Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

Εφοσον ειναι δημοσιοι υπαλληλοι δεν γινεται να μετατεθουν σε αλλο ποστο ?


Για ποσους εργατες μιλαμε ?
 
Μα δεν τιθεται ζητημα για τις θεσεις τους,ειναι εξασφαλισμενες.Το προβλημα τους ειναι οι αποδοχες τους ,που μαλλον θα γινουν <γηινες>.Εδω τους εχουν εξασφαλισει ,με προνομια,το μελλον των παιδιων τους, και επειτα μιλαμε για οικογενειοκρατια.Αληθεια ποσες κατηγοριες υπαλληλων του ευρυτερου δημοσιου τομεα η και των ΔΕΚΟ,εχουν ιδιαιτερα προνομια?και ποσο κοστιζουν στο κρατος αυτα τα προνομια?
Αν ο συμπαθεστατος υπουργος που προσπαθει να τετραγωνισει τον κυκλο,κατα δηλωση του,εκοβε αυτα τα προνομια θα ειχε την στηριξη ολου του λαου,αλλα εχει την πυγμη να το κανει?Ευχομαι ,η νεοεκλεγεισα κυβερνηση,να εχει το θαρρος να αφησει την θεωρεια και να κανει πραξη τον περιορισμο της σπαταλης
 
Τα πολλά χρήματα δεν προκύπτουν απο τους μισθούς-συμβάσεις.Προκύπτουν απο τις πολύ υψηλά αμοιβόμενες υπερωρίες(συνήθως εικονικές),που πραγματοποιούνται υπό τις ευλογίες των διοικούντων...

Εννοείται ότι κάτω απο μιά ορθολογική διοίκηση,αυτές έιναι που πρώτα θα κοπούν με το μαχαίρι.Τώρα για τον αριθμό των εργαζόμενων δεν νομίζω,ότι υπάρχει θέμα μείωσης.Υπάρχουν δουλιές στο λιμάνι,αλλά το θέμα έιναι ότι δεν είναι όλες οι δουλιές το ίδιο...
 
Δεν είναι ούτε οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι υπάλληλοι στο Δημόσιο που αμοίβονται σκανδαλωδώς. Υπάρχουν αντίστοιχα φαινόμενα και σε διάφορες άλλες υπηρεσίες, και θα υπάρχουν για πάντα, μια και ο μέσος Έλληνας αγανακτεί μόνο όταν μάθει ότι κάποιος πολιτικός έφτιαξε ένα αυθαίρετο ή κάτι τέτοιο, ενώ αυτά που κάθε χρόνο ρουφάνε από τον προϋπολογισμό δισεκατομμύρια ευρώ τα θεωρούμε ασήμαντα... αν δε κάποια στιγμή ανέβει στην εξουσία κάποια κυβέρνηση που τα κόψει όλα αυτά μαχαίρι, τότε να δείτε λαϊκίστικες εκρήξεις που θα ακολουθήσουν...

Εμένα το πρόβλημα μου έιναι ότι αυτοί οι αισχροί άνθρωποι κρατάνε ανάπηρη την εμπορική δραστηριότητα στην Ελλάδα επί εβδομάδες χωρίς κανένας να τους έχει στείλει τον εισαγγελέα.... και ξεφτιλίζουν και το όνομα του "εργατικού κινήματος" μ'αυτά που κάνουν.
 
Πρίν απ' αυτούς θα έπρεπε να έχουν πάει στον εισαγγελέα,πολλοί μεγαλόσχημοι διευθυντές,πρόεδροι λιμένα,πολιτικοί,υπουργοί...Αυτοί δημιούργησαν κι εξέθρεψαν το ...τέρας.

Το ίδιο συμβαίνει,υπό κλίμακα,στα stage.
 
Re: Απάντηση: Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

Πρόκειται για μιά κλειστή κάστα με πραγματικά απίθανες αποδοχές.Τα δεξιά κόμματα το δημιούργησαν και το ΠΑΣΟΚ το εξέθρεψε.Και οι μέν και οι δέ,διόριζαν εκεί στελέχη τους με ισχυρές διασυνδέσεις.

Παραδοσιακά εκεί κυριαρχούν οι Μανιάτες,που μένουν πάνω απο το λιμάνι στην Αγία Σοφία.

