buffalizator

πάντως ολα αυτα τα θέματα ειναι είδη λυμένα απο την εποχή του tda1541.
ακριβώς ίδιες απαιτήσεις αρα γιατί οχι λαμπα?
εκει τουλάχιστον ηταν οτι καλύτερο
 
Μια ακόμα ερώτηση σε σχέση με τα ίχνη της πλακέτας που ξεκόλλησαν:
Για την αποκόλληση χρησιμοποιήθηκε τρόμπα ή πλεξούδα αποκόλλησης;
 
Re: Απάντηση: buffalizator

Μια ακόμα ερώτηση σε σχέση με τα ίχνη της πλακέτας που ξεκόλλησαν:
Για την αποκόλληση χρησιμοποιήθηκε τρόμπα ή πλεξούδα αποκόλλησης;

και τα δυό.
Απλά επειδή ήταν πολύ στριμωγμένο το 7806 έπρεπε πρώτα να του κοπούν τα πόδια με το κοφτάκι.
Προσπάθησα γενικά πολύ ευγενικά αλλά τελικά έγινε. Δεν μου έχει συμβεί σε τίποτα αλλο που έχω ξεκολλήσει. Και δεν ήταν η πρώτη φορά.
Αλλά γενικά έχει πρόβλημα η ποιότητα. Και το μολεξ και τα rca είχαν (τα rca ακόμα εκεί είναι) προβλήματα.
Επίσης η κόλληση που χρησιμοποιούν είναι λίγο σόι. Εχει μια θολή όψη
Πάντως είναι τόσο λίγα τα εξαρτήματα που δεν τίθεται θέμα να μη δουλέψει μια πίστα.
Το διαπιστώνεις και το αντιμετωπίζεις.

(το 7806 το έκαψα εγώ, μετρώντας την ώρα που έπαιζε, μου πέσανε τα γιαλιά στη μύτη από το κούτελο....:Banane0:)
 
Επειδή η τρόμπα γενικά δεν είναι και πολύ "ευγενική" και με το τράνταγμα μπορεί να την κάνει τη ζημιά της.
Αν δεν τραβιέται η κόλληση ένα φρεσκάρισμα με νέα κάνει δουλειά αρκεί η πλεξούδα να είναι καλή.

Τώρα το συγκεκριμένο πιστεύω πως υλοποιείται εύκολα ως hardwired.
 
Re: Απάντηση: buffalizator

Επειδή η τρόμπα γενικά δεν είναι και πολύ "ευγενική" και με το τράνταγμα μπορεί να την κάνει τη ζημιά της.
Αν δεν τραβιέται η κόλληση ένα φρεσκάρισμα με νέα κάνει δουλειά αρκεί η πλεξούδα να είναι καλή.

Τώρα το συγκεκριμένο πιστεύω πως υλοποιείται εύκολα ως hardwired.

σίγουρα
αν θυμάστε πριν ένα μήνα έψαχνα πλακέτα που να παίρνει βάσεις για λάμπες.
Τελικά εκεί που έβρισκα με 20 ευρώ το πήρα με 25 και με όλα τα υλικά και τις λάμπες.
Το σχέδιο του λαμπι είναι ακόμα πιό απλό.
Δεν έχει σταθεροποιησεις στα νήματα ούτε ψύκτρες ούτε τίποτα.
 
και το 6 μιά χαρά πάει.
αν έχετε χρόνο (και αντέχουν τα μάτια σας τα ορνιθοσκαλίσματα του λαμπιζάτορα) δείτε στα κιτάκια του στη σχετική σελίδα τα manual γιά τις υλοποιήσεις.
Όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι (γενικά αυτός είναι ετσι γιουβέτσι) και διαφορετικά. Τα διαβάζεις όλα και κάνεις μια σύνοψη.
Εχει για 6Ν2 6Ν6 και 6Ν16
 
οι δικοί του είναι .47 στα 350
ο λαμπιζάτορας προτείνει κάτι ρώσικους .47-1 στα 160 (ο Βασίλης θεωρεί ότι το βολτάζ είναι λίγο....δεν ξέρω).
Εγώ έβαλα 2.2/250
υποθέτω ότιδήποτε από .4-5 κάνει
 
τα ερωτήματα που παραμένουν (παρά την εξαιρετική κατά τη γνώμη μου απόδοση του κιτ) είναι η κατάλληλη τιμής της αντίστασης που πρέπει να χρησιμοποιηθεί για το i/v (αν φυσικά αυτό -και κόντρα στον Russ- μπορεί να επιτευχθεί χωρίς ivy/legato) ή το σωστό σετάρισμα ως v-out dac.

Πάντως καθώς περνάνε οι μέρες όλο και περισσότερο φεύγει η ιδέα να διατηρήσω το legato μόνο ως i/v stage και μετά να χρησιμοποιήσω το srpp ως τελικό στάδιο.
Θεωρώ ότι χαραμίζεται η απλότητά του που τώρα κυριολεκτικά λάμπει.
 
και το 6 μιά χαρά πάει.
αν έχετε χρόνο (και αντέχουν τα μάτια σας τα ορνιθοσκαλίσματα του λαμπιζάτορα) δείτε στα κιτάκια του στη σχετική σελίδα τα manual γιά τις υλοποιήσεις.
Όλα πάνω κάτω τα ίδια είναι (γενικά αυτός είναι ετσι γιουβέτσι) και διαφορετικά. Τα διαβάζεις όλα και κάνεις μια σύνοψη.
Εχει για 6Ν2 6Ν6 και 6Ν16

και προσπαθούσα νη θυμηθώ για ποιόν λόγο είχα πάρει τις 6Ν6 ...

μπίλυυυυυυυυυυυ κερνάω τσίπρο ..........
 
τα ερωτήματα που παραμένουν (παρά την εξαιρετική κατά τη γνώμη μου απόδοση του κιτ) είναι η κατάλληλη τιμής της αντίστασης που πρέπει να χρησιμοποιηθεί για το i/v (αν φυσικά αυτό -και κόντρα στον Russ- μπορεί να επιτευχθεί χωρίς ivy/legato) ή το σωστό σετάρισμα ως v-out dac.

Πάντως καθώς περνάνε οι μέρες όλο και περισσότερο φεύγει η ιδέα να διατηρήσω το legato μόνο ως i/v stage και μετά να χρησιμοποιήσω το srpp ως τελικό στάδιο.
Θεωρώ ότι χαραμίζεται η απλότητά του που τώρα κυριολεκτικά λάμπει.

κοιτα να δεις .οταν δουλευη σε current mode εχεις χαμηλοτερη thd.αφου αυτη τη χαλαη η λαμπα που ακολουθη τι σε νοιαζη;
το τσιπακι ετσι κι αλλιως δουλευη και σε voltage mode.τον russ δεν τον εμαθες ακομα; λεει οτιδηποτε βοηθα τις πωλησεις του.
 
τον έμαθα
απλά προσπαθώ να μαντέψω τη σωστή τιμή της αντίστασης.
 
τον έμαθα
απλά προσπαθώ να μαντέψω τη σωστή τιμή της αντίστασης.

δεν υπαρχη σωστη τιμη αφου δεν προκειται να δουλεψη σε current mode οτι και να βαλης.βαλε οτι σε βολευη απο θεμα εντασης.
 
μετά από αρκετές δοκιμές τείνω να καταλήξω στις τιμές που προτείνει ο λαμπιζάτορας στις πρώτες του δοκιμές.
Δηλαδή στον διαιρέτη βάζουμε μόνο την αντίσταση προς τη γη γύρω στα 39Ω και στις καθόδους μιά τιμή κοντά στα 200Ω αν και νομίζω ότι θα καταλήξω τελικά κάπου μεταξύ 150-200.

Εκείνο που το χαρακτηρίζει ηχητικά είναι τουλάχιστον μιά οκτάβα πιό χαμηλά στο φάσμα και σαφώς πιό περιγραφικές μεσσαίες.
Ο δίσκος του Guilmant με τον Ian Tracey στο εκκλησιαστικό όργανο είναι αποθέωση. Ακόμα και με τα ακουστικά δονείσαι.
Φυσικά το γεγονός ότι μπορείς να το φέρεις πανεύκολα να ταιριάξει με το επόμενο στάδιο και να εκμεταλλευτείς τις δυνατότητές του είναι το κερασάκι.
Η 6Ν2Ρ ίσως τελικά να του πέφτει μεγάλη σε κέρδος και μια 6Ν6Ρ να μη χρειαζόταν αντίσταση...ίσως.
Όπως και νάχει είναι κάλλημα....