Canon 5D MkII

Για πεστε καμια αποψη για καρτες, γιατι πρεπει να παρω αμεσα. Η 8αρα δε φτανει ουτε για πρωινο.

Δεν σου φτάνει η 8ρα? Μήπως βαράς στο γάμο του Καραγκιόζη; Πάνω από 350 καρέ raw χωράει.
 
Ευχαριστω, παιδια.
Να ειστε καλα.

Φυσικα, θα ηταν παραλειψη να μην πω πως το οτι περασε το χομπι μου σε αλλο επιπεδο (σε σημειο να χρειαζομαι τετοιου επιπεδου εξοπλισμο) οφειλεται σε πολυ μεγαλο βαθμο σε αυτο το φορουμ και ειδικα σε ορισμενα μελη (ξερουν αυτοι ποιοι ειναι, δεν εχει νοημα να κατονομασω).

Παρολο που εγινε πολυ φυσικα και σταδιακα, χωρις μεγαλη πιεση απο μερους μου. Ουσιαστικα οι φιλοι μου με τραβηξαν, αλλα εδω ειχα την καθοδηγηση που χρειαζομουν, σχετικα με τη φωτογραφια (και τον εξοπλισμο σαν εργαλειο), ωστε να ξερω που πηγαινω. Κι αν εχω φτασει τωρα σε σημειο να κερδιζω καποια χρηματα για να φωτογραφιζω, οφειλεται κατα πολυ στην παρουσια μου εδω.

Εφοσον εγω ειμαι ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα, παρολο που παντα υπαρχει κατι που δεν μου αρεσει, θα συνεχισω με σκοπο καθε φορα να ειναι καλυτερη απο την προηγουμενη. Θεωρω τον εαυτο μου πολυ τυχερο, που συμμετεχω εδω, κρινω οτι το επιπεδο ειναι πολυ υψηλο. Η γνωση μοιραζεται και δεν επιδεικνυεται, και οι σχεσεις ειναι πολυ ειλικρινεις. Αυτο δεν το εχω συναντησει ουτε σε επαγγελματικα φορα επιστημονικων κλαδων, που συμμετεχουν επιστημονες, ουτε σε αγγλοφωνα φορα.

Δεν θελω να ειμαι μελοδραματικος ή πομπωδης. Και δεν ειναι υπερβολικο να αισθανομαι ετσι για "ενα σαιτ".

Πεστε τωρα τι καρτες να παρω.
Τις γρηγορες?
 
Δεν σου φτάνει η 8ρα? Μήπως βαράς στο γάμο του Καραγκιόζη; Πάνω από 350 καρέ raw χωράει.

Για γαμο που βαρας απο τις 5 το απογευμα μεχρι μετα τα μεσανυχτα, δεν φτανει.
 
Για πεστε καμια αποψη για καρτες, γιατι πρεπει να παρω αμεσα. Η 8αρα δε φτανει ουτε για πρωινο.

Η καλυτερη αγορα αυτην την στιγμη ειναι της Trascend 32gb στα 400χ.

Νομιζω καπου στα 80-85 κοστιζει.

Την εχω λιωσει δεν εχει καν βηξει.
 
Eμ αμα σε λεω.....

Κι εγω πρωτη προτεραιοτητα ειχα τις Lexar και πολυ μετα τις Sandisk.
Αλλα δοκιμασα γιατι η διαφορα τιμης ηταν τρομακτικη. Σχεδον το διπλασιο και μαλιστα για καρτα νεωτερης γενιας.....
 
Κι εγώ με τη σειρά μου να ευχηθώ τα καλύτερα. Είναι άλλο πράγμα το FF φαντάζομαι ότι ήδη το έχεις καταλάβει. Τόσο στα ευρυγώνια όσο και στα τηλέ.

Από την άλλη ειδικά γι αυτή τη μηχανή, θα πρότεινα μια καλή προπόνηση στο AF ειδικά στο AFC. Το FF έχει άλλο τρόπο εστίασης καθώς το κάδρο είναι στην πραγματικότητα πολύ μεγαλύτερο. Μπορεί συνολικά το AF της 5DMKII να είναι καλύτερο από εκείνο της 40d (Τάσος έφη) αλλά ούτε άριστο είναι (αυτό της 7d είναι πολύ μπροστά) ούτε ίδιο στη λειτουργία του με της προηγούμενης μηχανής. Για να μην έχεις κάποια δυσάρεστη έκπληξη, παίξε με τη μηχανή αρκετά πριν αναλάβεις κάποια δουλειά...
 
Κι εγώ με τη σειρά μου να ευχηθώ τα καλύτερα. Είναι άλλο πράγμα το FF φαντάζομαι ότι ήδη το έχεις καταλάβει. Τόσο στα ευρυγώνια όσο και στα τηλέ.

