Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

Re: Απάντηση: Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

Αν και δε βλέπω κάτι παράλογο στο να αντιδράσει το κράτος όταν κάποιοι μεγαλοεισοδηματίες καταργούν ουσιαστικά για την πλάκα τους την εμπορική κίνηση στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, θα προτιμούσα ωστόσο να γίνει μια προσφυγή από εμπόρους στο δικαστήριο, ώστε να τελειώνει αυτή η ιστορία με το νόμο και όχι με δακρυγόνα.

Αγωγή κατά της απεργίας στο λιμάνι καταθέτει το Επιμελητήριο Μεσσηνίας.

http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1738139
 
Τα πολλά χρήματα δεν προκύπτουν απο τους μισθούς-συμβάσεις.Προκύπτουν απο τις πολύ υψηλά αμοιβόμενες υπερωρίες(συνήθως εικονικές),που πραγματοποιούνται υπό τις ευλογίες των διοικούντων...

Εννοείται ότι κάτω απο μιά ορθολογική διοίκηση,αυτές έιναι που πρώτα θα κοπούν με το μαχαίρι.Τώρα για τον αριθμό των εργαζόμενων δεν νομίζω,ότι υπάρχει θέμα μείωσης.Υπάρχουν δουλιές στο λιμάνι,αλλά το θέμα έιναι ότι δεν είναι όλες οι δουλιές το ίδιο...

Αυτό με τις υπερωρίες έγραψα κι εγώ, αλλά δεν έχω έγκυρη πηγή να το διασταυρώσω, γι αυτό και επιφυλάχθηκα.

Πολύ φοβάμαι ότι εμείς οι εργαζόμενοι του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα σκάβουμε το λάκο μας.
Σε μεγάλο βαθμό έχουμε απογοητεύσει την κοινωνία. Κάποιοι δε από μας την κρατούν προκλητικά σε ομηρία- όπως οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ τώρα, της ΔΕΗ παλιότερα, κ.τ.λ.
 
Re: Απάντηση: Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

Αυτό με τις υπερωρίες έγραψα κι εγώ, αλλά δεν έχω έγκυρη πηγή να το διασταυρώσω, γι αυτό και επιφυλάχθηκα.

Πολύ φοβάμαι ότι εμείς οι εργαζόμενοι του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα σκάβουμε το λάκο μας.
Σε μεγάλο βαθμό έχουμε απογοητεύσει την κοινωνία. Κάποιοι δε από μας την κρατούν προκλητικά σε ομηρία- όπως οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ τώρα, της ΔΕΗ παλιότερα, κ.τ.λ.

+1
 
Ολος ο εμπορικός κόσμος του κέντρου της Αθήνας το ξέρει και το έχει καταγγείλει ακόμα και εγγράφως ότι οι μαυροι πουλάνε λαθραία εμπορευματα που τα αγοράζουν από τους Κινέζους που τα έχουν φέρει από το λιμάνι της Νάπολης.
Κάθε λιμάνι απανταχού του κόσμου έχει και την μαφία του.Ακόμα και σε υποτίθεται σε προχωρημένες χώρες όπως η Αμερική είσαι αναγκασμένος να ακολουθήσεις τους όρους της.
Εγώ προσωπικά προτιμώ την Ελληνική μαφία των μανιατών στο λιμάνι παρά την Κινέζικη.
Οτι λεφτά και να βγάζουν αυτοί εδώ θα μένουν οι Κινέζοι αντίθετα θα τα παίρνουν και θα τα βγάζουν έξω...
Παρόλα αυτά λέω οτι θα έπρεπε για λόγους ανταγωνισμού να τους δώσουν το λιμάνι του Λαυρίου που θέλει πολύ χρήμα για να φτιαχτεί και όχι κοψοχρονιά τα πολιτικά λαμόγια να δώσουν για 15 εκατομμυρια το ικόνιο που έχει 15 γερανούς πληρωμένους από το αίμα του Ελληνα φορολογούμενου.
Οι λιμενεργάτες λένε ότι είναι τέτοιο σκανδαλο το Ικόνιο που το Βατοπαιδιο είναι τίποτα μπροστά του.
Το Ικόνιο δεν το έχει αγοράσει η μητρική Cosco αλλά μια οφσόρ της που έκει μπορεί να κρύβονται μέσα και Ελληνικά λαμόγια της πολιτικής και του εφοπλισμού.
Αν δεν δώσει η Cosco το μετοχολόγιο της οφσορ στη δημοσιότητα η υπόθεση βρωμάει πολύ...
 
Εγώ προσωπικά προτιμώ την Ελληνική μαφία των μανιατών στο λιμάνι παρά την Κινέζικη.

Για μένα είναι το ίδιο και το αυτό....Η μόνη διαφορά είναι πως η ελληνική μαφία λυμαίνεται το λιμάνι χρόνια τώρα, ενώ η κινεζική παραμένει για την ώρα μια θεωρία συνομωσίας... Οπότε θα διάλεγα τη δεύτερη...
 
Re: Απάντηση: Βεβαίως οι Κινέζοι... να φύγουν από το Λιμάνι! and Why not!

Σε μεγάλο βαθμό έχουμε απογοητεύσει την κοινωνία. Κάποιοι δε από μας την κρατούν προκλητικά σε ομηρία- όπως οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ τώρα, της ΔΕΗ παλιότερα, κ.τ.λ.

Ειδικώς το ότι έχουν διασφαλίσει και τις θέσεις των παιδιών τους, με εξαγριώνει περισσότερο από όλα.
Ό,τι και να πάθουν οι συγκεκριμένοι, ούτε θα στεναχωρηθώ ούτε θα αντιδράσω.

Είναι σαν τους μνηστήρες στο παλάτι του Οδυσσέα, και όλοι ξέρουμε πώς τελείωσε αυτή η ιστορία και ακόμη περισσότερο το εάν έκλαψε κανείς για τον χαμό του Αντίνοου.
 
Πέρασαν 4 χρόνια απο τότε που ανοίχτηκε αυτό το thread. Και βλέπει ο οποιοσδήποτε, πόσο δίκιο έχουν όσοι αναφέρουν το σκεπτικό...."τα γραπτά μένουν". Βέβαια οι άνθρωποι μέσα στις κρίσεις του καπιταλιστικού συστήματος, αναθεωρούν κάποιες απόψεις.....τους. Εύχομαι να ισχύει....και στην τωρινή....

Απαγορεύεται το ουρείν.
H Kόσκο απαγορεύει τα σωματεία, τις συλλογικές διαπραγματεύσεις, το διάλειμμα για τουαλέτα και φαγητό στους 500 Έλληνες εργάτες.



Κανένα από τα μεγάλα μέσα, νομίζω, δεν μιλά για τα καμώματα της Κόσκο στην Ελλάδα. Μόνο ο αμερικανικός δημόσιος, μη-κερδοσκοπικός ραδιοφωνικός οργανισμός NPR.

Ο τίτλος του ρεπορτάζ: «Καταιγίδα στο ελληνικό λιμάνι για τις κινεζικού τύπου συνθήκες εργασίας». (Το άρθρο αναδημοσιεύτηκε και από το Athenswire).

Μέσα σε ένα χρόνο είχαμε 2 ατυχήματα στην προβλήτα του Πειραιά. Έλλειψη εξειδίκευσης καταγγέλλουν οι λιμενεργάτες. Η Κόσκο απαγορεύει τα σωματεία και τις συλλογικές διαπραγματεύσεις στους 500 Έλληνες εργάτες. Η Κίνα εκμεταλλεύτηκε την οικονομική κρίση για να ενισχύσει την επιρροή της στην Ευρώπη, υποσχόμενη να αγοράσει ελληνικά, ισπανικά και πορτογαλικά ομόλογα.

Αλλά η πιο φιλόδοξη επένδυση στην Ευρώπη είναι η αγορά του λιμανιού του Πειραιά. Η επιρροή της Κινάς ξεπερνάει τα στενά οικονομικά πλαίσια και αγγίζει και άλλους τομείς. Οι Έλληνες λιμενεργάτες θεωρούν ότι το κομμάτι του λιμανιού που διαχειρίζεται η Cosco «είναι άλλος κόσμος, άλλη χώρα». Η China Ocean Shipping Co., η γνωστή σε μας ως Cosco, συμφώνησε με την ελληνική κυβέρνηση να πάρει υπό τον έλεγχο της για τα επόμενα 35 χρόνια τους εμπορευματικούς σταθμούς του λιμανιού, με αντίτιμο 5 δις δολάρια. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση της Κίνας στην Ευρώπη.

Τα σωματεία καταγγέλλουν ότι οι εργάτες είναι ανειδίκευτοι και δουλεύουν σε προσωρινή βάση και χωρίς παροχές ή προνόμια. Παρά τις επίμονες φήμες για τις συνθήκες εργασίας, μέχρι τώρα κανένας εργαζόμενος στην Cosco δεν έχει μιλήσει στα μέσα ενημέρωσης. Όμως, ένας πρόσφατα απολυμένος από την εταιρία, μίλησε στο NPR για τις συνθήκες εργασίας στην προβλήτα που διαχειρίζονται οι Κινέζοι, με την προϋπόθεση ότι θα παραμείνει ανώνυμος. Υποστηρίζει ότι δούλευε κανονικό οχτάωρο αλλά χωρίς διαλλείματα για γεύμα ή τουαλέτα. «Οι ενέργειες της Κόσκο παραβαίνουν το νόμο.

Είναι δικαίωμα του κάθε εργάτη να τρώει κάτι γύρω στις 12 το μεσημέρι και να κάνει ένα διάλλειμα, αλλά όχι να δουλεύει σαν το σκυλί από το πρωί ως το απόγευμα.» Υποστηρίζει πως οι υπεύθυνοι της εταιρίας είπαν στους εργάτες ή να κάνουν την ανάγκη τους σε πλαστικά κυπελάκια ή στη θάλασσα, προκειμένου να μην να κάνουν διάλλειμα. Ο λιμενεργάτης λέει ακόμα ότι ο μισθός του ήταν 600 ευρώ το μήνα - το μισό από ότι παίρνουν οι συνάδελφοι του στο κομμάτι του λιμανιού που διαχειρίζονται ακόμα οι Έλληνες.

Και δεν έπαιρνε τα εξτρά όταν δούλευε νυχτερινή βάρδια ή σαββατοκύριακα. Δεν υπήρχε συγκεκριμένο, προσυμφωνημένο χρονοδιάγραμμα, για 9 μήνες ήταν σε επιφυλακή επί 24ώρου βάσης. Η γυναίκα του υποστηρίζει ότι η εμπειρία αυτή του άλλαξε τη ζωή, τον έκανε ράκος, τον έφερε στα όρια νευρικού κλονισμού. «Κάθε μέρα περίμενε κολλημένος στο τηλέφωνο να δει αν θα τον πάρουν για δουλειά, δεν ήξερε αν είχε χρόνο να κοιμηθεί ή να φάει. Μερικές φορές τον παίρνανε μέσα στη νύχτα να πάει για δουλειά. Ήταν ένα μαρτύριο», συμπληρώνει η σύζυγος του απολυμένου.

Το NPR απέκτησε πρόσβαση σε επίσημα ελληνικά έγγραφα που επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα του απολυμένου. Τον περασμένο Αύγουστο το τοπικό παράρτημα της επιθεώρησης εργασίας στον Πειραιά μίλησε για την περίπτωση λιμενεργάτη της Κόσκο που του είχαν αλλάξει το ωράριο 14 φορές μέσα σε ένα μήνα.

Μέσα σε δυο επισκέψεις τον περασμένο χρόνο οι υπεύθυνοι της επιθεώρησης σημείωσαν τέσσερις παραβάσεις του εργατικού νόμου από πλευράς Κόσκο. Τον Αύγουστο έριξαν πρόστιμο 3,000 ευρώ στην Κόσκο όταν ανακάλυψαν ότι λιμενεργάτες της δούλευαν στα ρεπό τους. Και τον Οκτώβριο βρήκαν την ίδια παράβαση ξανά, αλλά ξεσκέπασαν και περίπτωση ανειδίκευτου εργάτη που χειριζόταν ειδικά μηχανήματα και εργάτη που δούλευε χωρίς χαρτιά. «Δεν υπάρχει καμία οργάνωση. Επικρατεί χάος. Δεν γίνεται καμία εκπαίδευση για συγκεκριμένες εξειδικευμένες εργασίες. Αυτά συμβαίνουν σε χώρες του τρίτου κόσμου», λέει ο απολυμένος λιμενεργάτης.

