Βυνιλιάκηδες και Cdάκηδες σημειώσατε:

εγώ πάντως έχω ένα fidgi DVD player των 59,00 ευρώ ( προ διετίας που το πήρα ) .Είναι 100% χειρότερο ως cd player από το Thule A100 που είχα και 200% από το νυν Theta Miles. (Τα ποσοστά ενδεικτικά , μην μου λέτε πως τα μέτρησες.)
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
εγώ πάντως έχω ένα fidgi DVD player των 59,00 ευρώ ( προ διετίας που το πήρα ) .Είναι 100% χειρότερο ως cd player από το Thule A100 που είχα και 200% από το νυν Theta Miles. (Τα ποσοστά ενδεικτικά , μην μου λέτε πως τα μέτρησες.)

Aυτό το theta σου πολύ με άρεσε.
Θα ήθελα να το ακούσω στο σύστεμ μου.
Γλειφιτζούρι σκέτο. -bye-
 
Κακαλιός Στέργιος said:
Aυτό το theta σου πολύ με άρεσε.
Θα ήθελα να το ακούσω στο σύστεμ μου.
Γλειφιτζούρι σκέτο. -bye-

Κοίταξε εγώ το διαθέτω για ακρόαση , αλλά θα πρέπει να έρθω ή με τον υπέρηχα ή να να με πάρεις εσύ , διότι αδυνατώ να βρώ το σπίτι σου ( και μάλλον δεν θα τα καταφέρω ποτέ ):flipout:
 
Και εγώ στη λίστα αλλά δεν υπάρχει περίπτωση ακόμη και αν το Wadia να είχε καμμένο λέηζερ.

Καμμιά φορά γίνεται κάποια ακρόαση κάτω από ιδανικές συνθήκες.
Και δεν μιλάω για τέλεια ρεύματα, άριστο χώρο, φροντισμένο σεταπ.
Μιλάω για τη δική μας ψυχολογική κατάσταση.
Έχω κάνει ακρόαση και μου έχει πέσει το σαγόνι στο πάτωμα και μετά από μία εβδομάδα τα ίδια μηχανήματα απλά μου άρεσαν.

Έχω παρατηρήσει ότι το σύστημα μου παίζει εξαιρετικά μετά από sex.
Όχι με το σύστημα.
Εάν βιάζομαι τότε αρχίζω και του βρίσκω μειονεκτήματα.
ΤηνΚυριακή το πρωί μαζί με καφέ και εφημερίδες πάλι παίζει τέλεια.
Την Δευτέρα μέτρια ( I dont like Mondays).
Όταν τα έχω πάρει στο κρανίο, μπορεί να τα βάλω με τις λάμπες. Βρίζω Ρωσία , Κίνα και θεοποιώ την Αμερικάνικη στρατιωτική μηχανή.
Απίστευτο.

Εάν θέλαμε να γίνουμε ψείρες θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε τον φίλο μας Θόδωρο, που ξέρει πως ακούγεται ένα κρανίο που σπάει. Μπορεί το συγκεκριμένο κρανίο να είχε χοντρό κόκκαλο.
Εξάλλου όλα αυτά είναι εφέ.
Το πιο πιθανό είναι η διάθεση του εκείνη τη στιγμή. Και για αυτό όρισε στο υποσυνειδητό του το άκουσμα σαν αναφοράς.
Μια χαρά.
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
Κοίταξε εγώ το διαθέτω για ακρόαση , αλλά θα πρέπει να έρθω ή με τον υπέρηχα ή να να με πάρεις εσύ , διότι αδυνατώ να βρώ το σπίτι σου ( και μάλλον δεν θα τα καταφέρω ποτέ ):flipout:

Ρε φιλαράκ, βάλε ένα GPS.

Εναλλακτικά, αν μπεις στο google earth μπορώ να σου δώσω τις συντεταγμένες μου!

Τώρα που χειμωνιάζει ευελπιστώ ότι θα κάνουμε αρκετές συναντήσεις μετά χυμών Σκωτίας και τζακιού αναμένου (για όσους έχουν).
 
Re: Απάντηση: Βυνιλιάκηδες και Cdάκηδες σημειώσατε:

Κακαλιός Στέργιος said:
Ρε φιλαράκ, βάλε ένα GPS.

