Canon 10-22 ?

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,660
επειδή τον τελευταίο καιρό η φωτογραφιστική μου διάθεση έχει πιάσει απόλυτο πάτο και προσπαθώ να την αναθερμάνω γιά πείτε μου....

σκέφτομαι να κάνω ανταλλαγή (αν τα καταφέρω) του 17-40L με τον 10-22

πως σας ακούγεται το εγχείρημα ? (το σώμα είναι η rebel xti=400d)
 
Αν παραμείνεις στο μικρό φορμά και σου λείπει το πιο ευρυγώνιο άκρο, μου ακούγεται για πάρα πολύ καλή ιδέα. Όμως σε μικρό σώμα ο 17-40/4 μπορεί να παίξει τον ρόλο του στάνταρ ζουμ (αντίστ. 27-64mm). Έχεις κάτι να αναλάβει αυτό τον ρόλο, έστω και με λιγότερο ευρυγώνιο άκρο?
 
μετά τα τελευταία ξεφορτώματα γιά τις canon έχω μείνει μόνο με τον 17-40 και τον 70-210 καθώς και ένα σώμα 50qd αναλογικό και μιά pentax mesuper με τον 50άρη της, έναν hanimex 80-200 και ένα Κ 2Χ. Α και την G5

Αν πω βέβαια ότι χρησιμοποιώ περισσότερο γιά φωτό το κινητό μου και την G5, δεν θα με μαλώσετε ε?

Το κάτω ευρυγώνιο άκρο μου λείπει και πιστεύω είναι αυτό που θα μου τονώσει το ενδιαφέρον.
Αλλά η γενική αφραγκία ή άλλες σπατάλες δεν νομίζω μου επιτρέπουν να κρατηθεί ο 17-40.
Υπάρχει άλλη εναλλακτική γιά το κάτω ευρυγώνιο άκρο ?
 
Εστιακά από το 22 έως τα 70mm έχεις να τα καλύψεις?
Υπόψιν ότι είναι το περισσότερο χρησιμοποιούμενο εύρος.
 
εγω εχω τον 11-22 στην olympus (22-44μμ sta 35mm) και εχει αντικαταστισει τον 14-42mm (28-84mm στα 35mm) σαν στανταρ φακος, οποτε εξαρταται τι τραβας.Εχει αρκετη πλακα παντως το ευρυγωνιο. Ο συγκεκριμενος φακος τωρα δεν ξερω ποσο καλος ειναι.
 
και γω σκεφτόμουν γιά ένα σταθερό 50άρη, αν δεν κρατήσω τον 17-40, αλλά έχω βαρεθεί την όλη διαδικασία βάλε βγάλε.
 
Ο 10-22 είναι πολύ καλός φακός, αν και ακριβούτσικος. Εάν κάποιος έχει συνηθίσει να τραβάει μέχρι ημιευρυγώνια κάδρα (τα 22mm δίνουν κάδρο 35mm πλήρους φορμά) θα μπορούσε να έχει μόνιμα τον φακό στη μηχανή (είναι ακριβώς στη λογική του 16-35L στο μικρό φορμά, μόνο που δεν είναι τόσο γρήγορος σε διάφραγμα).


Εάν το πρόβλημα είναι η διάθεση για φωτογράφιση, για σκέψου τη λύση να τον δώσεις για να πάρεις έναν απλό 18-55 με σταθεροποίηση συν μία Panasonic LX3!
 
Δηλαδή να έχει μόνιμα τον 10-22 πάνω βρε παιδιά?

Μια καλή λύση είναι ο 50άρης που είπε και ο Αλέξης. Αν όχι, προσωπικά δε θα μπορούσα να έχω μήκος έως ευρυγώνιο και από 70mm και πάνω μετά.

Αν η χρήση που κάνεις δεν σε πειράζει και δε σου χρειάζεται, τότε "και τα σκυλιά δεμένα".:nounder:

Βρες έναν φθηνότερο για αυτή την απόσταση και όλα οκ. Αλλιώς εγώ θα κράταγα τον L.
 
Ε κάτι δεν πρέπει να έχεις για να φωτογραφίζεις με τον 400D? Σοβαρά τώρα, ειδικώς εάν πετύχεις καλό δείγμα, δεν είναι και σκουπίδι, και η έκδοση με τη σταθεροποίηση (μπορεί να βρεθεί στα 130 ευρώ) λέγεται πως είναι ακόμη καλύτερη. Βέβαια τον 18-55 τον ανάφερα ότι μπορεί να αγοραστεί με το υπόλοιπο που θα περισσέψει από την αγορά μίας LX3, αφού όπως γράφεις, για να καταλήγεις να φωτογραφίζεις με κινητό, το κύριο πρόβλημά σου είναι όχι το ευρυγώνιο, αλλά η φορητότητα. Γιατί όχι λοιπόν μία κόμπακτ με φακό 24-60/2.0-2.8 ?
 
