Canon 400d - Nikon d80 - Olympus e510 ?

η nikon d40x γιατι δεν σου αρεσει ;
τι εχουν τα χρωματα της ; βαλε ενα καλο φακο και θα δεις χρωματα ...

δεν μπορει τοσο καλα σχολια λενε ολοι οσοι την χρησιμοποιησαν ...
 
Re: Απάντηση: Canon 400d - Nikon d80 - Olympus e510 ?

....η sigma sd14 έχει φανταστικα χρωματα και δυναμικο εύρος αλλά είναι πανάκριβη για 4 megapixels κάμερα και έχει πολύ θόρυβο...

κι εγώ για πανάκριβη τη νόμιζα, πίστευα πως κυμαίνεται γύρω στα 1500 ευρώ, αλλά τελικά μάλλον βρίσκεται με τα μισά.
Όσο για τα megapixels, δίνει αρχείο κάτι παραπάνω από 4,5 (σχεδόν 5) mp. Ο αισθητήρας της είναι ουσιαστικά ένα σάντουιτς, με 14 εκ. ευαίσθητα στοιχεία, σε τρεις στρώσεις. Αυτό δηλαδή που οι λοιπές μηχανές το κάνουν με το πλέγμα bayer, η Foveon (κατασκευάστρια του αισθητήρα της Sigma) το κάνει απευθείας, δηλαδή κάθε σημείο είναι ευαίσθητο σε όλα τα χρώματα, και όχι μόνο σε ένα από τα τρία (όπως γίνεται στα κοινά ccd και cmos των υπολοίπων). Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε άριστη ευκρίνεια σε επίπεδο πίξελ. Για να καταλάβεις, το αρχείο της προηγούμενης, SD10, των 3.4mp, έχει ευκρίνεια (το καταλαβαίνεις από μεγεθύνσεις) αντίστοιχη αρχείου dslr των 6mp, οπότε αναλογικώς να το πάρουμε, η ευκρίνεια του αρχείου της νέας SD14 πρέπει να ξεπερνά την αντίστοιχη αρχείων μηχανών των 8mp, ίσως να φτάνει τις 10άρες. Και με σίγουρα καλύτερη χρωματική απόδοση.
Αλλά φακούς θα έχεις μόνο Sigma, και ασφαλώς σε χειροκίνητο αυτούς για τους οποίους θα υπάρχει κατάλληλος αντάπτορας (για βιδωτούς Μ42 υπάρχει πάντως).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Canon 400d - Nikon d80 - Olympus e510 ?

κι εγώ για πανάκριβη τη νόμιζα, πίστευα πως κυμαίνεται γύρω στα 1500 ευρώ, αλλά τελικά μάλλον βρίσκεται με τα μισά..

που την βρήκες τόσο φθηνά?

ευχαριστώ
 
Re: Απάντηση: Canon 400d - Nikon d80 - Olympus e510 ?

η nikon d40x γιατι δεν σου αρεσει ;
τι εχουν τα χρωματα της ; βαλε ενα καλο φακο και θα δεις χρωματα ...

δεν μπορει τοσο καλα σχολια λενε ολοι οσοι την χρησιμοποιησαν ...


Μιας και έχω την συγκεκριμένη 1-2 εβδομάδες... Όντως τα χρώματα είναι λίγο oversaturated και η ευκρίνεια ,με τους φακούς του κιτ, μέτρια...ΑΛΛΑ αυτά με τις default ρυθμίσεις!!! Με λίγες ρυθμίσεις τα χρώματα έρχονται πολύ κοντά στο πραγματικό και βελτιώνεται αισθητά η ευκρίνεια!

Αυτό που μου λείπει πραγματικά είναι η πληθώρα κουμπιών για άμεση ρύθμιση των παραμέτρων, κάτι που έχουν τα μεγαλύτερα μοντέλα.
 
για κάνε ένα ψάξιμο στο idealo.de και θα δεις, να μην πω ebay...
μου κινήθηκε η περιέργεια από ένα θέμα εδώ που παρέπεμπε στο 123market.gr, το οποίο την έχει 990 ευρώ, οπότε και έψαξα...
 
Σίγουρα πολλοί κάτοχοι παλαιότερων φακών έχουν σκεφτεί έτσι.
Ούτε και η Canon είναι αγία, πχ πολλοί παλιότεροι φακοί (για AF μιλάμε) τρίτων κατασκευαστών που λειτουργούν με φιλμάτες EOS) δεν παίζουν στις ψηφιακές, δεν μπορούν να κλείσουν διάφραγμα, και χρειάζονται τσιπάρισμα.
Απαράδεκτες πρακτικές αυτών που είναι στην κορυφή.
 
Ποια είναι η άποψή σας να πάρω μια olympus 410 και να της βάλω ένα φακό 18-200 με σταθεροποιητή (αν υπάρχει)?
δεν μπορώ τον όγκο με τίποτα!
 
Ο 18-200 θεωρείς πως δεν έχει όγκο δηλαδή; Όλες της εισαγωγικής κατηγορίας πάνω-κάτω στα ίδια είναι, δεν είναι και λιλιπούτειες οι Olympus σε σχέση με τις υπόλοιπες.
 
http://www.katerelos.gr/product_info.php?cPath=257_65&products_id=3799

αυτόν εννοείς Βλάση?

και κάτι ακόμα.

σε νέους χρήστες, είναι πιο σωστό η χρήση ενός φακού σαν τον παραπάνω ή επιβάλλεται η χρήση 2 φακών, έναν για τα κοντινά και ένα για τα υπόλοιπα?

