ΧΑΖΗ ερώτηση περί δορυφόρων

  • Φωτογραφική συνάντηση στην Αθήνα!

    Αυτό το Σάββατο, στις δέκα το πρωϊ (10:00) στο Πάρκο Τρίτση. Λεπτομέρειες και συμμετοχές εδώ.

cospan

Senior Member
18 June 2006
484
Θεσσαλονίκη
Έχω μία χαζή ερώτηση η οποία μπορεί να χαρακτηριστεί και ως όνειρο.

Γιατί οι μεγάλες εταιρίες δορυφόρων δεν βάζουν έναν δορυφόρο-repeater ώστε η Ευρώπη να "βλέπει" τους δορυφόρους της Αμερικής και το ανάπαλιν; Εννοώ ότι θα μπορούσε να μπει ένας δορυφόρος ανάμεσα σε δύο που βρίσκονται στα αντίθετα άκρα του πλανήτη, ο οποίος απλά να κάνει λήψη από άλλους δορυφόρους και επανεκπομπή προς άλλους.

Έτσι θα μπορούσαμε να βλέπουμε εμείς Αμερικάνικα κανάλια και οι Αμερικάνοι Ευρωπαϊκά. Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε μέχρι τώρα ή μήπως δεν είναι τεχνικά εφικτό αυτό;
 
Γιατί μπλέκονται τα συμφέροντα , είναι οικονομικές συμφωνίες κλπ κλπ κλπ ...

Οταν έχεις πολλές αγελάδες , βγάζεις περισσότερο γάλα ...
 
Γιατί μπλέκονται τα συμφέροντα , είναι οικονομικές συμφωνίες κλπ κλπ κλπ ...

Οταν έχεις πολλές αγελάδες , βγάζεις περισσότερο γάλα ...

Θα μπορούσαν να το κάνουν με συνδρομή. Εκτός αυτού, ακόμα και για τα free to air κανάλια, σημαίνει ότι μία διαφήμιση που θα παιχτεί, αντί να την δουν 5.000.000 θα την δουν 200.000.000 τηλεθεατές.
 
Μπορούν όμως να συνάψουν συνεργασία λόγω κοινού συμφέροντως. Και δεν εννοώ βέβαια astra-hotbird αλλά με κάποιον από Αμερική. Για παράδειγμα υπάρχουν 6-7 hotbird στον ουρανό. Γιατί να μην πάει ο ένας πάνω από τον ατλαντικό και να κάνει "αναμετάδοση" στους Αμερικάνους και να φαίρνει εδώ το Αμερικάνικο σήμα;
 
Εδώ δεν επιτρέπεται (και καλά :flipout:) μέσα στην ίδια την Ευρώπη να αγοράσεις μπουκέτο και να το βλέπεις σε άλλη χώρα...


Αυτό είναι αλήθεια, αλλά υπάρχουν και τα ελεύθερα, όπου τα έσοδά τους είναι η διαφήμιση.
 
Οι δορυφόροι είναι εμπορικές επιχειρήσεις οι οποίες μισθώνουν το χώρο στους παροχείς των ραδιοτηλεοπτικών - data υπηρεσιών.
Αν υποθέσουμε ότι αυτό που προβληματίζει τον cospan είναι εφικτό, τότε αυξάνεται το κόστος για τον παροχέα πολλαπλά. Πρέπει να μισθώσει δύο ή τρεις φορές την ίδια χωρητικότητα και να πληρώσει πνευματικά δικαιώματα για πόσες χώρες? Οι συνδρομητικές υπηρεσίες έχουν περιορισμένες διαφημίσεις και αυτές απευθύνονται περισσότερο γεωγραφικά.

Σαν ιδέα θα μου άρεσε πάντως..
 
Οι δορυφόροι είναι εμπορικές επιχειρήσεις οι οποίες μισθώνουν το χώρο στους παροχείς των ραδιοτηλεοπτικών - data υπηρεσιών.
Αν υποθέσουμε ότι αυτό που προβληματίζει τον cospan είναι εφικτό, τότε αυξάνεται το κόστος για τον παροχέα πολλαπλά. Πρέπει να μισθώσει δύο ή τρεις φορές την ίδια χωρητικότητα και να πληρώσει πνευματικά δικαιώματα για πόσες χώρες? Οι συνδρομητικές υπηρεσίες έχουν περιορισμένες διαφημίσεις και αυτές απευθύνονται περισσότερο γεωγραφικά.

Σαν ιδέα θα μου άρεσε πάντως..


Αυξάνεται μεν το κόστος για τον παροχέα αλλά αυξάνονται και τα έσοδα από διαφήμιση. Υπάρχουν πολλά προϊόντα που θα τους συνέφερε να διαφημιστούν παγκοσμίως όπως αυτοκίνητα, cosmetics, τράπεζες κ.α. Μιλάω για άλλο επίπεδο διαφήμισης, όχι σε προϊόντα τοπικού χαρακτήρα όπως κινητή τηλεφωνία, αλλά σε πολυεθνικές, αφού θα απευθύνεται σε ολόκληρο τον πλανήτη. Ένας μεγάλος πελάτης που θα ενδιαφερόταν για κάτι τέτοιο είναι η Κίνα.