Canon 5D MkII

Στον Κατερελο εχει την προσφορα μεχρι τελος του μηνα και για περιορισμενα κομματια.


Βαζω στοιχημα οτι θα βγει νεο κιτ......
 
Νομίζω σε άλλο κοινό απευθύνονται. Οκ, όχι εντελώς διαφορετικο.

H 7D είναι ολίγον ....overspec'd, και τιμολογημένη στην πράξη ελαφρώς κάτω από τη D300s -την οποία όπως δίχνουν οι παρουσιάσεις την έχει σε όλους τους τομείς τελικώς- οπότε η απόσταση λογικά δεν πρέπει να πέφτει ούτε κάτω από τα 400, ούτε να ξεπερνά όμως τα 500-600 ευρώ, θα έλεγα.
 
τι εννοεις ?
Αν εννοεις χωρις φλας (καλυτερη συμπεριφορα σε υψηλα iso) οι διαφορες πια ειναι πολυ μικρες, ειδικα αν τραβας σε RAW ... εγω με την 7D και Noise ninja ή DPP κανεις θαυματα (ο θορυβος ειναι πρακτικα ανυπαρκτος για νορμαλ εκτυπωσεις μεχρι iso 3200).
Και φυσικα εχεις πολυ καλυτερη ευελιξια στο rapid shooting , focus και στο video που μ ενδιεφερε περισσοτερο εξ αρχης.
 
Δεν πρέπει να είναι και τόσο τρομερή η διαφορά Βλάση. Σίγουρα μικρότερη του 1 στοπ, στα ψηλά iso. Μην ξεχνάμε ότι η 7D έχει μια εξαιρετική επίδοση στον θόρυβο στα ψηλά, στα 1600 φαίνεται να ισοφαρίζει και από εκεί και πέρα να ξεπερνά καθαρά την επίδοση των D300/s
 
Δεν πρέπει να είναι και τόσο τρομερή η διαφορά Βλάση. Σίγουρα μικρότερη του 1 στοπ, στα ψηλά iso. Μην ξεχνάμε ότι η 7D έχει μια εξαιρετική επίδοση στον θόρυβο στα ψηλά, στα 1600 φαίνεται να ισοφαρίζει και από εκεί και πέρα να ξεπερνά καθαρά την επίδοση των D300/s

Πιστέψτε με ... όταν το μάτι κάποιου συνηθίσει στο καλύτερο, τότε είναι πολύ εύκολο να βλέπει τις ατέλειες παντού αλλού. Π.χ. δεν πίστευα ποτέ ότι θα έβλεπα τόσο θόρυβο στις φωτογραφίες από την D300 του Λεωνίδα. Αντικειμενικά είναι γελοίο να λέμε ότι έχουν θόρυβο, καθώ ςπρόκειται για εξαιρετικές λήψεις, αλλά τα δικά μου μάτια πλέον παρατηρούν το θόρυβο.

Το ίδιο φαντάζομαι (φαντάζομαι λέω) ότι θα συμβεί και με τις δυο CANON. Αν ο αγαπητός Kosh πάρει τις φωτογραφίες από την 7D, επειδή έχει εξασκημένο μάτι από την 5D, θα δει θόρυβο.

Κι επίσης μην ξεχνούμε ότι με την FF CANON χρειαζόμαστε μεγαλύτερη ταχύτητα για να μη βγει κουνημένη μια φωτογραφία. Τόση εστιακή απόσταση Χ1,6 αντί για 1,0. Άρα αναγκαζόμαστε να σηκώσουμε το ISO πιο νωρίς... άρα το ένα στοπ θα γίνει ενάμισυ ίσως και περισσότερο.
 
Aυτο που λες ισως ισχυει μονο σε 100% viewing και οχι πχ σε χαρτι Α4 ή σε μονιτορ - τηλεοραση (το εχω δοκιμασει στη δικια μου pioneer 428xd) .
Εκει δεν βλεπεις καμια διαφορα, και δε νομιζω οτι αξιζει να το ψαχνουμε παραπανω.
 
Aυτο που λες ισως ισχυει μονο σε 100% viewing και οχι πχ σε χαρτι Α4 ή σε μονιτορ - τηλεοραση (το εχω δοκιμασει στη δικια μου pioneer 428xd) .
Εκει δεν βλεπεις καμια διαφορα, και δε νομιζω οτι αξιζει να το ψαχνουμε παραπανω.

Γιάννη όταν αγοράζουμε τέτοιες μηχανές, τις παίρνουμε είτε για την πλάκα μας, είτε γιατί σκοπεύουμε να τις εκμεταλλευτούμε. Ακόμη κι ένα δευτερεύον χαρακτηρισιτκό μπορεί να κάνει τη διαφορά στην πλάξη. Π.χ. το MLU που δυστυχώς ακόμη η CANON το έχει θαμένο στα μενού και σχεδόν κανείς δεν το χρησιμοποιεί. Με το MLU κερδίζεις σχεδόν ένα ακόμα στοπ πριν αρχίσεις να έχεις κουνημένη φωτογραφία.

Προσωπικά όταν αγοράζω κάτι καινούριο, σκοπεύω να το χρησιμοποιήσω. Δεν μου περίσσευαν καθόλου τα 1800 επιπλέον ευρώ που έδωσα για τη D700. Όμως μια ακόμη μηχανή με crop factor δεν θα μου έλυνε το πρόβλημα. Γι αυτό και τα έδωσα. Και ζητώ το απόλυτο... γι αυτό και πάω πλέον προς το HDR.

Για τις εκτυπώσεις Α4 έχεις δίκιο, εκτός αν έχουν σκοτεινά σημεία. Εκεί θα φανεί όχι μόνο η ποσότητα, αλλά και η ποιότητα του θορύβου. Π.χ. αν είναι χρωματικός θα είναι πολύ πιο εμφανής. Πάντως σε πολύ μεγάλες εκτυπώσεις η διαφορά φαίνεται (50Χ70 εκ. ή και περισσότερο). Θα μου πεις τυπώνεις σε τέτοιες διαστάσεις;

Μέχρι πρόπερσι όχι δεν είχα τυπώσει. Από τότε έχω τυπώσει σε 30Χ50 εκ. φωτογραφίες από τις CANON 350D και NIKON D200 και σε 50Χ70 εκ. από τη D700. Κάποιες έτυχε να δει και ο Τάσος. Πήγα να δοκιμάσω και σε 100Χ70 εκ. αλλά τα πολύ καλά μηχανήματα χρέωναν 70 ευρώ, και δεν τα έδωσα.
 
Σιγουρα ολοι εμεις οι χομπιστες ψαχνουμε το τελειο.
Το MLU ειναι απλο πια, το βαζεις στα MENU-favorites kai τελειωσες (2 κλικ ειναι).
Απλα, εγω στην 7D βρηκα αυτα που μου ελειπαν.

Κυριως η ταχυτητα και ακριβεια εστιασης (καμια αλλη δεν εχει tracking σε οποιοδηποτε σημειο, εκτος του κεντρικου) , πολυ καλη συμπεριφορα μεχρι 3200 iso, και πιο πολυ απ ολα , απιθανο βιντεο σε οποιοδηποτε frame rate και αναλυση.

Μαλιστα, δε θα πηγαινα σε Full frame, γιατι χανω σε tele που μ ενδιαφερει πιο πολυ και γιατι , ειδικα στο βιντεο, ειναι σχεδον αδυνατον να εστιασεις με ακριβεια σε manual mode με τοσο μικρο βαθος πεδιου σε ανοιχτα διαφραγματα(εδω δυσκολευομαι στην 7D με 50mm f1.4).

Δεν τυπωνω πια σχεδον καθολου, μονο σε monitor-iphone kai tv βλεπω τις φωτο μου...

Φυσικα , ο καθενας παιρνει αυτο που του "γυαλιζει" .... τελικα χρονο και ορεξη να χουμε !!!
 
Last edited:
Ακόμη κι ένα δευτερεύον χαρακτηρισιτκό μπορεί να κάνει τη διαφορά στην πλάξη. Π.χ. το MLU που δυστυχώς ακόμη η CANON το έχει θαμένο στα μενού και σχεδόν κανείς δεν το χρησιμοποιεί. Με το MLU κερδίζεις σχεδόν ένα ακόμα στοπ πριν αρχίσεις να έχεις κουνημένη φωτογραφία.

