center chanel

Ε τοτε τα Ταννογια ειναι λαθος..............

Μαλλον και κατι αλλο "παιζει"............
 
Επειδή ακούω αρκετά χρόνια τώρα τα τανογια (monitor HPD385) θέλω να αναφέρω οτι είναι από τα ελάχιστα ηχεία, αν όχι το μοναδικό μαζί με το 604, που στα αλήθεια "νοιώθεις" την έλλειψη των συνηθισμένων προβλημάτων φάσεως. Είναι ότι πιο κοντά έχω ακούσει σε "σημειακή" πηγή. Ίσως και να oφείλεται στο οτι ο κόνος ποτέ δεν κινείται μέσα έξω όπως σε απλά μεγάφωνα. Η διαδρομή του είναι δέκατα του χιλιοστού aκόμα και σε εκκωφαντικές εντάσεις, άρα ο κυματοδηγός του έιναι αρκετά σταθερός.
 
Μα γι αυτο το ειπα και γω, γιατι οταν τ´ ακουσα σπιτι σου, ηταν οπως το περιγραφεις, κανενα φασικο προβλημα.

Κατι αλλο "παιζει", εκτος και αν τα ΡΑ ειναι αλλου ντ´αλλου.
 
Nai, οπως το λεει εδω........personally I prefer using the cone of the woofer as the waveguide for the compression driver.............

και σε σε καποιο αλλο σημειο, σωστη σχεδιαση ειναι αυτη που........................... the compression driver uses the same magnet structure as the woofer, so there is no long nasty "snout".

γι αυτο και τα ευσημα για τα Tannoy.

Το λαθος φορτωμα του Driver............. που λες, τι εννοεις??

Εννοώ ότι το driver πρέπει να φορτωθεί με την σωστή κόρνα για την περιοχή (κάτω άκρο) που καλείται να καλύψει.

Το 604 έχει συμβιβασμό ως προς το mouth και τα 1Κ5 που κροσάρει το driver. Για 1Κ5 θα χρειαζόταν μια κόρνα 700-800ΗΖ για να φορτωθεί σωστά. Πρόχειρα mouth 30cm που όμως θα σκίαζε την μισή επιφάνεια του γούφερ.

Επίσης δεν συμφωνώ με τον Πάνο και τον ποιητή για την χρήση του γούφερ σαν μέρος της κόρνας γιατί α) τα μήκη κύματος είναι τόσο μικρά που η κίνηση του κώνου του γούφερ δημιουργεί προβλήματα και β) απ τις δικές μου δοκιμές το υλικό της κόρνας και οι ιδιότητες του είναι πολύ πιο κρίσιμες όσο ανεβαίνει η συχνότητα. Ισως αυτός είναι ο λόγος που το Tannoy ακούγετε τόσο "ευγενικό" στην περιοχή του driver.

Και τα δύο είναι καταπληκτικά μεγάφωνα απ το αποτέλεσμα αλλά αν μιλάμε για ορθολογιστικές λύσεις είναι λίγο "ξυνά".
 
Πάντως δεν πρέπει να μπερδεύουμε τα tanoy με οποιοδήποτε άλλο ομοαξονικό .δεν έχουν καμία σχέση .επειδή όπως σου είπα έχω δουλέψει αρκετά σε monitor σκηνής και τα άκουγα γενικώς ,δεν άκουσα ποτέ κάποιο που να πλησιάζει ένα συνδυασμό με την ίδια κόρνα σε δικό της χωνί.
Το ίδιο driver απλά εξαφανιζόταν όταν το έβαζες από πίσω και όταν αυτόνομο ήθελε 10 db κόψιμο από πίσω δεν έφτανε .η τανοι φαίνεται ότι το έχει μελετήσει αρκετά γιατί τα ηχεία της ακούγονται αρκετά καλά.
Από εκει και πέρα η απόφαση για το τι θα φτιάξεις είναι δική σου και σεβαστή . προτίμησε κάποια από αυτά που σου είπα παραπάνω για να μην μπλέξεις.
 
Για το πρώτο δεν ξέρω αλλά τα παλιά ομοαξονικά b&c ήταν σκέτη απογοήτευση .αυτά όμως μου φαίνονται πολύ ποιο καλοφτιαγμένα.
 
Κοιταξτε τι βαλανε στα χειλη της κορνας του driver....

Ayto einai to 12'' BMS 12cn680
 

Attachments

  • BMS 12CN680.jpg
    BMS 12CN680.jpg
    14 KB · Views: 14

Τουλάχιστον χρειάζεσαι μόνο ένα : )

Σ αυτά τα χρήματα περίπου (λίγο πιο πάνω ίσως) βρίσκεις και Tannoy και Altec.
 
Πικρα!!! Δε το προλαβα Πανο.

Παιδες, εσεις εχετε τιποτα για πουλημα ??
 
Καλη τιμη!!! Λες να το χτυπησω προεδρε?

(driver παρελαβες? τι φτιαχνεις παλι?)
 
Καλούτσικο φαίνεται. Θέλει λίγο σιδέρωμα 1K-2K5.

Για τα δικά μου δοκιμάζω κάτι για ψηλά.
Νεότερα όταν πάρουν έγκριση.
 
To μικρο ειναι για πανω απο 100ΗΖ, δεν κατεβαινει χαμηλα.
Εδω πηγαινα για 12'' αλλα μαλλον θα καταληξω σε 15αρι.