Από την άλλη ειδικά γι αυτή τη μηχανή, θα πρότεινα μια καλή προπόνηση στο AF ειδικά στο AFC. Το FF έχει άλλο τρόπο εστίασης καθώς το κάδρο είναι στην πραγματικότητα πολύ μεγαλύτερο. Μπορεί συνολικά το AF της 5DMKII να είναι καλύτερο από εκείνο της 40d (Τάσος έφη) αλλά ούτε άριστο είναι (αυτό της 7d είναι πολύ μπροστά) ούτε ίδιο στη λειτουργία του με της προηγούμενης μηχανής. Για να μην έχεις κάποια δυσάρεστη έκπληξη, παίξε με τη μηχανή αρκετά πριν αναλάβεις κάποια δουλειά...

Eυχαριστω Βλάση.

Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι τα 9 σημεια εστιασης ειναι πολυ κοντα στο κεντρο και μακρια απο τα ακρα. Αυτο το αντιμετωπιζω με focus and recompose.

Το AF δεν το εχω παιδεψει ακομα ειναι η αληθεια, γενικως δεν εχω ασχοληθει αρκετα με τη μηχανη. Παντως σε 1:1 στα 21ΜΡ αλλαζεις αποψη για το τι ειναι εστιασμενη φωτογραφια.

Oι φακοι εχουν αλλη αισθηση ειδικα στο ευρυγωνιο, που το 24 ειναι πλεον οτι πιο ευρυ εχω δουλεψει. Αλλα και ο 70-200 αναπνεει καλυτερα.
 
Είναι άλλο πράγμα το FF φαντάζομαι ότι ήδη το έχεις καταλάβει. Τόσο στα ευρυγώνια όσο και στα τηλέ.

Αλλα και ο 70-200 αναπνεει καλυτερα.
Θέλετε να το εξηγήσετε λίγο αυτό; Για μας τους ταπεινούς DXάδες φαντάζει λίγο περίεργο (για μένα ΚΑΙ ανεξήγητο).
 
Θέλετε να το εξηγήσετε λίγο αυτό; Για μας τους ταπεινούς DXάδες φαντάζει λίγο περίεργο (για μένα ΚΑΙ ανεξήγητο).

Μια πολυ βασικη διαφορα ειναι οτι οι ιδιοι φακοι γινονται πιο ευρυγωνιοι, αφου το καδρο μεγαλωνει.

Τωρα για το πως αναπνεουν οι φακοι, ειναι αισθηση και δεν περιγραφεται με λογια, τουλαχιστον εγω δεν μπορω να το περιγραψω σε αυτη τη φαση.
 
Ναι βεβαίως... θα προσπαθήσω.

Οποιο ςέχει δουλέψει σοβαρά με ζουμ ή με σταθερούς πριν τα ψηφιακά, θα θυμάται ότι οι τηλεφακοί είχαν πιο "φυσιολογική" γκάμα στο παρελθόν σε σχέση με αυτό που μας έφερε κι επέβαλε το APSC, DX. Δηλ. ένας τηλεφακός 70-200 μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε κάλυψη ενός γεγονότος σε εσωτερικό χώρο, χωρίς να βρίσκεσαι υποχρεωτικά στην τελευταία σειρά των καθισμάτων. Το ευρυγώνιο άκρο του ήταν σχεδόν νορμάλ κι όχι εντελώς τηλέ, ενώ το 200 το χρησιμοποιούσες άνετα για πορτρέτα.

Από την άλλη στα ευρυγώνια πλάνα (κι αναφέρομαι σε κάτω από 24άρη φακό, συχνά και κάτω από 18άρη) έχω αναφερθεί πολλές φορές στην αίσθησή μου ότι στο 3/2 κάδρο (δηλ. στις NIKON/CANON/SONY/PENTAX) το DX κάδρο δείχνει να στρεσάρει πολύ την προοπτική και τα άκρα τείνουν σε μια καμπύλωση εντελώς αφύσικη, χώρια που έχω την αίσθηση ότι δεν είναι νετ τα άκρα άγνωστο γιατί.

Αντίθετα τα ίδια πλάνα στο FF δείχνουν πιο κοντά στο νορμάλ. Η προοπτική δείχνει καλύτερη κι όχι ότι προκύπτει μέσα από ένα τούνελ, η εικόνα δεν έχει την αίσθηση της καμπύλης στα άκρα.

