Χιονοστιβάδα αποδεσμεύσεων απειλεί ΟΤΕ

Για δοκιμάστε να ααποδεσμευθείτε από την Teledom για παράδειγμα κι έπειτα τα λέμε . Προς το παρόν και μετά από καταγγελία στην ΕΕΤΤ η μητέρα μου έχει συμπληρώσει 2,5 μήνες που προσπαθεί επί ματαίω .
 
Για δοκιμάστε να ααποδεσμευθείτε από την Teledom
Τα ίδια ακούγονται και για άλλους εναλλακτικούς. Που είναι το πρόβλημα και δε λύεται η σύμβαση π.χ. στο τέλος του μήνα που έγινε η καταγγελία της?
Προφανώς έχεις διαβάσει τα ψιλά γράμματα της σύμβασης. Τι αναφέρει στο κεφάλαιο της καταγγελίας?
Υπάρχει ελάχιστος χρόνος συμβολαίου (π.χ. ένα έτος)?
Στο ΟΤΕ είναι πολύ ξεκάθαρη η διαδικασία διακοπής.
Πολύς κόσμος παραπονιέται για το θέμα της αποδέσμευσης απο τους εναλλακτικούς..
 
Τα ίδια ακούγονται και για άλλους εναλλακτικούς. Που είναι το πρόβλημα και δε λύεται η σύμβαση π.χ. στο τέλος του μήνα που έγινε η καταγγελία της?
Προφανώς έχεις διαβάσει τα ψιλά γράμματα της σύμβασης. Τι αναφέρει στο κεφάλαιο της καταγγελίας?
Υπάρχει ελάχιστος χρόνος συμβολαίου (π.χ. ένα έτος)?
Στο ΟΤΕ είναι πολύ ξεκάθαρη η διαδικασία διακοπής.
Πολύς κόσμος παραπονιέται για το θέμα της αποδέσμευσης απο τους εναλλακτικούς..

Οπως προκύπτει από τον έλεγχο της ΕΕΤΤ στο πληροφοριακό σύστημα WCRM του ΟΤΕ η Teledome έχει επανειλημμένα προβεί σε ακύρωση της αιτήσεως κατάργησης προεπιλογής φορέα , κοινώς η ίδια η εταιρία μετά την αποστολή σε αυτήν της καταγγελίας του πελάτου και της δήλωσης της πρόθεσης του να αποδεσμευθεί από αυτήν , μετά από μικρό χρονικό διάστημα , προβαίνει , αυτοβούλως , παρανόμως και αντισυμβατικώς σε ακύρωση της κατάργησης προεπιλογής φορέα , με συνέπεια να είναι αδύνατον και για τον πελάτη και για τον νέο πάροχο προεπιλογής φορέα ( είτε ο ΟΤΕ είτε άλλη ιδιωτική ) να συμβληθούν , αφού η εταιρία εμφανίζει τον πρώην πελάτη της να μην θέλει να διακόψει την συνεργασία μαζί της .

ΥΓ 1. Η Σύμβαση είναι αορίστου διαρκείας και καταγγέλεται αναιτίως από τον Πελάτη .
ΥΓ 2. Τώρα που βλέπω τα χαρτιά μου η προσπάθεια αποδέσμευσης από την Teledome έχει αρχίσει από 02.04. 2007 .
 
Re: Απάντηση: Χιονοστιβάδα αποδεσμεύσεων απειλεί ΟΤΕ

Παντως εγω εκοψα την Tellas και γυρισα στον OTE και τελικα πληρωνω λιγοτερα απο πριν!!!
 
εισαι φαινομενο ρε εσυ....μπας και μειωσες τα τηλεφωνα ? γιατι βασει τιμολογιου δε γινεται αυτο.
 
Εγω μία φορα έκοψα την Αλτεκ (που θεωρείται και σοβαρή εταιρεία) γιατι μου ειπαν ψεματα στο τηλέφωνο σε σχεση με αυτά που εγραφε το συμβόλαιο όταν ήρθε. Για να φυγω χρειάστηκε να συμπληρώσω δίμηνο σ αυτούς (ετσι λεει υποτιθεται ο Νόμος) και στο διάστημα αυτό με ζαλισαν και στα τηλέφωνα ...γιατι φεύγω απο την καταπληκτική υπηρεσία τους! Τελικά σήμερα πλήρωσα και ενα υπόλοιπο 5 ημερών, οπότε πιστεύω ότι μαλλον ξέμπλεξα! Διατηρώ μόνο 2 άλλους εναλλακτικούς χωρίς προεπιλογή φορέα και τους έχω απειλήσει ότι αν διανοηθούν να μου βαλουν προεπιλογή χωρίς να με ρωτήσουν θα φυγω αμέσως (το κάνουν και αυτό συχνά).
 
