MakisM
Μέλος Σωματείου
- 12 May 2009
- 5,693
Αναφέρεσαι για τον χώρο ακρόασης της rega?Αν αναπτύσσουν τα μηχανήματά τους σύμφωνα με τις ακροάσεις που κάνουν σε αυτό το listening room, καήκαμε....
Αναφέρεσαι για τον χώρο ακρόασης της rega?Αν αναπτύσσουν τα μηχανήματά τους σύμφωνα με τις ακροάσεις που κάνουν σε αυτό το listening room, καήκαμε....
Όντως πολύ ωραία παρουσίαση.
Για μένα ΝΑΙ για τους βραχίονες της ΟΧΙ για το πλατό ,μοτέρ κτλ....Είπαμε το κάρβουνο που εχει πέσει τόσα χρόνια είναι απερίγραφτο αφού πιάνουν το mtf (χαρτοπολτός) και δείχνουν πόσο βαρύ είναι(τελευταίο βίντεο )...Η ακόμα για τα απίστευτα μοτέρ της που κολλιούνται με κόλα.
Τύφλα να έχουν τα πικάπ του παρελθόντος μπροστά στην Rega .
Τα μοτέρ της είναι τόσο προηγμένα που αλλάζεις τις στροφές με το χέρι ...Θα πρέπει όμως να πληρώσεις το ανάλογο αντίτιμο για αναβάθμιση.
Το να αλλάζεις τις στροφές με το χέρι είναι τεχνολογικό επίτευγμα αφού με αυτόν τον τρόπο συμμετέχεις στην μουσική και δεν χαλάει ο ήχος.![]()
Επιβίωσε λόγω βραχίονα και το γνωστό σε όλους marketing με την συμβολή και των Αγγλικών περιοδικών .
Δεν πείθει όταν βλέπεις τέτοιες κατασκευές για αυτό και έν λόγο θάψιμο .
Μα είχα rega ...Μην αγοράσεις rega.......
Έγραψα μηχανικά-ηλεκτρονικά μέρη. :a0210:
Τα πρώτα πλατό είχαν μηχανικό μηχανισμό αλλαγής στροφών, βλέπε πχ thorens.
Τα πλατό που έχουν το μοτέρ ξεχωριστά, δεν είναι απαραίτητο να έχουν κ speed controllers.
Κ φυσικά οι εν λόγω ελεγκτές δεν αλλάζουν τις στροφές με κουμπί απαραίτητα, αλλά επεμβαίνουν στο μοτέρ για σωστή περιστροφή στις στροφές που είναι επιλεγμένες.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.