Βιοι ηρώων,αγίων και διαβόλων στα 1821.

Απάντηση: Re: Απάντηση: Βιοι ηρώων,αγίων και διαβόλων στα 1821.

Νομίζω υπερβάλλεις για τον Κωνσταντίνο. Δεν ήταν οσιομάρτυρας, αλλά δεν διέπραξε και τίποτα αγριότητες. Ούτε μεγάλες σφαγές έκανε, ούτε αυθαιρεσίες έκανε όπως οι δύο που αναφέρεις. Μάλιστα ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής στο λαό της αυτοκρατορίας όσο ζούσε.

Δεν ανήκει στο θέμα,αλλά μιας και το ανέφερες...Μερικά στοιχεία γι' αυτόν...

Ο Κωνσταντίνος ουδέποτε έγινε χριστιανός, ενώ μέχρι και την προτελευταία ημέρα τής ζωής του θυσίαζε στον Δία -μια υποχρέωση που είχε κι από τον ύψιστο τίτλο τής ρωμαϊκής θρησκείας τού «Ύπατου Ποντίφηκα» (Pontifex Maximus), έναν τίτλο που δεν απέρριψε ποτέ.

Στα πλαίσια της αυτοκρατορικής του παράνοιας κι εξουσιαστικών ανταγωνισμών,δεν δίστασε να στείλει στον τάφο, μεταξύ άλλων, τον γιο του Κρίσπο, την σύζυγό του Φαύστα, τον πεθερό του Μαξιμινιανό, τον κουνιάδο του Μαξέντιο, τούς γαμβρούς του Λικίνιο και Βασσιανό κ.ά.Γύρω απ’ τα εγκλήματα αυτά γράφτηκαν πολλά από τους χριστιανούς πατέρες και χρονογράφους καθώς και τους εθνικούς. Ο Φιλοστόργιος είναι ο πρώτος που αναφέρει πως ο Κωνσταντίνος σκότωσε το γιο του Κρίσπο και τη γυναίκα του Φαύστα. Πρώτα, λέει, πως θανατώθηκε ο Κρίσπος, γιατί συκοφαντήθηκε από τη Φαύστα και αργότερα είχε την ίδια τύχη και η Φαύστα, γιατί την έπιασαν να συνουσιάζεται με έναν δούλο του παλατιού. Γι αυτό πρόσταξε να τη θανατώσουν στο λουτρό της με ζεματιστό νερό. Αργότερα ο Σιδώνιος Απολινάριος, σε μια επιστολή του γράφει πως με τον τρόπο αυτόν θανατώθηκε η Φαύστα, ενώ ο Κρίσπος δηλητηριάστηκε. Όμως άλλες προγενέστερες πηγές λένε πως ο Κρίσπος θανατώθηκε με ξίφος.

Ηταν επίσης αδίστακτος και φιλοπόλεμος και δεν δίστασε να στραφεί, με διάφορα προσχήματα, εναντίον τών συναυτοκρατόρων του (κάποιοι και συγγενείς του), διεκδικώντας όλη την αυτοκρατορία για τον εαυτό του.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Βιοι ηρώων,αγίων και διαβόλων στα 1821.

Δεν ανήκει στο θέμα,αλλά μιας και το ανέφερες...Μερικά στοιχεία γι' αυτόν...

Ο Κωνσταντίνος ουδέποτε έγινε χριστιανός, ενώ μέχρι και την προτελευταία ημέρα τής ζωής του θυσίαζε στον Δία -μια υποχρέωση που είχε κι από τον ύψιστο τίτλο τής ρωμαϊκής θρησκείας τού «Ύπατου Ποντίφηκα» (Pontifex Maximus), έναν τίτλο που δεν απέρριψε ποτέ.