Πρίν απ' αυτούς θα έπρεπε να έχουν πάει στον εισαγγελέα,πολλοί μεγαλόσχημοι διευθυντές,πρόεδροι λιμένα,πολιτικοί,υπουργοί...Αυτοί δημιούργησαν κι εξέθρεψαν το ...τέρας.

Το ίδιο συμβαίνει,υπό κλίμακα,στα stage.

Ακριβώς έτσι είναι. Είχα την εμπειρία του λιμανιού λόγω δουλειάς από το 1995-2000 και γνωρίζω από πρώτο χέρι το πώς μπορούσες να παρακάμψεις τη σειρά εκφόρτωσης του κοντέινέρ σου αν βιαζόσουν...

Η ουσία όμως είναι το δεύτερο quote. Εύκολα "σταυρώνουμε" τους τεμπέληδες, ακριβοπληρωμένους, κτλ, λιμενεργάτες. Αυτούς που τους έκαναν έτσι και αυτούς που προεκλογικά τους υπόσχονταν ότι δεν θα αλλάξει τίποτα τι πρέπει να τους κάνουμε; Αυτούς που έκαναν το λιμάνι ως επιχείρηση έτσι; Και απαντώ. Όχι μόνο δεν τους κάνουμε τίποτα αλλά τους αναθέτουμε και πάλι τη λύση του προβλήματος που δημιούργησαν οι ίδιοι.

ΥΓ. Εκτιμώ ότι είναι θέμα χρόνου η κυβέρνηση να καταφύγει για άλλη μια φορά στο απόλυτο εργαλείο πολιτικής πράξης, τα ΜΑΤ.
 
Re: Απάντηση: Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

ΥΓ. Εκτιμώ ότι είναι θέμα χρόνου η κυβέρνηση να καταφύγει για άλλη μια φορά στο απόλυτο εργαλείο πολιτικής πράξης, τα ΜΑΤ.


Αν και δε βλέπω κάτι παράλογο στο να αντιδράσει το κράτος όταν κάποιοι μεγαλοεισοδηματίες καταργούν ουσιαστικά για την πλάκα τους την εμπορική κίνηση στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, θα προτιμούσα ωστόσο να γίνει μια προσφυγή από εμπόρους στο δικαστήριο, ώστε να τελειώνει αυτή η ιστορία με το νόμο και όχι με δακρυγόνα.
 
Re: Απάντηση: Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

Εύκολα "σταυρώνουμε" τους τεμπέληδες, ακριβοπληρωμένους, κτλ, λιμενεργάτες. Αυτούς που τους έκαναν έτσι και αυτούς που προεκλογικά τους υπόσχονταν ότι δεν θα αλλάξει τίποτα τι πρέπει να τους κάνουμε; Αυτούς που έκαναν το λιμάνι ως επιχείρηση έτσι; Και απαντώ. Όχι μόνο δεν τους κάνουμε τίποτα αλλά τους αναθέτουμε και πάλι τη λύση του προβλήματος που δημιούργησαν οι ίδιοι

Δεν είναι ούτε στο χέρι μου ούτε στο δικό σου να σταυρώσουμε κανέναν τεμπέλη. Αντιθέτως, είναι στο χέρι μας να τιμωρήσουμε αυτούς που λες. Είχαμε την ευκαιρία πριν κάνα μήνα... φυσικά δεν το κάναμε. Δυστυχώς η επόμενη ευκαιρία θα είναι σε 3-4 χρόνια. Και μπορώ από τώρα να σου βάλω ό,τι στοίχημα θες ότι πάλι δεν θα το κάνουμε.

...οπότε νομίζω σαν πολίτης, έχοντας κάνει ό,τι μου αναλογεί προς τους μεγάλους, μπορώ ελεύθερα να αηδιάζω και με τους "μικρούς" (όσο μικρός μπορεί να λεγεται κάποιος που τη βγάζει με μισθό διπλάσιο του υπουργού).



Εξάλλου, έχοντας περάσει για λίγα χρόνια από δημόσια υπηρεσία (ευτυχώς παραιτήθηκα πριν γίνω κι εγώ ετσι), έχω διαπιστώσει με τα μάτια μου πως όσα γίνονται εντός της υπηρεσίας, δεν είναι απαραίτητο ότι είναι διαταγές των άνωθεν. Μερικές φορές απλούστατα μια δημόσια υπηρεσία διοικείται από τα κομματόσκυλά της... Με σκανδαλώδη τρόπο.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

θα προτιμούσα ωστόσο να γίνει μια προσφυγή από εμπόρους στο δικαστήριο, ώστε να τελειώνει αυτή η ιστορία με το νόμο και όχι με δακρυγόνα.

