ΒΟΗΘΕΙΑ: Σοβαρό πρόβλημα με καινούργια Sharp 46xl2e

djx33

AVClub Addicted Member
26 July 2007
1,713
Tokyo, JP
Γεια σε όλους!

Είμαι ένα απ'τα άτομα που συμμετείχαν στο powerbuy που οργανώσαμε εδώ στο avclub για την 46xl2e. Το περασμένο Σάββατο λοιπόν παρέλαβα την δική μου πολυπόθητη Sharp και μόλις την έβαλα σε λειτουργία παρατήρησα αμέσως το εξής:
Στην πάνω δεξιά γωνία υπάρχει μόνιμα ένα άσπρο-γκρι ίχνος, σαν "δάκρι", μήκους περίπου 7 εκατοστών το οποίο φαίνεται πάρα πολύ έντονα, ειδικά όταν παίζουν σκουρόχρωμες εικόνες. Είναι "καρφωμένο" και δεν φεύγει με τίποτα, είτε παίζουν κανάλια, είτε dvd κ γενικά φαίνεται με οποιαδήποτε πηγή! Φεύγει μόνο όταν κλείσω την tv φυσικά...
Δείτε τη φωτογραφία για να καταλάβετε...

Αμέσως πήρα τηλ. το κατάστημα που κάναμε το groupbuy και μου έκλεισαν ραντεβού για να την πάρουν στο service. H εταιρία που καλύπτει την εγγύηση είναι η Astra Service και τους περιμένω μεθαύριο για να'ρθουν να την πάρουν...

Έστειλα e-mails στο κατάστημα, στη Sharp (FGEurope) και στην Astra Service, ενημερώνοντας για το πρόβλημα και ζητώντας αντικατάσταση...

Ενημερωτικά: Και ένα άλλο παιδί απ'το groupbuy αντιμετωπίζει πρόβλημα με το δικό του κομμάτι. Το πρόβλημά του βέβαια είναι πολύ διαφορετικό απ'το δικό μου.

Όπως καταλαβαίνετε η στεναχώρια μου δεν λέγεται γιατί μάζευα 4 μήνες τα λεφτά για να την αγορά αυτή. Ήθελα να την βάλω στο καινούργιο μου σπίτι (είμαι φρεσκοπαντρεμένος βλέπετε) κ να κάνω FullHD Χριστούγεννα! Aλλά δυστυχώς είμαι γκαντέμης...

Ήθελα τη βοήθειά σας: Τι πρέπει να κάνω σ'αυτή την περίπτωση? Έχω ήδη ζητήσει αντικατάσταση στα mails που έστειλα στους αρμόδιους. Φυσικά πρέπει να την πάρουν να την δουν πρώτα... Αλλά θα την κάνουν την αντικατάσταση ή θα με ταλαιπωρήσουν? Τι έχετε ακούσει για την Astra Service και γενικά για τις εγγυήσεις στη Sharp??
Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι στο πάνελ και δεν επισκευάζεται αλλά δεν είμαι και τεχνικός...

Σας παρακαλώ βοηθήστε αν γνωρίζετε...
 

Attachments

  • P1011926.jpg
    P1011926.jpg
    50.9 KB · Views: 91
Φιλαρακι, δεν γνωριζω τι γινεται με την αντιπροσωπια, αλλα θα προτεινα να κανεις Χριστουγεννα, Πρωτοχρονια και Θεοφανεια με την τηλεορασουλα σου, και μετα τις γιορτες στειλε την, και φωναξε και βρισε τους. Μην χαλιεσαι τωρα.......................
 
αν εχεις ορεξη και διαθεση για ταλαιπωρια πριν τις γιορτες στειλτην πισω να σου δωσουν αλλη !
ειναι οντως ελατωμα ...επεσες στην περιπτωση και ειναι και γιορτες .......................
 
ΑΠΑΙΤΗΣΕ αντικατασταση και μονο.
Αν σου αρχισουν τα μα μου σου, κανε φασαρια, απειλησε τους με εξωδικα κτλ.
Μονο ετσι καταλαβαινουν. Αν παρουν χαμπαρι οτι εισαι χαμηλων τονων θα περασει το δικο τους.
Δυστυχως εδω που ζουμε μονο ετσι κερδιζουμε αυτο που αλλου στον πλανητη θεωρουν δεδομενο.
ΜΗΝ ΜΑΣΗΣΕΙΣ.
 
Kρίμα ρε παιδιά καινούργιες τηλεοράσεις και αντιμετωπίζετε τέτοιες ιστορίες..Αν θες τη γνώμη μου εγώ θα απαιτούσα άμεση αντικατάσταση και αν δεν δέχτουν(που θα το κάνουν) τότε να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων.:7SFGSFG:
 
Re: Απάντηση: ΒΟΗΘΕΙΑ: Σοβαρό πρόβλημα με καινούργια Sharp 46xl2e

Μα αυτό ζητάω, αντικατάσταση! Tουλάχιστον όμως να μου την κάνουν, πριν ή μετά τις γιορτές...
Εγώ φοβάμαι μήπως μου πουν ότι τέτοια ελαττώματα δεν καλύπτονται ή γενικά μήπως δεν κάνουν αντικατάσταση και μπορέσουν να την επισκευάσουν... Τι κάνω τότε?

Πιστεύετε ότι τέτοια προβλήματα μπορούν να επισκευαστούν? Δεν νομίζω... Πρέπει να μου φέρουν καινούργια...

Εντωμεταξύ διάβασα εδώ http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=14714 ότι η Αstra Service κράταγε την χαλασμένη και μέσα στην εγγύηση tv ενός μέλους του φόρουμ για 4 μήνες...
 
Μην ανακατευτεις καθολου με το service. Παρελαβες TV ελαττωματικη και οχι χαλασμενη για να επισκευαστει.
Γνωμη μου ειναι να ξεκαθαρισεις απο την αρχη οτι δεν δεχεσαι επισκευη.
Ή να την αντικαταστησουν με σφραγισμενη ή τα λεφτα σου πισω.
 
Στα mails που έστειλα σ'όλους γράφω στο τέλος επί λέξη: "Παρακαλώ όπως κινήσετε τις διαδικασίες για την άμεση αντικατάσταση της τηλεόρασης, βάσει της εγγύησης", αφού πρώτα τους περιγράφω αναλυτικά το πρόβλημα της tv και το ξενέρωμα που έφαγα χριστουγεννιάτικα...

giannis δεν πιστεύω ότι μπορούν να μου κάνουν μπινιά! Αυτή η στάμπα στην πάνω δεξιά γωνία του πάνελ βγάζει μάτι... Δεν μπορούν να με βγάλουν τρελό... Το θέμα είναι αν επισκευάζεται.. Εγώ όμως δεν θέλω επισκευή, θέλω αντικατάσταση! (αν και δεν νομίζω ότι μπορεί να επισκευαστεί τέτοιο πράγμα)...
 
Για το λόγο αυτό μην αφήσεις τον καιρό να περνάει,όσο πιο σύντομα την επιστρέψεις τόσο πιο καλά θα πατήσεις πάνω σε αυτό, λέγοντας πχ :δεν είναι δυνατόν 10 ημερών Tv να παθαίνει κάτι τέτοιο,σας έδωσα Χ χρήματα στο χέρι και δεν θέλω ελλατωματική Tv. Οπότε χρησιμοποίησε το χρόνο υπέρ σου και πήγαινέ την τώρα και όχι μετά τις γιορτές.
 
Για το λόγο αυτό μην αφήσεις τον καιρό να περνάει,όσο πιο σύντομα την επιστρέψεις τόσο πιο καλά θα πατήσεις πάνω σε αυτό, λέγοντας πχ :δεν είναι δυνατόν 10 ημερών Tv να παθαίνει κάτι τέτοιο,σας έδωσα Χ χρήματα στο χέρι και δεν θέλω ελλατωματική Tv. Οπότε χρησιμοποίησε το χρόνο υπέρ σου και πήγαινέ την τώρα και όχι μετά τις γιορτές.
Έχω κλείσει ραντεβού ήδη! Μεθαύριο θα'ρθουν απ'την Astra Service να την πάρουν απ'το σπίτι μου...
 
