Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio
AVClub Addicted Member
Re: Απάντηση: Βυνιλιάκηδες και Cdάκηδες σημειώσατε:
....το στάδιο εξόδου τής συντριπτικής πλειονότητος είναι άλλωτε σοβαροί κι άλλωτε πιο σοβαροί τελεστικοί
Συνήθως τήν ευφωνική φήμη μονοπωλούν οι OPA134 και OPA2107 και σε κάπως παλιότερα μοντέλα οι ΑD797 και OPA 604 και OPA 132 -2132 καθώς και ο φοβερός LM6142 !
Φυσικά στα μεγάλα μοντέλα βλεπει κανείς OPA627 και σε κάποια WADIA ειδικά OPA627 παρέα με τον OPA603 (dedicated τελεστικός ρεύματος )
Οπότε δέν συντρέχη κατά τήν άποψή μου κάποιος λόγος γραμμικότητος σε σχέση με τίς σταθμες
ΕΚΤΟΣ του παραπάνω ολες οι πηγές "ΠΑΙΖΟΥΝ" πάντα και διαρκώς στο maximum (και δέν μιλάμε για τήν ύπαρξη ψηφ ή άλλωμ ποτενσιομέτρων ή περιπτώσεις ενσωματωμένου προενισχυτή )
...Και κάτι άλλο σχετικά με τα dB SPL (δέν αμφιβάλλω για τα 118 dB SPL κορυφής οταν στο σαλόνι μου με ένα τυπικά (για κάποια δεδομένα ) καλό σύστημα έχω 123-124dB κορυφές (απο πάνω μέχρι κάτω ...) .....-->>>
-->>>αλλα Θα προτιμούσα αξιολόγηση (απο τα περιοδικά) με κάποια κομμάτια δύσκολα (που δόξα Τω Θεω υπάρχουν πάρα πολλά και καλά )
ΠΧ
Toto ...live (Japan -κομμάτι Νο 8 ΣΟΛΟ τύμπανα με διπλή κάσα και τυμπάνι-α (τυμπάνι-α είναι μιά κάσα με διάμετρο σχεδόν διπλάσια απο αυτή τής κλασσικής μπότας - ούτε κι εγώ το ήξερα μέχρι που μου έφερε το κομματι σπίτι ένας Ελληνας ντράμερ )
Βlind Boys of Alabama
Rummstein - Herzeleid
........Μεταλλικα
.....Μαριώ
......Πορτοκάλογλου
....Ζιώγαλας
....ΒΟΖΙΟ-ΣΤΕVENS .....
......κλπ κλπ κλπ ....
christos said:Παροτι συμφωνω (περι υπεροχης του σιντι εναντι ντιβιντι) να θεσω την εξης ερωτηση μηπως οι διαφορες υπαρχουν στις χαμηλοτερες εντασεις ας πουμε μεχρι 85 90db και τα πραγματα αλλαζουν σε υψηλοτερες εντασεις (δεν το εχω τσεκαρει)?
Ισως λογω καλυτερου σταδιου εξοδου του cd για παραδειγμα?
....το στάδιο εξόδου τής συντριπτικής πλειονότητος είναι άλλωτε σοβαροί κι άλλωτε πιο σοβαροί τελεστικοί
Συνήθως τήν ευφωνική φήμη μονοπωλούν οι OPA134 και OPA2107 και σε κάπως παλιότερα μοντέλα οι ΑD797 και OPA 604 και OPA 132 -2132 καθώς και ο φοβερός LM6142 !
Φυσικά στα μεγάλα μοντέλα βλεπει κανείς OPA627 και σε κάποια WADIA ειδικά OPA627 παρέα με τον OPA603 (dedicated τελεστικός ρεύματος )
Οπότε δέν συντρέχη κατά τήν άποψή μου κάποιος λόγος γραμμικότητος σε σχέση με τίς σταθμες
ΕΚΤΟΣ του παραπάνω ολες οι πηγές "ΠΑΙΖΟΥΝ" πάντα και διαρκώς στο maximum (και δέν μιλάμε για τήν ύπαρξη ψηφ ή άλλωμ ποτενσιομέτρων ή περιπτώσεις ενσωματωμένου προενισχυτή )
...Και κάτι άλλο σχετικά με τα dB SPL (δέν αμφιβάλλω για τα 118 dB SPL κορυφής οταν στο σαλόνι μου με ένα τυπικά (για κάποια δεδομένα ) καλό σύστημα έχω 123-124dB κορυφές (απο πάνω μέχρι κάτω ...) .....-->>>
-->>>αλλα Θα προτιμούσα αξιολόγηση (απο τα περιοδικά) με κάποια κομμάτια δύσκολα (που δόξα Τω Θεω υπάρχουν πάρα πολλά και καλά )
ΠΧ
Toto ...live (Japan -κομμάτι Νο 8 ΣΟΛΟ τύμπανα με διπλή κάσα και τυμπάνι-α (τυμπάνι-α είναι μιά κάσα με διάμετρο σχεδόν διπλάσια απο αυτή τής κλασσικής μπότας - ούτε κι εγώ το ήξερα μέχρι που μου έφερε το κομματι σπίτι ένας Ελληνας ντράμερ )
Βlind Boys of Alabama
Rummstein - Herzeleid
........Μεταλλικα
.....Μαριώ
......Πορτοκάλογλου
....Ζιώγαλας
....ΒΟΖΙΟ-ΣΤΕVENS .....
......κλπ κλπ κλπ ....
Last edited: