Βοήθεια (ααααΑΑΑΑΑ) για αγορά προενισχυτή και phono stage!

ioannis736

New member
28 December 2008
77
Καλησπέρα σας,
Έχοντας αποφασίσει να αναβαθμίσω το ηχοσύστημα μου έχω καταλήξει σε ηχεία και τελικό ενισχυτή (Aurum Cantus V6F και Xindak 8800 MNE).

Το επόμενο βήμα είναι η αγορά ενός προενισχυτή με ενσωματωμένο ή μη phono stage (φίλος του βινυλίου, βλέπετε!!). Το μόνο προαπαιτούμενο είναι η ύπαρξη MM και MC επιλογής καθώς και τηλεχειρισμός.
Το διαθέσιμο ποσόν για προενισχυτή και phono stage είναι περίπου 1.500 .
Όμως δημιουργούνται πολλά ερωτήματα και θα ήθελα την γνώμη σας.
·Κατ’ αρχήν, παθητικός προενισχυτής ή όχι – υπάρχει phono stage με τόσο μεγάλο gain που να μην χρειάζεται ενεργός προενισχυτής;
·Είναι ποιοτικότερος ένας προενισχυτής line και ξεχωριστό phono stage ή είναι καλύτερα ένας προενισχυτής με ενσωματωμένο phono stage;
·Τα μονομπλόκ της Xindak δέχονται balanced και unbalanced συνδέσεις. Να με προβληματίσει η σύνδεση στην επιλογή του προενισχυτή ή δεν έχει τελικά και τόση σημασία;
·Κατά διαστήματα παρακολουθώ στο eBay δημοπρασίες για προενισχυτές αρκετά παλιότερους αλλά σε πολύ καλές τιμές (πχ Hovland HP 100, McIntosch C31, Cary SLP98 κλπ). Τι λέτε για αυτό;
Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τη γνώμη σας για έναν προενισχυτή που να ταιριάζει με τα παραπάνω ηχεία και ενισχυτή… :2thumb22sup:
Ευχαριστώ... :worshippy:
 
Last edited:
Κατ'αρχας οντως δεν λες ποιο πικαπ και ποια κεφαλη εχεις και δεν λες αν θες μονο πικαπ ή στον προενισχυτη θα μπει και αλλη πηγη. Αν κατεληξες στα Aurum Cantus και Xindak με τι προενιχυτη τα ακουσες?

·Κατ’ αρχήν, παθητικός προενισχυτής ή όχι – υπάρχει phono stage με τόσο μεγάλο gain που να μην χρειάζεται ενεργός προενισχυτής;
Υπαρχει phono stage-παθητικος προενισχυτης με τρομερο gain της PSaudio το GCPH. Στο προτεινω ανεπιφυλακτα ειναι το καλυτερο μηχανημα που εχω ακουσει. Αυτο αν η κυρια πηγη σου ειναι το πικαπ.

·Είναι ποιοτικότερος ένας προενισχυτής line και ξεχωριστό phono stage ή είναι καλύτερα ένας προενισχυτής με ενσωματωμένο phono stage;
·
Αν η πηγη σου ειναι μονο πικαπ η ανω λυση ειναι η καλυτερη ηχητικα και με κοστος 1000 ευρω. Παντως σε γενικες γραμμες τα ξεχωριστα κομματια ειναι κατα κανονα καλυτερα (dedicated λειτουργιες) μπορεις να τα αναβαθμισεις ή να κανεις πολλους συνδυασμους αλλα μπλεκεις και στην αναζητηση του καλυτερου συνδυασμου. Ειναι ομως δυσκολο να βρεις καλο προενισχυτη και καλο phono stage στα 1500 ευρω. Εναν προενισχυτη με ενσωματωμενο phono χωρις πολλες απαιτησεις μπορεις να βρεις. Μια καλη και οικονομικη λυση θα ηταν το Zeus (λαμπατο phono stage του Τσακιριδη που εξισσοροπησει τη σκληραδα των Xindak) στα 300-350 ευρω που σου αφηνει 1200 ευρω για προενισχυτη (δεν σου προτεινω καποιον γιατι ειναι παρα πολλοι ισως ακομα και της ιδιας εταιρειας να ειναι πιο ταιριαστα κομματια)

