Balanced μέχρι που;

Re: Απάντηση: Re: Balanced μέχρι που;

Eloy said:
Δεν σε καταλαβαίνω!:grinning-smiley-043
Είναι τόσο λάθος αυτό που είπα; Γιατί δεν μου δίνεις να καταλάβω καλύτερα τότε;:grandpa:

Έλα εδώ και μετάφρασέ το ντε!

(Ουφ, τί θα κάνω μ' αυτή τη νεολαία, όλα έτοιμα τα θέλει...)
 
Re: Απάντηση: Re: Balanced μέχρι που;

Costas Coyias said:
Έλα εδώ και μετάφρασέ το ντε!

(Ουφ, τί θα κάνω μ' αυτή τη νεολαία, όλα έτοιμα τα θέλει...)
Θες να το μεταφράσω δηλαδή; Εγώ πιστεύω ότι γνωρίζω τι σημαίνει το "A balanced audio connection has two wires, one of inverted polarity to the other. (For instance, in an XLR connector, pin 2 carries the signal with normal polarity, and pin 3 carries an upside-down version of the same signal.)"...
Σημαίνει αυτό που είπα και πριν! Έχει ανεστραμένη πολικότητα δεν σημαίνει ότι το Hot κουβαλάει το + και το Cold το -! To Hot κουβαλάει όλο το σήμα, το Cold κουβαλάει και αυτό όλο το σήμα αλλά ανεστραμμένο...
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιό είναι το πρόβλημα;:damnyou: Εγώ το έχω καταλάβει λάθος;:slapface: Τι να μεταφράσω; Αυτό που έγραψα;:grinning-smiley-043 Ορίστε τι λέει και το Worldlingo κατά γράμμα "Μια ισορροπημένη ακουστική σύνδεση έχει δύο καλώδια, μια από την πολικότητα σε άλλη. (Για παράδειγμα, σε έναν συνδετήρα XLR, η καρφίτσα 2 φέρνει το σήμα με την κανονική πολικότητα, και η καρφίτσα 3 φέρνει μια ανάποδη έκδοση του ίδιου σήματος.)" Συμφωνεί μαζί μου δηλαδή!:music-smiley-005:
 
Στους τελικούς ενισχυτές ασχέτως χρήσης του Cold το πλην (-) (μαύρο) είναι πάντα η γείωση σημάτων του ενισχυτή (όχι απαραίτητα η γείωση του δικτύου).

Αυτό θεωρείται πως έχει δυναμικό μηδέν, και είναι η αναφορά για όλες τις τάσεις ενός κυκλώματος.
Το (+) (κόκκινο) αλλάζει τάση πότε θετικότερη και πότε αρνητικότερη από το - που μένει αμετάβλητο.

Ενα ηχείο, δεκάρα δεν δίνει αν μεταβάλεται το δυναμικό του πλην (-).
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η Διαφορά Δυναμικού που αναπτύσεται στους ακροδέκτες του ηχείου.

Υπάρχουν εφαρμογές, όπου το ηχείο οδηγείται με συμμετρικό σήμα. Αυτό συμβαίνει όταν γεφυρώνουμε έναν στερεοφωνικό τελικό ενισχυτή.
Στην περίπτωση αυτή παίρνουμε έξοδο από τα συν (+) (κόκκινα) των δύο καναλιών και δεν χρησιμοποιούμε τη γείωση(μαύρο)
Συνήθως το (+) του Left καναλιού μας δίνει το Hot, δηλαδή το σήμα σε φάση με την είσοδο, και το (+) του Right καναλιού μας δίνει το Cold (180 μοιρες διαφορά με την είσοδο). Η διαφορά δυναμικού (τάση) στην περίπτωση αυτή είναι η διπλάσια με αποτέλεσμα 4πλασιασμό της ισχύως.
 
Επίσης, υπάρχουν εφαρμογές στα επαγγελματικά μηχανήματα όπου δεν χρειάζεται (ή είναι επιζήμιο), να χρησιμοιποιήσουμε καθόλου τη γείωση.

Π.Χ σε περιπτώσεις που οι 2 συνδεόμενες συσκευές έχουν μεγάλη απόσταση μεταξύ τους, ή τροφοδοτούνται από διαφορετικά δίκτυα (πχ το ένα από UPS και το άλλο από ΔΕΗ).
Τότε, χρησιμοποιούμε μόνο το hot και cold, και, αν θέλουμε συνδέουμε τη γείωση μόνο από τη μία πλευρά (συνήθως από την πηγή) για να προστατέψουμε τη σύνδεση από θορύβους.
 
Τώρα που λέτε για γειώσεις , να ρωτήσω κι εγώ κάτι ;

Στο εγχειρίδιο του ενισχυτή που αγόρασα ( Alesis RA -500 ) αναφέρει για
Ground Loops ( Βρόχοι γείωσης ) αυτό πότε συμβαίνει και πώς το αποφεύγουμε ;
 
Re: Απάντηση: Re: Balanced μέχρι που;

Eloy said:
Νομίζω ότι εγώ το έχω καταλάβει καλύτερα από εσένα. Τα καλώδια δεν μεταφέρουν καθένα μια ημιπερίοδο αλλά όλο το σήμα! Και εφόσον είναι αυτό που λέω σίγουρα δεν γίνεται και αυτό που λες με τα τρανζίστορ... Balanced Τοπολογία μπορούμε να έχουμε και σε Α τάξη SE!
Κομμάτι απο Wikipedia: "A balanced audio connection has two wires, one of inverted polarity to the other. (For instance, in an XLR connector, pin 2 carries the signal with normal polarity, and pin 3 carries an upside-down version of the same signal.)"Article


εχεις δικιο αυτο σημαινη αλλα εχω την εντυπωση οτι ειναι λαθος.

παντως λογικα δεν στεκη.

αν ηταν ολοκληρο το σημα ανεσταμενο η προσθεση του θα εβγαζε αθροισμα 0.
 
Last edited:
anasthom said:
Τώρα που λέτε για γειώσεις , να ρωτήσω κι εγώ κάτι ;

Στο εγχειρίδιο του ενισχυτή που αγόρασα ( Alesis RA -500 ) αναφέρει για
Ground Loops ( Βρόχοι γείωσης ) αυτό πότε συμβαίνει και πώς το αποφεύγουμε ;

1) Δυναμικό Ο , γείωση , γή και σασσί , είναι εκφράσεις που ανα περίπτωση ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΗ ΤΟΠΟΛΟΓΙΚΗ /ΚΥΚΛΩΜΑΤΙΚΗ σημασία

2) Κάθε συσκευή έχει σχετικό δυναμικό 0

3) Αν η συσκευή αυτό το δυναμικό Ο το οδηγεί και στο σασσί και απο εκεί στήν ΓΕΙΩΣΗ του δικτύου (μέσω του καλωδίου τροφοδοσίας ) , τότε η συσκευη λέμε οτι ΓΕΙΩΝΕΤΑΙ στο ΔΙΚΤΥΟ
ομως:

4) Οταν δυναμικό Ο του τροπφοδοτικού , είναι και δυναμικό Ο σήματος (που συμβαίνει στο 99.9 % τών περιπτώσεων , τότε έχουμε το εξής φαινόμενο :

5) ....Εχουμε και σύνδεση αυτού του δυναμικου Ο ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΑΛΩΔΙΩΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ (μπλεντάζ ...κλπ ) -(αλλά και μεσω τής τροφοδοσίας-δικτύου )..οπότε :

6) Εαν έστω δύο απο τίς συσκευές μας . έχουν ΓΕΙΩΣΗ (δηλαδή δυναμικό Ο και στο σασσί και στο καλώδιο τής πρίζας) , τοτε μεταξύ αυτών ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ και ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΣΗΜΑΤΟΣ δηιουργείται ΕΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ το οποίο χαλάει τήν ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΗ τοπολογία που επιζητούμε (αστέρι = απο παντού σε ένα σημείο ..όπως οι αχτίδες ενος αστεριού πρό το κέντρο του )...αυτό αναφέρεται σάν ground loop ή λούπα , ή κλειστή σπείρα ..ή βρογχος γείωσης (- σημείωση που είναι άλλος απο τον βροχο επαφής -τοπολογίας )

7) Λύση
Σε κάποια απο τίς συσκευές αποσυνδέουμε τήν γείωση , συνήθως διαλέγουμε ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΓΕΙΩΜΕΝΗ αυτήν που έχει τα χονδρύτερα καλώδια και τα μεγαλύτερα στάδια ισχύος ...προφανώς τούς τελικούς

