Battery bias

Δημήτριε η 6Ε5P είναι έξοχη, είτε σαν driver είτε σαν έξοδος...:grinning-smiley-043
Εγω την δουλεύω στο όριο, ίσως και κάτι παραπάνω με Va ~ 260V Ιa =32mA και δεν χαμπαριάζει τίποτα, συμπεριφέρεται δε υποδειγματικά...
Τωρα για όσους θέλουν περισσότερο gain και κυριλάτο, υπάρχει και η μαγική
D3a...
Διαλέχτε...-bye-

Γιωργο, δεν ειπα οτι δεν παιζει καλα. Ισα-ισα . Απλα οι δικες μου μικροφωνιζουν Και αν η σταθμη ειναι μεγαλη, εντονα. Απλα, δεν παιξαμε δυνατα τοτε που ηρθες...
 
Γιωργο, δεν ειπα οτι δεν παιζει καλα. Ισα-ισα . Απλα οι δικες μου μικροφωνιζουν Και αν η σταθμη ειναι μεγαλη, εντονα. Απλα, δεν παιξαμε δυνατα τοτε που ηρθες...

Εμένα όχι....εκεί στα 8.3 - 8.5 Watts που παίζουν, τις απασχολούν άλλα θέματα και δεν ψάχνονται να μου κάνουν τέτοια ναζάκια...:flipout:

-bye-
 
Εμένα όχι....εκεί στα 8.3 - 8.5 Watts που παίζουν, τις απασχολούν άλλα θέματα και δεν ψάχνονται να μου κάνουν τέτοια ναζάκια...:flipout:

-bye-

Εμενα παλι εχουν καλλιτεχνικη φλεβα. Αμα χτυπησεις ελαφρα το σασι, παιζουν δικια τους μουσικη (και πολυ ομορφη μαλιστα). Τωρα πχ. σε σταθμη, με σκεσπασματα της ορχηστρας και μετα παυση, ακουγεται εντονο το φαινομενο.

ΥΓ. Σταυρο, το χακεψαμε ελαφρως το θεμα σου. Εννοηται, μολις υπαρχουν εντυπωσεις θα ενημερωθεις ...
 
χακεψατε?τι λες?:a0210:

Η εμπειρεια αλλων μου ειναι πολυτιμη:grandpa:

Οι μετασχηματιστες δουλευουν μεχρι 25μιλιαμπερορια,οποταν μπορω να δουλεψω και την Ε810F κοντα στο οριο,ετσι,να δουμε τις ολλανδοβρεττανιδες τι λενε:guitarist::guitarist:
 
Τα αν ακούγεται ο μικροφωνισμός εξαρτάται επίσης και από το πόσο ευαίσθητα ειναι τα ηχεία μας. Πχ. σε ένα πικραμένο ηχειάκι με 83db ευαισθησία δεν ακόύγεται με τίποτα, απ την άλλη σε μια κόρνα με 110db και ο παραμικρός μικροφωνισμός ακούγεται εντονότατα!

Γενικά η λιγότερο μικροφωνική είναι η 6J9p και η περισσότερο μικροφωνική είναι μάλλον η Ε810F(που γενικά κούγεται χάλια) ακολουθούμενη από την D3a μετά η E180F, E280F και τελευταία η 6Ε5p. Πληροφοριακά, και μετά από αρκετό καιρό πειραματισμού με όλες αυτές της υψηλής διαγωγιμότητας λυχνίες, όλες οι Ρωσσίδες έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα όταν η τάση στην άνοδο ξεπερνά την προτεινόμενη. Πχ. Η 6J9p ταλαντώνει στα 2KHz και η 6Ε5p από τα 220V και πάνω με το περασμα του χρόνου αρχίζει και χάνει τη διαγώγιμότητά της, μαυρίζει εσωτερικά, επίσης αρχίζει και ακούγεται κάπως τσιριχτή και γενικά μάλλον γερνά υπερβολικά γρήγορα (και δυστυχώς το ΒΟΤΟΧ δε πιανει στις λάμπες). Φυσικά είναι φτηνές και όποιος θέλει να τις σκίζει, μπορεί να τις αλλάζει καθε εξάμηνο και όλα ο.κ, αν και ειναι αμαρτία!
 
χακεψατε?τι λες?:a0210:

Η εμπειρεια αλλων μου ειναι πολυτιμη:grandpa:

Οι μετασχηματιστες δουλευουν μεχρι 25μιλιαμπερορια,οποταν μπορω να δουλεψω και την Ε810F κοντα στο οριο,ετσι,να δουμε τις ολλανδοβρεττανιδες τι λενε:guitarist::guitarist:

... στο οριο, γιατι? Αυτες τις μερες δοκιμαζω την 6Ε5 στα ~12mA (απο τα 20 που ηταν αρχικα) και μπορω να πω οτι ακουγεται καλυτερα. Την 6688 παλι στα 12mA ηταν μια χαρα σα driver στο παλιο μου SE. Βεβαια, η καθε εφαρμογη εχει τις δικες της απαιτητσεις, αλλα νομιζω τα 25 ειναι πολλα. Δε χανεις τιποτα παντως να δοκιμασεις ...
 