Πάντως νομίζω πως ο ΟΤΕ δεσμεύεται κάπως σε αυτή την τιμολογιακή -και όχι μόνο- πολιτική. Δηλαδή έχω την εντύπωση πως υποχρεούται να είναι ακριβότερος από τους εναλλακτικούς, γιατί είναι αυτός που πουλάει σε αυτούς. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει. Πάντα θα παρακολουθεί τις εξελίξεις, θα αφήνει να βγαίνουν άλλοι μπροστά, να είναι καινοτόμοι και θα έρχεται μετά να παίρνει πίσω ένα ποσοστό αυτών που τυχόν αηδίασαν από τις υπηρεσίες του εναλλακτικού. Αυτή είναι η δουλειά του, αυτό ξέρει να κάνει και το κάνει (νομίζω) καλά.
 
Το όλο θέμα της σχέσης μας με τον ΟΤΕ είναι σαν την γυναίκα που έμαθε ότι έφαγε κέρατο και υπόσχεται να ανταποδώσει με τον πρώτο τυχόντα.
Μας έτσουξε όταν πληρώσαμε ένα μηνιάτικο για να βάλουμε γραμμή, μας έτσουξε όταν παρακαλούσαμε το βουλευτή μας για το ίδιο θέμα, μας έτσουζε γενικώς...
Τώρα όμως που γεμίσαμε πρώτους τυχόντες, εεεεεε;;; Τώρα θα πεί τον Δεσπότη Παναγιώτη.
Για πάροχο ποτέ δεν είχα οτενετ, ποτέ δεν είχα κινητό κοσμοτέ, στο σπίτι χρησιμοποιώ εναλλακτικό για τις κλήσεις..αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω ότι όταν μπήκε η κοσμοτέ στο παιχνίδι έπεσαν οι τιμές της κινητής τηλεφωνίας, το ίδιο συνέβη και με τις χρεώσεις στο ιντερνέτ.
Αυτό που δεν έχω κάνει ακόμα, γιατί δεν με έχουν πείσει -δυστυχώς, είναι να κόψω εντελώς την τηλεφωνική γραμμή/πάγιο και να πάω στον πρώτο τυχόντα/εναλλακτικό. Δεν με έχουν πείσει ότι η μετάβαση θα είναι ανώδυνη, ούτε ότι αν δεν είμαι ικανοποιημένος θα φύγω έτσι απλά, ούτε ότι η ποιότητα των γραμμών τους θα είναι καλύτερη απο του ΟΤΕ. Αφήστε δε που το ISDN δεν είναι στο λεξιλόγιο τους...
 
Re: Απάντηση: Χιονοστιβάδα αποδεσμεύσεων απειλεί ΟΤΕ

Το όλο θέμα της σχέσης μας με τον ΟΤΕ είναι σαν την γυναίκα που έμαθε ότι έφαγε κέρατο και υπόσχεται να ανταποδώσει με τον πρώτο τυχόντα.
Μας έτσουξε όταν πληρώσαμε ένα μηνιάτικο για να βάλουμε γραμμή, μας έτσουξε όταν παρακαλούσαμε το βουλευτή μας για το ίδιο θέμα, μας έτσουζε γενικώς...
Τώρα όμως που γεμίσαμε πρώτους τυχόντες, εεεεεε;;; Τώρα θα πεί τον Δεσπότη Παναγιώτη.
Για πάροχο ποτέ δεν είχα οτενετ, ποτέ δεν είχα κινητό κοσμοτέ, στο σπίτι χρησιμοποιώ εναλλακτικό για τις κλήσεις..αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω ότι όταν μπήκε η κοσμοτέ στο παιχνίδι έπεσαν οι τιμές της κινητής τηλεφωνίας, το ίδιο συνέβη και με τις χρεώσεις στο ιντερνέτ.
Αυτό που δεν έχω κάνει ακόμα, γιατί δεν με έχουν πείσει -δυστυχώς, είναι να κόψω εντελώς την τηλεφωνική γραμμή/πάγιο και να πάω στον πρώτο τυχόντα/εναλλακτικό. Δεν με έχουν πείσει ότι η μετάβαση θα είναι ανώδυνη, ούτε ότι αν δεν είμαι ικανοποιημένος θα φύγω έτσι απλά, ούτε ότι η ποιότητα των γραμμών τους θα είναι καλύτερη απο του ΟΤΕ. Αφήστε δε που το ISDN δεν είναι στο λεξιλόγιο τους...