Γιατί, ο "νόμος" μιας δικαστικής απόφασης πώς νομίζεις θα εφαρμοζόταν; Θα έβλεπαν τη δικαστική απόφαση και θα έλεγαν "ωπ! εντάξει" ;

Πάλι στην επιβολή με αναγκαστικό τρόπο θα καταλήγαμε.
 
Re: Απάντηση: Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

Είχαμε την ευκαιρία πριν κάνα μήνα... φυσικά δεν το κάναμε.

Τι να πρωτοτιμωρήσουμε με τις έρ'μες τις εκλογές... και πώς να το κάνουμε. Η επιλογή ενός κόμματος δεν μπορεί να απαντά σε μία τεράστια ατζέντα θεμάτων, ένα προς ένα. Εδώ έβγαλαν και "μοντέρνα" ορολογία, ασελγώντας στη γλώσσα (το περίφημο "διακύβευμα"...) για να μην μπερδέψουν τον λαουτζίκο τι θα πρέπει να θυμηθεί όταν μπει στο παραβάν.
 
Oι επιλογες μας ομως θα επρεπε να απαντουν στο τι κρατος θελουμε να εχουμε.Προφανως,κατοπιν της επιλογης,αυτο που ειχαμε επι τοσα χρονια.Απλα πιστεψαμε σαν λαος,οτι οι ιδιοι ανθρωποι που μας κυβερνουσαν πριν 6-7 χρονια αλλαξαν και εγιναν καλλιτεροι και ικανοι να αλλαξουν αυτον τον τοπο.Οι πρωτες 30 μερες περασαν,μενουν 70 συμφωνα παντα με τα δικα τους ορια που εθεσαν
 
"11. .γιατί υπάρχει ο πολύ μεγάλος κίνδυνος να γίνει ο Πειραιάς το
μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. και φυσικά το μεγαλύτερο λιμάνι θα έχει
και περισσότερη δουλειά."

Αυτά τα παραμύθια τα είπαν και αλλού στους Ιταλούς και πήραν το λιμάνι της Νάπολης.
Το αποτέλεσμα είναι να γίνει το λιμάνι της Κινέζικης μαφίας που κυκλοφορεί όλο το λαθραίο Κινέζικο εμπόρευμα στη Ευρώπη.
Εχω δεί προσωπικά ναπολιτάνικη νταλίκα να ξεφορτώνει νύχτα στη οδό Ευριπίδου και τους Κινέζους πίσω της να είναι σαν τα μυρμήγκια.
Αν είναι αλήθεια αυτό που λένε οι λιμενεργάτες ότι πήραν οι Κινέζοι την έτοιμη προβλήτα δύο μόνο με 15 εκατομμύρια ευρώ αυτοί που υπέργαψαν πρέπει να πάνε φυλακή.
 
Το λιμανι της Ναπολης δεν ηταν ποτε τιποτε καλλιτερο απο αυτο που ειναι και τωρα.Τωρα μην τρελλαθουμε κιολας ,οτι οι απεργοι σκεφτηκαν την ευνομια του λιμανιου.Αυτα που ειδες με την νταλικα ειναι μια διακοινωτικη συναλλαγη,τωρα τι εγινε στην εισαγωγη στην Ναπολη,αυτο, ουτε εγω ,ουτε εσυ, μπορουμε να πουμε με βεβαιοτητα,απλα να υποθεσουμε μπορουμε
 
Καμία υπόθεση Πέτρο. Είναι γνωστή η κατάσταση στην γείτονα χώρα, όπως παλιότερα και η απόπειρα της Cosco να πάρει προβλήτα στο Ρόττερνταμ. Είναι προσπάθεια της Κίνας (του κινεζικού κράτους για να ακριβολογώ) να πάρουν προϊόντα της βιομηχανίας της το CE κάτω από το τραπέζι σε συνθήκες ομιχλώδεις εντός του χώρου της ΕΕ. Και για το λόγο αυτόν θέλουν και να έχουν δικά τους λιμάνια στην ΕΕ. Η αρχική τους προσέγγιση αφορούσε το λιμάνι του Λαυρίου, μετά κατασκευή λιμένα στην Κρήτη, και μετά προέκυψε ο ΟΛΠ. Βάλε τώρα ότι αγόρασαν και το εργοστάσιο του Παπαστράτου και μετά do the math...
 