Δηλαδή να έχει μόνιμα τον 10-22 πάνω βρε παιδιά?

Μια καλή λύση είναι ο 50άρης που είπε και ο Αλέξης. Αν όχι, προσωπικά δε θα μπορούσα να έχω μήκος έως ευρυγώνιο και από 70mm και πάνω μετά.

Αν η χρήση που κάνεις δεν σε πειράζει και δε σου χρειάζεται, τότε "και τα σκυλιά δεμένα".:nounder:

Βρες έναν φθηνότερο για αυτή την απόσταση και όλα οκ. Αλλιώς εγώ θα κράταγα τον L.

Γιατί όχι?

Το βασικότατο κιτ μου είναι ο 15-30 και ο 70-200. Μεταξύ 30 και 70 χρησιμοποιώ τα ποδαράκια μου. Οκ, το πιο πλήρες AF κιτ μου περιλαμβάνει και τον 24-60 ενδιάμεσα, αλλά σίγουρα μπορώ να κάνω και χωρίς αυτόν.
Προσωπικώς θα μπορούσα να έχω έναν 10-22 και έναν 35ρη ή 50ρη για walkaround λύση.
 
ακριβώς αυτό λεω.
πάντα επάνω ο 10-22 και ίσως στην τσέπη ο 50άρης στο 1.7 γιά σκοτεινά.

Μη με δουλεύετε βρε...
Κάποτε, στην ηλικία σας :grinning-smiley-043, γύρναγα με μιά ρεφλεξ στην τσέπη.
Αν θέλω τον 10άρη τον θέλω γιά το υπερευρυγώνιο.
Αν θέλω μηχανή τσέπης κάνει και το τηλέφωνο.
 
Γιατί όχι?

Το βασικότατο κιτ μου είναι ο 15-30 και ο 70-200. Μεταξύ 30 και 70 χρησιμοποιώ τα ποδαράκια μου. Οκ, το πιο πλήρες AF κιτ μου περιλαμβάνει και τον 24-60 ενδιάμεσα, αλλά σίγουρα μπορώ να κάνω και χωρίς αυτόν.
Προσωπικώς θα μπορούσα να έχω έναν 10-22 και έναν 35ρη ή 50ρη για walkaround λύση.

Εδώ συμφωνούμε.

Και τουλάχιστον είσαι στα 30 (περίπου 45-47 σε 35mm?) Είναι υπερβολικό στα 22mm μόνο.

Anyway, μπορεί να μη μου κάνει εμένα γιατί φωτογραφίζω αρκετά στα 40-50mm.-bye-
 
Εάν φωτογραφίζεις κυρίως τοπίο ή κτήρια, μια χαρά είναι ο 10-22, από άποψη κάδρου. Και γενικά είναι καλός φακός.
 
ένας φίλος μου στο Παρίσι έδωσε τον 17-40 και πήρε αυτόν. Στην ίδια ερώτηση μου είπε, είναι πολύ καλός αλλά δεν είναι ο 17-40.
Γι αυτό ρωτάω και σας...
Προφανώς αυτός καλύπτει στο κανονικό φορμά 16-35.
Όπως λέει κι ο Τάσος γιά τα 50 -60 πάω πιό κοντά ή κροπάρω.
Έχω βαρεθεί τις βαλίτσες.
Αν υπήρχε μιά καλή τσέπης με καλό φωτεινό φακό που να ευρυγωνιάζει ίσως τη σκεφτόμουνα.
Πχ κάτι σαν τον φακό της G2, G5... αλλά πιό ευρυγώνιο.


Επίσης πόσο σύντομα βλέπετε να βγαίνουν φουλ φορμά dslr κάτω από 1000άρικο ?
 
Αν υπήρχε μιά καλή τσέπης με καλό φωτεινό φακό που να ευρυγωνιάζει ίσως τη σκεφτόμουνα.
Πχ κάτι σαν τον φακό της G2, G5... αλλά πιό ευρυγώνιο.


http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=31442


Panasonic LX3
10mp με φακό αντιστ. 24-60/2.0-2.8
Με σταθεροποίηση και εξαιρετική για κόμπακτ απόδοση στα ψηλά iso (τουλάχιστον τα iso400 τα έχει άνετα όπως φαίνεται).

FF κάτω από 1000 ευρώ, ίσως αργήσει λιγάκι... η (πρώτη) 5D μπορεί να βρεθεί στα 1500 ευρώ σε εμάς (καινούργια), και 1100 περίπου λίρες στην Αγγλία. Φυσικά παραμένει μία εξαιρετική μηχανή.


Το 10-22 σίγουρα δεν φτάνει τον 17-40 από άποψη κατασκευής, αλλά από επιδόσεις... ο 17-40 σίγουρα δεν είναι και η κορυφή των ευρυγωνίων ζουμ.