Bleeding σε LG 60UK6200 - Είναι DOA ?

pasiner1

Senior Member
17 July 2011
560
Αγόρασα πριν περίπου 7 ημέρες την LG 60UK6200 και διακρίνω ακόμη και στο 50% της ρύθμισης οπίσθιου φωτισμού αρκετή διάχυση φωτός στο panel, ειδικά σε μια γωνία κάτω δεξιά.

Επικοινώνησα με Κωτσόβολο και με ενημέρωσαν ότι πρέπει να ελεγχθεί από LG.

Μπαίνω σε διαδικασία ταλαιπωρίας τώρα και δεν το ήθελα σε καινούρια TV. Θα ήθελα να κάνω υπαναχώρηση και να την επιστρέψω πλέον αλλά θα πρέπει να την πάρουν όπως μου είπαν απο το service να την ελέγξουν και μετά να μιλήσω με το κατάστημα.

Μπορείτε να μου πείτε την γνώμη σας για το ζήτημα που βλέπω στην οθόνη ?

PVjHxvv.jpg
 
Αν τη πάρουν στο service θα σου πουν ότι είναι μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια και θα έχει παρέλθει και το 10ήμερο που ορίζει ο Κωτσόβολος ως DOA (www.kotsovolos.gr/site/politiki-epistrofon). Σε κανονική θέαση εμφανίζεται το πρόβλημα ή μόνο όταν βάλεις test patterns; Το λέω γιατί με τις LCD μπορεί η επόμενη που θα πάρεις να έχει καλύτερο ή και χειρότερο light bleed. Ακόμη και ένα χτύπημα κατά τη μεταφορά της τηλεόρασης μπορεί να δημιουργήσει το φαινόμενο.
 
όταν υπάρχουν σκοτεινές σκηνές το παρατηρώ κυρίως στην κάτω δεξιά γωνία.

Η πολιτική που αναφέρει ο Κωτσόβολος για επιστροφή στις 10 ημέρες είναι αν είχε αισθητικό ελάτωμα λόγο της μεταφοράς, δηλαδή ευθύνης δικής τους όπως το αντιλαμβάνομαι.

Σχετικά με το DOA αναφέρθηκα σε αυτούς από προχθές, στις 6 ημέρες από την παραλαβή, ενημέρωσα για το πρόβλημα πιστεύω μέσα στο διάστημα για δικαίωμα επιστροφής και υπαναχώρησης σύμβασης, σωστά ? Τους το διευκρίνησα και τηλεφωνικά για αυτό, ότι δεν θέλω αντικατάσταση ή επισκευή.

Το ζήτημα είναι ότι θα την πάρει το service και όπως λέτε υπάρχει πιθανότητα να την βγάλουν και σε αποδεκτά πλαίσια. Πως να κινηθώ σε αυτή την περίπτωση ? Μπορώ να κάνω κάτι ?
 
Η LG δε μπορεί να σου δώσει καινούργια τηλεόραση. Το πολύ να σου πει να βάλει νέο πάνελ. Καινούργια τηλεόραση θα σου δώσει ο Κωτσόβολος. Αλλά συνήθως για να μην κάνουν ανατικατάσταση ρίχνουν το μπαλάκι στις εταιρείες. Πρέπει να πιέσεις το Κωτσόβολο. Αν δε βρεις άκρη τότε υπάρχει ο Συνήγορος του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr/index.html) ο οποίος αναλαμβάνει εξωδικαστικά τις καταγγελίες των καταναλωτών.
 
Τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών μου ανέφεραν ότι δεν μπορώ να κάνω υπαναχώρηση/επιστροφή εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία και πρέπει να την πάρει η LG για να πιστοποιήσει το πρόβλημα.

Αφού περάσει από την LG τότε με ενημέρωσαν θα προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια επιλέξω.

Με κάλεσαν ήδη από το service της LG για να κλείσουμε ραντεβού να την παραλάβουν για έλεγχο.