Εναλλακτικά, αν μπεις στο google earth μπορώ να σου δώσω τις συντεταγμένες μου!

Τώρα που χειμωνιάζει ευελπιστώ ότι θα κάνουμε αρκετές συναντήσεις μετά χυμών Σκωτίας και τζακιού αναμένου (για όσους έχουν).


αφού εσύ δεν έχεις μανα μ'
χώρια που έχεις τζάμι γύρω γύρω ολούθε....
μπρρρρ:flipout:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Βυνιλιάκηδες και Cdάκηδες σημειώσατε:

Δ. Παναγιωτίδης said:
αφού εσύ δεν έχεις μανα μ'
χώρια που έχεις τζάμι γύρω γύρω ολούθε....
μπρρρρ:flipout:

χεχε!

Εγώ δεν έχω, έχουν όμως άλλοι. :flipout:

Τα μεγάλα παράθυρα δε μετανοιώνω λεπτό που τα έβαλα.

Να είσαι αραχτός, να παίζει το στέρεο, να έχεις την ουϊσκάδα σου, έξω να χιονίζει και να έχεις και το μωρό αγκαλιά... Τι να λέμε ρε φιλαράκ!

ΥΓ:Ωχ, εδω είναι άλλο το θέμα!
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
εγώ πάντως έχω ένα fidgi DVD player των 59,00 ευρώ ( προ διετίας που το πήρα ) .Είναι 100% χειρότερο ως cd player από το Thule A100 που είχα και 200% από το νυν Theta Miles. (Τα ποσοστά ενδεικτικά , μην μου λέτε πως τα μέτρησες.)

Το περιοδικό μιλάει για Wadia!
Με Wadia το έχεις συγκρίνει;
Άντε σύγκρινέ το και μη παραπλανείς τον κόσμο!
Αααμα πια!....
:flipout:
 
Ηταν η εκπληκτικη εποχη που το hitech εκανε το 10 για τα σιντι 8 και αναπροσαρμοσε τις βαθμολογιες του. Εβλεπες λοιπον cd wadia 8,0 και dvd sony 725 9,1. Δυστυχως εγω ειχα το σονυ τοτε και οχι το wadia.Διαβαζα οτι επαιζα καλυτερα αλλα δε το ακουγα:flipout:
 
Απάντηση: Re: Βυνιλιάκηδες και Cdάκηδες σημειώσατε:

Panagiotis Manopoulos said:
Ηταν η εκπληκτικη εποχη που το hitech εκανε το 10 για τα σιντι 8 και αναπροσαρμοσε τις βαθμολογιες του. Εβλεπες λοιπον cd wadia 8,0 και dvd sony 725 9,1. Δυστυχως εγω ειχα το σονυ τοτε και οχι το wadia.Διαβαζα οτι επαιζα καλυτερα αλλα δε το ακουγα:flipout:

Ευτυχώς που δεν είχες Wadia Παναγιώτη!

Φαντάζεσαι να το είχες σκοτώσει για να πάρεις κανένα "Wadia Killer" CDR της Philips?

Τι ωραίες εποχές... Με λίγα φράγκα μπορούσες να κάνεις καρα-highend σύστημα από την αγορά του μεταχειρισμένου...


...μετά βγήκανε κάτι avforum, κάτι avclub και χαλάσανε την πιάτσα... Ξύπνησε ο κόσμος... :fahne90:
 
Παιδια, κατ αρχας, να σας πω, πως γινονται τα τεστ στο Hitech, επειδη εχω παραστει σε πολλα, καθ οτι φιλος με ολους εκει.
Και ας ξεκινησουμε απο την αιθουσα.
Αυτη, ειναι ειδικα κατασκευασμενη, κατοπιν ειδικων μετρησεων, απο μηχανικο ειδικο στην ακουστικη χωρων. Εχει στους τοιχους και στο ταβανι, διαφορα ηχοαποροφητικα σωματα, και το πατωμα, ειναι επιπλεον. Ναι, επιπλεει πανω σε ελαστικο στρωμα, που το καταλαβαινεις οταν περπατας, αφου βουλιαζει σε καποιο βαθμο.
Η πορτα, ειναι τυπου χρηματοκιβωτιου, που κλεινει με ενα λεβιε, σαν κι αυτον που εχουν οι πορτες στα ψυγεια των κρεοπωλειων.
Υπαρχει ειδικο μικροφωνο πανακριβο, για να βαζουν την ενταση παντα την ιδια οταν γινονται οι συγκρισεις.
Υπαρχουν κατι ML για ενισχυτικα και τα μεγαλα B&W μονιμως. Επισης, Mg 3.6 2 , η 3 ζευγαρια. Τωρα, δεν θυμαμαι αν υπαρχουν και τα Mg 20.
Επισης υπογουφερ.
Για προενισχυτη, δεν ξερω τι εχουν, γιατι εχω κιαιρο να παω στο χωρο.
Μετα, εναν προβολεα τεραστιο SONY , αυτους με τα τρια "ματια". Πρεπει να ειναι 9ιντσος.
Οι ακροασεις, γινονται απο δυο ατομα και πανω. Αν δε το μηχανημα ειναι hi end, τοτε κατεβαινουν ολοι κατω, για να υπαρχει αντικειμενικοτερη γνωμη.
Τωρα για το θεμα με τα DVD vs Wadia, εχει ως εξης.
Οταν η Pioneer, με το legato link, και αργοτερα η JVC, με κατι αντιστοιχο, εβγαλαν στην αγορα τα μηχανηματα τους, τοτε φανηκε καθαρα, οτι η Wadia, δεν ειχε λογον υπαρξης, αφου αυτα, επαιζαν το ιδιο καλα με πολυ λιγοτερα χρηματα.
Ομως, εγινε εδω κατι, με τις πατεντες, και η Wadia πατενταρησε το συστημα
spline interpolation algorithm, πραγμα το οποιον οι αλλοι δεν εκαναν, για χ λογους. Ετσι, ηταν υποχρεωμενοι η να πληρωσουν δικαιωματα στη Wadia, η να τα σταματησουν, οπερ και επραξαν. βλ http://db.audioasylum.com/cgi/m.mpl?forum=digital&n=119461&highlight=Oxia&r=&session=
Επειδη δε ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος, το οτι η Wadia εκλεισε, ειναι ηλιου φαεινοτερον, οτι μαλλον τα πραγματα ειναι οπως λεω.
Εξ αλλου, ο ΘΣ ειχε Wadia. ( Οπως ειχε και ML transport).Γιατι να τη σνομπαρει?,
Kαταλαβαινω, οτι καποιοι, που ειχαν δωσει παρα πολλα χρηματα για να αγορασουν Wadia, δεν μπορουν να "καταπιουν" οτι μηχανηματα "της πλακας", μπορουσαν να παιζουν το ιδιο καλα. Τους καταλαβαινω, αλλα αυτα εχει η τεχνολογια. Θες το ΤΟΠ? Πληρωνεις πολλα, εν γνωσει σου, οτι θα τα χασεις πολυ γρηγορα, αφου η εξελιξη, ειναι καταιγιστικη.
Και κατι ακομα. Μηπως αν σκεφτειται, οτι δεν πρεπει να ειναι ουτε τυχαιο, αλλα ουτε και μαγικο, που ωρισμενα φθηνα μηχανηματα, επαιζαν τοσο καλα.
Τα DVD, εχουν εγγενως, πολυ καλυτερους μηχανισμους αναγνωσεως, για να μπορουν να διαβαζουν τα μικροτερα κουκκιδακια του δισκου, αλλα και τσιπακια, που να μπορουν να διαχειριστουν πολυ μεγαλυτερη πληροφορια απο τα απλα σιντι. Λογικο δεν ειναι να εχουν καλυτερη αποδοση?
Μηπως νομιζεται οτι η Σονυ, η Pioneer, η Φιλιπς και η JVC, δεν μπορουν να φτιαξουν τα παντα?Θεμα μαρκετιν ειναι μονο. Οι εγκαταστασεις και οι μηχανικοι, υπαρχουν. Αρκει να κρινουν οτι υπαρχει μια αγορα.
Θυμοσαστε οι παλιοι εναν φοβερο ενισχυτη που ειχε βγαλει η SANYO ? Νομιζω SANYO plus P55 λεγοταν.(2Χ 100 Watt). Me ψυξη φρεον.
Επεσε και στα δικα μου χερια καποτε. Τωρα τον χαρισα. Καλος και φθηνος.
Οσον αφορα στη Wadia, μια garage Εταιρια ηταν.Ο,τι φτιαχνανε, στοιχιζε πολυ περισσοτερο απο οτι στις μεγαλες Εταιριες.
Αιωνια της η μνημη εν πασει περιπτωσει.Εκανε κι αυτη καποιους ανθρωπους ευτυχισμενους.

Θοδωρος.
 
Χωρίς παρεξήγηση . Ευτυχώς που τα γράφεις αντί να μας τα λές , διότι τότε δεν θα σε ακούγαμε . Οχι από σνομπισμό αλλά γιατί είναι βέβαιον , πέρας πάσης αμφιβολίας ότι είμεθα θεόκουφοι , αφού δεν μπορούμε να καταλάβουμε ότι το ευτελές DVD player μας παίζει καλύτερα από το σχετικά ακριβούτσικο cd palyer μας .:flipout:
 
Μερικά σχόλια:
Theodore said:
Παιδια, κατ αρχας, να σας πω, πως γινονται τα τεστ στο Hitech, επειδη εχω παραστει σε πολλα, καθ οτι φιλος με ολους εκει.
Και ας ξεκινησουμε απο την αιθουσα.
Αυτη, ειναι ειδικα κατασκευασμενη, κατοπιν ειδικων μετρησεων, απο μηχανικο ειδικο στην ακουστικη χωρων. Εχει στους τοιχους και στο ταβανι, διαφορα ηχοαποροφητικα σωματα, και το πατωμα, ειναι επιπλεον. Ναι, επιπλεει πανω σε ελαστικο στρωμα, που το καταλαβαινεις οταν περπατας, αφου βουλιαζει σε καποιο βαθμο.
Η πορτα, ειναι τυπου χρηματοκιβωτιου, που κλεινει με ενα λεβιε, σαν κι αυτον που εχουν οι πορτες στα ψυγεια των κρεοπωλειων.
Πολύ ενδιαφέροντα τα παραπάνω αν και απο μόνα τους δεν δίνουν κάποιο στοιχείο. Άς θεωρήσω λοιπόν οτι είναι πράγματι σωστά μελετημένη.
Υπαρχει ειδικο μικροφωνο πανακριβο, για να βαζουν την ενταση παντα την ιδια οταν γινονται οι συγκρισεις. Αυτό γίνεται με πολύ μεγάλη ακρίβεια και με φτηνό μικρόφωνο. Π.χ. το 8000 της Behringer κάνει εξαιρετική δουλειά και σε πολύ πιό απαιτητικές αποστολές και στοιχίζει 50 Εβρά. Βέβαια αν είναι και Bruel & Kjaer ακόμη καλύτερα. Μπορείς όμως να μου εξηγήσεις γιατί αφού είχαν τέτοιον εξοπλισμό μετρούσαν τα max SPL στα συγκριτικά των ηχείων με το αυτί; Ήταν τόσο σίγουροι οτι τα αυτιά τους μπορούσαν να εκτιμήσουν σε real time το αποδεκτό επίπεδο παραμόρφωσης με την ακρίβεια που απαιτεί ένα τέτοιο test; Υπαρχουν κατι ML για ενισχυτικα και τα μεγαλα B&W μονιμως. Επισης, Mg 3.6 2 , η 3 ζευγαρια. Τωρα, δεν θυμαμαι αν υπαρχουν και τα Mg 20.
Επισης υπογουφερ.
Για προενισχυτη, δεν ξερω τι εχουν, γιατι εχω κιαιρο να παω στο χωρο.
Μετα, εναν προβολεα τεραστιο SONY , αυτους με τα τρια "ματια". Πρεπει να ειναι 9ιντσος.
Οι ακροασεις, γινονται απο δυο ατομα και πανω. Αν δε το μηχανημα ειναι hi end, τοτε κατεβαινουν ολοι κατω, για να υπαρχει αντικειμενικοτερη γνωμη.
Τωρα για το θεμα με τα DVD vs Wadia, εχει ως εξης.
Οταν η Pioneer, με το legato link, και αργοτερα η JVC, με κατι αντιστοιχο, εβγαλαν στην αγορα τα μηχανηματα τους, τοτε φανηκε καθαρα, οτι η Wadia, δεν ειχε λογον υπαρξης, αφου αυτα, επαιζαν το ιδιο καλα με πολυ λιγοτερα χρηματα. Η Wadia δεν κατασκεύαζε συστήματα ανάγνωσης. Έπαιρνε απο την Pioneer (για τα μικρά μοντέλα) και απο την Teac (για τα μεγάλα). Τα δε Pioneer είχαν το εξαιρετικό "ανάποδο" πλατώ αλλά απο αναλογικά μέρη ήταν για γέλια. Εκεί και στους αλγόριθμους μετατροπής η Wadia έκλεβε (και κλέβει) εκκλησία.
Ομως, εγινε εδω κατι, με τις πατεντες, και η Wadia πατενταρησε το συστημα
spline interpolation algorithm, πραγμα το οποιον οι αλλοι δεν εκαναν, για χ λογους. Ετσι, ηταν υποχρεωμενοι η να πληρωσουν δικαιωματα στη Wadia, η να τα σταματησουν, οπερ και επραξαν. βλ http://db.audioasylum.com/cgi/m.mpl?forum=digital&n=119461&highlight=Oxia&r=&session=
Κανείς ανταγωνιστής ποτέ δεν χρησιμοποίησε αλγόριθμους της Wadia διότι η Wadia δεν τους πουλούσε. Εξάλλου ήταν το συγκριτικό της πλεονέκτημα.
Επειδη δε ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος, το οτι η Wadia εκλεισε, ειναι ηλιου φαεινοτερον, οτι μαλλον τα πραγματα ειναι οπως λεω.
Η Wadia έκλεισε (άν και απότι ξέρω ξαναπαίζει στην αγορά) για τους ίδιους λόγους που έκλεισαν πολλές HiEnd βιοτεχνίες και όχι γιατί το Χαϊτεκ (και μόνο αυτό σε παγκόσμια αποκλειστικότητα) είπε οτι ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ DVD παίζει καλύτερα απο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ CD.
Εξ αλλου, ο ΘΣ ειχε Wadia. ( Οπως ειχε και ML transport).Γιατι να τη σνομπαρει?, Εδώ επιβεβαιώνεις προηγούμενο post μου. Ο Θ.Σ. μετά απο 15χρονη αποχή απο τον χώρο του ήχου αναλαμβάνει το Hitech. Αυτομάτως (και έχοντας υπόψη οτι η αγορά τον εμπιστεύεται) αναγορεύει σε αναφοράς και "απολύτως καλύτερα" τα μηχανάκια που είχε πριν 15 χρόνια (Ξέρετε Thorens, Koetsu, QUAD57stacked) στα πρώτα τεύχη, αντικαθιστώντας τα με ότι δοκίμαζε τεύχος-τεύχος (Wadia 16 στη θέση του Θόρενς, Μάγκια στη θέση των Κουάντ). Η λογική του "ότι έχω είναι απολύτως καλύτερο" σε όλο της το μεγαλείο. Μετά αναλαμβάνει η "κομπιουτερίστικια" λογική (πιό πολλή πληροφορία ίσον καλύτερος ήχος) και χωρίς να λάβει υπόψη την ποιότητα των μετατροπέων και των αναλογικών μερών των DVDs τα αναγορεύει apriori ανώτερα. Σημείωση: Τα DVDplayers έκαναν τότε απο 300 έως 500 χιλιάδες δραχμές, επομένως ήθελαν "σπρώξιμο" για ν'αρχίσουν να πουλάνε καθότι οι τίτλοι ήταν τότε λίγοι. Kαταλαβαινω, οτι καποιοι, που ειχαν δωσει παρα πολλα χρηματα για να αγορασουν Wadia, δεν μπορουν να "καταπιουν" οτι μηχανηματα "της πλακας", μπορουσαν να παιζουν το ιδιο καλα. Τους καταλαβαινω, αλλα αυτα εχει η τεχνολογια. Θες το ΤΟΠ? Πληρωνεις πολλα, εν γνωσει σου, οτι θα τα χασεις πολυ γρηγορα, αφου η εξελιξη, ειναι καταιγιστικη. Για ρώτα αυτούς που πήραν το Wadia killer της Yamaha ή τον αδελφό μου με ένα απο τα πρώτα DVDplayers (Πανασόνικ 350 νομιζω) τί λέγαν για το Χαϊτεκ μόλις άκουσαν το Rotel RCD991
Και κατι ακομα. Μηπως αν σκεφτειται, οτι δεν πρεπει να ειναι ουτε τυχαιο, αλλα ουτε και μαγικο, που ωρισμενα φθηνα μηχανηματα, επαιζαν τοσο καλα.
Τα DVD, εχουν εγγενως, πολυ καλυτερους μηχανισμους αναγνωσεως, για να μπορουν να διαβαζουν τα μικροτερα κουκκιδακια του δισκου, αλλα και τσιπακια, που να μπορουν να διαχειριστουν πολυ μεγαλυτερη πληροφορια απο τα απλα σιντι. Λογικο δεν ειναι να εχουν καλυτερη αποδοση? Τα DVDs έχουν laser με διαφορετικό μήκος κύματος. Οι μηχανισμοί είναι (με εξαίρεση τα VRDS) φανερά κατώτερης ποιότητας. Και αν συγκριθούν με μηχανισμούς CD όπως της Teac ή της Pioneer γελάει ο κάθε πικραμένος. Μετά απο τα τσιπάκια που διαχειρίζονται την περισσότερη πληροφορία" έρχονται τα αναλογικά μέρη και εκεί ισχύει αυτό που έγραψα παραπάνω. Μηπως νομιζεται οτι η Σονυ, η Pioneer, η Φιλιπς και η JVC, δεν μπορουν να φτιαξουν τα παντα?Θεμα μαρκετιν ειναι μονο. Οι εγκαταστασεις και οι μηχανικοι, υπαρχουν. Αρκει να κρινουν οτι υπαρχει μια αγορα. Απολύτως σωστό και έχει αποδειχθεί μόρ δαν ουάνς
Θυμοσαστε οι παλιοι εναν φοβερο ενισχυτη που ειχε βγαλει η SANYO ? Νομιζω SANYO plus P55 λεγοταν.(2Χ 100 Watt). Me ψυξη φρεον.
Επεσε και στα δικα μου χερια καποτε. Τωρα τον χαρισα. Καλος και φθηνος.
Οσον αφορα στη Wadia, μια garage Εταιρια ηταν.Ο,τι φτιαχνανε, στοιχιζε πολυ περισσοτερο απο οτι στις μεγαλες Εταιριες.
Αιωνια της η μνημη εν πασει περιπτωσει.Εκανε κι αυτη καποιους ανθρωπους ευτυχισμενους.

Θοδωρος.


Και να μην ξεχάσω και κάτι άλλο. Όταν η άποψη του χαϊτεκ μέτρησε στην αγορά σχεδόν κανείς δεν αγόραζε πιά απλά CDs. Μετά απο λίγο καιρό (και όταν τα DVDplayers φθηνυναν) το Χαίτεκ κυκλοφόρησε την άποψη οτι στα DVDplayers αν παίζουν πολλά απλά CDs "χαλάνε τους μηχανισμούς τους". Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
θεόδωρε καλά τα λες....
Το δωμάτιο έτσι είναι, τα μουλου και τα μπεβε και τα εμτζιά εκεί είναι....

ΑΛΛΑ....

το μεγάλο αλλά....

το 1999 και το 2000 που γράφανε ότι το πρώτο dvd που έσκασε μύτη πάτησε το γουαντία στη μύτη και όλα παίρνανε 10 απ τη μάνα τους, πριν κάν παραχθούν, μόνο και μόνο επειδή ήταν ντιβιντιά (ο θουσου τα έγραφε αυτά) πήγα και εγώ ως καραβλαξ και αγόρασα αντί 175000 ένα πιονέρι ντιβιντι. Το 535 ήτανε...
Το ότι το ταπεινό σιντι σονυ 920 (των 90000) το έκανε σκόνη, πολύ δε περισσότερο το σούπερ ντουπερ πιονέρι 757 που έκανε ούτε λίγο ούτε πολύ 1100 ευρά... έπαθε μιά από τα ίδια...

Σήμερα (εγώ) δεν ξέρω κάποιο dvd που να παίζει καλύτερα από ένα αντίστοιχης αξίας καλό standalone cd player....

Και μετά από 4 και 5 χρόνια ακόμα τα έχω παρμένα με την ισοπεδωτική αντίληψη θουσου.....:πετάξτε τα γουαντία και πάρτε...ντιβιντία....:slapface: :damnyou:
 
Last edited:
Αν μου επιτρέπετε
Μιά σημείωση και πάλι για τήν ροή τής κουβέντας : (μόνο τα πολύ βασικά )

Οι εκάστοτε χώροι μετρήσεων , είναι φτιαγμενοι με τέτοιο τρόπο , έτσι ώστε με τα συγχρονα (32b) μετρητικά εργαλεία να μπορούν να κάνουν αξιοπιστες μετρήσεις τουλάχιστον απο τα 100-200Hz
Oυσιαστικά επειδή είναι φροντισμένα τα περισσότερα χρονικά παράθυρα τής αντήχησης (που είναι ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΚΡΙΑ σε msec στο εγγύς πεδίο ).
Δυστυχως, ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΑΛΙΑ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ , μιά και τα επόμενα msec που μένουν προσδίδουν αυτό που οριακά λέγεται EPANAΛΗΨΗ-ΗΧΩ κλπ
Ετσι λοιπόν σε καμμιά περίπτωση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ με επιτυχία ο ιδιος χώρος ΓΙΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ , αλλά και ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Συνήθως ένας χώρος αξιολόγησης , πρέπει να είναι ένα ορθογώνιο δωμάτιο με κάπως μετρια καλές διαστάσεις , έτσι ώστε να επιτρέπεται σε αυτόν που αξιολολογεί να δεί πώς συμπεριφέρεται ένα ηχείο απο πλευράς κατευθυντικότητας (βλέπε πλαϊνές ανακλάσεις ) και απο χαμηλό -μεσοχαμηλό (βλέπε ρεφλέξ μπρός πίσω - γραμμή μεταφοράς ) όπως επίσης και ικανότητα εικόνας - εστιασμού σε μονόπολη - διπολη και διπολική ακτινοβολία
Αυτά και άλλα προυποθέτουν
1) Επιπλά οπωσδήποτε , πχ ενός καθιστικού ή σαλονιού
2) Οπωσδήποτε 1-2 υαλοπίνακες (πρός προσομοίωση παραθυρόφυλλων)
3) Πάτωμα ΟΧΙ ξύλο και κάποιο χαλί
4) Οπωσδήποτε δυνατότητα μετακίνησης τών εκάστοτε αξιολογουμενων ηχείων
5) Κανένα άλλο ηχείο(κώνο, μεμβράνη κλπ) μέσα στον ιδιο χώρο , γιατί πολύ απλά σε άλλες συχνότητες λειτουργεί σά φίλτρο (ακουστικό πάνελ ) σε άλλες σάν συντονιζόμενο Helmotz και σε άλλες ´σαν παθητικός ακτινοβολητής
6) Καθισμα ακρόασης του γνωστού χαμηλού ύψους σαλονιού και οχι κλασσικής καρέκλας κουζίνας / τραπεζαρίας (μιάς και το 90% τών ηχείων θεωρούν τούς 90 πόντους ΟΝ AXIS )

PS
Σαν ευτυχής κάτοχος (για αρκετά χρόνια ) του μετατροπέα WADIA 12 , θα έλεγα οτι μέχρι και πέρσι δέν μου έτυχε να ακούσω κάτι σε DVD που ν αγγίζει κάτι απο τα WADIA
...εδώ καλά καλά ακόμα και το SONY XA 50 ES καλά κρατεί ακόμα και σήμερα .
Και επειδή είχα τήν τύχη να συζήσω και με το X-03 θα έλεγα οτι , μάλλον τα DVDπουλα δεν έχουν καμμιά τύχη (πρός το παρόν)
Στο μέλλον οψόμεθα ...τι αν πώ
 
Last edited:
Παροτι συμφωνω (περι υπεροχης του σιντι εναντι ντιβιντι) να θεσω την εξης ερωτηση μηπως οι διαφορες υπαρχουν στις χαμηλοτερες εντασεις ας πουμε μεχρι 85 90db και τα πραγματα αλλαζουν σε υψηλοτερες εντασεις (δεν το εχω τσεκαρει)?
Ισως λογω καλυτερου σταδιου εξοδου του cd για παραδειγμα?
 
Last edited:
όσοι πάντως έτυχε να είναι κοντά στο περιβάλλον hitech ας μας πληροφορήσουν τέλως πάντων:
τι στο καλό δοκιμάζανε με το περιφημο πιά "anybody seen my baby" στα 118 db...

ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ....

αλλά μάλλον αφήστε το:
δεν θα δεχθώ καμιά αιτιολόγηση....