(Mail που μου ήρθε πριν λίγο, αυτά που λέει είναι αν μη τι άλλο άξια προβληματισμού, το δημοσιεύω απλά γιατί μου φάνηκε πολύ αστείο το ότι οι χρυσοπληρωμένοι υπάλληλοι του ΟΛΠ ξεκίνησαν την καθιερωμένη τους απεργία προτού καν δουν τα σχέδια της νέας κυβέρνησης, τη σταμάτησαν και την ξαναξεκίνησαν τη μέρα που η υπουργός θα ξεκινούσε διάλογο με συμμετοχή εκπροσωπων τους, με πολύ απλά λόγια δηλαδή, απεργία εθιμοτυπικά, όχι για κάποιο λόγο, απλά για το καλό 

:music-smiley-005
Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!
1. .......... γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δις ευρώ. Μέχρι τώρα
οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από την χώρα όχι
που έδιναν.
2. .γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκ ευρώ.
Δηλαδή να μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς 'δώρα' δεν
παίρνουμε. είμαστε αδιάφθοροι.
3. .γιατί αυτά οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από την διεθνή οικονομική
κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα
προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος τους Hu
Jintao είχε το θράσος να μην μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο
ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή
4. .γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά
δικαιώματα, ούτε στρατηγικό τομέα, ούτε εκατοστό Ελληνικής γης) παρά μόνο
τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη
δουλεύουμε εμείς οι Έλληνες.
5. .γιατί έτσι θα φανεί ότι η μια προβλήτα που θα την δουλεύουν οι Κινέζοι
θα τρέχει ενώ η άλλη που θα τη δουλεύουμε εμείς θα. κάθεται.
6. ...γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων
εργαζομένων κάτω από την Ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων
εργαζομένων κάτω από τη κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).
7. .γιατί πλήττονται ! 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν
τη βγάζουν με 80 χιλιάδες ευρώ το χρόνο νόμιμα (και άλλα τόσα και
περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιριών).
8. .γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της 'κινεζικής'
προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της Ελληνικής.
9. .γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να
μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα να
πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.
10. .γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά εννοούμε ζυγό.
δουλειάς.
11. .γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το
μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει
και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ. μακριά από μας.
12. .και γιατί τέλος κα Κατσέλη αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει
περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα
λεφτά τους και έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ. δουλειά
δηλαδή), και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για
επενδύσεις από τη Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.
Τα νούμερα που αναφέρονται δυστυχώς δε μπορώ να τα διασταυρώσω μια και δεν είμαι οικονομικός δημοσιογράφος, πάντως δε φαίνονται τραβηγμένα.




Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!
1. .......... γιατί σταδιακά θα φέρουν στη χώρα μας 4 δις ευρώ. Μέχρι τώρα
οι σωστές ξένες επενδύσεις ήταν αυτές που έπαιρναν λεφτά από την χώρα όχι
που έδιναν.
2. .γιατί θα φτιάξουν υποδομές (που θα μας μείνουν) αξίας 350 εκ ευρώ.
Δηλαδή να μας χαρίσουν υποδομές; Πού ξανακούστηκε; Εμείς 'δώρα' δεν
παίρνουμε. είμαστε αδιάφθοροι.
3. .γιατί αυτά οι Κινέζοι μας τα πρόσφεραν πριν από την διεθνή οικονομική
κρίση. Και ενώ όταν ξέσπασε η κρίση όλοι οι επενδυτές διεθνώς αναίρεσαν τα
προσυμφωνημένα μειώνοντας κατά πολύ τις προσφορές τους, ο πρόεδρος τους Hu
Jintao είχε το θράσος να μην μειώσει την προσφορά του και να έρθει και ο
ίδιος στην Ελλάδα για την υπογραφή
4. .γιατί για τα παραπάνω δεν τους πουλάμε τίποτα (ούτε κυριαρχικά
δικαιώματα, ούτε στρατηγικό τομέα, ούτε εκατοστό Ελληνικής γης) παρά μόνο
τους νοικιάζουμε τη ΜΙΑ μόνο προβλήτα των containers. Την άλλη θα τη
δουλεύουμε εμείς οι Έλληνες.
5. .γιατί έτσι θα φανεί ότι η μια προβλήτα που θα την δουλεύουν οι Κινέζοι
θα τρέχει ενώ η άλλη που θα τη δουλεύουμε εμείς θα. κάθεται.
6. ...γιατί έτσι θα φανεί η απόδοση (και η διαφορά) των Ελλήνων
εργαζομένων κάτω από την Ελληνική κρατική διοίκηση και των Ελλήνων
εργαζομένων κάτω από τη κινεζική διοίκηση (για την ίδια ακριβώς δουλειά).
7. .γιατί πλήττονται ! 400 εργαζόμενοι του ΟΛΠ που σήμερα τη βγάζουν δεν
τη βγάζουν με 80 χιλιάδες ευρώ το χρόνο νόμιμα (και άλλα τόσα και
περισσότερα μέσω ιδιωτικών εταιριών).
8. .γιατί έτσι θα φανεί ότι το κόστος λειτουργίας της 'κινεζικής'
προβλήτας θα είναι πολύ μικρότερο από το κόστος λειτουργίας της Ελληνικής.
9. .γιατί υπάρχει κίνδυνος να φανούν σύντομα τα αποτελέσματα και έτσι να
μας βάλουν όλους να δουλεύουμε για να πληρωνόμαστε και όχι όπως τώρα να
πληρωνόμαστε χωρίς να δουλεύουμε.
10. .γιατί του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υποφέρει. Φυσικά εννοούμε ζυγό.
δουλειάς.
11. .γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το
μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει
και περισσότερη δουλειά. Μπρρρ. μακριά από μας.
12. .και γιατί τέλος κα Κατσέλη αν δεν διώξουμε τους Κινέζους, υπάρχει
περίπτωση να έρθουν και άλλοι ξένοι επενδυτές στην Ελλάδα να δώσουν τα
λεφτά τους και έτσι να αυξηθεί η πραγματική απασχόληση (μπρρρ. δουλειά
δηλαδή), και η χώρα μας να κινδυνέψει να θεωρηθεί καλύτερος τόπος για
επενδύσεις από τη Ουγκάντα και τη Ζιμπάμπουε.
Τα νούμερα που αναφέρονται δυστυχώς δε μπορώ να τα διασταυρώσω μια και δεν είμαι οικονομικός δημοσιογράφος, πάντως δε φαίνονται τραβηγμένα.
Last edited: