Βέλτιστος τρόπος σύνδεσης κεραίας dvb-t σε αυτοκίνητο.

lemon

Supreme Member
3 March 2009
4,065
Η εφαρμογή γίνεται με έναν οικιακό ψηφιακό δέκτη mpeg2/4 αλλά στο αυτοκίνητο.
Ο συγκεκριμένος δέκτης δεν έχει διπλό tuner, ούτε έχει διπλή είσοδο κεραίας, που συνήθως αυτές οι επιλογές συνηθίζονται στους δέκτες του αυτοκινήτου.

Η επιλογή οικιακού δέκτη αντί για δέκτη αυτοκινήτου έγινε, επειδή η έξοδος scart μας είναι υποχρεωτική στο λοιπό πρότζεκτ.

Έχουν γίνει δοκιμές με δύο κεραίες, Konig KN-DVBT-IN10 και Erisin ES098


ShowPics.php
13060653540.jpg


H πρώτη Konig πέρνει τροφοδοσία 5V μέσω του δέκτη (στο ομοαξονικό βύσμα) και αναφέρει ενίσχυση γύρω στα 18dB (UHF), η δεύτερη Erisin δέχεται τροφοδοσία 5V μέσω του δέκτη (στο RF βύσμα) αλλά και επιπρόσθετη 12V (στον ενσωματωμένο ενισχυτή της) και το κέρδος της μπορεί να φθάσει μέχρι και τα 28dB.
Στην πράξη έχω λίγο καλύτερα αποτελέσματα με την κεραία της Erisin.
Παρατήρησα επίσης ότι για σωστότερη λήψη, απαιτείται διπλή κεραία. Μία μπροστά στο παρμπρίζ και την άλλη στο πίσω.

Δοκίμασα να πάρω έναν απλό διακλαδωτή κεραίας, αφαίρεσα τις δύο εσωτερικές αντιστάσεις και τη θέση τους τη γεφύρωσα...στην ουσία έφτιαξα μία απλή διασταύρωση βύσματος (Τ), έβαλα τις δύο παραπάνω κεραίες...αλλά δεν μπορώ να πω ότι το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο ίσως και χειρότερο της μίας. Το "Τ" μπήκε στη είσοδο του dvb-t.

Υπάρχει σκέψη να ενώσω δύο ίδιες κεραίες Erisin πάνω στον ένα ενισχυτή τους, δηλ. κάπως έτσι:
attachment.php


ή είναι καλύτερα να βρω έναν 12V ενισχυτή γραμμής (με δύο εισόδους) και να ενώσω τις δύο Erisin χωρίς τους ενσωματωμένους ενισχυτές τους;
 

Attachments

  • antenna.jpg
    antenna.jpg
    27.2 KB · Views: 69