέλο παραγωγής και ο αντικαταστάτης της 612 Scaglietti. Δημιούργημα του οίκου Pininfarina, το αμάξωμα αν μη τι άλλο
κλέβει την παράσταση με τη γοητευτική shooting brake σχεδίασή του, ενώ το μήκος φτάνει τα 4,907 μέτρα.

Πέραν τούτου, στο εσωτερικό υπάρχει τετραθέσια διάταξη, ενώ τις επόμενες μέρες αναμένονται φωτογραφίες που να δείχνουν το ταμπλό.
Πάντως, η FF θα είναι η πιο πρακτική σύγχρονη Ferrari, αφού το πορτμπαγκάζ προσφέρει 450 λίτρα για τις αποσκευές, ενώ όταν τα
καθίσματα αναδιπλωθούν ο χώρος φτάνει συνολικά τα 800 λίτρα.

Κάτω από το καπό υπάρχει V12 κινητήρας χωρητικότητας 6.262 κ.εκ. που αποδίδει 660 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 69,6 χλγμ. στις 6.000 σ.α.λ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει ανακοινώσει η Ferrari, το απόβαρο φτάνει τα 1.790 κιλά με κατανομή 47% εμπρός και 53% πίσω. Σχετικά με
τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 335 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση,
η μέση τυποποιημένη κυμαίνεται στα 15,4 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 στα 360 γρ./χλμ.

Τη μετάδοση της ισχύος στους τέσσερις τροχούς αναλαμβάνει κιβώτιο με επτά σχέσεις και διπλό συμπλέκτη. Η ανάρτηση της FF εξοπλίζεται με
μαγνητορεολογικά αμορτισέρ που προσαρμόζονται αυτόματα στις συνθήκες, ενώ το σύστημα πέδησης διαθέτει κεραμεικούς δίσκους της Brembo.
Τέλος, να σημειωθεί πως το επίσημο ντεμπούτο της Ferrari FF στο κοινό θα πραγματοποιηθεί το Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

CityAuto

.
 
BMW%20logo.gif
BMW: Μειώσεις και όφελος απόσυρσης

Η ελληνική αντιπροσωπεία της BMW ανακοίνωσε τις νέες μειωμένες τιμές πώλησης και το όφελος απόσυρσης για τα μοντέλα της
Σειράς 1, Σειράς 3 και Χ1, καθώς και τις αντίστοχιες για εκείνα της ΜΙΝΙ.

Τα μοντέλα αυτά εφοδιάζονται στο βασικό τους εξοπλισμό με την τεχνολογία εξοικονόμησης ενέργειας «EfficientDynamics», καθώς
και με το σύστημα «Auto Start/Stop», την ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα, το δείκτη αλλαγής ταχύτητας, την ηλεκτρική
υποβοήθηση τιμονιού και την ηλεκτρικά ελεγχόμενη αντλία λαδιού.


Πιο συγκεκριμένα:
MINI One από 13.900 ευρώ (με απόσυρση),
BMW Σειρά 1 από 17.900 ευρώ (με απόσυρση),
BMW Σειρά 3 από 22.900 ευρώ (με απόσυρση)
BMW Χ1 από 23.900 ευρώ (με απόσυρση).


Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW και ΜΙΝΙ.
Η προσφορά ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.

4Τροχοί
 
Η Daihatsu αποσύρεται από την ευρωπαϊκή αγορά το 2013

Τέλος εποχής για μία από τις πιο παραδοσιακές εταιρίες της Ιαπωνίας, την Daihatsu, η οποία όπως ανακοίνωσε, σταματά τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή αγορά από τον Φεβρουάριο του 2013.

Οι λόγοι που οδήγησαν τη θυγατρική της Toyota στην απόφαση αυτή, είναι καθαρά οικονομικοί, όπως προκύπτει και από τα στοιχεία που η Daihatsu έδωσε στη δημοσιότητα.

Η σημαντική ανατίμηση του γιεν, που άρχισε στα τέλη του 2008 και κορυφώθηκε το 2010, κατέστησε μη βιώσιμες τις εξαγωγές οχημάτων στην Ευρώπη, για μια από τις λίγες εταιρίες, που παράγουν αυτοκίνητα αποκλειστικά στην Ιαπωνία.

Επιπλέον επιβαρυντικοί παράγοντες για την Daihatsu, ήταν ο φόρος 10% που επιβάλλει η ΕΕ στα προϊόντα που εισάγονται από την Ιαπωνία και τρίτες χώρες, αλλά και το υψηλό κόστος εξέλιξης, που συνεπάγεται για μια εταιρία η συμμόρφωση με τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που θέτει η ΕΕ.