Δεν νομιζω οτι εχεις αποδειξεις για το τι γινεται στην Ναπολη,αν και συμφωνω μαζι σου,αλλα χωρις αποδειξεις δεν...Η προσεγγιση των Κινεζων στην ευρωπαικη αγορα,πρεπει νομιζω,να αντιμετωπισθει συνολικα και ενιαια απο την Ε.Ε και οχι αποσματικα απο καθε χωρα.Νομιζω οτι,αν θελουν,μπορουν να ελεγχουν τις εισαγωγες των κινεζικων προιοντων,αλλα θελουν?
Νομιζω ομως οτι το θεμα ειναι η λειτουργια του λιμανιου και η απεργια και οχι τα παρεπομενα της ελευσης των Κινεζων,που προσωπικα μου ειναι ιδιαιτερα αντιπαθεις
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

Αυτούς που τους έκαναν έτσι και αυτούς που προεκλογικά τους υπόσχονταν ότι δεν θα αλλάξει τίποτα τι πρέπει να τους κάνουμε; Αυτούς που έκαναν το λιμάνι ως επιχείρηση έτσι; Και απαντώ. Όχι μόνο δεν τους κάνουμε τίποτα αλλά τους αναθέτουμε και πάλι τη λύση του προβλήματος που δημιούργησαν οι ίδιοι.

Σωστος, οπως σωστα ειναι και ολα οσα εχει γραψει ο DIPIE.
 
Ενός κακού μύρια έπονται. Μιά δημόσια υπηρεσία (ο ΟΛΠ) αδυνατεί να επιτελέσει σωστά τη δουλειά για την οποία υπάρχει: να ξεφορτώνει εμπορεύματα στο λιμάνι. Αντί το κράτος να κάνει το αυτονόητο, δηλαδή να υποχρεώσει τους εργαζόμενους να κάνουν τη δουλειά για την οποία προσλήφθηκαν και για την οποία πληρώνονται, κατεβάζει την φαεινή ιδέα να βάλει έναν ιδιώτη να κάνει τη δουλειά του ΟΛΠ! Στο διεθνή διαγωνισμό πλειοδοτεί (ω τι συμφορά!) μια κινέζικη εταρεία. Οι εργαζόμενοι συνειδητοποιούν ότι θα χάσουν τις τρελές αποδοχές τους (που σε ορισμένες περιπτώσεις υπερβαίνουν αυτές του πρωθυπουργού της χώρας) και κατεβαίνουν σε απεργία, προκαλώντας ασφυξία στην αγορά. Με την αλλαγή της κυβέρνησης ξανακατεβαίνουν σε απεργία με το λογικότατο αίτημα να ακυρωθεί η σύμβαση με τους κινέζους (η οποία είναι νόμος του κράτους, αλλά αυτό για τους εργαζόμενους στον ΟΛΠ είναι λεπτομέρεια όπως όλοι οι νόμοι) και να επανέλθουμε στην πρωτεραία κατάσταση. Το πιό εξοργιστικό πράγμα σε αυτή τη χώρα είναι ότι πρέπει να παλεύεις για το αυτονόητο...

@Photis.Δε γνωρίζω για το Ρότερνταμ, είναι πολύ πιθανό να είναι έτσι όπως τα λες, αλλά οι Ολλανδοί που έχουν μιά αναπτυγμένη οικονομία και ένα οργανωμένο κράτος έχουν και την πολυτέλεια να μπορούν να αντιστέκονται σε τέτοιους "εισβολείς". Εμείς δυστυχώς όχι. Όμως τι σχέση έχει το CE με την φορτοεκφόρτωση;
 
Αυτο που θελει να κανει η Κινα ειναι να δημιουργησει ενα εικονικο κεντρο μεταποιησης ωστε τα Κινεζικα προιοντα να εμφανιζονται ως Ευρωπαικα και να μην υποκεινται σε δασμους.

Πρoφανως αυτο εννοει ο Photis...?
 
Last edited: