Γεια σε όλους!
Είμαι ένα απ'τα άτομα που συμμετείχαν στο powerbuy που οργανώσαμε εδώ στο avclub για την 46xl2e. Το περασμένο Σάββατο λοιπόν παρέλαβα την δική μου πολυπόθητη Sharp και μόλις την έβαλα σε λειτουργία παρατήρησα αμέσως το εξής:
Στην πάνω δεξιά γωνία υπάρχει μόνιμα ένα άσπρο-γκρι ίχνος, σαν "δάκρι", μήκους περίπου 7 εκατοστών το οποίο φαίνεται πάρα πολύ έντονα, ειδικά όταν παίζουν σκουρόχρωμες εικόνες. Είναι "καρφωμένο" και δεν φεύγει με τίποτα, είτε παίζουν κανάλια, είτε dvd κ γενικά φαίνεται με οποιαδήποτε πηγή! Φεύγει μόνο όταν κλείσω την tv φυσικά...
Δείτε τη φωτογραφία για να καταλάβετε...
Αμέσως πήρα τηλ. το κατάστημα που κάναμε το groupbuy και μου έκλεισαν ραντεβού για να την πάρουν στο service. H εταιρία που καλύπτει την εγγύηση είναι η Astra Service και τους περιμένω μεθαύριο για να'ρθουν να την πάρουν...
Έστειλα e-mails στο κατάστημα, στη Sharp (FGEurope) και στην Astra Service, ενημερώνοντας για το πρόβλημα και ζητώντας αντικατάσταση...
Ενημερωτικά: Και ένα άλλο παιδί απ'το groupbuy αντιμετωπίζει πρόβλημα με το δικό του κομμάτι. Το πρόβλημά του βέβαια είναι πολύ διαφορετικό απ'το δικό μου.
Όπως καταλαβαίνετε η στεναχώρια μου δεν λέγεται γιατί μάζευα 4 μήνες τα λεφτά για να την αγορά αυτή. Ήθελα να την βάλω στο καινούργιο μου σπίτι (είμαι φρεσκοπαντρεμένος βλέπετε) κ να κάνω FullHD Χριστούγεννα! Aλλά δυστυχώς είμαι γκαντέμης...
Ήθελα τη βοήθειά σας: Τι πρέπει να κάνω σ'αυτή την περίπτωση? Έχω ήδη ζητήσει αντικατάσταση στα mails που έστειλα στους αρμόδιους. Φυσικά πρέπει να την πάρουν να την δουν πρώτα... Αλλά θα την κάνουν την αντικατάσταση ή θα με ταλαιπωρήσουν? Τι έχετε ακούσει για την Astra Service και γενικά για τις εγγυήσεις στη Sharp??
Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι στο πάνελ και δεν επισκευάζεται αλλά δεν είμαι και τεχνικός...
Σας παρακαλώ βοηθήστε αν γνωρίζετε...
Είμαι ένα απ'τα άτομα που συμμετείχαν στο powerbuy που οργανώσαμε εδώ στο avclub για την 46xl2e. Το περασμένο Σάββατο λοιπόν παρέλαβα την δική μου πολυπόθητη Sharp και μόλις την έβαλα σε λειτουργία παρατήρησα αμέσως το εξής:
Στην πάνω δεξιά γωνία υπάρχει μόνιμα ένα άσπρο-γκρι ίχνος, σαν "δάκρι", μήκους περίπου 7 εκατοστών το οποίο φαίνεται πάρα πολύ έντονα, ειδικά όταν παίζουν σκουρόχρωμες εικόνες. Είναι "καρφωμένο" και δεν φεύγει με τίποτα, είτε παίζουν κανάλια, είτε dvd κ γενικά φαίνεται με οποιαδήποτε πηγή! Φεύγει μόνο όταν κλείσω την tv φυσικά...
Δείτε τη φωτογραφία για να καταλάβετε...
Αμέσως πήρα τηλ. το κατάστημα που κάναμε το groupbuy και μου έκλεισαν ραντεβού για να την πάρουν στο service. H εταιρία που καλύπτει την εγγύηση είναι η Astra Service και τους περιμένω μεθαύριο για να'ρθουν να την πάρουν...
Έστειλα e-mails στο κατάστημα, στη Sharp (FGEurope) και στην Astra Service, ενημερώνοντας για το πρόβλημα και ζητώντας αντικατάσταση...
Ενημερωτικά: Και ένα άλλο παιδί απ'το groupbuy αντιμετωπίζει πρόβλημα με το δικό του κομμάτι. Το πρόβλημά του βέβαια είναι πολύ διαφορετικό απ'το δικό μου.
Όπως καταλαβαίνετε η στεναχώρια μου δεν λέγεται γιατί μάζευα 4 μήνες τα λεφτά για να την αγορά αυτή. Ήθελα να την βάλω στο καινούργιο μου σπίτι (είμαι φρεσκοπαντρεμένος βλέπετε) κ να κάνω FullHD Χριστούγεννα! Aλλά δυστυχώς είμαι γκαντέμης...
Ήθελα τη βοήθειά σας: Τι πρέπει να κάνω σ'αυτή την περίπτωση? Έχω ήδη ζητήσει αντικατάσταση στα mails που έστειλα στους αρμόδιους. Φυσικά πρέπει να την πάρουν να την δουν πρώτα... Αλλά θα την κάνουν την αντικατάσταση ή θα με ταλαιπωρήσουν? Τι έχετε ακούσει για την Astra Service και γενικά για τις εγγυήσεις στη Sharp??
Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι στο πάνελ και δεν επισκευάζεται αλλά δεν είμαι και τεχνικός...
Σας παρακαλώ βοηθήστε αν γνωρίζετε...