8) Μιά άλλη λύση που εφαρμόζεται πιά κατά κόρον απο τούς κατασκευαστες , είναι το λεγόμενο "σηκωμα" του δυναμικού Ο , προσθέτοντας πάντα μιά σντίσταση 10-22R (συνηθως ) στήν γείωση τελικών / προενισχυτών
..αυτό είναι κάτι που κατα κάποιο τρόπο ξεγελάει το κατά τα άλλα σχεδόν κοινό δυναμικό
 
Last edited:
Για εκείνους που θέλουν να εμβαθύνουν στήν συμμετρική τοπολογία θα πρέπει να ξεκινήσουν απο το κλασσικό C.M.R.R. τών DATA BOOKS τών εταιρειών , μιά καλή πηγή γνώσης είναι η NATIONAL SEMICONDUCTORS

.....Το βασικό θέμα τετοιων τοπολογιών , δέν είναι ακριβώς ο συμμετρικό ή ασσύμετρο , αλλά το αν το προηγούμενο στάδιο είναι trasresistane ή transimpedance σε συνάρτηση με τήν συμπληρωματική συμμετρία ή τήν κλασσική συμμετρία που αποτελείται απο διαφορικούς και αθροιστές

Να με συγχωρείτε που δέν εμβαθύνω περισσότερο , αλλά δέν έχω χρόνο και δυστυχώς το θέμα είναι ανεξάντλητο

Προτείνω τήν αρχική μελέτη απο τα απλά κυκλώματα με τελεστικούς
9είναι πιο εύκολο να βλέπεις ένα στάδιο μαζί με το συμπληρωματικό του σαν ολότητα )

..Προσοχή στα λαμπάτα PP ενισχυτικά η συμπληρωματική συμμετρία είναι άλλη κατάσταση λόγω τής ύπαρξης σταδίου αναστροφής φάσης , κατι που στα solid state δέν είναι απαραίτητο
 
Re: Απάντηση: Re: Balanced μέχρι που;

Eloy said:
Θες να το μεταφράσω δηλαδή; Εγώ πιστεύω ότι γνωρίζω τι σημαίνει το "A balanced audio connection has two wires, one of inverted polarity to the other. (For instance, in an XLR connector, pin 2 carries the signal with normal polarity, and pin 3 carries an upside-down version of the same signal.)"...
Σημαίνει αυτό που είπα και πριν! Έχει ανεστραμένη πολικότητα δεν σημαίνει ότι το Hot κουβαλάει το + και το Cold το -! To Hot κουβαλάει όλο το σήμα, το Cold κουβαλάει και αυτό όλο το σήμα αλλά ανεστραμμένο...
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιό είναι το πρόβλημα;:damnyou: Εγώ το έχω καταλάβει λάθος;:slapface: Τι να μεταφράσω; Αυτό που έγραψα;:grinning-smiley-043 Ορίστε τι λέει και το Worldlingo κατά γράμμα "Μια ισορροπημένη ακουστική σύνδεση έχει δύο καλώδια, μια από την πολικότητα σε άλλη. (Για παράδειγμα, σε έναν συνδετήρα XLR, η καρφίτσα 2 φέρνει το σήμα με την κανονική πολικότητα, και η καρφίτσα 3 φέρνει μια ανάποδη έκδοση του ίδιου σήματος.)" Συμφωνεί μαζί μου δηλαδή!:music-smiley-005:


Εννοώ να μεταφράσεις την απάντηση που σου έδωσα: 正しく
 
Η γείωση δεν είναι στο καλώδιο τροφοδοσίας ;
Τα μηχανήματα που χρησιμοποιώ έχουν όλα βύσμα σούκο εκτός απο τον μίκτη ο οποίος δουλέυει με έναν μετασχηματιστή ο οποίος έχει απλό βύσμα στην τροφοδοσία ( με 2 pin απλή πρίζα) . Τώρα όλα αυτά ( 2 cdp, 1 mix , 1 amp ) τα συνδέω σε ένα πολύμπριζo MGE ( με κάποιες προστασίες ) .
Επίσης ο μίκτης με τον ενισχυτή συνδέονται μέσω BALANCED TRS ----> BALANCED XLR .

Με βάση τα παραπάνω ενδέχεται να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα (σχετιζόμενο με τη γείωση ή οχι );;;
 
Last edited:
Γιάννης Αράπογλου said:
Στους τελικούς ενισχυτές ασχέτως χρήσης του Cold το πλην (-) (μαύρο) είναι πάντα η γείωση σημάτων του ενισχυτή (όχι απαραίτητα η γείωση του δικτύου)...

常に ??? :smileJap:
 
Κώστα δεν σε καταλαβαίνω πραγματικά! Να μεταφράσω τα ερωτηματικά; Μήπως ήταν ανούσια τα ποστ σου;
Τέλος πάντων θα ψάξω εκεί που πρότεινε ο Μανώλης και μετά βλέπουμε...
 
Last edited:
anasthom said:
Η γείωση δεν είναι στο καλώδιο τροφοδοσίας ;
Τα μηχανήματα που χρησιμοποιώ έχουν όλα βύσμα σούκο εκτός απο τον μίκτη ο οποίος δουλέυει με έναν μετασχηματιστή ο οποίος έχει απλό βύσμα στην τροφοδοσία ( με 2 pin απλή πρίζα) . Τώρα όλα αυτά ( 2 cdp, 1 mix , 1 amp ) τα συνδέω σε ένα πολύμπριζo MGE ( με κάποιες προστασίες ) .
Επίσης ο μίκτης με τον ενισχυτή συνδέονται μέσω BALANCED TRS ----> BALANCED XLR .

Με βάση τα παραπάνω ενδέχεται να αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα (σχετιζόμενο με τη γείωση ή οχι );;;

Εφόσον μόνο ο τελικός βλέπει γείωση δικτύου , δέν πρόκειται να αντιμετωπίσεις πρόβλημα κατά 99% , αφήνουμε και ένα παράθυρο για κάποια κατασκευή που δέν έχει αστέρι κλπ κλπ
ή πιο σπάνια οταν η γείωση του σπιτιού έχει γίνει με ουδετέρωση η οποία με τον καιρό έχει ...."φθαρεί"
PS
σχετικά με σούκο:
Πάντως...το οτι είναι σούκο , δέν λέει και τίποτα , το θέμα είναι ποιές και πώς είναι οι συνδέσεις ....

Αν έχεις άλλη απορία , καλύτερα να άνοιγες , ένα άλλο thread γιατί εδώ το ...μαμήσαμε το θέμα

Sory παίδες για το off topic τών βρογχων...
 
Eloy said:
Κώστα δεν σε καταλαβαίνω πραγματικά! Να μεταφράσω τα ερωτηματικά; Μήπως ήταν ανούσια τα ποστ σου;
Τέλος πάντων θα ψάξω εκεί που πρότεινε ο Μανώλης και μετά βλέπουμε...

Οκ. Πάντως, να με συγχωρείτε για να Γιαπωνέζικα ε;
 
Originally Posted by Γιάννης Αράπογλου
Στους τελικούς ενισχυτές ασχέτως χρήσης του Cold το πλην (-) (μαύρο) είναι πάντα η γείωση σημάτων του ενισχυτή (όχι απαραίτητα η γείωση του δικτύου)..

Πάντα;
 
Last edited:
Εντάξει, μιλάμε για το 99%.
Για το άλλο 1% δεν κόβω και το χέρι μου.
Οταν λέμε γείωση σημάτων, εννοούμε την μεσαία λήψη του ΜΣ και ταυτόχρονα κοινό σημείο των πυκνωτών.
Η γείωση της εισόδου μπορεί να ειναι "σηκωμένη" πάνω σ' αυτό το σημείο ή και όχι.
Το ίδιο ισχύει και για τη γείωση του δικτύου.
 
Παιδιά επειδή έχει δημιουργηθεί μία τεράστια μυθολογία γύρω από τις balanced συνδέσεις διαβάστε αυτό το πολύ καλό άρθρο από την Arcam το οποίο βάζει τα πράγματα στη θέση τους και εξηγεί ότι δεν είναι πανάκεια δια πάσαν νόσο και πάσαν...

http://www.arcam.co.uk/downloads/finding the balance.pdf