Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Πάντως αν θέλει τσοπερ, το Vulcan S που προτείνω πιο πάνω είναι από τα πιο ευέλικτα της κατηγορίας για χρήση σε πόλη, είναι και πανέμορφο επίσης και βγαίνει και με ABS για περισσότερη ασφάλεια για έναν άπειρο.
 
Γιατι ειναι αχρηστα :P Aπο ολες τις αποψεις.

Yπερβολες.Eξαλλου με διαφορετικη σελα τα ονομαζεις και street.Δηλαδη φανταζεσαι ο ιπταμενος και τζεντλεμαν , αντι για triumph να οδηγουσε εντουρο ? :))
 
Yπερβολες.Eξαλλου με διαφορετικη σελα τα ονομαζεις και street.Δηλαδη φανταζεσαι ο ιπταμενος και τζεντλεμαν , αντι για triumph να οδηγουσε εντουρο ? :))

Aν ηταν σοβαρος οδηγος μηχανης θα ειχε ναι μεν triumph αλλα κανα κλασικο cafe racer μηχανακι δηλαδη την επιτομη της πολυχρηστικης μοτοσυκλετας (και λιγο εντουρο και αρκετα στριτ και ευκολο και και και και και .....)
 
Παιδιά αυτός ο άνθρωπος είναι η επιτομή του λάτρη της χλιδης. Καλό φαγητο, καλά ποτά... Εδώ οδηγάει νταλίκα στον υπολογιστη. Βάλε μια φωτο του θρόνου που εχεις στη θέση θέασης ρε θοδωρή να καταλάβουν με τι έχουν να κανουν.
Και τα enduro καβαλιουνται δύσκολα και είναι και ψηλά.
Και το θέλει και για επαγγελματικό. Αρα θέλει και τους χώρους για τα δειγματολογια του, τα σχεδια κλπ.
Η κυρια απόσταση θα είναι 2χλμ στην κινηση.
Αν τον ξερατε προσωπικά... Φωνάζει scooter απο χιλιομετρα.
Θοδωρή νωρίς το ψαχνεις.
Βγάλε δίπλωμα πρωτα. Θα αναγκαστεί να καβαλησεις κάποιο cbf και θα δεις.
Για μένα μηχανή street είναι οτι πρεπει σα μηχανή. Καλα κρατηματα, σταθεροτητα κλπ. Εσενα δε θα σε βολεψουν στο ανεβα κατεβα και η θεση οδηγησης παροτι πιο σωστη δε νομιζω να σου αρεσει. Τα on off είναι πολύ ψηλά και παρότι έχουν καλη θέση οδήγησης είναι πιο δύσκολα στο ανέβασμα και δε θα τα πατάς σωστα στο φαναρι. Και έχουμε παρόμοιο υψος. Τα chopper Συμφωνώ. Δε στρίβουν δε φρενάρουν.
Scooter χωρίς μαγικές στο δρόμο και χαλαρα.
 
Aν ηταν σοβαρος οδηγος μηχανης θα ειχε ναι μεν triumph αλλα κανα κλασικο cafe racer μηχανακι δηλαδη την επιτομη της πολυχρηστικης μοτοσυκλετας (και λιγο εντουρο και αρκετα στριτ και ευκολο και και και και και .....)

Mπα , να λειπει το βυσσινο.Αν ειναι να κατεβει το τιμονι στο υψος του ντεποζιτου , παιρνουμε και σκετο racer :)

Δεν βλεπω κατι πολυχρηστικο σε αυτο το υβριδιο , ποσο μαλλον '' cafe''.

Ποιος θα τρεχει στον χωματοδρομο , σκυμμενος ? :)
 
Last edited:
οχι κατω απο 250,οχι πανω απο 400.
Τσοπερ το ξεχνας,δια ροπαλου δηλαδη,οποτε κοιτας ή σκουτερ ή εντουροειδες.
Μεταχειρο μονο απο γνωστο κι οχι πανω απο 40.000 χλμ. κι αυτο αν ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
Για σενα που εισαι νεος οδηγος,καλο ειναι,να εχει και ABS.
Αυτα γι'αρχη.
 
Τα chopper Συμφωνώ. Δε στρίβουν δε φρενάρουν.

Tι εννουμε chopper ? Γιατι choper/costum ειναι καποιο 250 suzuki/honda, chopper ειναι και μια harley με δυο μετρα πιρουνια .Δηλαδη δεν στριβει το 250 costum μεσα στην πολη/κινηση και στριβει το εντουρο που δεν φθανουν τα ποδια κατω,στριβει η racer , στριβει το σκουτερακι με τα ροδακια τα τοσα που κινσυνευεις να πεσεις στην λακουβα η το σκουτερ το 300 με το καθισμα το τοσο ? :)
Και αν εχει δισκοφρενα φρεναρει καλυτερα : )
 
Απλα δεν εχουν ροπη , δεν δινουν την αισθηση της ευκολης διαφυγης απο το μπλοκαρισμα στην πολη , σε μια ανηφορα κλπ.Εξαρταται που κινειται καποιος.Αν θελει καποιος αλλη κατανομη βαρους , ας παρει ενα street , δηλαδη chopper με ..15 ποντους πιο ψηλα τη σελα, σιγα.Οχι δεν στριβουν.
 
Θοδωρη,αυτο απο μενα και δεν σε ανακατεβω αλλο.
Παρε ενα καινουργιο σκουτερ και διαλεξε αυτο που εχει την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ διαμετρο ελαστικων.
Αντε βρε καλοριζικο!!!!!!
 
Θοδωρή αν και τά έχουμε πεί και από κοντά .
Ξεχνάς εκδρομές κλπ,κλπ και επιλέγεις μηχάνημα που θα σε πηγαίνει σπίτι -δουλειά ,να είναι σχετικά ελαφρύ ,οικονομικό σε καύσιμα και συντήρηση και φυσικά ασφαλές .
Αυτό σημαίνει για μένα το πολύ 200-300 κε ,τα επιπλέον κοστίζουν ,τρώνε καύσιμα και γενικώς δε συμφέρουν
 
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Απλα δεν εχουν ροπη , δεν δινουν την αισθηση της ευκολης διαφυγης απο το μπλοκαρισμα στην πολη , σε μια ανηφορα κλπ.Εξαρταται που κινειται καποιος.Αν θελει καποιος αλλη κατανομη βαρους , ας παρει ενα street , δηλαδη chopper με ..15 ποντους πιο ψηλα τη σελα, σιγα.Οχι δεν στριβουν.

Απευθυνόμαστε σε αναβάτη άπειρο,σε καλό θα του βγει,ας είναι αργό και ας μην έχει ροπή
 
Kαι ενα 125 παπι στην τελικη δεν ειναι κακη ιδεα.Ποδια εχει,αποθηκευτικο χωρο με μια βαλιτσα, ανεμοθωρακα παιρνει, ελαφρυ ειναι, οικονομικο ειναι..χωνεσαι ευκολα, παρκαρεις ευκολα,,
 
Μερικα ουσιαστικα μαθηματα, πρωτου καταληξεις σε τι θα παρεις
 
Απάντηση: Re: Βοήθεια στην επιλογή πρώτης μοτοσυκλέτας.

Kαι ενα 125 παπι στην τελικη δεν ειναι κακη ιδεα.Ποδια εχει,αποθηκευτικο χωρο με μια βαλιτσα, ανεμοθωρακα παιρνει, ελαφρυ ειναι, οικονομικο ειναι..χωνεσαι ευκολα, παρκαρεις ευκολα,,

Μην τον μπλέκεις με ταχύτητες!!!!
 
Kawasaki KLE 250 ή 500. Ελαφρύ, φτηνή συντήρηση, ιδανικό για πόλη κ διαδρομές στα πέριξ. Κ η μηχανή του πρωθυπουργού είναι καλή για αρχάριο (BMW gs650), αργή, χαμηλή, αξιοπιςτη, βγαίνει κ με abs.

Τις παραπάνω τις βρίσκεις μεταχειρισμένες 2-3χιλ ευρώ

(Είμαι από αυτούς που θεωρούν τις μηχανές ασφαλέστερες από τα σκούτερ.. - μεγαλύτερες ρόδες, καλυτερα φρένα, δεν σου δίνουν την ψευδαίσθηση ασφαλείας των σκούτερ)