Το ζήτημα είναι ότι δεν θέλω να γίνει επισκευή της νέας TV και γενικά έχω ξενερώσει με την αγορά και θέλω να την γυρίσω πίσω, όμως για να γίνει αυτό πρέπει να περάσω όλη αυτή την ταλαιπωρία και ΑΝ τα καταφέρω.
 
Νομίζω οτι μπορείς να την επιστρέψεις μέσα σε 15 μέρες, και θα σου δώσουν ένα πιστωτικό για να πάρεις κάποια άλλη (ή ξανα την ίδια αν θες), δεν χρειάζεται να τους πεις για πρόβλημα.... απλά οτι δεν σε ικανοποιεί...

Πάντως αυτο το Panel κάνει πιο πολύ για IPS παρά για VA
 
Νομίζω οτι μπορείς να την επιστρέψεις μέσα σε 15 μέρες, και θα σου δώσουν ένα πιστωτικό για να πάρεις κάποια άλλη (ή ξανα την ίδια αν θες), δεν χρειάζεται να τους πεις για πρόβλημα.... απλά οτι δεν σε ικανοποιεί...

Πάντως αυτο το Panel κάνει πιο πολύ για IPS παρά για VA

Για την επιστροφή μου είπαν ότι δεν πρέπει να ανοιχτεί το προιόν, έχω όμως ήδη ενημερώσει και για το πρόβλημα.

Και εγώ αυτό σκέφτομαι, ότι συνήθως τέτοια ανομοιομορφία έχουν τα IPS panel, όπως το έψαξα όμως το συγκεκριμένο μοντέλο βγαίνει σε VA.

Έχω και Sony τηλεόραση με VA, έχω αγοράσει και PC monitors με VA, τόσο έντονο φαινόμενο clouding/bleeding δεν έχω ξαναπετύχει.
 
Παπατζιλίκια σου πουλάνε. Οπως είσαι βαλτήν στο κουτί και πήγαινε την πίσω. Ούτε προβλήματα ούτε τίποτα, δεν μου γέμισε το μάτι πες τους, και διάλεξε άλλη, Μην περιμένεις από το τηλέφωνο να σου πούνε ok φερτήν πίσω, αυτοί την δουλειά τους κάνουν, και εσύ τη δικη σου. Δεν παίζει ρολο αν την άνοιξες, βαλτήν όπως σου είπα στο κουτί και πήγαινε την πίσω. Δυο τηλεοράσεις έχω αλλάξει στον κωτσόβολο, ούτε μα ούτε μου, της ακούμπησα στον πάγκο και είπα θέλω άλλη, της πήραν πίσω χωρίς δεύτερη κουβέντα
 
Καλησπέρα.....φίλε αν νομίζεις οτι η τηλεόρασή σου έχει θέμα δεν θα έπρεπε να το κουβεντιάζεις,θα έπρεπε από χθές!!!! να την έχεις βάλει στο κουτί και να την έχεις επιστρέψει στο κατάστημα χωρίς πολλές συζητήσεις, χωρίς να έχεις κάνει κανένα τηλέφωνο και καμιά αναφορά για servis κ.λ.π.
Κοίταξε πoio κάτω (20-11-2018) που επέστρεψα και απαίτησα άμεση αντικατάσταση σε sony 55XF9005 και κάνε το ίδιο,πήγαινε απευθείας στον Διευθυντή ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ αντικατάσταση τώρα.
 
Ευχαριστώ για τις συμβουλές, πιστεύω ότι δεν το προχώρησα σωστά, αυτό είναι σίγουρο.

Η αγορά έγινε μέσω του site και έπρεπε να απαιτήσω την επιστροφή χωρίς πολλά πολλά, έκανα την βλακεία και αποδέχτηκα τον έλεγχο γιατί ανέφερα ότι έχει πρόβλημα.

Σήμερα είχα ραντεβού και παρέλαβαν την TV για έλεγχο.

Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη μόλις έχω νεότερα.
 
Τα νέα που έχω είναι θετικά.

Το service της LG ήταν εξαιρετικό στη συνεννόηση, στον έλεγχο και στην αμεσότητα.

Παρασκευή παρέλαβαν την TV και χθες με ενημέρωσαν ότι όντως είναι προβληματικό το panel.