Όλο αυτό το σκηνικό, οδήγησε σε φθίνουσα πορεία τις πωλήσεις της Daihatsu, η οποία το 2010, πούλησε στην Ευρώπη λιγότερα από τα μισά αυτοκίνητα, σε σχέση με το 2006. Παρόμοια είναι η εικόνα που παρουσιάζουν οι πωλήσεις της μάρκας και στην ελληνική αγορά.

Ανεξάρτητα πάντως από την εξέλιξη αυτή, η Daihatsu διευκρίνισε πως θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες after sales στην Ευρώπη και μετά το 2013 και για όσο διάστημα υπάρχει ζήτηση ανταλλακτικών και συντήρησης των αυτοκινήτων της.

Η Agripan SA, επίσημος εισαγωγέας των αυτοκινήτων Daihatsu στην Ελλάδα, αναφέρει σε σχετικό δελτίο τύπου, πως οι «περισσότεροι από 60.000 κάτοχοι αυτοκινήτων Daihatsu, θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αξιόπιστα, οικονομικά και πρωτοποριακά αυτοκίνητά τους και μετά το 2013, καθώς και το ίδιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και υποστήριξης».


πηγη: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=40643&catID=23


τα bold δικα μου και λύνει την απορία γιατί επιλεγούν οι μη ευρωπαϊκές εταιρίες να κατασκευάζουν τα αμάξια τους σε ευρωπαϊκό έδαφος.
 
Ειναι και μερικές εδω στην Ελλάδα δυστυχως.....οι οποίες πουληθηκαν και αλλες που φευγουν και κρατανε μόνο γραφεία (στο τέλος του μηνα θα το ανακοινωσουν) οχι δημοσια αλλά εσεις θα το μαθετε εδω
 
ΚΡΙΜΑ. ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΜΑΖΝΤΑ. ΙΣΩΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΝΗΣΙΑ ΤΖΑΠΑΝ. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΗ ΑΥΤΟ.
ΟΔΗΓΗΣΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΟΥΟΡΕ 1,1 ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Σε πρώτη προβολή η Ferrari FF

avclub1a.jpg


Γιατί FF; Πρόκειται για τα πρώτα δύο γράμματα των λέξεων «Ferrari Four», καθώς το νέο δημιούργημα της ιταλικής φίρμας είναι το πρώτο
τετρακίνητο μοντέλο παραγωγής και ο αντικαταστάτης της 612 Scaglietti. Δημιούργημα του οίκου Pininfarina, το αμάξωμα αν μη τι άλλο
κλέβει την παράσταση με τη γοητευτική shooting brake σχεδίασή του, ενώ το μήκος φτάνει τα 4,907 μέτρα.

Πέραν τούτου, στο εσωτερικό υπάρχει τετραθέσια διάταξη, ενώ τις επόμενες μέρες αναμένονται φωτογραφίες που να δείχνουν το ταμπλό.
Πάντως, η FF θα είναι η πιο πρακτική σύγχρονη Ferrari, αφού το πορτμπαγκάζ προσφέρει 450 λίτρα για τις αποσκευές, ενώ όταν τα
καθίσματα αναδιπλωθούν ο χώρος φτάνει συνολικά τα 800 λίτρα.

Κάτω από το καπό υπάρχει V12 κινητήρας χωρητικότητας 6.262 κ.εκ. που αποδίδει 660 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 69,6 χλγμ. στις 6.000 σ.α.λ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει ανακοινώσει η Ferrari, το απόβαρο φτάνει τα 1.790 κιλά με κατανομή 47% εμπρός και 53% πίσω. Σχετικά με
τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 335 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση,
η μέση τυποποιημένη κυμαίνεται στα 15,4 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 στα 360 γρ./χλμ.

Τη μετάδοση της ισχύος στους τέσσερις τροχούς αναλαμβάνει κιβώτιο με επτά σχέσεις και διπλό συμπλέκτη. Η ανάρτηση της FF εξοπλίζεται με
μαγνητορεολογικά αμορτισέρ που προσαρμόζονται αυτόματα στις συνθήκες, ενώ το σύστημα πέδησης διαθέτει κεραμεικούς δίσκους της Brembo.
Τέλος, να σημειωθεί πως το επίσημο ντεμπούτο της Ferrari FF στο κοινό θα πραγματοποιηθεί το Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

CityAuto


.


ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΗ ΛΟΓΩ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟ JENSEN FF THΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ 70 ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ ΥΨΗΛΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΕΓΓΛΕΖΩΝ ΜΕ ΘΗΡΙΩΔΗ ΜΟΤΕΡ (7,2 ΛΙΤΡΑ!!!!) ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ!

1974-Jensen-Interceptor-Mk-III-Saloon-maroon-fa-lr.jpg