Βλάβη σε LG 47άρα (47LB651V) λίγο μετά την εγγύηση

safisilver

New member
27 August 2016
3
Καλησπέρα σας. Το πρώτο μου ποστ στο φόρουμ και αναζητώ γνώμες - βοήθεια...

Και εξηγώ...

Προγραμματισμένες βλάβες?? Γκαντεμιά?? Ειλικρινά δεν ξέρω τι να πιστέψω...



Στις 02/07 έληξε η διετής εγγύηση σε 47άρα LG. Πριν την λήξη είχα επικοινωνήσει με την LG για αγορά επέκτασης και μου είπαν ότι δεν με καλύπτει λόγω παραεισαγωγής. Σήμερα σταμάτησε να λειτουργεί στα καλά καθούμενα. Flickering στην εικόνα. Είναι δυνατόν να γίνονται αυτά?? Εντάξει, το ξέρω ότι τα σημερινά ηλεκτρονικά έχουν ημερομηνία λήξης, αλλά αυτό είναι κοροιδία. Καμμιά ιδέα για το τι μπορώ να κάνω και αν έχω δικαίωμα για να κινηθώ νομικά?? Έχει ξανατύχει σε κανέναν κάτι τέτοιο?? Τι κάνατε?? Έχω ήδη στείλει μήνυμα στο FB και φυσικά θα τους κάνω ρόμπα παντού...
 
Λυπάμαι φίλε μου, είσαι απλά άτυχος..

Η μέση διάρκεια μιας σύγχρονης τηλεόρασης έχει μειωθει πολύ σε σχέση με το παρελθόν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι 25 μήνες.

Αλλωστε το ότι ο εισαγωγέας προσφέρει 3ετή επέκταση εγγύησης με αρκετά χαμηλό κόστος (το οποίο περιλαμβάνει και κάποιο κέρδος) απο μόνο του αποδεικνύει ότι η μεγάλη πλειοψηφία των συσκευών ξεπερνά τα 5 έτη.

Επιπλέον η μέχρι τώρα συμπεριφορά των εταιρειών σε περιπτώσεις σαν τη δική σου είναι πολύ θετική και πολλές φορές τις περνάνε στην εγγύηση ή προσφέρουν κάποια σοβαρή έκπτωση για αγορά άλλης.

Δυστυχώς η περίπτωση σου είναι διαφορετική καθότι αγόρασες συσκευή παραεισαγωγής και πιθανότατά θα σε αντιμετωπίσουν με το γράμμα του νόμου
 
Καλησπέρα και ευχαριστώ για την απάντηση. Η τηλεόραση απ'ότι καταλαβαίνω είναι Ρουμανίας ή Πολωνίας. Το μοντέλο είναι Ευρωπαικό και πουλιόταν σε πάρα πολλά καταστήματα στην Ελλάδα. Πως γίνεται να μην καλύπτεται??
Το σειριακό της τηλεόρασης είχε γίνει κανονικά register στο site της LG και μου ανέφερε κανονικά 2 χρόνια για Parts & Labour.

Τέλος πάντων, απο Δευτέρα θα μιλήσω και με το support να δω τι θα μου πούνε...
 
Απάντηση: Re: Βλάβη σε LG 47άρα (47LB651V) λίγο μετά την εγγύηση

καλημέρα,

Καλά δεν παίζονται ........
Τί σημαίνει παραεισαγωγή? Δεν είναι προϊόν LG? Δηλαδή αν η συσκευή πάθαινε βλάβη στην διετία δεν θα την κάλυπταν σε εγγύηση?

Αν δεν κάνω λάθος η LG στην Ελλάδα δεν αντιπρωσοπεύεται από 3ο αλλά είναι θυγατρική της LG world που σημαίνει ότι τα προϊόντα έχουν πανευρωπαϊκή εγγύηση.

Αν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς της extra εγγύησης εντός διετίας δεν καταλαβαίνω τον λόγο που αρνήθηκαν την αγορά λίγο πρίν τελειώσει η διετία.

Θεωρώ την πράξη αυτή μικροπρεπή και παράνομη
 
Αυτο με το παράεισαγωγή ειναι μεγαλη βλακεία,αν εγω ειχα κανει μετακόμιση απο Ρουμανία ελλαδα θα έπρεπε να πετάξω τα πράγματα ολα και να αγοράσω καινουρια για να εχω εγγύηση ;
 
Για να μην μπερδεύουμε τα πράγματα, να ξεκαθαρίσουμε ότι η τηλεόραση του φίλου safisilver χάλασε 1,5 μήνα μετά την λήξη της εγγύησης, η οποία ίσχυε κανονικά.

Η LG Hellas επέλεξε να μην προσφέρει τη δυνατότητα επέκτασης εγγύησης σε προιόντα που δεν εισάγει η ίδια. Η επέκταση είναι ουσιαστικά ένα ασφαλιστικό προιόν, το οποίο κοστίζει έξτρα.
Θυμίζω δε ότι το ίδιο προιόν, η εταιρία δεν το προσφέρει (τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα) ούτε στις OLED τηλεοράσεις της.
 
Απάντηση: Re: Βλάβη σε LG 47άρα (47LB651V) λίγο μετά την εγγύηση

Είτε η συσκευή είναι παραεισαγωγή είτε έχει γίνει κανονικά εισαγωγή από την LG Hellas δεν παύει να είναι προϊόν της LG που παράγεται στο ίδιο εργοστάσιο με τις ίδιες προδιαγραφές.
Το μόνο που διαφοροποιεί την μία κατηγορία από την άλλη είναι ο σειριακός αριθμός.

Θα δεχόμουν τους ισχυρισμούς των μόνο στην περίπτωση που η συσκευή αυτή δεν θα έπρεπε λόγω προδιαγραφών να πωλείτε στην Ελλάδα.

Φυσικά και η συσκευή του φίλου είναι εκτός εγγύησης αλλά του στέρησαν αδικαιολόγητα την δυνατότητα να αποκτήσει την επέκταση εγγύησης.

Αν μή τι άλλο το παραπάνω αποδεικνύει ότι το να έχεις πωλήσεις δεν σημαίνει ότι είσαι και μεγάλη εταιρεία.

sorry
 
Για να μην μπερδεύουμε τα πράγματα, να ξεκαθαρίσουμε ότι η τηλεόραση του φίλου safisilver χάλασε 1,5 μήνα μετά την λήξη της εγγύησης, η οποία ίσχυε κανονικά.

Η LG Hellas επέλεξε να μην προσφέρει τη δυνατότητα επέκτασης εγγύησης σε προιόντα που δεν εισάγει η ίδια. Η επέκταση είναι ουσιαστικά ένα ασφαλιστικό προιόν, το οποίο κοστίζει έξτρα.
Θυμίζω δε ότι το ίδιο προιόν, η εταιρία δεν το προσφέρει (τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα) ούτε στις OLED τηλεοράσεις της.

Αν εννοείς ότι η επέκταση εγγύησης δεν προσφέρεται από τα κεντρικά της LG Hellas για τις OLED, δεν ισχύει, στη δικιά μου OLED (αγορασμένη από MM), προσφέρεται κανονικά η επέκταση εγγύησης από τη μαμά LG.
 
Γιαυτό έβαλα και την παρένθεση, θυμάμαι ότι μέλος είχε αναφέρει ότι του είχαν αρνηθει την επέκταση λόγω νέας τεχνολογίας.