ένας all around δεν κάνει την δουλειά?
 
Ναι. Όμως ο Κατερέλος έχει ακριβύνει´αρκετά. Δείτε στη Φωτοαγορά: http://www.photoagora.gr/sigma-18-200mm-f3-5-6-3-os-dc-for-canon-p32717.html 80 μείον.

Γνώμη μου είναι ότι αν θέλεις να μην ασχολείσαι με τη μηχανή σου πάρε ένα τέτοιο φακό. Αν όμως θέλεις να παίξεις, τότε το πράγμα αλλάζει....
 
Απο την μικρη μου εμπειρια (συμβιωση) με τις nikon d40 and d40x και με τους 3 φακους (18-55 κιτ, 55-200, vr 18-200vr) πιστευω οτι ο 18-200 παρολο που κανει την μηχανη πιο βαρια και ογκωδης σε απαλλασει απο την πιθανοτητα να χασεις ενα θεμα λιγων δευτερολεπτων επειδη δεν φορας το καταλληλο φακο και πρεπει ν αλλαξεις. Το βιωσα σε προσφατο ταξιδι.

Να ρωτησω και εγω κατι ασχετο για να μην ανοιξω καινοργιο νημα.

οι φακοι full frame (πχ nikon 70-200, 24-70) οταν φορεθουν σε μια πχ nikon d300 εχουν διαφορετικη συμπεριφορα απ οτι οταν φορεθουν σε μια full frame?

Με απλα λογια μπορει καποιος με μια d200, d300, να προχωρησει αφοβα σε μια τετοια αγορα φακων και ας μην εχει full frame μηχανη?

Kκαι κατι ακομα. Αν στον 70-200 f/2.8 φορεσεις teleconverter 1.4 or 1.7 συνεχιζεις να εχεις αυτοματη εστιαση?

Τhanks και sorry για το off topic.

Τελος για το θεμα των χρωματων της νικον d40, d40x παραθετω καποιες φωτο. Εμενα προσωπικα μ αρεσουν τα πιο κορεσμενα χρωματα και για αυτο εχω και τις 2 καμερες στο saturation enhanced συνεχως.
 

Attachments

  • 221186384_Claudia-cape town 3 B 100.jpg
    221186384_Claudia-cape town 3 B 100.jpg
    98.8 KB · Views: 23
  • nikos - 2nd day of trip 040.jpg
    nikos - 2nd day of trip 040.jpg
    97.8 KB · Views: 25
  • Nikos- Cape Town Day 3 B part 257.jpg
    Nikos- Cape Town Day 3 B part 257.jpg
    85.6 KB · Views: 21
  • Nikos- Cape Town Day 3 B part 282.jpg
    Nikos- Cape Town Day 3 B part 282.jpg
    122 KB · Views: 23
  • Claudia Game 5+  6 665.jpg
    Claudia Game 5+ 6 665.jpg
    131.1 KB · Views: 28
Όταν οι full-frame φακοί φορεθούν σε αντίστοιχο σώμα, χρησιμοποιείται πλέον όλος ο κύκλος κάλυψης και όχι το (υψηλότερης απόδοσης) κέντρο τους. Οι άκρες έχουν σαφώς πιο μαλακό γράψιμο, πιο έντονες χρωματικές εκτροπές, πιο έντονες παραμορφώσεις, το βινιετάρισμα θα αποτελεί πλέον υπολογίσιμη παράμετρο κλπ. Βέβαια θα πρέπει να σκεφτούμε ότι ένας full-frame αισθητήρας 12mp για παράδειγμα, έχει διπλάσια επιφάνεια και μόνον 20% περισσότερα στοιχεία από έναν αισθητήρα APS των 10mp, άρα η αναλυτική ικανότητα του φακού στα άκρα ίσως να μην φανεί με τόσο έντονο τρόπο όσο νομίζουμε.
 
Να διευκρινησουμε κατι γιατι εχω μπερδευτει?

Οκ ο κυκλος καλυψης αλλαζει .Τα εστιακα μηκη αλλαζουν και αυτα?
πχ ο 12-24mm DX που δεν ειναι fullframe, λεει ο Ηοgan οτι you can use it as an 18-24mm zoom on your full frame camera

και ρωταω εγω o νεος AF-S 24-70mm f/2.8G ED που ειναι fullframe αν χρησιμοποιηθει στην d200 θα μιλαμε για αλλο εστιακο μηκος ή δεν ξερω τι λεω.

μαλλον θελω διαβασμα.
 
Το εστιακό μήκος δεν αλλάζει, αλλά με το κροπάρισμα της εικόνας που προβάλει ο φακός, αλλάζει η γωνία κάλυψης. Έτσι ο 20άρης σε APS σώμα δίνει γωνία κάλυψης αντίστοιχη ενός 30άρη (x1,5), δηλαδή όσες μοίρες δίνει και ο 30άρης. Το εστιακό μήκος όμως δεν αλλάζει, η προοπτική του παραμένει η ίδια, δηλαδή φακού 20άρη. Τα ίδια ισχύουν για όλους τους φακούς, full frame και DX (ή όπως τους λέει κάθε εταιρία), αυτό που αναγράφουν είναι το πραγματικό εστιακό μήκος (ανεξάρτητα εάν ο 12-24 ως DX δεν μπορεί σε κανένα σώμα να δώσει κάλυψη ενός φακού 12mm σε φορμά 135).