Η Κόσκο αρνήθηκε να δώσει συνέντευξη και να τοποθετηθεί για τα όσα λέχθηκαν και για άλλες ακόμα καταγγελίες. Ούτε στην Αθήνα, ούτε στο Πεκίνο. Συνεντεύξεις αρνήθηκαν και το Κινεζικό υπουργείο εξωτερικών και το εμπορίου. Ο κόσμος του Πειραιά πίστεψε αρχικά ότι η Κόσκο θα φέρει νέες θέσεις εργασίας. Τώρα ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων στο λιμάνι λέει «πιστεύουμε ότι η Κόσκο εισάγει το Κινεζικό μοντέλο εργασίας στην Ελλάδα. Με αποτέλεσμα, τα όσα κάνει η Κοσκο με τις μειώσεις μισθών και την πίεση στα εργατικά δικαιώματα, να επηρεάζουν και τις εταιρίες που δεν ελέγχονται από τους Κινέζους».

Ο υπουργός Χάρης Παμπούκης δηλώνει «Μόνο η ελληνική νομοθεσία ισχύει στο λιμάνι, δε πρόκειται να υιοθετήσουμε πρακτικές της Κίνας, ή του πλανήτη Άρη, ή οποιουδήποτε άλλου, αν αυτές δεν συνάδουν με τη νομοθεσία μας. Ο Πειραιάς δεν είναι αποικία κανενός». Παρόλα αυτά, οι πρακτικές της Κίνας έχουν ήδη βρει λιμάνι στην Ελλάδα και απειλούν το ευρωπαϊκό πλέον κράτος δικαίου.

http://www.lifo.gr/now/politics/3504
 
Last edited:
Και κάποια παλιότερα άρθρα....



Υπό αμφισβήτηση η σύμβαση της Cosco λόγω χορηγούμενων φοροαπαλλαγών

http://www.naftemporiki.gr/finance/story?id=2243008



Εργασιακός μεσαίωνας στο λιμάνι
Οι 13 επαχθείς όροι που περιλαμβάνει η σύμβαση και καλούνται να υπογράψουν με την Cosco οι έλληνες λιμενεργάτες στον Πειραιά


http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=225960



NYT: Νέα ήθη εισάγει η COSCO στο λιμάνι του Πειραιά


http://tvxs.gr/news/ellada/nyt-idiotikopoiontas-limani-toy-peiraia
 
κανονικά πρέπει να απαγορεύσουν και το νερό, γιατί αν πίνεις νερό πας και τουαλέτα ...



μισές δουλειές .....
 
Αιμίλιε, τίποτα δεν άλλαξε στη σκέψη και την κρίση μου από τότε, εμμένω στο παρακάτω σχόλιο που είχα κάνει το 2009 (με εξαίρεση βέβαια ότι τότε ήμουν λίγο πιο αισιόδοξος):

Θα πληρώνουν νομίζω, εξάλλου γι'αυτό υπάρχει το κράτος, για να διασφαλίζει όλα αυτά, το ότι είναι μια εταιρία φορολογικά εντάξει, το ότι ασφαλίζει τους εργαζομένους κλπ, όχι για να απαγορεύει τις επενδύσεις, σωστά?


Το ότι έγινε η επένδυση αλά...ελληνικά, ως ξεπούλημα άνευ όρων, δεν αλλάζει την ουσία, απλά επιβεβαιώνει ότι εν έτει 2013 έχουμε τις ίδιες πολιτικές συνθήκες μαφιόζων με αυτές του 2009.
 
Last edited:
Δεν χαίρομαι Ιάσωνα που δεν άλλαξες άποψη....και πιστεύω οτι δεν είσαι και ο μόνος......

Η επένδυση δεν έγινε αλα ελληνικά, έγινε αλα Καπιταλιστικά και μάλιστα αυθεντικά καπιταλιστικά.....ως "ελεύθερη" παγκοσμιοποιημένη αγορά, που σιχαίνεται οποιαδήποτε ανάμειξη του Κράτους....

Και ήταν αναμενόμενο το αποτέλεσμα του και επιβεβαιώθηκαν οι συμφορουμίτες που τότε είχαν δηλώσει "επιφυλάξεις" για το "εγχείρημα" αυτό...