Απάντηση: Re: ΒΟΗΘΕΙΑ: Σοβαρό πρόβλημα με καινούργια Sharp 46xl2e

Μην ανακατευτεις καθολου με το service. Παρελαβες TV ελαττωματικη και οχι χαλασμενη για να επισκευαστει.
Γνωμη μου ειναι να ξεκαθαρισεις απο την αρχη οτι δεν δεχεσαι επισκευη.
Ή να την αντικαταστησουν με σφραγισμενη ή τα λεφτα σου πισω.

ΑΥΤΟ ακριβως να κανεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Πως να μην ανακατευτώ με το service? Ποιος θα την δει και θα πιστοποιήσει ότι είναι ελαττωματική?
 
Re: Απάντηση: ΒΟΗΘΕΙΑ: Σοβαρό πρόβλημα με καινούργια Sharp 46xl2e

Φιλαρακι, δεν γνωριζω τι γινεται με την αντιπροσωπια, αλλα θα προτεινα να κανεις Χριστουγεννα, Πρωτοχρονια και Θεοφανεια με την τηλεορασουλα σου, και μετα τις γιορτες στειλε την, και φωναξε και βρισε τους. Μην χαλιεσαι τωρα.......................

συμφωνω...
επειδη το περασα πριν ενα χρονο,εαν το παλεψεις αυτην την χρονικη στιγμη,το πολυ πολυ να χαλασεις τις γιορτες σου.
ας ερθουν να την παρουν και αφου διαγνωσουν οι ιδιοι το προβλημα ,
πεστους απλα οτι περιμενεις ημερομηνια αντικαταστασης και οχι επισκευης της τηλεορασης.
ΚΟΦΤΑ και χωρις κανενα περιθωριο συζητησης...
καλες γιορτες!!!:BDGBGDB55:
 
Φιλε djx βλεπεις οτι παρακολουθω το θεμα σου και ο λογος ειναι οτι και εγω, οπως σιγουρα ολοι μας καποια στιγμη, την εχουν πατησει με κατι που αγορασαν.
Βαλε την TV στο κουτι της (αν το εχεις ακομα-γι αυτο το λογο εγω δεν το εχω πεταξει) και πηγαινε την πισω. Την ελεγχουν στο καταστημα, βλεπουν το προβληματικο πανελ και τους ξεκαθαριζεις οτι δεν δεχεσαι επισκευη σε μια TV ολοκαινουργια.
 
Γιάννη και όλα τα παιδιά σας ευχαριστώ πολύ γιατί καταλαβαίνετε το ξενέρωμα που έφαγα όταν άνοιξα την καινούργια tv που λαχταρούσα εδώ και καιρό και είδα αυτή την κουτσουλιά στη γωνία! Και μάλιστα χρονιάρες μέρες...
Όμως δεν άφησα να περάσουν οι γιορτές για να μην δώσω κανένα δικαίωμα να μου πουν "γιατί δεν την έφερες αμέσως"! Σάββατο μεσημέρι παρέλαβα, Δευτέρα πρωί πηρά τηλ. τους πάντες και έστειλα mails παντού και χθες Τετάρτη ήρθαν απ'το service και την πήραν. Στα τηλεφωνήματα και στα mails ζητώ άμεση αντικατάσταση βάσει της εγγύησης...
Το κατάστημα δεν έχει τεχνικούς για να διαπιστώσουν το πρόβλημα και γι'αυτό μου έστειλαν το service... Δεν ξέρω αν έκανα κάτι λάθος...
 
Σωστα επραξες φιλε μου. Οσο για τι ξενερωμα το καταλαβαινω απολυτα.
Απλα μεινε σταθερος στην απαιτηση σου -δικαιωμα σου- καλυτερα, για αμεση αντικατασταση. Δεν ξερω αν συμφωνουν οι διαχειριστες, αλλα απο την στιγμη που η αγορα εγινε μεσω του forum με powerbuy, θα μπορουσες κατα τη γνωμη μου, αν δεις οτι προσπαθουν να σε ρηξουν, να χρησιμοποιησεις σαν εμμεση ''προειδοποιηση'', οτι αυτο θα γινει γνωστο σε αρκετες χιλιαδες υποψηφιους πελατες...
 
Πρέπει να πω ότι επειδή ακριβώς είμασταν από groupbuy μέσω του φόρουμ η εξυπηρέτηση από το κατάστημα (Κασελάκης-Εxpert) ήταν άψογη (μέχρι τώρα). Στην περίπτωσή μας (γιατί υπάρχει κι ένα άλλο παιδί του pb που έχει πρόβλημα) μερίμνησαν αμέσως να επικοινωνήσουν με την Astra κ μάλιστα να την κράξουν που δεν μας έκλεισαν γρήγορα ραντεβού... Και με πήραν αρκετά τηλέφωνα να δουν τι γίνεται, δηλ. εννοώ ότι δεν αδιαφόρησαν. Σίγουρα αυτό το'καναν επειδή είμασταν απ'το avclub... Αυτά απο το κατάστημα...
Τώρα περιμένω ενημέρωση από τους τεχνικούς της Αστρα. Σε κάνα 2ωρο θα ξέρω κ θα σας πω...
Ευχαριστώ πολύ όλους...
 
Ευχάριστα νέα:
Με πήραν τηλ. από τη Sharp (FGEurope). Μου είπαν ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη μου στα προϊόντα της, πόσο λυπούνται για την ταλαιπωρεία μου και ότι θέλουν όλοι οι πελάτες της να είναι ευχαριστημένοι. Η αντικατάσταση θα γίνει κανονικά, αλλά επειδή υπάρχει τεράστια έλλειψη στο συγκεκριμένο μοντέλο θα παραλάβω το καινούργιο κομμάτι 16-17 Γενάρη. Ωστόσο θα μου στείλουν πίσω (αν όχι αύριο τη Δευτέρα) την ελαττωματική για να κάνω τη δουλειά μου μέχρι τότε! :aktion033:

Oι τεχνικοί απ'το service μου είπαν ότι αυτό το ίχνος στη γωνία οφείλεται μάλλον σε πίεση που ασκήθηκε στο πάνελ σ'εκείνο το σημείο. Ενώ μου είπαν ότι είχε κι ένα κολημένο πίξελ που δεν είχα πάρει χαμπάρι...

Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν... Ευτυχώς δεν χρειάστηκε ούτε να τσακωθώ, ούτε να απειλήσω με εξώδικα, ούτε τίποτα. Οι άνθρωποι απ'το κατάστημα, απ'το service και απ'την FGEurope ήταν πολύ σωστοί, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση... Μακάρι να ήταν όλοι έτσι...

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας, να'στε καλά!
 
Ευχάριστα νέα:
Με πήραν τηλ. από τη Sharp (FGEurope). Μου είπαν ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη μου στα προϊόντα της, πόσο λυπούνται για την ταλαιπωρεία μου και ότι θέλουν όλοι οι πελάτες της να είναι ευχαριστημένοι. Η αντικατάσταση θα γίνει κανονικά, αλλά επειδή υπάρχει τεράστια έλλειψη στο συγκεκριμένο μοντέλο θα παραλάβω το καινούργιο κομμάτι 16-17 Γενάρη. Ωστόσο θα μου στείλουν πίσω (αν όχι αύριο τη Δευτέρα) την ελαττωματική για να κάνω τη δουλειά μου μέχρι τότε! :aktion033:

Oι τεχνικοί απ'το service μου είπαν ότι αυτό το ίχνος στη γωνία οφείλεται μάλλον σε πίεση που ασκήθηκε στο πάνελ σ'εκείνο το σημείο. Ενώ μου είπαν ότι είχε κι ένα κολημένο πίξελ που δεν είχα πάρει χαμπάρι...

Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν... Ευτυχώς δεν χρειάστηκε ούτε να τσακωθώ, ούτε να απειλήσω με εξώδικα, ούτε τίποτα. Οι άνθρωποι απ'το κατάστημα, απ'το service και απ'την FGEurope ήταν πολύ σωστοί, τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση... Μακάρι να ήταν όλοι έτσι...

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας, να'στε καλά!



:music-smiley-005::music-smiley-005: