CEC TRANSPORT TL0X, TL1N

Αυτα παθαίνει κανείς οταν ψωνίζει χωρίς να ακουσει.
Αγοραζανε (με) μπεντσμαρκ με τη σεσουλα και μετα τιγκα οι αγγελίες.
Το ιδιο και με τα βαις και με τις ιμπακτ...

Ενώ τα βοβαλια τα ακούσανε :guitarist:
 
Δε σου πρότεινα το επαγγελματικό για mastering της Weiss, αλλά το Hi-End της. Το αντίστοιχο επαγγελματικό της είναι αυτό:
Weiss DAC1-MK3 D/A Converter

Με μπερδεύεις όμως. Και είναι -χωρίς παρεξήγηση- λίγο αντιφατικές οι αναζητήσεις σου.
Γράφεις: "θέλω πιο audiophile παίξιμο , αν με καταλαβαίνεις". Εδώ που τα λέμε δεν είσαι ο μόνος. Μία μεγάλη μερίδα μουσικόφιλων και μελών του forum το ίδιο θέλουν. Αν μπορούσαμε τώρα να ορίσουμε τι είναι "audiophile" και τι δεν είναι καλά θα ήταν. Το σίγουρο είναι πως δεν είναι η πιστή αναπαραγωγή!

Για να είμαστε εντελώς ειλικρινείς καταλαβαίνω, έτσι πιστεύω τουλάχιστον, τι έχεις κατά νου. Πρόκειται για μία καμπύλη απόκρισης κατά την αναπαραγωγή που δεν είναι Flat, αλλά αρέσει στους περισσότερους, διότι διευκολύνει την ακρόαση των περισσότερων ειδών μουσικής και κυρίως των μέτριων ηχογραφήσεων. Πρόκειται για μία καμπύλη που ανεβάζει κάπως τη μεσαία περιοχή (υποκειμενικά έχουμε την αίσθηση μεγαλύτερου σώματος), κάνει ένα ελαφρό "τσιμπηματάκι" στη μεσοϋψηλή (υποκειμενικά έχουμε αυξημένη παρουσία -presence και βελτίωση της στερεοφωνικής εικόνας) και δίνει εκτεταμένη υψηλή περιοχή, αλλά με μία πολύ ελαφριά αποκοπή (μία τάση δηλαδή προς το μαλακό). Οι εταιρείες λογισμικού Mastering το γνωρίζουν και μία απ' αυτές -η iZotope- τη δίνει έτοιμη για εφαρμογή στο Software της.

Υπάρχουν κι' εκείνοι που αρέσκονται στα τονισμένα άκρα, αλλά αυτοί δεν έχουν και πολλή σχέση με το Hi-End.

Και δεν είναι μόνο αυτό: Αρέσει πολύ και η αρμονική παραμόρφωση. Ναι, αυτή που ξορκίζουμε στις μετρήσεις. Ένα απλό παράδειγμα που μου συνέβη πριν λίγες μόνο μέρες δοκιμάζοντας ένα ντακάκι από την αναλογική του έξοδο (όχι Hi-End μην ανησυχείτε, κάτι απλό). Το μηχανάκι είχε πολύ υψηλή έξοδο και υπεροδηγούσε την είσοδο της κάρτας ήχου όπου το είχα συνδέσει. Ήταν κι' ολοφάνερο. Τα ledάκια χτυπούσαν συνέχεια κόκκινο. Ο ήχος όμως είχε κάτι το περίεργο: Μου άρεσε! Τα όργανα φαίνονταν πιο γεμάτα, τα μπάσα πιο πλούσια, η στερεοφωνική εικόνα πιο έντονη. Όταν μείωσα το κέρδος στην είσοδο και το έφερα στο σωστό σημείο, όπου πλέον δεν παραμόρφωνε ο ήχος ήταν μεν πιο σωστός, αλλά και πιο ξηρός, είχε χάσει το προηγούμενο ενδιαφέρον του! :rolleyes:

Άβυσσος λοιπόν η ψυχή του ανθρώπου και ειδικά του χαϊφιντελίστα-χάϊεντά!

Εδώ έρχεται λοιπόν ο κάθε κατασκευαστής δίνοντας κάποιο (μικρο)χαρακτήρα στα προϊόντα του, που είναι και η άποψη του.

Στο σημείο λοιπόν αυτό το κρίσιμο ζήτημα είναι να γνωρίζεις επακριβώς τι σ' αρέσει. Στο κάτω-κάτω αν είναι να ακριβοπληρώσεις κάτι πρέπει και να το ευχαριστιέσαι.

Εδώ όμως -αν ψάχνεις για ουδετερότητα- πρόσεξε διότι μπορεί απλά να μη σ' αρέσει. Υποθέτω βέβαια ότι για το Transport θέλεις ακρίβεια και ουδετερότητα, ενώ τον όποιο χαρακτήρα τον αφήνεις για το DAC, οπότε είμαστε εντάξει.