+1 ουτε εγω εχω φυγει ακομη ολοι καλες τιμες εχουν ...αλλα οχι τιμη
 
Last edited:
...ούτε ότι αν δεν είμαι ικανοποιημένος θα φύγω έτσι απλά, ούτε ότι η ποιότητα των γραμμών τους θα είναι καλύτερη απο του ΟΤΕ. Αφήστε δε που το ISDN δεν είναι στο λεξιλόγιο τους...
Η ποιότητα των γραμμών. Ενα θέμα που ποτέ δεν θίγει κανείς. Πως αντέχετε ρε παιδιά αυτή την συμπίεση?? Μόνο εμένα με ενοχλεί??
- Το ISDN το χρειάζομαι για επαγγελματικούς λόγους. Θέλω τις δύο γραμμές και τα MSN. Δε νομίζω να το προσφέρει κανείς εναλλακτικός..
_Τέλος, όποιος έχει καταλάβει, μπορεί να μας εξηγήσει τι σημαίνει το ιδιόκτητο δίκτυο που αναφέρει θριαμβευτικά ο κάθε εναλλακτικός??

Προβλέπω μακροπρόθεσμα μαζική φυγή απο τον ΟΤΕ και τελικά μαζική ..επανένταξη..
 
Η ποιότητα των γραμμών. - Το ISDN το χρειάζομαι για επαγγελματικούς λόγους. Θέλω τις δύο γραμμές και τα MSN. Δε νομίζω να το προσφέρει κανείς εναλλακτικός..
..

Και στην εταιρεία που εργαζόμουν, αλλά και στην τωρινή, το προσφέρουν.
Αν δεν βαριέσε ψάξε το καλύτερα.
 
Αλεξ, ιδιόκτητο δίκτυο για τις περισσότερες εταιρίες είναι το δίκτυο κορμού, μεταξύ των κόμβων της εταιρείας και τα σημεία συνεγκατασταση με τον ΟΤΕ.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει εναλλακτικός παροχος με ακραίο δίκτυο σε οικιακό καταναλωτή (υπάρχει ακραίο δίκτυο σε κάποιες περιπτώσεις για εταιρικούς πελάτες αλλά εκεί γίνεται μόνο γιατί υπάρχει οικονομικό όφελος για το παροχο +μείωση κόστους )

Στο ακραίο δίκτυο (last mile / τοπικός βρόγχος κλπ πες το όπως θες) δηλαδή στο χαλκό που μπαίνει στο σπίτι μας ο μόνος παροχος είναι ο ΟΤΕ αυτή τη στιγμή. Αυτό που συμβαίνει με την συνεγκτατασταση στα κέντρα του ΟΤΕ οι εναλλακτικοί παροχοι μπορούν να μισθώσουν το ακραίο δίκτυο του ΟΤΕ και να «μεταφέρουν» το άκρο του πελάτη που θέλει να συνδεθεί στο δίκτυο τους μέσα στα κέντρα του ΟΤΕ, έτσι νοικιάζοντας σε επίπεδο χονδρικής το ακραίο κομμάτι και προσφέροντας πακέτο την υπηρεσία στο πελάτη (xDSL + Τηλεφωνία ) δημιουργούν το δικό τους πακέτο χωρίς τη μεσολάβηση του ΟΤΕ εξου και η κατάργηση του πάγιου κλπ προς το πελάτη από το παροχο (βέβαια ο παροχος έχει υπολογίσει το κόστος στο πακέτο που προσφέρει ;) )

Περισσότερες πληροφορίες στο site της ΕΕΤΤ http://www.eett.gr/EETT
Και λίγα λόγια από το site της ΕΕΤΤ σχετικά με το θέμα η μαλλον καλυτερα τι πρεπει να ξερετε για το θεμα…

ΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΣΜΟΠΟΙΗΤΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΒΡΟΧΟ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

1 Εισαγωγή – Τι είναι η ΑΠΤΒ;


1.1 Η Αδεσμοποίητη Πρόσβαση στον Τοπικό Βρόχο (ΑΠΤΒ) είναι η δυνατότητα χρήσης του καλωδίου (Τοπικός Βρόχος) που συνδέει τον χώρο του συνδρομητή με το Αστικό Κέντρο (Α/Κ) του ΟΤΕ από άλλους, εκτός του ΟΤΕ, Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους (ΤΠ) για την παροχή στον συνδρομητή υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας καθώς και πρωτοπόρων υπηρεσιών όπως το λεγόμενο «γρήγορο» internet, η ΙP τηλεφωνία και η ψηφιακή καλωδιακή τηλεόραση.