Αν πάμε τώρα στο AF κι εκεί έχουμε διαφορές. O vasada μόλις μας είπε ότι του έκανε εντύπωση ότι τα σημεία εστίασης είναι πολύ κοντά το ένα στο άλλο. Πολύ φυσικό, αφού η συνολική επιφάνεια είναι διπλάσια σε σχέση με εκείνη του DX/APSC. Άρα τα 9 ή τα 51 ή τα 101 σημεία εστίασης έχουν να καλύψουν πολύ μεγαλύτερη επιφάνεια. Και ή θα τα βάλει κοντά το ένα με το άλλο, για να μπορεί να ακολουθεί το κινούμενο αντικείμενο στην πορεία του κάδρου (που κινείται αργά) ή θα τα βάλει αραιά για να μπορεί να ακολουθεί ένα κινούμενο αντικείμενο που κινείται πολύ γρήγορα, άρα βρίσκεται συχνά στα άκρα του καρέ.

Και βεβαίως το FF με τη μία θα σου κάνει μια νέα αξιολόγηση των φακών σου. Θα σου δώσει στο χέρι μερικούς και μερικούς θα τους αναδείξει. Συνήθως θα σου βγάλει ένα κοστολόγιο 1000-2500 ευρώ για ξόδεμα αν θέλει κανείς να καλύψει από το 15-16 έως το 300.
 
Δωσε μεγαλη προσοχη στην εστιαση μεσα απο το σκοπευτρο οταν εχεις επιλεξη τα περιφεριακα σημεια εστιασης(θα εχεις δυσαρεστες εκπληξης).
Δυστυχως πασχει πολυ σ'αυτο.Το κεντρικο ειναι σχεδον αριστο αλλα τα αλλα ειναι απογοητευση.
 
Και βεβαίως το FF με τη μία θα σου κάνει μια νέα αξιολόγηση των φακών σου. Θα σου δώσει στο χέρι μερικούς και μερικούς θα τους αναδείξει. Συνήθως θα σου βγάλει ένα κοστολόγιο 1000-2500 ευρώ για ξόδεμα αν θέλει κανείς να καλύψει από το 15-16 έως το 300.

Επαναξιολόγηση γίνεται, αλλά ιδίως ως προς το εστιακό μήκος και την απόδοση κάποιων φακών στα άκρα.
Εγώ με τη μετάβαση, ξαναεκτίμησα τον σχεδόν παραγκωνισμένο Sigma 24-60/2.8, τον οποίο παίρνω πλέον πάντα μαζί μου ως στάνταρ ζουμ, ξαναέπιασα τον 65ρη μάκρο που προηγουμένως από το 1:1 που ξεκινούσε έδινε πολύ στενό κάδρο για τα λιγάκι μεγαλύτερα έντομα, περιόρισα αρκετά τη χρήση του Σιγμα 15-30 κυρίως σε τοπίο με τρίποδο (τα άκρα του σε f/11 και βάλε που κλείνω, ε δεν είναι και τόσο χάλια), για υπερευρυγώνια δίπλα στον στάνταρ ζουμ άρχισα να παίρνω τον μικρούλη ρωσικό 20ρη MIR20M κλπ κλπ. Πάντως καινούργιους φακούς (είναι βέβαια και η κρίση μέσα) δεν πήρα.
 
Πάντως καινούργιους φακούς (είναι βέβαια και η κρίση μέσα) δεν πήρα.


Ένας "φυσιολογικός" κάτοχος φακών, θα χρειαζόταν μάλλον.


Εσένα σίγουρα κάποιος θα βρισκόταν να σε καλύψει σε ικανοποιητικό ποσοστό.:Banane0:
 
Aυτος ρε εχει να καλυψει 5 νεους κατοχους μηχανων οχι μονο τον εαυτο του.

Μιλανε ολοι μιλαει και ο Τασος :p
 
Aυτος ρε εχει να καλυψει 5 νεους κατοχους μηχανων οχι μονο τον εαυτο του.

Μιλανε ολοι μιλαει και ο Τασος :p



"Να δεις που θυμάμαι πως έχω έναν 24-60....

Πρέπει να είναι στο 5ο ή 6ο συρτάρι...":firstprize:
 
Απάντηση: Re: Canon 5D MkII

Για πεστε καμια αποψη για καρτες, γιατι πρεπει να παρω αμεσα. Η 8αρα δε φτανει ουτε για πρωινο.



Τα τελευταία 3 χρόνια χρησιμοποιώ αποκλειστικά Transcend γιατί η διαφορά τιμής με της Lexar pro και Sandisk extreme είναι μεγάλη…….
Αυτή την στιγμή δουλεύω συνολικά 5 κάρτες Transcend χωρίς κανένα πρόβλημα.
Έχω 1 CF UDMA SLC 16GB 300X και μια δεύτερη CF UDMA MLC 32GB 600X Transcend και 3 SDHC Class 10.
Όπως γράφει και ο Ναθαναήλ αυτή την στιγμή η καλύτερη αγορά είναι η CF MLC UDMA 32GB 400X Transcend.
 
Η ταχύτητα μεταφοράς της CF MLC UDMA 32GB 400X Transcend ειναι
Read 90 MByte/s, Write 60 MByte/s