Στα πλαίσια της αυτοκρατορικής του παράνοιας κι εξουσιαστικών ανταγωνισμών,δεν δίστασε να στείλει στον τάφο, μεταξύ άλλων, τον γιο του Κρίσπο, την σύζυγό του Φαύστα, τον πεθερό του Μαξιμινιανό, τον κουνιάδο του Μαξέντιο, τούς γαμβρούς του Λικίνιο και Βασσιανό κ.ά.Γύρω απ’ τα εγκλήματα αυτά γράφτηκαν πολλά από τους χριστιανούς πατέρες και χρονογράφους καθώς και τους εθνικούς. Ο Φιλοστόργιος είναι ο πρώτος που αναφέρει πως ο Κωνσταντίνος σκότωσε το γιο του Κρίσπο και τη γυναίκα του Φαύστα. Πρώτα, λέει, πως θανατώθηκε ο Κρίσπος, γιατί συκοφαντήθηκε από τη Φαύστα και αργότερα είχε την ίδια τύχη και η Φαύστα, γιατί την έπιασαν να συνουσιάζεται με έναν δούλο του παλατιού. Γι αυτό πρόσταξε να τη θανατώσουν στο λουτρό της με ζεματιστό νερό. Αργότερα ο Σιδώνιος Απολινάριος, σε μια επιστολή του γράφει πως με τον τρόπο αυτόν θανατώθηκε η Φαύστα, ενώ ο Κρίσπος δηλητηριάστηκε. Όμως άλλες προγενέστερες πηγές λένε πως ο Κρίσπος θανατώθηκε με ξίφος.

Ηταν επίσης αδίστακτος και φιλοπόλεμος και δεν δίστασε να στραφεί, με διάφορα προσχήματα, εναντίον τών συναυτοκρατόρων του (κάποιοι και συγγενείς του), διεκδικώντας όλη την αυτοκρατορία για τον εαυτόν του.
Ciaus magazinus?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Βιοι ηρώων,αγίων και διαβόλων στα 1821.

ενω οι ''πολιτισμενοι'' Ευρωπαιοι,αμα τους δωσεις ασπρα,δεν δωροδοκουνται;

Οι Ευρωπαίοι,τ'απαιτούν και τα πέρνουν με το έτσι θέλω,έτσι γουστάρω!
Για να σε σώσουν βρε αδελφέ,να μην βαραίνουν οι τσέπες
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Βιοι ηρώων,αγίων και διαβόλων στα 1821.

Δεν ανήκει στο θέμα,αλλά μιας και το ανέφερες...Μερικά στοιχεία γι' αυτόν...

Ο Κωνσταντίνος ουδέποτε έγινε χριστιανός, ενώ μέχρι και την προτελευταία ημέρα τής ζωής του θυσίαζε στον Δία -μια υποχρέωση που είχε κι από τον ύψιστο τίτλο τής ρωμαϊκής θρησκείας τού «Ύπατου Ποντίφηκα» (Pontifex Maximus), έναν τίτλο που δεν απέρριψε ποτέ.

Στα πλαίσια της αυτοκρατορικής του παράνοιας κι εξουσιαστικών ανταγωνισμών,δεν δίστασε να στείλει στον τάφο, μεταξύ άλλων, τον γιο του Κρίσπο, την σύζυγό του Φαύστα, τον πεθερό του Μαξιμινιανό, τον κουνιάδο του Μαξέντιο, τούς γαμβρούς του Λικίνιο και Βασσιανό κ.ά.Γύρω απ’ τα εγκλήματα αυτά γράφτηκαν πολλά από τους χριστιανούς πατέρες και χρονογράφους καθώς και τους εθνικούς. Ο Φιλοστόργιος είναι ο πρώτος που αναφέρει πως ο Κωνσταντίνος σκότωσε το γιο του Κρίσπο και τη γυναίκα του Φαύστα. Πρώτα, λέει, πως θανατώθηκε ο Κρίσπος, γιατί συκοφαντήθηκε από τη Φαύστα και αργότερα είχε την ίδια τύχη και η Φαύστα, γιατί την έπιασαν να συνουσιάζεται με έναν δούλο του παλατιού. Γι αυτό πρόσταξε να τη θανατώσουν στο λουτρό της με ζεματιστό νερό. Αργότερα ο Σιδώνιος Απολινάριος, σε μια επιστολή του γράφει πως με τον τρόπο αυτόν θανατώθηκε η Φαύστα, ενώ ο Κρίσπος δηλητηριάστηκε. Όμως άλλες προγενέστερες πηγές λένε πως ο Κρίσπος θανατώθηκε με ξίφος.

Ηταν επίσης αδίστακτος και φιλοπόλεμος και δεν δίστασε να στραφεί, με διάφορα προσχήματα, εναντίον τών συναυτοκρατόρων του (κάποιοι και συγγενείς του), διεκδικώντας όλη την αυτοκρατορία για τον εαυτό του.

Είμαστε αρκετά off topic, αλλά τι να κάνω; Το ότι θυσίαζε μέχρι τέλους στο Δία για πολιτικούς λόγους δε λέει κάτι, ευνόησε το Χριστιανισμό με πολλούς και ποικίλους τρόπους, ενεπλάκη ακόμη και σε δογματικά ζητήματα με τρόπο που μαρτυράει ότι είχε γνήσιο ενδιαφέρον για τη θρησκεία αυτή. Δεν ισχύει ότι δεν ασπάστηκε το Χριστιανισμό, αν και είναι αληθές ότι βαφτίστηκε ενώ ήταν στα τελευταία του. Η υπόθεση της Φαύστας και του Κρίσπου είναι το μόνο μελανό σημείο στην οικογενειακή του ζωή, και πολλοί ιστορικοί πιστεύουν ότι διεπράχθη μοιχεία μεταξύ των δύο (ο Κρίσπος ήταν γιός του Κωνσταντίνου από προηγούμενο γάμο) για την οποία η τότε ποινή ήταν θάνατος. Γιά τους άλλους που έστειλε στον τάφο, ήταν πολιτικοί του αντίπαλοι και η συνηθισμένη διαδικασία τότε ήταν ο νικημένος να θανατώνεται, άλλοι καιροί, άλλα ήθη.
Εν πολλοίς θα συμφωνήσω ότι με σημερινά κριτήρια ο Κωνσταντίνος είχε πολλά μελανά σημεία στη ζωή του, αλλά πάει πολύ να τον συγκρίνει κανείς με τον Καλλιγούλα ή το Νέρωνα.
 
Δεν μπορούμε να κρίνουμε το τότε με τα μέτρα του τώρα... ο άνθρωπος είχε πολιτική οξυδέρκεια που σπάνια συναντάται στην ιστορία και βέβαια έβλεπε την όποια θρησκεία στα σωστά πολιτικά πλαίσια της και ανάλογα με την δυναμική της... ουσιαστικά επέβαλε το διάταγμα της ανεξιθρησκείας στους λοιπούς τρεις συγκυβερνώντες ... ήταν σαφέστατα καθαρόαιμος ρωμαίος αυτοκράτορας, όπως άλλωστε άπαντες μέχρι και τον Παλαιολόγο, πέραν από νεολογισμούς και επανερμηνείες ... τα της οικίας του, ουδέποτε επακριβώς εξακριβώθηκαν και μένουμε να τα μαθαίνουμε από εικοτολογικές πηγές κάποιων εκατοντάδων χρόνων μετά ...

πέρας οφ τόπικ ...
 
Σπύρο η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ξεκίνησε Ρωμαϊκή και τελείωσε Ελληνική. Το πότε συντελέστηκε η αλλαγή αυτή είναι δύσκολο να το προσδιορίσεις, αλλά σίγουρα πριν την πρώτη Άλωση. Ο Παλαιολόγος πάντως ήταν Έλληνας. Βιάζομαι τώρα, αλλά θα επανέλθω.
 
Κώστα, την είχαμε ξανακάνει την συζήτηση προ τριετίας ... δεδομένου ότι είμαστε ''παλαιοί σκύλοι'' δεν μαθαίνουμε πλέον νέα κόλπα... θα τα πούμε κάποια στιγμή από κοντά ... μην επανέλθεις, είμαστε και τελείως εκτός θέματος ...
 
Το ότι ήταν κάποιος Έλληνας τι σημαίνει ρε γμτ? Έλληνας ήταν και ο Τσολάκογλου πχ, αντίθετα ο Κάνιγκ ήταν Άγγλος.
Χέστηκε η φοράδα στο γενί τζαμί δηλαδή με την εθνικότητα του καθενός.
 
Re: Απάντηση: Βιοι ηρώων,αγίων και διαβόλων στα 1821.

Το ότι ήταν κάποιος Έλληνας τι σημαίνει ρε γμτ? Έλληνας ήταν και ο Τσολάκογλου πχ, αντίθετα ο Κάνιγκ ήταν Άγγλος.
Χέστηκε η φοράδα στο γενί τζαμί δηλαδή με την εθνικότητα του καθενός.