1.2 Μέσω της ΑΠΤΒ ο Τοπικός Βρόχος (ΤοΒ) απελευθερώνεται και αποδίδεται με εκμίσθωση χρήσης από τον ΟΤΕ στον ΤΠ ο οποίος μπορεί να τον χρησιμοποιεί για την παροχή στον συνδρομητή των εν λόγω υπηρεσιών. Η ΑΠΤΒ προωθεί τον ανταγωνισμό στην τηλεπικοινωνιακή αγορά διευκολύνοντας την είσοδο και τη δραστηριοποίησή σε αυτήν των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, επί ίσοις όροις με τον ΟΤΕ, με στόχο την ανάπτυξη της αγοράς και προς όφελος των καταναλωτών.


1.3 Το βασικό ρυθμιστικό κείμενο για την παροχή της ΑΠΤΒ είναι η Προσφορά Αναφοράς του ΟΤΕ για την παροχή Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο, γνωστή και ως RUO (ΦΕΚ 620/Β/25-4-2007) η οποία κυκλοφόρησε στις 30 Απριλίου 2007 μετά από σχετική έγκριση της ΕΕΤΤ. To RUO ρυθμίζει τις σχέσεις των τηλεπικοινωνιακών παρόχων με τον ΟΤΕ σε θέματα ΑΠΤΒ.

Η έκδοση του νέου RUO αποτέλεσε προϊόν μακράς και ενδελεχούς διαδικασίας, στο πλαίσιο της οποίας, πέρα από την εκ του νόμου προβλεπόμενη Δημόσια Διαβούλευση, διεξήχθη λεπτομερής διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της αγοράς των Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών. Η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο αυτό, επέφερε σημαντικές τροποποιήσεις στο σχετικό κείμενο που είχε προτείνει ο ΟΤΕ, έτσι ώστε, η νέα Προσφορά Αναφοράς, που αντικαθιστά αυτήν του 2001, να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες της τηλεπικοινωνιακής αγοράς, προς όφελος του ανταγωνισμού και του καταναλωτή.

2 Ποιοι οι χρήστες υπηρεσιών ΑΠΤΒ;

2.1 Οι κάτοχοι τηλεφωνικής σύνδεσης είτε είναι οικιακοί καταναλωτές είτε επιχειρήσεις, μπορούν εν δυνάμει, να κάνουν χρήση της ΑΠΤΒ με επιλογή των υπηρεσιών που επιθυμούν από κάποιον πάροχο που προσφέρει τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες στην περιοχή τους. Επιπρόσθετα, νέοι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν να λαμβάνουν μέσω ΑΠΤΒ τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες από το πάροχο της επιλογής του.
2.2 Παρόλη την ανάπτυξη που έχει σημειώσει η ΑΠΤΒ τον τελευταίο χρόνο και το έκδηλο ενδιαφέρον των καταναλωτών για τις προσφερόμενες υπηρεσίες θα πρέπει να σημειωθεί ότι
όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι δεν δραστηριοποιούνται στις ίδιες γεωγραφικές περιοχές της χώρας και ότι υπάρχουν πολλές περιοχές της Ελλάδας που δεν προσφέρονται ακόμη υπηρεσίες ΑΠΤΒ. Αν και αναμένεται μια ραγδαία επέκταση της ΑΠΤΒ τους προσεχείς μήνες οι περιοχές όπου οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι αποφασίζουν να δραστηριοποιηθούν αποτελεί μέρος του επιχειρησιακού σχεδίου της κάθε εταιρίας και όχι αντικείμενο ρυθμιστικής παρέμβασης της ΕΕΤΤ.
2.3 Τέλος θα πρέπει να σημειωθεί ότι υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις συνδρομητών που λόγω τεχνικών λόγων σχετιζόμενων με την τηλεφωνική σύνδεση που διαθέτουν δεν μπορούν να κάνουν χρήση υπηρεσιών ΑΠΤΒ (π.χ. ύπαρξή PCM ή οπτικής ίνας, μεγάλη απόσταση από το Α/Κ του ΟΤΕ, κλπ) ο αριθμός όμως αυτών των περιπτώσεων είναι εν γένει περιορισμένος.

