Το μικρότερο σφάλμα στο grayscale προκύπτει λόγω του μπλε που έχει καθίσει πολύ καλά με το κόκκινο. Η διαφορά ωστόσο είναι πολύ μικρή. Το μεγαλύτερο σφάλμα στα χρώματα είναι καθαρά λόγω φωτεινότητας. Αν προσέξεις, με το B.C. off οι φωτεινότητες των χρωμάτων είναι πουσαρισμένες και όχι σωστές (φυσικά, αυτό με 2 κλικ κάτω το color ρυθμίζονται). Με το B.C. on οι φωτεινότητες είναι πολύ πιο σωστές γι' αυτό παρουσιάζει μικρότερο σφάλμα. Κορεσμός και απόχρωση είναι μία ή άλλη.
Το σημαντικό εδώ είναι το εξής:
Επειδή, δεν κάνουμε μέτρηση 100 σημείων στο grayscale και 125 σημείων στα χρώματα, καλό είναι να κρατάμε μικρό καλάθι πριν αποφανθούμε ποιο είναι το καλύτερο mode. Επομένως, μπορείς να κάνεις τα εξής, και 'συ, αλλά και όλοι οι κάτοχοι:
Παίξτε με B.C. on/off αγαπημένες σκηνές και ειδικά αυτές που γνωρίζετε περισσότερο. Καλό είναι να περιέχουν μεικτό και φωτεινό υλικό (όπως χρώματα, δέρμα κ.λ.π.). Παρατηρήστε αν υπάρχει χρωματική διαφορά και ως προς ποιο χρώμα (αν είναι πιο μπλε η εικόνα ή πιο κόκκινη, κρύα και θερμή αντίστοιχα). Αν η διαφορά είναι αμελητέα, είμαστε μια χαρά.
Επίσης, μιας και έχεις αισθητήρα, όποτε βρεις καιρό, μπορείς να μετρήσεις (μονάχα ένα mode) την κλίμακα του γκρι σε διαβαθμίσεις των 5% γκρι πάτερνς. Έτσι θα έχεις σαφώς καλύτερη εικόνα για τη συμπεριφορά του προβολέα.
Τέλος, χρωματικά, μπορείς να μετρήσεις με τις καρτέλες του 25%-50%-75%-100% saturation (το 100% το έχεις μετρήσει ήδη) για κάθε χρώμα (3 βασικά + 3 δευτερεύοντα) ώστε να δούμε τη χρωματική συμπεριφορά σε διαφορετικούς κορεσμούς όπως εμφανίζονται στις ταινίες.