Ε τώρα τι να σου εξηγήσω; Αφού δεν το καταλαβαίνεις από μόνος σου ότι και να σου πω χαμένο θα πάει.
 
kolokotronis.jpg
363px-Kolokotronis_weapons_and_equipment.jpg
ceb7-cebaceb7ceb4ceb5ceb9ceb1-cf84cebfcf85-cebacebfcebbcebfcebacebfcf84cf81cf8ecebdceb7-1843.jpg


Η καταδικαστική απόφαση του δικαστηρίου,για εσχάτη προδοσία σε θάνατο,για τον γέρο του μοριά Θ.Κολοκοτώνη και τον Πλαπούτα.Σ' αυτήν λείπουν 2 υπογραφές ,του Πολυζωίδη και του Τερτσέτη,που αρνήθηκαν να καταδικάσουν τον Κολοκοτρώνη(στην φωτο σκίτσο του γέρου νεκρού).
 
Last edited:
sxolarios-moameth.jpg

Αποφθέγματα του Πατριάρχη της Άλωσης, Γεννάδιου Σχολάριου:

«Ει τις έροιτό μοι τις ειμί,

αποκρινούμαι Χ ρ ι σ τ ι α ν ό ν είναι Έλλην ων την φωνήν,

ουκ αν ΠΟΤΈ φαίην Έλλην είναι

δια το μη φρονείν ως εφρόνουν ΠΟΤΈ οι Έλληνες»

«Αν κάποιος με ρωτούσε «τι» -…μέρος του λόγου- είμαι, θ’ απαντούσα “χριστιανός που μιλάει Ελληνικά”, δεν θα ’λεγα, ποτέ!, πως είμαι Έλληνας, διότι, ποτέ!!, δεν σκέφτηκα όπως σκέφτονται οι Έλληνες», (: μπράβο ειλικρίνεια!), Ι. Κακριδής, «Οι ΑρχαίοιΈλληνες στην Νεολελληνική Λαϊκή Παράδοση», ΜΙΕΤ, 1978

«Τους γουν δυσεβείς και αλάστορας* Ελληνιστάς

και πυρί και σιδήρω και ύδατι και πάσι τρόποις

εξαγάγετε της παρούσης ζωής!

Ράβδιζε, είργε (φυλάκιζε), είτα (έπ-ειτα) γλώσσαν αφαίρει,

είτα χείραν απέτεμνε,

και -αν και ούτω μένη κακός-,

θαλάττης πέμπε βυθώ (!!!)»,

Γεννάδιος Σχολάριος


*Αλάστωρ = τιμωρός, εκδικητής. Τo θεωρεί …εξευτελιστική βρισιά αυτό, ο Ρωμηών Πατριάρχης, -ο εχθρός τού Πλήθωνος και σύμμαχος του …Πολιορκιτή Μωάμεθ!..
 
Re: Απάντηση: Βιοι ηρώων,αγίων και διαβόλων στα 1821.

Το ότι ήταν κάποιος Έλληνας τι σημαίνει ρε γμτ? Έλληνας ήταν και ο Τσολάκογλου πχ, αντίθετα ο Κάνιγκ ήταν Άγγλος.
Χέστηκε η φοράδα στο γενί τζαμί δηλαδή με την εθνικότητα του καθενός.

Δηλαδή εκτιμάς τον Κάνιγκ;;;

Συμφωνούμε σε κάτι;;;

Θα πηδηχτώ από το παράθυρο!!!
 
Απάντηση: Re: Βιοι ηρώων,αγίων και διαβόλων στα 1821.

Σπύρο η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ξεκίνησε Ρωμαϊκή και τελείωσε Ελληνική. Το πότε συντελέστηκε η αλλαγή αυτή είναι δύσκολο να το προσδιορίσεις, αλλά σίγουρα πριν την πρώτη Άλωση. Ο Παλαιολόγος πάντως ήταν Έλληνας. Βιάζομαι τώρα, αλλά θα επανέλθω.

