Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Dainese να πάρεις.
Αν το σηκώνει η τσέπη σου.
Και σίγουρα όχι απο internet.
Πάρε το μηχανάκι και βλέπουμε. Βγαίνουνε βόλτα εγνατία να δουμε.
Και κράνος μονο με δοκιμή. Ανάλογα στο κεφάλι. Πρεπει να δοκιμασεις τι σου κάθεται. Έχω shoei να σου δώσω για τις πρωτες μέρες αν σου κανει. Ληγμένο βέβαια...
 
Λιγους μηνες πριν αγορασω την πρωτη μου μοτοσυκλετα πριν πολλα χρονια ετυχε να κανω ενα ντοκυμαντερ για την επιπτωση του ποτου στην οδηγηση.

Ενα απο τα μερη που πηγα για γυρισματα ηταν το κεντρο αποκαταστασης αναπηρων στους Αγιους Αναργυρους.

Ηταν τετοιο το σοκ που επαθα βλεποντας ολα αυτα τα νεα παιδια (νεα παιδια σε ποσοστο 95%) να εχουν παθει ανεπανορθωτες βλαβες απο ατυχηματα με μηχανες που πηγα και αγορασα τοτε το καλυτερο shoei της αγορας δινοντας ολον τον μισθο ενος μηνα.

Αρχισα δε να οδηγω μετα απο 6 μηνες αφου καπως το ειχα ξεπερασει και μη βγαζοντας ποτε στην ζωη μου το full face κρανος οταν οδηγω αλλα και φορωντας και μπουφαν με ενισχυσεις στην σπονδυλικη στηλη . Σε δε ταξιδια ντυνομουν κυριολεκτικα σαν αστακος με ενισχυσεις παντου.

Η ασφαλεια ειναι το Α και το Ω μην παιρνετε αψηφιστα το γεγονος οτι οι αλλοι δεν προκειται να σας υπολογισουν και να σας σεβαστουν. Ειδικα στις πολεις τις μεγαλες προκειται περι πολεμου στον δρομο.
 
Μα αυτό είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του να καβαλάς μηχανή, οι άλλοι στον δρόμο!

Έχω σκεφτεί πολλές φορές να πάρω μηχανή, αλλά μόνο που σκέφτομαι τι θα γινόταν αν ήμουν με μηχανή τις 2 φορές που με έχουν χτυπήσει απο πίσω με αυτοκίνητο, κυριολεκτικά τρομάζω.
Ειδικά την δεύτερη φορά, είχα μέσα την κόρη μου η οποία δεν κατάλαβε και πολλά γιατί φορούσε ζώνη αλλά και γιατί το χτύπημα έγινε με λίγα χλμ σε διασταύρωση.
Με μηχανή όμως δεν ξέρω..
 
Re: Απάντηση: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Μα αυτό είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του να καβαλάς μηχανή, οι άλλοι στον δρόμο!

Έχω σκεφτεί πολλές φορές να πάρω μηχανή, αλλά μόνο που σκέφτομαι τι θα γινόταν αν ήμουν με μηχανή τις 2 φορές που με έχουν χτυπήσει απο πίσω με αυτοκίνητο, κυριολεκτικά τρομάζω.
Ειδικά την δεύτερη φορά, είχα μέσα την κόρη μου η οποία δεν κατάλαβε και πολλά γιατί φορούσε ζώνη αλλά και γιατί το χτύπημα έγινε με λίγα χλμ σε διασταύρωση.
Με μηχανή όμως δεν ξέρω..