·Τα μονομπλόκ της Xindak δέχονται balanced και unbalanced συνδέσεις. Να με προβληματίσει η σύνδεση στην επιλογή του προενισχυτή ή δεν έχει τελικά και τόση σημασία;
Δεν εχει καμμια σημασια εφοσον μιλαμε για ηχοσυστημα οικιακο με μηκος καλωδιων interconnect εως 3 μετρα. Μετα τα 3 μετρα φαινεται η διαφορα υπερ των balanced συνδεσεων.

·Κατά διαστήματα παρακολουθώ στο eBay δημοπρασίες για προενισχυτές αρκετά παλιότερους αλλά σε πολύ καλές τιμές (πχ Hovland HP 100, McIntosch C31, Cary SLP98 κλπ). Τι λέτε για αυτό;
Θα εκτιμούσα ιδιαίτερα τη γνώμη σας για έναν προενισχυτή που να ταιριάζει με τα παραπάνω ηχεία και ενισχυτή
Ο Cary ειναι εξαιρετικο μηχανημα. Το θεμα ειναι η επικινδυνοτητα του να αγορασεις μεταχειρισμενο ειδικα απο το εξωτερικο.
 
Last edited:
Λοιπόν, πικάπ υπάρχει και είναι το Linn Sondek LP12 με βραχίονα τον Linn Akito και κεφαλή την Goldring 1042 (κινητού μαγνήτη).
Πιστεύω πως όταν ολοκληρώσω τοι στήσιμο των μηχανημάτων και αυτό που ακούσω με πείσει πως αξίζει τον κόπο μία επιπλέον αναβάθμιση, σκέφτομαι να αλλάξω τον βραχίονα και την κεφαλή του πικάπ με μία κινητού πηνίου. Για το λόγο αυτό το phono stage θα πρέπει απαραίτητα να δέχεται και τις δύο κεφαλές.
Επιπλέον, σίγουρα θα υπάρχει και CD player και λογικά και ένα ραδιόφωνο, αλλά το πικάπ παραμένει ακόμα η κύρια πηγή από την οποία ακούω μουσική.
Θεωρώ και εγώ ότι είναι καλύτερα τα ανεξάρτητα κομμάτια.
Όμως όσο απομακρύνομαι από τα ηχεία στην ηχητική αλυσίδα φοβάμαι ότι δεν θα μπορώ να αντιληφθώ το πόσο επηρεάζει το κάθε μηχάνημα το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.
Η επιλογή του ηχείου θεωρώ ότι είναι εύκολη υπόθεση και του ενισχυτή σχετικά εύκολη υπόθεση. Αλλά από εκεί και πέρα, πως θα καταλάβω πως θα επηρεάζει τον ήχο ο προενισχυτής πχ ή ακόμα χειρότερα το phono stage, αφού μετά από αυτό ακολουθούν καλώδια, προενισχυτής, τελικός και ηχεία;
Το να δανειστώ μηχανήματα σπίτι μου δεν γίνεται γιατί κανένα μαγαζί (νομίζω) δεν θα ρισκάρει να δανείσει μηχανήματα σε κάποιον που δεν είναι γνωστός πελάτης του.
Από την άλλη έχω διαβάσει πολλές κριτικές μηχανημάτων και όλες αναφέρονται σε μηχανήματα «κορυφαία για την κατηγορία τους», «που βάζουν κάτω άλλα μηχανήματα τριπλάσιας (!!!!) αξίας», «τα οποία αποτελούνται από υλικά που συναντάμε μόνο σε πανάκριβες υλοποιήσεις», και άλλα γραφικά.
Μπέρδεμα … :stupido2:
 
Αφού έχεις ΜΜ άκουσε τον λαμπάτο Dared MC-7P στα 1200 ευρώ. Και δεν αποκλείεται το Studio845 θα δεχτεί να στον δανείσει για ακρόαση στο σπίτι.