Ίσως πολύ πιο πριν από την πρώτη Άλωση. Πολύ καλό κριτήριο είναι η γλώσσα που χρησιμοποιεί το Κράτος, η Διοίκηση. Έτσι ενώ το Corpus Iuris Civilis του Ιουστινιανού (πρώτο μισό του 6ου αιώνα) είναι γραμμένο στη Λατινική, ήδη από τις αρχές του 7ου άρχισε να αλλάζει η κατάσταση. Δεν το πηγαίνω στο τι εθνικότητας ήταν οι αυτοκράτορες, γιατί θα μπερδευτούμε. Εκεί η αλλαγή γίνεται μάλλον από τη Μακεδονική δυναστεία, η οποία ήταν, κατά πάσα πιθανότητα, ελληνική. Οι Παλαιολόγοι εννοείται πως ήταν Έλληνες, βέβαια μην ξεχνούμε ότι αυτά ισχύουν για την πατρική γραμμή (και ως προς τη συνείδηση) γιατί ως προς το αίμα... πχ ο Κωνσταντίνος είχε μητέρα Σερβίδα. Φυσικά εάν πιάσουμε και τους Οθωμανούς Σουλτάνους, θα δούμε ότι κανένας τους, εάν δεν κάνω λάθος από τον Μωάμεθ Β´ τον Πορθητή κι εντεύθεν μέχρι και τον Αβδούλ Χαμίτ ΙΙ δλδ (σχεδόν 500 χρόνια Σουλτάνων) δεν είχε Τουρκάλα μητέρα (νομίζω υπήρξαν 7 Ελληνίδες Βαλιδέ, 2 Ουκρανές, 2-3 Γαλλίδες, άλλες τόσες Σερβίδες και Τσερκέζες, μια Ενετή, μια Αρμένισσα κλπ).
 
Πριν από τον Ναπολέοντα δεν ήταν και πολύ σημαντική η εθνική συνείδηση, οπότε το ότι η Βυζαντινή Αυτοκρατορία ήταν "Ελληνική" δεν σημαίνει κάτι όπως αυτό που έχουμε σήμερα, αφού την εποχή εκείνη δεν είχε και μεγάλη βαρύτητα το έθνος. Και τα έθνη και οι γλώσσες που μιλούσαν μέσα στην αυτοκρατορία ήταν δεκάδες.

Από την άλλη πλευρά, και η Ρωμαική αυτοκρατορία ακόμη και το 100 πΧ ήταν σε μεγάλο βαθμό Ελληνική διότι τον Ελληνικό πολιτισμό τον είχαν σε μεγάλη εκτίμηση και είχαν μιμηθεί πάρα πολλά πράγματα. Δηλαδή το 100 πΧ οι μορφωμένοι Ρωμαίοι πολίτες είχαν πολύ μεγαλύτερη διαφορά με τους αμόρφωτους Ρωμαίους πολίτες, από ότι με τους μορφωμένους Έλληνες το έθνος πολίτες (που και αυτοί γνώριζαν λατινικά).

Δηλαδή το να πούμε ότι η Βυζαντινή Αυτοκρατορία ξεκίνησε Ρωμαϊκή και τελείωσε Ελληνική, ακούγεται σαν δύο διαφορετικά πράγματα, και ένα τρίτο (το Βυζάντιο) ξεκίνησε από το ένα (Ρώμη) και έφτασε στο άλλο (Ελλάδα). Όμως στην πραγματικότητα, ας πούμε το 300μΧ, το Ρωμαϊκό με το Ελληνικό δεν είχαν και καμιά μεγάλη διαφορά εκτός από τη γλώσσα (λατινικά). Σαν πολιτισμοί ήταν μάλλον πανομοιότυποι (ειδικά το 300μΧ μάλλον τελείως ίδιοι πλέον).
 
Ίσως πολύ πιο πριν από την πρώτη Άλωση. Πολύ καλό κριτήριο είναι η γλώσσα που χρησιμοποιεί το Κράτος, η Διοίκηση. Έτσι ενώ το Corpus Iuris Civilis του Ιουστινιανού (πρώτο μισό του 6ου αιώνα) είναι γραμμένο στη Λατινική, ήδη από τις αρχές του 7ου άρχισε να αλλάζει η κατάσταση. Δεν το πηγαίνω στο τι εθνικότητας ήταν οι αυτοκράτορες, γιατί θα μπερδευτούμε. Εκεί η αλλαγή γίνεται μάλλον από τη Μακεδονική δυναστεία, η οποία ήταν, κατά πάσα πιθανότητα, ελληνική. Οι Παλαιολόγοι εννοείται πως ήταν Έλληνες, βέβαια μην ξεχνούμε ότι αυτά ισχύουν για την πατρική γραμμή (και ως προς τη συνείδηση) γιατί ως προς το αίμα... πχ ο Κωνσταντίνος είχε μητέρα Σερβίδα. Φυσικά εάν πιάσουμε και τους Οθωμανούς Σουλτάνους, θα δούμε ότι κανένας τους, εάν δεν κάνω λάθος από τον Μωάμεθ Β´ τον Πορθητή κι εντεύθεν μέχρι και τον Αβδούλ Χαμίτ ΙΙ δλδ (σχεδόν 500 χρόνια Σουλτάνων) δεν είχε Τουρκάλα μητέρα (νομίζω υπήρξαν 7 Ελληνίδες Βαλιδέ, 2 Ουκρανές, 2-3 Γαλλίδες, άλλες τόσες Σερβίδες και Τσερκέζες, μια Ενετή, μια Αρμένισσα κλπ).