Με μηχανή αν σε χτυπήσουν από πίσω θα είναι από δικό σου λάθος και μόνο. Με την μηχανή έχεις το γκάζι να φύγεις, δεν σταματάς ποτέ σε φανάρι ατάραχος σαν να μην συμβαίνει τίποτα, πάντα πας δεξιά δεξιά ή μπροστά από άλλο όχημα, πάντα κοιτάς καθρέφτες και είσαι με κουμπωμένη πρώτη ταχύτητα ακόμα και στο κόκκινο μέχρι να σταματήσουν τουλάχιστον στη σειρά 2-3 αυτοκίνητα, μετά βάζεις νεκρά. Τα παραπάνω δεν υπήρξε ούτε μία στιγμή στα 25 χρόνια που οδηγώ αποκλειστικά μοτοσυκλέτα που να μην τα έχω τηρήσει. Γενικά δεν υπάρχει η φάση αυτοκινήτου σταματάω στο φανάρι και μετά παίζω με το κινητό μου ή αλλάζω σταθμούς στο ραδιόφωνο οπότε και δεν βλέπεις τι γίνεται πίσω.
Το ίδιο και ΟΛΕΣ οι διασταυρώσεις, τις αντιμετωπίζεις σαν να έχεις στοπ, πάντα είσαι έτοιμος ή να σταματήσεις ή να "εξαφανιστείς", ποτέ με ταχύτητα που να μην μπορείς να κάνεις τίποτα από τα δυο.
Δύσκολα θα πάθεις ατύχημα αν οδηγείς πάντα συγκεντρωμένος και με τους κανόνες που ανέφερα.
 
Re: Απάντηση: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

...δεν σταματάς ποτέ σε φανάρι ατάραχος σαν να μην συμβαίνει τίποτα, πάντα πας δεξιά δεξιά ή μπροστά από άλλο όχημα, πάντα κοιτάς καθρέφτες και είσαι με κουμπωμένη πρώτη ταχύτητα ακόμα και στο κόκκινο μέχρι να σταματήσουν τουλάχιστον στη σειρά 2-3 αυτοκίνητα, μετά βάζεις νεκρά. Τα παραπάνω δεν υπήρξε ούτε μία στιγμή στα 25 χρόνια που οδηγώ αποκλειστικά μοτοσυκλέτα που να μην τα έχω τηρήσει. Γενικά δεν υπάρχει η φάση αυτοκινήτου σταματάω στο φανάρι και μετά παίζω με το κινητό μου ή αλλάζω σταθμούς στο ραδιόφωνο οπότε και δεν βλέπεις τι γίνεται πίσω.
Το ίδιο και ΟΛΕΣ οι διασταυρώσεις, τις αντιμετωπίζεις σαν να έχεις στοπ, πάντα είσαι έτοιμος ή να σταματήσεις ή να "εξαφανιστείς", ποτέ με ταχύτητα που να μην μπορείς να κάνεις τίποτα από τα δυο.

Ακριβώς!
Με μηχανή δεν εφησυχάζεις ποτέ, ούτε σταματημένος. Από ένα σημείο και μετά, προϊόντος του χρόνου, όλ'αυτά γίνονται αυτόματα.
 
Συγγνωμη αλλα αυτα που λετε ειναι πολυ σωστα αλλα ...πολυ καλα για να ειναι αληθινα.
Ειπαμε απειρη προσοχη αλλα και τυχη.
Οποιος φοβαται ...παει και κοιμαται.
Ποιος σας ειπε ο ο μεθυστακας που πηρε 4 αυτοκινητα παραμαζωμα στην γειτονια μου (του δικου μου συμπεριλαμβανομενου),δεν θα παει να κανει το ιδιο και στο φαναρι.
Ποιος σας ειπε ο γερος δεν θα κανει ΕΠΙΤΟΠΟΥ σε κεντρικη λεωφορο και σε πεταξει 2 μετρα ψηλα(ενα παπουτσι μου χαλασε μονο!!!!).
40 χρονια οδηγω μηχανακι και ζω καθαρα απο τυχη.
Δεν το παραταω ομως, παρολο που γνωριζω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι μελλει γενεσθαι αν μου ειναι γραφτο.
 
Κρονος Ted παρε ενα κορυφαιο απο γνωστες μαρκες που σου ταιριαζει στο κεφαλι.
ΟΛΑ ειναι καλα.
Μην περιοριστεις σε Arai και Shoei.
Πληρωνεις ενα μερος απο το μισθο των αναβατων του Motogp.
 
Κρονος Ted παρε ενα κορυφαιο απο γνωστες μαρκες που σου ταιριαζει στο κεφαλι.
ΟΛΑ ειναι καλα.
Μην περιοριστεις σε Arai και Shoei.
Πληρωνεις ενα μερος απο το μισθο των αναβατων του Motogp.

σωστός....
 
Συγγνωμη αλλα αυτα που λετε ειναι πολυ σωστα αλλα ...πολυ καλα για να ειναι αληθινα.
Ειπαμε απειρη προσοχη αλλα και τυχη.
Οποιος φοβαται ...παει και κοιμαται.
Ποιος σας ειπε ο ο μεθυστακας που πηρε 4 αυτοκινητα παραμαζωμα στην γειτονια μου (του δικου μου συμπεριλαμβανομενου),δεν θα παει να κανει το ιδιο και στο φαναρι.
Ποιος σας ειπε ο γερος δεν θα κανει ΕΠΙΤΟΠΟΥ σε κεντρικη λεωφορο και σε πεταξει 2 μετρα ψηλα(ενα παπουτσι μου χαλασε μονο!!!!).
40 χρονια οδηγω μηχανακι και ζω καθαρα απο τυχη.
Δεν το παραταω ομως, παρολο που γνωριζω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι μελλει γενεσθαι αν μου ειναι γραφτο.

Σωστος...

Εξαλλου η παραβιαση στοπ ειναι συχνοτατο φαινομενο.Χτες μονο ,μεχρι να επιστρεψω κατι bd, ειδα μια ψιλοσυγκρουση και μια παρολιγο συγκρουση.Και μιλαμε για επαρχια.
 
Δεν μπορεις να τα εφαρμοσεις παντα, δηλαδη κατακαλοκαιρο ποιος παει για καφε παραλια με μπουφαν και παντελονι μηχανης, αλλα οσο περισσοτερο προσεχει κανεις, τοσο καλυτερες πιθανοτητες.
Και δενουμε το κρανος ε...:)
 
Ευχαριστώ tegonik, θα το προσπαθώ να το εφαρμόσω.

Τίποτις βρε, και αν πάρεις κανα 1000+ κυβικά έλα να το κάνω test ride να σου πω την γνώμη μου.... :flipout:
Πέρα την πλάκας αν ψάχνεις να πάρεις την πρώτη σου μοτοσυκλέτα θα σου πω την δική μου πρόταση.
Αν τα περισσότερα χιλιόμετρα είναι εντός πόλης πήγαινε σε μονοκύλινδρο (τα κυβικά είναι κάτι σχετικό από 250 και πάνω, ιδανικά 650)
Ο λόγος είναι ένας και μοναδικός, η άμεση ροπή που θα σε ξεμπλέξει από καταστάσεις δύσκολες με λίγα χιλιόμετρα.
Πολύ καλό το cb600f που σου πρότειναν πιο πάνω δεν λέω, άλλα δεν θα έχεις την αμεσότητα αυτή που σου περιγράφω.
Αυτά δεν στα λέω γιατί είμαι κολλημένος με μια κατηγορία ή έτσι μου ήρθε, στα λέω γιατί έχω περάσει όλα τα στάδια και κατέληξα εμπειρικά πλέον.
Επίσης καλή περίπτωση είναι και τα καινούργια σκούτερ, μην τα υποτιμάς, προσφέρουν πλέον τα πάντα.
 
Βασικά οδηγας με δεδομενο οτι η μ@λακιά θα γίνει και φτιαχνεις σενάρια. Αλλα όπως ειπωθηκε, τελικά γίνεται συνήθεια αυτό.
Η αρχή θέλει πολλή προσοχή.
Και στο καβαλημα του πεζοδρομίου έστω και για κλάσματα του δευτερολέπτου έρχεται σε φαση που δεν την πατάς τη μηχανή. Γιαυτό παντα τελείως κάθετα μη λυγίσει το τιμόνι ή κολλήσει στραβά κάποια ρόδα και παντα έχοντας πεζούς μακρια μη μπει κανένας μπροστά σου. Αν φρεναρεις την εκατσες.
Επισης απο τις zevra lines περνας παντα απο το ενδιάμεσο που έχει άσφαλτο. Γλυστρανε απίστευτα ακόμα και σε στεγνό δρόμο. Τυχόν φρενάρισμα και χάνεις τον έλεγχο.
 
Συγγνωμη αλλα αυτα που λετε ειναι πολυ σωστα αλλα ...πολυ καλα για να ειναι αληθινα.
Ειπαμε απειρη προσοχη αλλα και τυχη.
Οποιος φοβαται ...παει και κοιμαται.
Ποιος σας ειπε ο ο μεθυστακας που πηρε 4 αυτοκινητα παραμαζωμα στην γειτονια μου (του δικου μου συμπεριλαμβανομενου),δεν θα παει να κανει το ιδιο και στο φαναρι.
Ποιος σας ειπε ο γερος δεν θα κανει ΕΠΙΤΟΠΟΥ σε κεντρικη λεωφορο και σε πεταξει 2 μετρα ψηλα(ενα παπουτσι μου χαλασε μονο!!!!).
40 χρονια οδηγω μηχανακι και ζω καθαρα απο τυχη.
Δεν το παραταω ομως, παρολο που γνωριζω ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τι μελλει γενεσθαι αν μου ειναι γραφτο.

Διαφωνώ σε όλα. Ακόμα και στην επι τόπια αναστροφή κάποιου παππού το λάθος (οχι νομικά) θα είναι δικό σου, καθαρά δικό σου. Για να βρεθείς σε θέση να μην προλάβεις να κάνεις τίποτα κάτι έχεις κάνει λάθος.Τι?ειχες υπερβολική ταχύτητα για σημείο που έχει άνοιγμα και μπορεί κάποιος να φέρει επι τόπου?δεν πρόσεξες καλά τις κινήσεις του παππού από πριν?συνδυασμός των προηγούμενων?
Ακόμα και στην παραβίαση στοπ από κάποιο αυτοκίνητο πάλι εσύ φταίς (καταλαβαίνεις τι θέλω να πω). Δεν έχω περάσει ποτέ στην ζωή μου δρόμο που ο κάθετος του έχει στοπ χωρίς να συμπεριφερθώ σαν να συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Σιγά μην αφεθώ στη βούληση κάποιου να σταματήσει ή όχι στο στόπ όταν αυτός οδηγεί 1 τόνο από λαμαρίνες...
 
Επισης απο τις zevra lines περνας παντα απο το ενδιάμεσο που έχει άσφαλτο. Γλυστρανε απίστευτα ακόμα και σε στεγνό δρόμο. Τυχόν φρενάρισμα και χάνεις τον έλεγχο.

Τσιμισκη με Π.Π Γερμανου αυτό γινόταν μια φορά την μέρα τουλάχιστον, όταν έβρεχε δε και παραπάνω....σταματημένος με scooter και με το που ανάψει πράσινο και πήγαινε να ξεκινήσει έπεφτε κάτω.....το είχα δει τόσες φορές μπροστά μου που ρώτησα γιατί συμβαίνει έναν με μοτο και μου εξήγησε.....

καλά, αυτή την μπογιά δεν μπορούσαν να την κάνουν από κανένα υλικό ώστε να μην συμβαίνει αυτό?
 
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Τσιμισκη με Π.Π Γερμανου αυτό γινόταν μια φορά την μέρα τουλάχιστον, όταν έβρεχε δε και παραπάνω....σταματημένος με scooter και με το που ανάψει πράσινο και πήγαινε να ξεκινήσει έπεφτε κάτω.....το είχα δει τόσες φορές μπροστά μου που ρώτησα γιατί συμβαίνει έναν με μοτο και μου εξήγησε.....

καλά, αυτή την μπογιά δεν μπορούσαν να την κάνουν από κανένα υλικό ώστε να μην συμβαίνει αυτό?

Εισαι μικρός Θοδωρή και δεν είχες γνωρίσει την Ε.Ο Αθηνών -Θεσ/νικης που ή άσπρη λωρίδα ήταν από άσπρο τσιμέντο ή κάτι τέτοιο .
 
Διαφωνώ σε όλα.
Σου εύχομαι ολόψυχα να έχεις πάντα την τύχη με το μέρος σου και ας διαφωνείς όλη μέρα μαζί μου!!
Τον σκύλο που θα σου βγει μπροστά σου μέσα από αυτοκίνητα και θα σε χτυπήσει πιο δυνατά από. ....νταλίκα να δουμε πως θα πείσες να προσέχει από που περνάει.:flipout:
Δεν θέλω να γράψω τι άλλο μου έχει τύχει και την έχω σκαπουλαρει από τύχη (ατσα και η ομοιοκαταληξια) γιατί βλέπω τον Θοδωρή να πουλάει και το αμάξι του -bye-

(Όταν με το καλό ξεψαρωσει και γλυκαθει από το γκάζι (αν βέβαια το έχει τον καϋμο με την ταχύτητα ) θα του πούμε τα άλλα με τον Τοτο):flipout:
 
Καλά, το τι έχει να γίνει στον Πειραιά το χειμώνα με τις γραμμές του τραμ ,δεν θέλω ούτε που να το σκέφτομαι.
Δεν πάει ο νους σας το ποσό γλιστραει το βρεγμένο σιδερο.
Ω ρε μάνα. .....ο Θεός να βάλει το χέρι του! !
 
Σου εύχομαι ολόψυχα να έχεις πάντα την τύχη με το μέρος σου και ας διαφωνείς όλη μέρα μαζί μου!!
Τον σκύλο που θα σου βγει μπροστά σου μέσα από αυτοκίνητα και θα σε χτυπήσει πιο δυνατά από. ....νταλίκα να δουμε πως θα πείσες να προσέχει από που περνάει.:flipout:
Δεν θέλω να γράψω τι άλλο μου έχει τύχει και την έχω σκαπουλαρει από τύχη (ατσα και η ομοιοκαταληξια) γιατί βλέπω τον Θοδωρή να πουλάει και το αμάξι του -bye-

(Όταν με το καλό ξεψαρωσει και γλυκαθει από το γκάζι (αν βέβαια το έχει τον καϋμο με την ταχύτητα ) θα του πούμε τα άλλα με τον Τοτο):flipout:

Κοίταξε, παίζει να με χτυπήσει και μετεωρίτης καθώς είμαι σταματημένος στην πιλοτή και ζεσταίνω το μοτόρι. Απλά εγώ μιλάω για νορμάλ οδηγικές καθημερινές καταστάσεις όπου και προέρχονται τα περισσότερα σοβαρά ατυχήματα, εκεί η τύχη παίζει τον μικρότερο ρόλο. Τώρα να φεύγει πόρσε με 300 και να σε κάνει λιώμα ή να πετάγεται αγίου βενάρδου στην εθνική δεν τα έχω λάβει υπόψιν μου στο σκεπτικό μου, σαφώς και υπάρχουν ως περιπτώσεις, όπως και χιλιάδες άλλες που μπορώ να σκεφτώ.
Αλλα όχι, εγώ οδηγώντας 25 ετη μοτοσυκλέτα δεν ζω από τύχη, ζω αποκλειστικά από την προσεκτική οδήγηση μου.