Όταν θέλω MLU στη 40D πατώ απλώς το κουμπάκι του live view. Βέβαια δεν βγάζω με απλώς κλειδωμένο καθρέπτη αλλά με live view πλέον, θα μου πεις. Στις ταχύτητες όμως που έχει χρησιμότητα το κλείδωμα, δλδ από 1/50 και κάτω, ουσιαστικά ίδια είναι η χρηστικότητα του μεν και του δε τρόπου.
 
Απάντηση: Re: Canon 5D MkII

Τι ειναι MLU?

Mirror Lock Up

Στο Google το βρήκα.... Προσπαθούσα να αποκρυπτογραφήσω τα μηνύματα που γράφουν.
Τώρα τι κάνει μην με ρωτάς... Θα σε γελάσω. -bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Canon 5D MkII

Προσπαθούσα να αποκρυπτογραφήσω τα μηνύματα που γράφουν.

Συγγνώμη, αλλά το έγραψα και στα ελληνικά ("κλειδωμένος καθρέπτης").

Το κλείδωμα καθρέπτη χρησιμεύει στις εκθέσεις μεταξύ 1/50 και 1s περίπου. Στις εκθέσεις αυτές οι μικροδονήσεις από τον καθρέπτη που μόλις έχει αστραπιαία σηκωθεί για να ανοίξει η οδός προς την φωτοευαίσθητη επιφάνεια, μειώνουν την οξύτητα του αποτελέσματος. Σε πιο μικρές εκθέσεις, δεν παίζει εμφανή ρόλο, όπως και σε πιο αργές, αλλά σε αυτό το εύρος, υπάρχει φανερή διαφορά με και χωρίς προηγούμενο κλείδωμα του καθρέπτη. Και όσο πιο μεγάλος ο καθρέπτης, τόσο εντονότερο το πρόβλημα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Canon 5D MkII

Συγγνώμη, αλλά το έγραψα και στα ελληνικά ("κλειδωμένος καθρέπτης").

Το κλείδωμα καθρέπτη χρησιμεύει στις εκθέσεις μεταξύ 1/50 και 1s περίπου. Στις εκθέσεις αυτές οι μικροδονήσεις από τον καθρέπτη που μόλις έχει αστραπιαία σηκωθεί για να ανοίξει η οδός προς την φωτοευαίσθητη επιφάνεια, μειώνουν την οξύτητα του αποτελέσματος. Σε πιο μικρές εκθέσεις, δεν παίζει εμφανή ρόλο, όπως και σε πιο αργές, αλλά σε αυτό το εύρος, υπάρχει φανερή διαφορά με και χωρίς προηγούμενο κλείδωμα του καθρέπτη. Και όσο πιο μεγάλος ο καθρέπτης, τόσο εντονότερο το πρόβλημα.

Τάσο, σ´ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση...
Ελπίζω να μην το πήρες στραβά, πλάκα έκανα. Γράψτε εσείς κι ας είναι και κρυπτογραφημένα, θα τη βρούμε την άκρη. :smile:
Τουλάχιστον εμένα που είμαι ψιλιάσχετιος με βοηθάει πολύ, και το οτι έχουμε και την ίδια μηχανή ακόμα περισσότερο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Canon 5D MkII

Τάσο, σ´ευχαριστώ πολύ για την επεξήγηση...
Ελπίζω να μην το πήρες στραβά, πλάκα έκανα. Γράψτε εσείς κι ας είναι και κρυπτογραφημένα, θα τη βρούμε την άκρη. :smile:
Τουλάχιστον εμένα που είμαι ψιλιάσχετιος με βοηθάει πολύ, και το οτι έχουμε και την ίδια μηχανή ακόμα περισσότερο.

Μπαμπη και εγω που εχω την καμερα οταν το ανεφερε ο Βλασης.....ρωταγα τον Send τι ειναι αυτο που εχει η μηχανη μου....:damnyou:



Ασε δεν εισαι ο μονος ....:grinning-smiley-043