3 Τι μορφές παροχής ΑΠΤΒ υπάρχουν διαθέσιμες στην Ελληνική αγορά;

3.1 Οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν κάποια από τις ακόλουθες μορφές παροχής ΑΠΤΒ για την λήψη των υπηρεσιών που επιθυμούν:
• Μεριζόμενος Τοπικός Βρόχος (ΜΤοΒ): Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής επιλέγει των ΟΤΕ ως πάροχο σταθερής τηλεφωνίας και κάποιον από τους λοιπούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους για την παροχή των ευρυζωνικών υπηρεσιών. Ο συνδρομητής λαμβάνει λογαριασμό από τον ΟΤΕ με χρέωση του μηνιαίου παγίου και των τηλεφωνικών κλήσεων που πραγματοποιεί και λογαριασμό από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο της επιλογής του για τις ευρυζωνικές υπηρεσίες. Σε αυτή την περίπτωση ο συνδρομητής ΜΠΟΡΕΙ αν το επιθυμεί να κάνει χρήση υπηρεσιών επιλογής ή προεπιλογής φορέα για την πραγματοποίηση των τηλεφωνικών κλήσεων που επιθυμεί μέσω άλλων παρόχων.
• Πλήρης Τοπικός Βρόχος (ΠΤοΒ) με Φορητότητα Τηλεφωνικού Αριθμού: Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής επιλέγει κάποιον από τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, εκτός του ΟΤΕ, για την παροχή τόσο της σταθερής τηλεφωνίας όσο και των ευρυζωνικών υπηρεσιών. Παράλληλα, μέσω της φορητότητας τηλεφωνικού αριθμού ο συνδρομητής κρατά, εφόσον το επιθυμεί, τον ίδιο τηλεφωνικό αριθμό που είχε και όταν ήταν συνδρομητής του ΟΤΕ. Ο συνδρομητής λαμβάνει λογαριασμό μόνο από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο της επιλογής του. Σε αυτή την περίπτωση ο συνδρομητής ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να κάνει χρήση υπηρεσιών επιλογής ή προεπιλογής φορέα για την πραγματοποίηση των τηλεφωνικών κλήσεων που επιθυμεί μέσω άλλων παρόχων.
• Πλήρης Τοπικός Βρόχος (ΠΤοΒ) χωρίς Φορητότητα Τηλεφωνικού Αριθμού: Αυτή η μορφή ΑΠΤΒ είναι όμοια με την προηγούμενη με την διαφορά ότι ο συνδρομητής λαμβάνει νέο τηλεφωνικό αριθμό από το αριθμοδοτικό φάσμα του παρόχου που έχει επιλέξει.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι όλες οι πιο πάνω μορφές παροχής ΑΠΤΒ δεν παρέχονται από όλους τους ΤΠ και σε όλες τις περιοχές της χώρας.

4 Τι υπηρεσίες μπορεί να προσφέρει η ΑΠΤΒ;


4.1 Οι τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω της ΑΠΤΒ είναι πραγματικά καινοτόμες για την Ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά και είναι πραγματικά δύσκολο να προβλέψει κανείς πως θα εξελιχθούν στο μέλλον. Εκτός από το λεγόμενο «γρήγορο» internet, κάποιοι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι προσφέρουν στους συνδρομητές τους προϊόντα double-play (voice & data) και triple-play (voice, data & IPTV) σε ένα λογαριασμό με απεριόριστες τοπικές, εθνικές και διεθνείς κλήσεις σε επιλεγμένους προορισμούς. Με την


είσοδος των εταιριών κινητής τηλεφωνίας στην αγορά της ΑΠΤΒ αναμένεται να εμφανιστούν στην αγορά προϊόντα quart-play (voice, data, IPTV & mobile services).


5 Υποχρεώσεις του ΟΤΕ και των λοιπών Τηλεπικοινωνιακών Παρόχων (ΤΠ) ως προς τους καταναλωτές αναφορικά με τις υπηρεσίες ΑΠΤΒ


5.1 Αιτήσεις ΤοΒ: Ο ΤΠ πριν από την υποβολή των σχετικών αιτήσεων παροχής ΤοΒ εκ μέρους των υποψήφιων συνδρομητών προς τον ΟΤΕ υποχρεούται να έχει στη κατοχή του τις σχετικές αιτήσεις / εξουσιοδοτήσεις από αυτούς. Οι εν λόγω αιτήσεις των συνδρομητών υποβάλλονται στον ΤΠ μόνο με ένα από τους ακόλουθους τρόπους:


i. εγγράφως, με την επισύναψη φωτοτυπίας ταυτότητας, ή

ii. με τηλεομοιοτυπία, με την επισύναψη και αποστολή φωτοτυπίας ταυτότητας, ή

iii. ηλεκτρονικά, μόνο με χρήση ηλεκτρονικής υπογραφής.

Σημειώνεται ότι η αίτηση παροχής ΤοΒ που υποβάλλεται από τον συνδρομητή προς τον ΤΠ, περιλαμβάνει εξουσιοδότηση-δήλωση του συνδρομητή για καταγγελία των συμβάσεων που έχει συνάψει ο συνδρομητής με τον ΟΤΕ ή / και άλλους ΤΠ (π.χ. τη λήψη υπηρεσιών μέσω Μεριζόμενης Πρόσβασης ή μέσω Χονδρικής Ευρυζωνικής Πρόσβασης (ΧΕΠ), τη λήψη τηλεφωνικών (PSTN/ISDN) υπηρεσιών από τον ΟΤΕ και ή / και υπηρεσιών επιλογής / προεπιλογής φορέα από τον πάροχο δέκτη ή / και υπηρεσιών προεπιλογής φορέα από οποιοδήποτε άλλο ΤΠ) ενώ ταυτόχρονα αποτελεί αίτημα για να λαμβάνει υπηρεσίες μέσω του ΤοΒ αυτού από τον εν λόγω πάροχο.
Τα αιτήματα σχετικά με την παροχή ΤοΒ πρέπει να προωθούνται από τους ΤΠ στον ΟΤΕ εντός εύλογου χρονικού διαστήματος το οποίο δεν δύναται να υπερβαίνει τις πέντε (5) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της εξουσιοδότησης / δήλωσης του καταναλωτή.
Ο ΤΠ ο οποίος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ακρίβεια και την εγκυρότητα των στοιχείων των αιτήσεων που υποβάλει στον ΟΤΕ και υποχρεούται να διατηρεί τις αιτήσεις των συνδρομητών τουλάχιστον ένα (1) έτος από την ημερομηνία υποβολής τους στο ΟΤΕ.
Σε όλες τις περιπτώσεις αιτήσεως ΤοΒ η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ο τελικός καταναλωτής είναι μονοαπευθυντική (one-stop shop). Δηλαδή, χρειάζεται να απευθυνθεί μόνο στον τηλεπικοινωνιακό πάροχο από τον οποίο θέλει να αγοράσει υπηρεσίες (Πάροχος Δέκτης). Ο εν λόγω τηλεπικοινωνιακός πάροχος αναλαμβάνει να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ικανοποίηση του αιτήματος του καταναλωτή συμπεριλαμβανομένων και των ενεργειών κατάργησης υπηρεσιών που ο συνδρομητής λαμβάνει από τον ΟΤΕ ή τρίτους παρόχους.
5.2 Ακύρωση αιτήσεων ΤοΒ: Ο ΤΠ υποχρεούται να καταθέτει τυχών αιτήματα ακύρωσης ΤοΒ τουλάχιστον δύο (2) εργάσιμες ημέρες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία υλοποίησης της αίτησης παροχής του ΤοΒ. Σε αντίθετη περίπτωση η αίτηση ακύρωσης ενδεχομένως να μην είναι δυνατόν να υλοποιηθεί.
5.3 Ο ΤΠ οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πορεία της αίτησής του εφόσον ο καταναλωτής το αιτηθεί. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θεωρεί ότι δεν πληροφορείται επαρκώς από τον ΤΠ και εφόσον το επιθυμεί, μπορεί να υποβάλει έγγραφη καταγγελία στο Τμήμα Καταναλωτών της ΕΕΤΤ.

5.4 Χρόνοι παράδοσης ΤοΒ: Ο χρόνος παράδοσης του ΤοΒ, δηλαδή το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί από την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αποστολής της αίτησης από τον ΤΠ στον ΟΤΕ μέχρι την ημερομηνία υλοποίησής της, περιγράφεται από τον πίνακα που ακολουθεί. Όλοι οι χρόνοι είναι σε εργάσιμες ημέρες (ΕΗ).

Παράδοση ενεργού ΤοΒ (ΕΝΤοΒ) 13 ΕΗ
Παράδοση ανενεργού ΤοΒ (ΑΝΤοΒ) 13 ΕΗ
Παράδοση Μεριζόμενου ΤοΒ (ΜΤοΒ) 10 ΕΗ
Παράδοση ΕΝΤοΒ με Φορητότητα 10 ΕΗ από την επόμενη ΕΗ της αίτησης φορητότητας τηλεφωνικού αριθμού
Μετάβαση ΜΤοΒ σε ΠΤοΒ (χωρίς φορητότητα) 13 ΕΗ
Μετάβαση ΜΤοΒ σε ΠΤοΒ με Φορητότητα 10 ΕΗ από την επόμενη ΕΗ της αίτησης φορητότητας τηλεφωνικού αριθμού
Μετάβαση ΑΡΥΣ σε ΠΤοΒ (χωρίς φορητότητα) 13 ΕΗ
Μετάβαση ΑΡΥΣ σε ΠΤοΒ με Φορητότητα 10 ΕΗ από την επόμενη ΕΗ της αίτησης φορητότητας τηλεφωνικού αριθμού
Μετάβαση ΑΡΥΣ σε MτοΒ 13 ΕΗ
Μετάβαση MToB σε MTοΒ 13 ΕΗ
Μετάβαση ΠToB σε ΠToB 13 ΕΗ
 
Re: Απάντηση: Χιονοστιβάδα αποδεσμεύσεων απειλεί ΟΤΕ

Το όλο θέμα της σχέσης μας με τον ΟΤΕ είναι σαν την γυναίκα που έμαθε ότι έφαγε κέρατο και υπόσχεται να ανταποδώσει με τον πρώτο τυχόντα.
Μας έτσουξε όταν πληρώσαμε ένα μηνιάτικο για να βάλουμε γραμμή, μας έτσουξε όταν παρακαλούσαμε το βουλευτή μας για το ίδιο θέμα, μας έτσουζε γενικώς...
Τώρα όμως που γεμίσαμε πρώτους τυχόντες, εεεεεε;;; Τώρα θα πεί τον Δεσπότη Παναγιώτη.
Για πάροχο ποτέ δεν είχα οτενετ, ποτέ δεν είχα κινητό κοσμοτέ, στο σπίτι χρησιμοποιώ εναλλακτικό για τις κλήσεις..αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω ότι όταν μπήκε η κοσμοτέ στο παιχνίδι έπεσαν οι τιμές της κινητής τηλεφωνίας, το ίδιο συνέβη και με τις χρεώσεις στο ιντερνέτ.
Αυτό που δεν έχω κάνει ακόμα, γιατί δεν με έχουν πείσει -δυστυχώς, είναι να κόψω εντελώς την τηλεφωνική γραμμή/πάγιο και να πάω στον πρώτο τυχόντα/εναλλακτικό. Δεν με έχουν πείσει ότι η μετάβαση θα είναι ανώδυνη, ούτε ότι αν δεν είμαι ικανοποιημένος θα φύγω έτσι απλά, ούτε ότι η ποιότητα των γραμμών τους θα είναι καλύτερη απο του ΟΤΕ. Αφήστε δε που το ISDN δεν είναι στο λεξιλόγιο τους...


Ε καλα μην τα βαψουμε και μαυρα διοτι ολα αυτα τα χρονια που ο ΟΤΕ αλωνιζε μονος του μας πουλαγε βρακια (ISDN) για μεταξωτες κορδελες (ADSL), ευτυχως που η ΕΕΤΕ και η ΕΕ οι οποιοι πιεζουν αφορητα την Ελλαδα στην οποια εχουν δωσει κονδυλια για την ψηφιακη τεχνολογια να μεταβει το συντομοτερο δυνατον μας εχει βαλει σε καποιο ρυθμο, και οταν σε 4 μηνες εχεις χασει 107,000 πρωην συνδρομητες καπως σε ταρακουναει οσο και εαν θελεις να το παιξεις αδιαφορος (ΟΤΕ).

Σιγουρα αυτη την στιγμη υπαρχουν και ιδιωτικες εταιρειες οι οποιες δεν παρχουν και της καλυτερες υπηρεσιες και προσπαθουν με τα ψιλα γραμματα στα συμβολαια να κρατουν δεσμιους καποιους συμπολιτες μας, αυτη την στιγμη υπαρχει οργασμος στην τηλεπικοινωνιες οταν θα μπει και ο ΟΤΕ στα πακετα η κατασταση θα ξεδιαλυνει.

Το γονιδιο του Ελληνα δυσκολα αντικαθιστα της κρατικες επιχειρησεις με τις ιδιωτικες νοιωθει να ειναι κομματι αυτων..:ADFADF1:
 
Re: Απάντηση: Χιονοστιβάδα αποδεσμεύσεων απειλεί ΟΤΕ

Το γονιδιο του Ελληνα δυσκολα αντικαθιστα της κρατικες επιχειρησεις με τις ιδιωτικες νοιωθει να ειναι κομματι αυτων..:ADFADF1:


o OTE δεν ειναι πια κρατικος......απλα ελεγχεται για λιγο καιρο ακομα απο το κρατος...κατι που αναμενεται να αλλαξει κι αυτο μετα τις εκλογες.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Χιονοστιβάδα αποδεσμεύσεων απειλεί ΟΤΕ

Το γονιδιο του Ελληνα δυσκολα αντικαθιστα της κρατικες επιχειρησεις με τις ιδιωτικες νοιωθει να ειναι κομματι αυτων..:ADFADF1:

Ατυχές το παράδειγμα όσον αφορά εμένα...
Δεν υπήρξα ποτέ Δημόσιος υπάλληλος, κρατικοδίαιτος, εργολάβος και για μεγάλα χρονικά διαστήματα ούτε καν κάτοικος Ελλάδας.

Αντικειμενικά παρατηρώντας, δεν μπορώ να πω ότι οι υπηρεσίες του ΟΤΕ είναι χειρότερες από αυτές των υπολοίπων. Αυτό που σίγουρα μπορώ να πω είναι ότι είναι ένας μεγάλος και σοβαρός παίκτης που οι κινήσεις του επηρεάζουν τον ανταγωνισμό και που θα αντέξει σε αρκετά σκαμπανεβάσματα της μετοχής του.
Οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους είναι πύργοι από τραπουλόχαρτα...

Επίσης, δεν περίμενα ποτέ στην ζωή μου ότι θα υπερασπιζόμουν τον ΟΤΕ !!!:flipout:
 
Εχω βαλει forthnet 2 play. Συγχρονισω στα 16ΜΒ και η ποιοτητα του τηλεφωνου ειναι καλυτερη απο αυτη που ειχα πριν. Πληρων 40 τον μηνα και ειμαι μια χαρα...μεχρι να βγει κατι καλυτερο...
 
Ήμουν στον ΟΤΕ και ΟΤΕΝΕΤ εδώ στην περιοχή Αναβύσσου. Ρώτησα κάποτε για Ευριζωνική σύνδεση και μου είπαν να κάνω αίτηση γιατί το πολύ εντός του τρέχοντος τριμήνου θα είναι και για την περιοχή μου εφικτό κάτι τέτοιο. Όταν πέρασε το τρίμηνο και ρώτησα μου είπανε να κάνω υπομονή για το επόμενο τρίμηνο. Με το που πέρασε το εξάμηνο και ξαναρώτησα μου είπανε ότι θα γίνει, αλλά δεν μπορούσαν να μου προσδιορίσουνε πότε. Απευθύνθηκα στην Tellas όπου με διαβεβαίωσαν ότι εντός τριών ημερών θα μπορούσαν να με ικανοποιήσουν, πράγα που έγινε.
Αφού πέρασε ένα τρίμηνο σύνδεσης με την Tellas, λαβαίνω επιστολή από ΟΤΕ που με πληροφορούν με λίπη τους ότι λόγο τεχνικών προβλημάτων, δεν μπορούν να ικανοποιήσουνε την αίτησή μου!!!
 
Ήμουν στον ΟΤΕ και ΟΤΕΝΕΤ εδώ στην περιοχή Αναβύσσου. Ρώτησα κάποτε για Ευριζωνική σύνδεση και μου είπαν να κάνω αίτηση γιατί το πολύ εντός του τρέχοντος τριμήνου θα είναι και για την περιοχή μου εφικτό κάτι τέτοιο. Όταν πέρασε το τρίμηνο και ρώτησα μου είπανε να κάνω υπομονή για το επόμενο τρίμηνο. Με το που πέρασε το εξάμηνο και ξαναρώτησα μου είπανε ότι θα γίνει, αλλά δεν μπορούσαν να μου προσδιορίσουνε πότε. Απευθύνθηκα στην Tellas όπου με διαβεβαίωσαν ότι εντός τριών ημερών θα μπορούσαν να με ικανοποιήσουν, πράγα που έγινε.
Αφού πέρασε ένα τρίμηνο σύνδεσης με την Tellas, λαβαίνω επιστολή από ΟΤΕ που με πληροφορούν με λίπη τους ότι λόγο τεχνικών προβλημάτων, δεν μπορούν να ικανοποιήσουνε την αίτησή μου!!!

Γιατί δεν τους απάντησες, με επιστολή κι εσύ, ότι θα προσπαθήσεις να πορευτείς στο μάταιο τούτο κόσμο χωρίς της υπηρεσίες τους;;;
-bye--bye--bye-