Το ρολόϊ (clock) είναι ακριβό σπόρ και αν τ' αποφασίσεις, να θυμάσαι ότι το σύστημα θα αποκτήσει ομοιογένεια, ενώ θα τείνει προς την απόλυτη ουδετερότητα, κάτι που ενδεχομένως να μη θέλεις! -bye-

Ολα σωστά , :SFGSFGSF:
Εχω ωστόσο την εντύπωση ότι το Weiss Medea ειναι ακριβώς ίδιο με το dac1 σε άλλο κουτί
 
Καλησπέρα γνωρίζει κανείς εάν υπάρχουν εδώ κάποιο από τα παραπανω transport? Υπάρχει αντιπροσωπεία στην χώρα μας? Είναι κανένας κάτοχος τέτοιας συσκευής? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Για να επανέλθουμε στο αρχικό θέμα, αν ενδιαφέρεσαι Χρήστο για transport με ιμάντα,
στην ίδια λογική με το CEC δηλαδή, υπάρχει και το cdp-transport της BMC..
 
Για να επανέλθουμε στο αρχικό θέμα, αν ενδιαφέρεσαι Χρήστο για transport με ιμάντα,
στην ίδια λογική με το CEC δηλαδή, υπάρχει και το cdp-transport της BMC..

απο τεχνολογικης αποψεως πολυ ενδιαφερον η κινηση με ιμαντα. η απορια μου ειναι κατα ποσο φθειρεται ο ιμαντας με τον καιρο.
 
απο τεχνολογικης αποψεως πολυ ενδιαφερον η κινηση με ιμαντα. η απορια μου ειναι κατα ποσο φθειρεται ο ιμαντας με τον καιρο.

Μμμμ πολύ ενδιαφέρον. ..

Εντοπίσαμε ενα σοβαρό πρόβλημα ...
 
Πάντως είναι θέμα για διατριβή το τι σκαρφιζονται για να περιγράψουν με τεκμηρίωση μια τεράστια μπούρδα
 
απο τεχνολογικης αποψεως πολυ ενδιαφερον η κινηση με ιμαντα. η απορια μου ειναι κατα ποσο φθειρεται ο ιμαντας με τον καιρο.

Δε βλέπω που το ενδιαφέρον για να διαβάζεις σε μονή ταχύτητα το cd…
Overengineering χωρίς λόγο…
 
Για να επανέλθουμε στο αρχικό θέμα, αν ενδιαφέρεσαι Χρήστο για transport με ιμάντα,
στην ίδια λογική με το CEC δηλαδή, υπάρχει και το cdp-transport της BMC..

Μετα απο ολη αυτη την συζητηση σε δυο κατευθυνσεις με βλεπω , η μια ειναι esoteric P03 η δευτερη ειναι πιο φθηνη αλλα επισης αξιοπιστη αυτη το μηχανισμου cd-pro2 FL της philips οπου εδω θα σκεφτω σιγουρα το ταιρι του dac TO AYON CD-T που εχει και συνδεσει i2s που θεωρειται ισως και η καλυτερη οταν υπαρχει και στα δυο.
 
απο τεχνικης πλευρας, το να σχεδιασεις ενα belt driven πλατο cd δεν ειναι τοσο ορθο.

ο ιμαντας στα πικαπ εχει ελαχιστο βαρος σε σχεση με το πλατο οποτε επι της ουσιας δεν μεταδιδει τους κραδασμους του κινητηρα. μαλιστα αρκετοι σχεδιαστες αναλογικων πλατο χρησιμοποιουν ιμαντα απο κλωστη (μεταξι) ακριβως για να ειναι οσο το δυνατων πιο ελαφρυα οδηγοντας την σχεση αυτη στο μεγιστο.

ενα δευτερο σημειο ειναι οτι, ιδανικα τουλαχιστον, ο ιμαντας δεν πρεπει να εχει ελαστικοτητα για να μην αλλαζει το μηκος του, ιδιαιτερα κατα την εκκινηση της περιστροφης. η ελαστικοτητα δημιουργει flutter.

flutter επισης θα υπαρχει αναλογα με τον τυπο του κινητηρα που θα χρησιμοποιηθει, με τους τυπου υστερησης να εχουν το χαμηλοτερο (καμια σημερινη εταιρια δεν τους χρησιμοποιει).

η BMC υποστηριζει οτι Due to the high inertia of the stabiliser any rotation is quiet and smooth αλλα δεν ειμαι τοσο σιγουρος για κατι τετοιο, μια που μεγαλη αδρανεια μπορει να θεωρηθει οτι εχει ενα πικαπ με πλατο ανω των 3 κγρ...

Δεν λεω, σαν επιχειρηματολογια marketing πολυ καλη αλλα μεχρι εκει. Επι της ουσιας ενας μηχανησμος VRDS η Philips Pro ειναι η πιο ορθη λυση.
 
απο τεχνικης πλευρας, το να σχεδιασεις ενα belt driven πλατο cd δεν ειναι τοσο ορθο.

Έχει και παραέχει άν είναι να φτάσει ένα palyer που κανονικά θα στοίχιζε το πολύ πέντε άντε επτά χιλιάδες να στοιχίζει τριάντα..
 
χεχε, αυτο το λεμε μαρκετιστικο βιομηχανικο σχεδιασμο. οι μαρκεταδες βρησκουν μια ιδεα που εχει ψωμι και οι μηχανικοι την υλοποιουν
 
Παρά τις παρεκβάσεις και επειδή το θέμα μας αποτελούν τα κορυφαία Transport:
Εάν είχα χρήματα, θα έψαχνα για πολυκάναλο Universal Blu-ray Player με δυνατότητα να δεχτεί ρολόϊ χρονισμού (clock). Η οποία και θα το απογείωνε.

Ξέρω πως μία τέτοια άποψη ακούγεται αιρετική μέσα στην κατηγορία του Δικάναλου, όμως η θεωρία προβλέπει τη σαφή ανωτερότητα των πολυκάναλων μουσικών εγγραφών (μουσικών ΟΧΙ κινηματογραφικών). Και υπάρχουν αρκετές τέτοιες διιαθέσιμες, όπως αυτές που παράγει η γνωστή μας νορβηγική "2L. Ή οι πρώτες πολυκάναλες εκδόσεις σε SACD.
Ο λόγος που δεν επικράτησε το πολυκάναλο μουσικό format δεν έχει να κάνει με την ποιότητα, αλλά με άλλους παράγοντες. Ο ένας είναι το κόστος. Διότι όλα τα κανάλια θα πρέπει να είναι της αυτής υψηλής ποιότητας, όπως και τα κύρια του δικάναλου (ενισχυτές, ηχεία κλπ). Ο άλλος παράγοντας είναι η ασυμβατότητα στην τοποθέτηση και στις προδιαγραφές ανάμεσα στα κινηματογραφικά και στα μουσικά format, που είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά. Κι' ένας τρίτος λόγος είναι οι πολύ μεγάλες δυσκολίες που θα έχουν τα στούντιο, προκειμένου να φτιαχτούν ώστε να είναι κατάλληλα για πολυκάναλη, αλλά και για Stereo μίξη και mastering ταυτόχρονα.

Έχω την εντύπωση πως Transport όπως το φαντάζομαι -πολυκάναλο, Universal και με είσοδο clock- ΔΕΝ υπάρχει, τουλάχιστον προς το παρόν.
Μ' αυτό το σκεπτικό πάντως θα προτιμούσα το Oppo που πρότεινε παραπάνω ο Πέτρος (Totsipaki). Ή κάποιο από τα παλιότερα πολυκάναλα Esoteric. Και θ' άφηνα το DAC ν' αναλάβει τα περαιτέρω.
Πολυκάναλοι DAC's Hi-End και Ultra Hi-End υπάρχουν μερικοί.

Αυτή θα ήταν η δική μου επιλογή, εάν είχα χρήματα. Δεν έχω και απλά ονειρεύομαι. Και στα όνειρα τουλάχιστον δεν κάνουμε εκπτώσεις! :smile:
 
Δε μας είπες τι τον θες τον ιμάντα ομως

Εαν απευθυνεσαι σε εμενα απλα ειχα διαβασει καλα λογια για τα δυο ακριβα CEC και γιαυτο ρωτησα εαν υπαρχουν εδω η εαν τα εχει καποιος απο το φορουμ.
Το οτι εχουν ιμαντα δεν μου λει κατι φτανει να παιζει καλα με το ντακ που εχω!
 
Ας θυμηθούμε οτι υπάρχουν transport (και cd players) από super high end ονόματα του χώρου που αν ανοίξουμε το περίβλημά τους είναι CEC.
Και κάτι άλλο, αν κάποιος αρέσκεται στην "λύση" του ιμάντα, ας ψάξει πρώτα το TL51 πριν δώσει ένα χέρι και ένα πόδι για τα TL1 και TL0.
 





Το οτι εχουν ιμαντα δεν μου λει κατι φτανει να παιζει καλα με το ντακ που εχω!



Mόνο ένας τρόπος υπάρχει να μάθεις. Πάντως αφού υπάρχει και ομογάλακτο τράνσπορτ με το ντάκ σου και εφόσον κυμαίνεται σε ανάλογο κοστολόγιο, ε π ι β ά λ λ ε τ α ι να το δοκιμάσεις.
 
Last edited:
Ένας απο τους βασικούς λόγους που πρότεινα Bluray Player είναι η δυνατότητα να απολαύσουμε bluray συναυλιών η ιδανικότερα όπερας συνοδεύοντας την Ηigh Definition εντυπωσιακή εικόνα με τον αντίστοιχα πλούσιο και εντυπωσιακό High Res ήχο έστω και δικάναλο.

Το θεωρώ σημαντική αναβάθμιση της εμπειρίας ειδικά στην όπερα ο ήχος αξιώσεων να συνοδεύεται απο την αντίστοιχα ποιοτική είκονα. Επειδή το είδος αυτό έχει και μια οπτική διάσταση στο καλλιτεχνικό του κομμάτι και επειδή απο την φύση του είναι live νομίζω οτι για τους φίλους την όπερας αξίζει τον κόπο..