Και είναι κρίμα να μην βλέπεις την αλήθεια για το τι υποστήριζες τότε και που σε οδήγησε με μαθηματική ακρίβεια στην μετανάστευση......

Εύχομαι πραγματικά τα καλύτερα για το μέλλον....
 
Αιμίλιε καπιταλισμός υπάρχει και εδώ που μετανάστευσα (και μάλιστα δεκάδες φορές πιο "ελεύθερος".) Όμως τέτοια πράγματα δεν παίζουν. Τέτοια παίζουν στην Κίνα (την "κομμουνιστική"), καθώς και σε διάφορα άλλα υβριδικά καθεστώτα, που κατά κανόνα αποφεύγουν τη λεξη καπιταλισμός όπως ο διάολος το λιβάνι.

Όχι δε συμπαθώ τον καπιταλισμό. Ωστόσο καπιταλισμό έχει και η Νορβηγία, καπιταλισμό έχει και η Μαλαισία. Το ποιον απ'τους δύο θα διαλέξεις να ακολουθήσεις, είναι ένα κρίσιμο ερώτημα.

Και δεν είχα πρόβλημα με τις επιφυλάξεις τότε, κι εγώ είχα τέτοιες. Είχα πρόβλημα με τον καθαγιασμό και την προσήλωση στο ήδη αποτυχημένο (από άλλη σκοπιά) μοντέλο που έπρεπε ντε και καλά να αγκαλιάσουμε υπό το φόβο των Κινέζων.
 
Το κατά πόσο η κάθε Cosco έχει δικαίωμα να απασχολεί εργάτες με τσάμπα υπερωρίες, να μην τους αφήνει να κατουρήσουν, ή να συνδικαλιστούν, είναι θέμα του Υπουργείου Εσωτερικών. Η Cosco θα είχε συμφέρον να έρθει στον Πειραιά και με άλλα εργασιακά δεδομένα, λόγω θέσης και μόνο. Και θα το έκανε. Αρκεί να υπήρχαν αυτά τα άλλα δεδομένα.
 
Ιάσων δεν υπάρχει "καλός" και "κακός" καπιταλισμός.... Ένας είναι και κυβερνά 300+ χρόνια την ανθρωπότητα.... Οι περίοδοι "ανάπτυξης" θεωρούνται "καλός" καπιταλισμός και οι περίοδοι "κρίσεων", "κακός"....

Και τα δύο είναι ιδιώματα του Καπιταλιστικού συστήματος.... Δεν μπορείς να έχεις το ένα, χωρίς το άλλο.... Όπως επίσης δεν μπορεί να υπάρξει και να ευημερεί η Νορβηγία χωρίς την "κακομοίρα" "τρίτη" χώρα.....

Μην μου λες για την Αμερική με τις πολυεθνικές που δεν πληρώνουν φόρο στο κράτος.... Μην μου λες για την Αμερική την "Μέκκα" του Καπιταλισμού με χρέος 16 τρις..... Με την Wal-Mart που ξεπερνούν τα κέρδη της το ΑΕΠ της Αμερικής.....

Η Cosco και η κάθε Cosco θα έπρεπε να σέβεται τους εργαζόμενους της και να τηρεί τα δέοντα.... Αλλά σε έναν νεο-φιλελεύθερο Καπιταλισμό αυτά δεν υπάρχουν... Και η χώρας μας θα τα βιώνει όλο και περισσότερο απο εδώ και πέρα....
 
Ο καπιταλισμός σαν έννοια,δεν τα λέει ούτε τα εξηγεί όλα.Δεν είναι μια ετικέτα που κολλάει παντού κ ι έχει το ίδιο περιεχόμενο-νόημα.

Αλλο είναι ένα μεγάλο ιμπεριαλιστικό κράτος,πόσο μάλλον η μόνη υπερδύναμη πλέον κι άλλο ο καπιταλισμός της...Αλβανίας και της Ελλάδας.

Αλλο είναι οι πρώην αποικιοκρατικές χώρες που πλούτισαν πουλώντας σκλάβους κι εξαφανίζοντας και καταληστεύοντας ολόκληρους λαούς κι άλλο η...Μάλτα κι η Κύπρος.