Παντα απο εμπειρειες αλλων (αλλα και απο οτι βλεπω στις καμπυλες),ακουω οτι τα πεντοδακια θελουν ρευμα να ξυπνησουν.Αλλα αυτα εξαρτωνται απο πολλα πραματα,οποταν θα δοκιμαζω και θα ακουω.

Σημερα θα ξανανοιξω τον ενισχυτη με τις 845 και θα αλλαξω το τμημα προενισχυσης.Χρειαζομαι ενα ζευγαρι αυτια επιπλεων.Αν περνα κανενας απο Πατρα ειναι ευπροσδεκτος-bye-
 
...... η 6Ε5p από τα 220V και πάνω με το περασμα του χρόνου αρχίζει και χάνει τη διαγώγιμότητά της, μαυρίζει εσωτερικά, επίσης αρχίζει και ακούγεται κάπως τσιριχτή και γενικά μάλλον γερνά υπερβολικά γρήγορα (και δυστυχώς το ΒΟΤΟΧ δε πιανει στις λάμπες). Φυσικά είναι φτηνές και όποιος θέλει να τις σκίζει, μπορεί να τις αλλάζει καθε εξάμηνο και όλα ο.κ, αν και ειναι αμαρτία!

Πάνο από ότι έχω διαβάσει στο δικό της Datasheet έτσι κι αλλοιώς ο Ρώσος δίνει service life = 500 hours...μόνο...
Αλλά μέχρι τότε τι 500 ώρες....:grinning-smiley-043

-bye-
 
... στο οριο, γιατι? Αυτες τις μερες δοκιμαζω την 6Ε5 στα ~12mA (απο τα 20 που ηταν αρχικα) και μπορω να πω οτι ακουγεται καλυτερα. Την 6688 παλι στα 12mA ηταν μια χαρα σα driver στο παλιο μου SE. Βεβαια, η καθε εφαρμογη εχει τις δικες της απαιτητσεις, αλλα νομιζω τα 25 ειναι πολλα. Δε χανεις τιποτα παντως να δοκιμασεις ...

Εμ; στο πα. Το φουλ γκάζια δεν ισχύει για όλες τις λάμπες (ή όλες τις γυναίκες).
Η κάθε μια θέλει σημείο της ; )

Επίσης συμπληρωματικά με την απόδοση που αναφέρει ο Πάνος παραπάνω υπολογίστε και το κέρδος που έχει το στάδιο που χρησιμοποιείται αλλά και τα επόμενα στάδια. Δηλαδή άλλο να παίζει σε προ και να ακολουθούν κι άλλα στάδια με κέρδος και άλλο να παίζει σαν τελική. Το πρόβλημα όπως καταλαβαίνεται θα είναι εντελώς διαφορετικό.
 
Τα αν ακούγεται ο μικροφωνισμός εξαρτάται επίσης και από το πόσο ευαίσθητα ειναι τα ηχεία μας. Πχ. σε ένα πικραμένο ηχειάκι με 83db ευαισθησία δεν ακόύγεται με τίποτα, απ την άλλη σε μια κόρνα με 110db και ο παραμικρός μικροφωνισμός ακούγεται εντονότατα!

Γενικά η λιγότερο μικροφωνική είναι η 6J9p και η περισσότερο μικροφωνική είναι μάλλον η Ε810F(που γενικά κούγεται χάλια) ακολουθούμενη από την D3a μετά η E180F, E280F και τελευταία η 6Ε5p. Πληροφοριακά, και μετά από αρκετό καιρό πειραματισμού με όλες αυτές της υψηλής διαγωγιμότητας λυχνίες, όλες οι Ρωσσίδες έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα όταν η τάση στην άνοδο ξεπερνά την προτεινόμενη. Πχ. Η 6J9p ταλαντώνει στα 2KHz και η 6Ε5p από τα 220V και πάνω με το περασμα του χρόνου αρχίζει και χάνει τη διαγώγιμότητά της, μαυρίζει εσωτερικά, επίσης αρχίζει και ακούγεται κάπως τσιριχτή και γενικά μάλλον γερνά υπερβολικά γρήγορα (και δυστυχώς το ΒΟΤΟΧ δε πιανει στις λάμπες). Φυσικά είναι φτηνές και όποιος θέλει να τις σκίζει, μπορεί να τις αλλάζει καθε εξάμηνο και όλα ο.κ, αν και ειναι αμαρτία!


Πανο ειναι ολα σωστα οσα λες. Οι δικες μου παρατηρησεις για την 6Ε5, ειναι οντως καπως προβολικη στα μεσαια της, τουλαχιστον οπως την εζησα εγω σαν driver στο SE με τη χοντρη, αλλα και την ακουσα δυο -τρεις φορες μονη της σαν ΣΕ, αλλα παντως δε θα ελεγα τσιριχτη. Με λιγοτερο ρευμα να τραβαει, ισιωνει. Η δικια μου παιζει στα 190 Βολτ. Η 6688 τωρα δεν ειχε μεγαλο προβλημα μικροφωνισμου με το μικρο ενισχυτη, εκει βεβαια ηταν και τρεις φορες λιγοτερη η ισχυς. Το θεμα ειναι να βρεθει ενας τροπος να τις μουγκανουμε, μια και ειναι καλη λυση πιστευω αυτου του ειδους οι λαμπες, για να οδηγας γενικα ενα SE , χρησημοπιοντας μονο ενα σταδιο μπροστα ....
 
Εμ; στο πα. Το φουλ γκάζια δεν ισχύει για όλες τις λάμπες (ή όλες τις γυναίκες).
Η κάθε μια θέλει σημείο της ; )

Επίσης συμπληρωματικά με την απόδοση που αναφέρει ο Πάνος παραπάνω υπολογίστε και το κέρδος που έχει το στάδιο που χρησιμοποιείται αλλά και τα επόμενα στάδια. Δηλαδή άλλο να παίζει σε προ και να ακολουθούν κι άλλα στάδια με κέρδος και άλλο να παίζει σαν τελική. Το πρόβλημα όπως καταλαβαίνεται θα είναι εντελώς διαφορετικό.

Αυτο ειναι πολυ σημαντικο.
Η λαμπα θα δουλευει με οσο μεγαλυτερο κερδος γινεται,λογω stepdown και λογω του μικρου κερδους του driver.
Επισης το driver θα ειναι μεγαλη πεντοδος ως τριοδος(αυξημενη Miller)οποταν ειναι διαφορετικες οι συνθηκες.
Και κατι μου λεει οτι τα σιδερα θα ειναι αποκαλυψη
 
Εδω και καμια ωρα ακουω τον ενισχυτη με τις 845,με το driver stage πολωμενο με μπαταρια 9,6V νικελιου καδμιου στο grid μεσω μιας 100Κ αντιστασης,και το αλλο καναλλι κανονικα πολωμενο με αντισταση/ηλεκτρολυτικο στην καθοδο,για συγκριση real time:guitarist:

Το μπασο καθαρισε και αλλο(ημαρτον)και οι μεσαιες ειναι πολυ πιο αληθοφανεις.Το πρωτο το περιμενα,αλλα την τοσο μεγαλη overall αλλαγη δεν το περιμενα.

Στην πυρα οι ηλεκτρολυτικοι τωρα:):):)

Tο input stage ακομα ειναι πολωμενο με τις μπλε διοδους.
 
Σημερα μαζι με τον φιλο Αρη,κατσαμε να ακουσουμε την μουσικουλλα μας,δοκιμαζοντας παραλληλα μεσω ενος ποτ,το bias των οδηγητριων της 845,με μπαταρια παντα.

Εχουμε και λεμε.Στα -7V,ειχαμε τονωση στις χαμηλες συχνοτητες,με εξαιρετη ατακα και ελεγχο,και στα -8κατιV ,οι μεσαιες ηταν δυο σκαλια πανω σε καθαροτητα,ογκο,το ιδιο και οι υψηλες(χμμ,δηλ μεχρι τα 14Κ που παει το φοστεξ:guitarist:)....

Στα ενδιαμεσα σημεια πολωσης,ειχαμε και τα αναλογα χαρακτηριστικα.
Αλλα δεν βρηκαμε ενδιαμεσο σημειο που να εχει και τα δυο στοιχεια σε πληρη βαθμο,οπως τις δυο ακραιες τιμες.

Ερωτηση...Τι κανουμε?Μια λυση ειναι να το αλλαζεις αναλογως ορεξεως(αφου το ποτ ειναι απλωμενο στο ρακ:flipout:)

Καμια γνωμη?Θα το εκτιμουσα:a0210:
 
kαλημερα ..αυτο ειναι οντως προβλημα! Θα μπορουσε να ονομασθει σαν ενα ειδος quality control!
:guitarist:
 
Μια εξηγηση στο γιατι στα -7V(περισσοτερο ρευμα δλδ) έχουμε καλύτερη απόκριση στα χαμηλα,είναι το ότι η λαμπα έχει μικρότερο rp,με οτι αυτο συνεπαγεται.
http://scottbecker.net/tube/sheets/093/6/6SN7GTB.pdf
Πως εξηγειται ομως η καλυτερες μεσαιες και υψηλες στα -8V?
 
Γιατί έχει χειρότερα μπάσα;

: )

Χαιρετω τον κ.Προεδρο-bye-

Δεν εχει σχεση με το φαινομενο της καλυτερευσης των πριμων απο την ελλειψη μπασων.Απλα στα 8V ειναι αλλου οι μεσαιες και πριμα.Εντελως.Απο την αλλη στα -7 εχω ωραιο σφικτο μπασο αλλα καμια σχεση στα υπολοιπα.

Ε ρε διενισχυση που θελω:flipout: