Bridgestone, Michelin ή Pirelli?

φίλε γιατί όχι συμβατική ρεζέρβα; είπες πως δεν υπάρχει πρόβλημα χώρου αν δεν κάνω λάθος. μια σιδερένια ζάντα και ένα ελλαστικό δεν θα κοστίσει τόσο ακριβά που να μη δικαιολογείται. οι εναλλακτικοί τρόποι όπως ο αφρός έχουν πολλούς περιορισμούς και δεν είναι και τόσο φθηνά.
 
Γιατί εν τέλει δεν υπάρχει και τόσος χώρος όσος νόμιζα... Όταν τα άλλαξα, τα καλοκαιρινά τα πήρα μαζί μου για να τα φυλάξω στην αποθήκη μου. Και τότε διαπίστωσα πόσο χώρο πιάνει μέσα στο πορτμπαγκαζ μου. Οπότε την εγκαταλείπουμε αυτήν την ιδέα προς το παρόν. Ο αφρός ούτε εμένα μου αρέσει ώς ιδέα αλλά δεν ξέρω αν βρίσκεις την λεπτή την ρεζέρβα πουθενά.
 
Εφόσον λές πως δε φοβάσαι να λερωθείς, μπορείς να αγοράσεις ένα κιτ επισκευής σαν το "πρόχειρο" του βουλκανιζατέρ και κομπρεσεράκι 12βολτ. Αν το καταφέρνεις και δεν είναι σκισμένο το λάστιχο αλλά εχει καρφί κ.λ.π. το επισκευάζεις επί τόπου και το φουσκώνεις χωρίς να βγάλεις τη ρόδα από τη θέση της, μόνο το σηκώνεις λίγο. Και αν το κάνεις σωστά, συνεχίζεις το ταξίδι με κανονικές ταχύτητες, χωρίς να ξαναχρειαστεί κάτι άλλο. Είναι και φθηνότερο. Προσωπικά δεν ξέρω αν το κατάφερνα, όταν το είδα ήταν σχετικά απλό ;)
 
Ποιά λες?
Κάτι τέτοιο? http://www.premiumseal.com/index.php?id=21&L=9

Αυτό είναι μια λύση που σκέφτομαι αν δεν μου δίνουν ρεζέρβα, ήρθε πρώτο στο τεστ του ADAC (την γερμανική ΕΛΠΑ) αλλά να πω την αλήθεια προτιμώ την ρεζέρβα. Λίγο μεγαλύτερη φασαρία βάλε βγάλε αλλά μεγαλύτερη σιγουριά για το λάστιχο.
 
Μόλις έβγαλα τα Conitinental Sport Conti 3. Καλά λάστιχα αλλά μόνο για κάποιον που δεν κάνει πολλά χλμ. Τα μπροστινά δικά μου άντεξαν μόλις 28.000 χλμ. Το αυτοκίνητο είναι πολύ βαρύ αλλά δεν το σπινάρω καθόλου. Είχα διαλέξει μάλιστα και τη διάσταση με τα ενισχυμένα πλαινά. Το αυτοκίνητο τα έφαγε κανονικά. Είναι τα πρώτα λάστιχα που βγάζω από αυτοκίνητο τόσο νωρίς (και μέχρι τώρα είχα ένα PEUGEOT 205 1.4 με 103.000 χλμ., ένα RENAULT MEGANE 1.6 με 170.000 χλμ. ένα OPEL ZAFIRA 1.8 με 270.000 χλμ.)


έχεις πετρέλαιο.
Η μεγάλη ροπή και το εμπροσθοβαρές τα κάνει αυτά.
Το ίδιο έπαθε ο κουμπάρος μου με 2 λιτρο πετρέλαιο touran.
 
Εγώ αναφερόμουν σε κιτ επισκευής που ξέρουμε ως "κορδόνι" από το βουλκανιζατέρ. Το τελευταίο που είδα είναι μια μικρή λαστιχένια σφήνα που με σουβλί ή κατσαβίδι σπρώχνεις μέσα στην τρύπα που έκανε το καρφί ή ό,τι άλλο, αφού το αφαιρέσεις. Το συγκεκριμένο που είδα πρόσφατα είχε επιφάνεια "αυτοκόλητο" και επιπλέον το άλλειψε κόλα. Μετά από δυο λεπτά κόβεις όσο περισσεύει - προεξέχει και φουσκώνεις το λάστιχο με το κομπρεσεράκι και έχεις έτοιμο πλήρως λειτουργικό λάστιχο.