Πριν από τον Ναπολέοντα δεν ήταν και πολύ σημαντική η εθνική συνείδηση, οπότε το ότι η Βυζαντινή Αυτοκρατορία ήταν "Ελληνική" δεν σημαίνει κάτι όπως αυτό που έχουμε σήμερα, αφού την εποχή εκείνη δεν είχε και μεγάλη βαρύτητα το έθνος. Και τα έθνη και οι γλώσσες που μιλούσαν μέσα στην αυτοκρατορία ήταν δεκάδες.

Από την άλλη πλευρά, και η Ρωμαική αυτοκρατορία ακόμη και το 100 πΧ ήταν σε μεγάλο βαθμό Ελληνική διότι τον Ελληνικό πολιτισμό τον είχαν σε μεγάλη εκτίμηση και είχαν μιμηθεί πάρα πολλά πράγματα. Δηλαδή το 100 πΧ οι μορφωμένοι Ρωμαίοι πολίτες είχαν πολύ μεγαλύτερη διαφορά με τους αμόρφωτους Ρωμαίους πολίτες, από ότι με τους μορφωμένους Έλληνες το έθνος πολίτες (που και αυτοί γνώριζαν λατινικά).

Δηλαδή το να πούμε ότι η Βυζαντινή Αυτοκρατορία ξεκίνησε Ρωμαϊκή και τελείωσε Ελληνική, ακούγεται σαν δύο διαφορετικά πράγματα, και ένα τρίτο (το Βυζάντιο) ξεκίνησε από το ένα (Ρώμη) και έφτασε στο άλλο (Ελλάδα). Όμως στην πραγματικότητα, ας πούμε το 300μΧ, το Ρωμαϊκό με το Ελληνικό δεν είχαν και καμιά μεγάλη διαφορά εκτός από τη γλώσσα (λατινικά). Σαν πολιτισμοί ήταν μάλλον πανομοιότυποι (ειδικά το 300μΧ μάλλον τελείως ίδιοι πλέον).

Παίδες θα σας δώσω ένα παράδειγμα για να δείτε τι εννοώ και δεν θα επεκταθώ : Μπαράκ Ομπάμα ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Βιοι ηρώων,αγίων και διαβόλων στα 1821.

Δηλαδή εκτιμάς τον Κάνιγκ;;;

Συμφωνούμε σε κάτι;;;

Θα πηδηχτώ από το παράθυρο!!!

Όταν σου έλεγα ότι δεν πολυδιαβάζεις το φόρουμ, μου έλεγες ότι κάνω λάθος.
Για τον Κάνιγκ έχω γράψει εδώ και πολλά χρόνια, θεωρώ ότι είναι ο βασικός υπεύθυνος για την δημιουργία του Ελληνικού κράτους.
 
Γι' αυτό αντί για δρόμο τον κάνανε πλατεία και σε ένδειξη τιμής κανείς δεν ξέρει πλέον σήμερα ποιός ήταν.:fahne90:

383px-George_Canning_statue_Athens.jpg


http://el.wikipedia.org/wiki/Τζωρτζ_Κάνινγκ


Ολοι όμως ξέρουν ποιός ήταν ο ανύπαρκτος ουσιαστικά για την επανάσταση λόρδος Μπάϊρον...Αμα ο άνθρωπος είναι ερωτιάρης...
 
Last edited:
Ο Μπάυρον είχε μεγάλη επίδραση στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Είχε τεράστια δημοτικότητα στην πατρίδα του, όταν η βαλσαμωμένη σωρός του εκτέθηκε στο Λονδίνο έγινε πραγματικό λαϊκό προσκύνημα... άρα εφόσον η ευαισθητοποίηση περί του ελληνικού ζητήματος έπαιξε κάποιο ρόλο στη διαμόρφωση της αγγλικής πολιτικής, ανύπαρκτο μάλλον δεν τον λες.