Έγινε ενημέρωση στα κεντρικά της LG και με κάλεσαν την ίδια μέρα για να μου πουν για αντικατάσταση αλλά ενημέρωσα πως επιθυμώ επιστροφή του ποσού εφόσον είναι DOA.

Πλέον περιμένω μιλήσουν με τον Κωτσόβολο για να με ενημερώσουν πότε θα γίνει η επιστροφή των χρημάτων.
 
Ηθελα να ηξερα, πως φτανουν στα καταστηματα τετοια ελατωματικα κοματια.
Προφανως ο ελεγχος ποιοτητας ειναι εξευτελιστικα στοιχειωδης, αλλα δεν ειμαι
βεβαιος οτι στο τελευταιο σταδιο προωθησης των προιοντων αγνοουν την υπαρξη των κοματιων με bleeding.
Το καλο στην συγκεκριμενη περιπτωση ειναι οτι αναγνωριστηκε το ελατωμα απο την εταιρεια.
 
Ίσως δεν υπάρχει έλεγχος ποιότητας...ή ο εξευτελιστικά στοιχειώδης....σε όλα τα προιόντα...μπορεί να μην συμφέρει λόγω κόστους...πόσα κομμάτια θα βρεθούν ελαττωματικά...τα αντικαθιστούμε ΕΑΝ ο πελάτης το καταλάβει. Πως είναι δυνατόν ένα προϊόν,μία τηλεόραση με τα ίδια πάνω κάτω χαρακτηριστικά, να έχει από εταιρεία σε εταιρεία τόσο μεγάλη διαφορά τιμής 200-300 και 500 ευρώ.-
 
Αυτό θεωρώ πρέπει να συμβαίνει στην πλειοψηφία των κατασκευαστών για τον έλεγχο ποιότητας ανεξαρτήτος κόστους, στα panel πάντα υπάρχει λοταρία κατά πόσο ομοιόμορφο θα είναι και αν θα έχει dead pixels, bleeding, clouding, banding ή οτιδήποτε άλλο.

Τουλάχιστον παλιότερα η LG θυμάμαι ότι έδινε εγγύηση 0 dead pixel κιόλας σε κάποια monitor και TV, ισχύει όμως ότι παίζουν ρόλο και οι απαιτήσεις και εμπειρία του αγοραστή.
 
Επίσης παίζει ρόλο και αν η τηλεόραση κατά τη μεταφορά της έχει χτυπήσει ή έχει πέσει. Πολλές από τις ανομοιομορφίες οφείλονται στη ταλαιπωρία που υφίστανται οι συσκευές κατά τη μεταφορά τους.
 
Έχω τα ίδια συμπτώματα από τη πρώτη μέρα αγοράς. Κάτω δεξιά ειδικά είναι εκεί που δείχνει χαλιά και πιάνει μεγάλο ποσοστό από την οθόνη... Είχα καλέσει τότε για επισκευή και μου λέγανε πως θα χρεωθώ 50 κλπ.
Το άφησα έτσι γιατί είχα αλλάξει ήδη 2 tv τότε από άλλες εταιρείες..
Πως να το χειριστώ τώρα; Τηλεφωνικά;

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Τελικά τι πήρες; Βλέπω πως η tv είναι φθηνή lcd και όχι από τα premium μοντέλα της. Σκέφτομαι εγώ που έχω premium αν θα έχω αντιμετώπιση σωστή... Ενημέρωσε το θέμα.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Μόλις χθες ολοκληρώθηκε η επιστροφή των χρημάτων απο τον Κωτσόβολο.

Η LG αποδέχτηκε την ελλατωματική TV απευθείας απο το service αλλά ο Κωτσόβολος έδειξε τρομερή καθυστέρηση στην επιστροφή των χρημάτων, δεν θα αγοράσω ούτε καρφίτσα πάλι απο εκεί.
 
Σε όλα τα μαγαζιά συμβαίνει αυτο.Δεν ειναι μονο ο κοτσος..Πρεπει να εγκριθεί απο χίλιες μεριές και να πάρει χίλιες υπογραφές το αίτημα για επιστροφή χρημάτων.


Same Sh1t...Different Day