Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

(Mail που μου ήρθε πριν λίγο, αυτά που λέει είναι αν μη τι άλλο άξια προβληματισμού, το δημοσιεύω απλά γιατί μου φάνηκε πολύ αστείο το ότι οι χρυσοπληρωμένοι υπάλληλοι του ΟΛΠ ξεκίνησαν την καθιερωμένη τους απεργία προτού καν δουν τα σχέδια της νέας κυβέρνησης, τη σταμάτησαν και την ξαναξεκίνησαν τη μέρα που η υπουργός θα ξεκινούσε διάλογο με συμμετοχή εκπροσωπων τους, με πολύ απλά λόγια δηλαδή, απεργία εθιμοτυπικά, όχι για κάποιο λόγο, απλά για το καλό :D:D:D :music-smiley-005:)


Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!


1. .......... γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δις ευρώ. Μέχρι τώρα
οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από την χώρα όχι
που έδιναν.

2. .γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκ ευρώ.
Δηλαδή να μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς 'δώρα' δεν
παίρνουμε. είμαστε αδιάφθοροι.

3. .γιατί αυτά οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από την διεθνή οικονομική
κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα
προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος τους Hu
Jintao είχε το θράσος να μην μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο
ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή

4. .γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά
δικαιώματα, ούτε στρατηγικό τομέα, ούτε εκατοστό Ελληνικής γης) παρά μόνο
τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη
δουλεύουμε εμείς οι Έλληνες.

5. .γιατί έτσι θα φανεί ότι η μια προβλήτα που θα την δουλεύουν οι Κινέζοι
θα τρέχει ενώ η άλλη που θα τη δουλεύουμε εμείς θα. κάθεται.

6. ...γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων
εργαζομένων κάτω από την Ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων
εργαζομένων κάτω από τη κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).

7. .γιατί πλήττονται ! 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν
τη βγάζουν με 80 χιλιάδες ευρώ το χρόνο νόμιμα (και άλλα τόσα και
περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιριών).

8. .γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της 'κινεζικής'
προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της Ελληνικής.

9. .γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να
μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα να
πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.

10. .γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά εννοούμε ζυγό.
δουλειάς.

11. .γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το
μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει
και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ. μακριά από μας.

12. .και γιατί τέλος κα Κατσέλη αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει
περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα
λεφτά τους και έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ. δουλειά
δηλαδή), και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για
επενδύσεις από τη Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.




Τα νούμερα που αναφέρονται δυστυχώς δε μπορώ να τα διασταυρώσω μια και δεν είμαι οικονομικός δημοσιογράφος, πάντως δε φαίνονται τραβηγμένα.
 
Last edited:
Θυμαμαι πριν λιγα χρονια οταν λεγαμε οτι τι μακακες που ειμαστε σαν χωρα, που δεν δημιουργουμε τις υποδομες εκεινες για να ερχονται πλοια μεταφορας εμπορευματοκιβωτιων στην Ελλαδα......
 
.........................
12. .και γιατί τέλος κα Κατσέλη αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα λεφτά τους και έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ. δουλειά δηλαδή), και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για επενδύσεις από τη Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.
............

Μεγάλη αλήθεια δυστυχώς.....
 
Στα περί απασχόλησης να κρατάμε και μικρό καλάθι ως προς το ποιους θα απασχολήσουν για εργάτες οι Κινέζοι !!!!!
 
Στα περί απασχόλησης να κρατάμε και μικρό καλάθι ως προς το ποιους θα απασχολήσουν για εργάτες οι Κινέζοι !!!!!

Είτε Έλληνες είναι, είτε Κινέζοι, είτε άλλης εθνικότητας, για καλό θα'ναι πάντως... Άνεργοι υπάρχουν και από τις τρεις αυτές ομάδες στην περιοχή της Αττικής αν μη τι άλλο..
 
Δεν είναι θέμα μόνο δημιουργίας υποδομών, όσο και καταστροφή των ήδη υπαρχόντων με σκοπό το ξεπούλημα του λιμανιού σε ιδιώτες, όχι μόνο στους Κινέζους για να το διαχειρίζονται αλλά και των αποθηκών π.χ. για δημιουργία κέντρων διασκέδασης κτλ κτλ

Για την Θεσσαλονίκη ειδικά έχουν γίνει ΤΑ όργια.

Το Α',Ζ και Η'Τελωνείο, Υπηρεσία Αξιών καθώς και άλλες Υπηρεσίες, έφυγαν από τις δημόσιες εγκαταστάσεις και από τον φυσικό τους χώρο (μέσα στο λιμάνι δηλ) για να μεταφερθούν μέσα στην πόλη (!!!) , όπου εκτός από το θεόρατο ενοίκιο που πληρώνει κάθε μήνα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει και σωστά.

Από τις 27 αποθήκες του Λιμανιού, έκλεισαν οι 22 τουλάχιστον (πριν ακόμα μπουν οι γειτονικές χώρες στην ΕΟΚ) και οι περισσότερες από αυτές που δεν έχουν δωθεί σε ιδιώτες έχουν ριμάξει.

Παράλληλα δημιουργήθηκαν ιδιωτικές αποθήκες πιστοποιημένες να φιλοξενούν εμπορεύματα που δεν έχουν εκτελωνιστεί ακόμη.

Οι λιμενεργάτες όταν δεν απεργούν , αράζουν στο κεντρικό αναψυκτήριο/καφενέ γιατί στις αποθήκες είναι ιδιώτες με κλαρκ κτλ όπου και κάνουν τις δουλειές τους και πληρώνονται με τιμολόγιο κανονικά.
Όταν δε υπάρχουν δημόσιοι λιμενεργάτες, καλύτερα να τους βρίσεις παρά να τους ζητήσεις να σε "βοηθήσουν" για να φορτώσεις τα εμπορεύματα. Και μετά ξενδιάντροπα σου ζητάνε λεφτά για καφέ 5,10,20 ευρώ ανάλογα τα πράγματα που παίρνεις. Έχει τύχει να τα παρατήσουν και στην μέση και να φύγουν έτσι απλά.

Και πόσα πόσα άλλα.

Αφού λοιπόν εμείς βγάλαμε τα μάτια μας μόνοι μας, και στείλαμε τα πλοία στην Αλβανία,Μαυροβούνιο και Βουλγαρία, δεν μας φταίνε οι ξένοι που στο κάτω κάτω να επενδύσουν θέλουν και να κάνουν σοβαρή δουλειά.Τουλάχιστον κάτι θα μένει στην Ελλάδα αντί να φεύγουν αλλού.
 
Last edited:
Φαντάζομαι όποιος και να απασχολούν θα πληρώνουν ΙΚΑ και θα τηρούν τις εθνικές ΣΣ.

Θα πληρώνουν νομίζω, εξάλλου γι'αυτό υπάρχει το κράτος, για να διασφαλίζει όλα αυτά, το ότι είναι μια εταιρία φορολογικά εντάξει, το ότι ασφαλίζει τους εργαζομένους κλπ, όχι για να απαγορεύει τις επενδύσεις, σωστά?
 
Σαν χωρα εχουμε παραδοση Opel,Nissan,Pirelli,Good Year,κλπ.Μετα απο τοσες δεκαετιες παραδοσης που εχουμε δημιουργησει ,γιατι να καταρρευσει με μια συμβαση?Οσο για τους <καυμενουληδες-φτωχουληδες>λιμενεργατες τι να πει κανεις,ποσοι αλλοι θα ηθελαν να ειχαν τις απολαβες τους?
Η αποψη της Λιανας προερχεται απο την διαφορετικη κοσμοθεωρια του ΚΚΕ,απλα η την δεχεσαι η την απορριπτεις,τουλαχιστον ειναι ξεκαθαρη.Δεν ειναι το ιδιο ξεκαθαρη ομως η θεση των κομματικων συνδικαλιστων που η θεση τους αλλαζει ,οταν το κομμα τους ειναι στην κυβερνηση η στην αντιπολιτευση
 
Δεν με πειράζει προσωπικά όσα και να βγάζουν οι λιμενεργάτες, αρκεί να είναι νομιμα χρήματα και όχι - αν αληθεύει- 8 ώρες τη μέρα υπερωρίες και χαρτζιλίκι για να βγεί το κοντέινερ.
 
Re: Απάντηση: Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

Δεν με πειράζει προσωπικά όσα και να βγάζουν οι λιμενεργάτες, αρκεί να είναι νομιμα χρήματα και όχι - αν αληθεύει- 8 ώρες τη μέρα υπερωρίες και χαρτζιλίκι για να βγεί το κοντέινερ.

Υπάρχει περίπτωση να βγάζει κάποιος νόμιμα 5.000 ευρώ το μήνα (και λίγα λέω) για να ξεφορτώνει κοντέινερ; Συγγνώμη, αλλά αν είναι έτσι να τα σκίσουμε τα πτυχία μας.
 
Τωρα που ανελαβε την υποθεση ο κ Παγκαλος ολα θα πανε καλλιτερα,αλλωστε ειναι γνωστες οι ικανοτητες του στην διαχειρηση των κρισεων
 
Μολις τωρα ο κ Μαν Καψης αρχισε να θυμαται οτι ειχε δικιο ο κ Κεφαλογιαννης για τις υπερογκες αμοιβες των λιμενεργατων.Βεβαια τοτε ,πριν τις εκλογες,το περασε στα <ψιλα>,σημερα εχει προβλημα ο δικος του εκλεκτος και αγανακτει.Αγαπητε κ Καψη ,εμεις αγανακτουμε περισσοτερο με σας,και μετα με τους απεργους.Ουτε οι μισθοι αλλαξαν απο τοτε ,ουτε τιποτε τρομερο συνεβη,εκτος απο την αλλαγη της δικης σας στασης
 
3. .γιατί αυτά οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από την διεθνή οικονομική
κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα
προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος τους Hu
Jintao είχε το θράσος να μην μειώσει την προσφορά του
και να έρθει και ο
ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή

Ε ρε τον Χου τον θρασυ Φιλελληνα..
 
Κατά τα άλλα αν κάποιος αναρρωτηθεί αν κάποια απεργία τέτοιου μεγέθους γελειότητας είναι καταχρηστική, τον βαφτίζουμε στα γρήγορα φασίστα και κοιτάμε αλλού...

Υπάρχει και η αίσθηση της πρόκλησης του κοιννωικού συνόλου. Δεν γνωρίζω το θέμα αλλά αν φθάνουν οι αποδοχές τους σε αυτά τα επίπεδα, τότε πολύ δύσκολα τις κάνει αποδεκτές το κοινωνικό σύνολο, ειδικά στη σημερινή δύσκολη περίπτωση.
 
Πρόκειται για μιά κλειστή κάστα με πραγματικά απίθανες αποδοχές.Τα δεξιά κόμματα το δημιούργησαν και το ΠΑΣΟΚ το εξέθρεψε.Και οι μέν και οι δέ,διόριζαν εκεί στελέχη τους με ισχυρές διασυνδέσεις.

Παραδοσιακά εκεί κυριαρχούν οι Μανιάτες,που μένουν πάνω απο το λιμάνι στην Αγία Σοφία.