Χωρίς αναλογική πηγή εδώ και ένα χρόνο ...

quevedo σε ευχαριστώ.



Christ1967, η κεφαλή ΔΕΝ είναι το πρόβλημα. για τη βάση το κουβεντιάζουμε έχεις δίκιο εν μέρει λύνεται και με τα ΣΟΥΠΕΡ Ποδαράκια που δεν έχουν απαγορευτικό κόστος. το τελευταίο απογειώνεται με την αγορά ενός jelco... δεν ξέρω .. είμαι υπό σκέψην
 
φυσικά. +450 ευρώ (κόστος αγοράς του βραχίονα) δεν σου φαίνεται αρκετή διαφορά στο κόστος μετατροπής ώστε να δικαιολογεί τον όρο "απογειώνεται" ? τι δεν καταλαβαίνεις?
 
Οι πομπώδεις εκφράσεις π.χ. "σκοτώνει", "απογειώνεται", "διθυραμβικές κριτικές" με βάζουν σε υποψίες και με προδιαθέτουν αρνητικά.
Αναγκαστικά γίνομαι αυστηρότερος κριτής και απαιτώ δοκιμή-δοκιμές για να πειστώ.
 
αγαπητέ, έχεις αντιληφθεί πως μιλώ για απογείωση του κόστους ? που με τα ποδαράκια είναι 150 και αν προσθέσεις 450 για το βραχίονα ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ και πάει στα 600 ? 4 φορές πάνω μια τιμή, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ τη λέξη απογείωση ? μή με τρελλάνετε !
 
αν κάποιος θέλει να συνεισφέρει στο θέμα και στο ψάξιμο που κάνω αν αυτός θέλει ας μου στείλει είτε δημόσια ή με προσωπικό ένα μήνυμα και νο αναφέρεται σε αυτά που έχουν σημασία (για μένα που άνοιξα το θέμα και γι αυτούς που το διαβάζουν) π.χ. "έχω modified mk2 με το συγκεκριμένο βραχίονα και δίπλα το τάδε πικάπ των 1500 ευρώ. παίζει έτσι ή έλα να το ακούσεις" κλπ.

δεν πρόκειται να το γυρίσουμε σε μαθήματα συντακτικού εδώ μέσα, δώξα τω Θεώ, αρκετοί κατέχουν την γλώσσα μας (ακόμα) :)
 
αγαπητέ, έχεις αντιληφθεί πως μιλώ για απογείωση του κόστους ? που με τα ποδαράκια είναι 150 και αν προσθέσεις 450 για το βραχίονα ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΓΕΙΩΝΕΤΑΙ και πάει στα 600 ? 4 φορές πάνω μια τιμή, ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ τη λέξη απογείωση ? μή με τρελλάνετε !

Sorry, κατάλαβα λάθος. Νόμισα ότι μιλούσες για την ηχητική απόδοση του πικάπ.

γράφονται σε πολλά φόρα (δυστυχώς προσωπικά ΔΕΝ είχα ως ώρας την χαρά να ακούσω με τα αυτιά μου ένα τέτοιο αλλαγμένο πικάπ) πως αυτή η μοντίφα ηχητικά τα ρίχνει εύκολα στην κατηγορία των 1000 (π.χ. clearudio concept, project 2xpression) . και ότι πάνω-κάτω ο ήχος μετά τις αλλαγές και μιά μέση κεφαλή φτάνει στα επίπεδα απόδοσης αυτών των 2000+..

Υπάρχει Pro-ject 1xpression και Pro-ject 2xperience.
 
εντάξει μην αρπάζεσαι.
Συζήτηση γίνεται και απ´την συζήτηση βγαίνουν συμπεράσματα για όλους.
Δεν είναι η λύση να τα λες με κάποιον μόνοι σας.

Ούτε η λύση είναι παίρνω το "θεματάκι μου" και φεύγω.
Συζήτηση γίνεται, πληκτρολόγιο είναι, κάποιος θα παρεξηγήσει, κάποιος δεν θα καταλάβει.
Κερδισμένοι να βγούμε θέλουμε όλοι.
 
Η αληθεια ειναι οτι υπαρχει δυνατο "fan club" για τα 1200/1210 και γινονται "αγριες" μετατροπες.

Ο JELCO ειναι ενας πολυ αγαπητος βραχιωνας γι αυτα τα πικαπ.Επισης κυκλοφορουν ποδαρακια,χαλκινα ματ κλπ.......

Δεν εχω ακουσει κανενα τετοιο αλλα οντως λεγονται πολλα.
 
μα σε 7 σελίδες έχουμε μιλήσει τόσοι άνθρωποι! πως τα λέμε με κάποιον μόνοι μας ! άσε που όλοι φίλοι είμαστε εδώ μέσα...
απλώς ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ μάθημα ελληνικής, αλλά κουβέντα πάνω στο θέμα ! αυτό είπα. όχι πως φεύγω. δεν φεύγω από το αγαπημένο μου φόρουμ αγαπητέ μου μοντεράτορα....μη φοβού !

από το 7 που είμαι εδώ μέσα γνωρίζετε όλοι αν αρπάζομαι. καλή καρδιά...
 
Η αληθεια ειναι οτι υπαρχει δυνατο "fan club" για τα 1200/1210 και γινονται "αγριες" μετατροπες.

Ο JELCO ειναι ενας πολυ αγαπητος βραχιωνας γι αυτα τα πικαπ.Επισης κυκλοφορουν ποδαρακια,χαλκινα ματ κλπ.......

Δεν εχω ακουσει κανενα τετοιο αλλα οντως λεγονται πολλα.

έτσι ακριβώς είναι ...πιστεύω πως τα πράγματα δε έχουν απλοποιηθεί και τακτοποιηθεί (όσο διαβάζω ΑΛΛΑ ξένα ειδικά για το ΜΚ2 φόρα) που σημαινει πως ούτε τρυπάς το σασί ούτε τίποτα... τι να πω.. ίσως τελικώς πάρω το ρίσκο...
 
Να ρωτήσω κάτι η μετατροπή γίνεται από τον ίδιο το χρήστη εύκολα και όποτε θέλει μπορεί να το επαναφέρει στην αρχική κατάσταση, ή χρειάζεται τεχνικός και εξτρα εξοπλισμός?

Προσωπικά δεν θα έκανα κάτι τέτοιο χωρίς σύγκριση γιατί το κόστος είναι υψηλό σε σχέση με το κόστος του μαμίσιου πικάπ (που δεν παράγεται πια με ό,τι αυτό σημαίνει) και η ιδέα του DD motor δε με ενθουσιάζει όπως και η μάζα του πλατό.
http://www.panasonic.com/consumer_electronics/technics_dj/prod_specs_sl1200mk5.asp
 
Υπαρχει καποιος Ελληνας που κατασκευαζει βασεις βραχιωνα για το 1200 και πουλαει επισης στο e-bay.

Aπ'οτι ειδα εχει και για jelco,rega,sme κλπ.......
 
quevedo : ναι (αν πιάνει και λίγο το χέρι του) αναστρέψιμα είναι ΟΛΑ. δυστυχώς γι αυτή τη σύγκριση "σκούζω" μέσα μου , όμως χλωμό έως αδύνατον... τα περι μάζας πλατώ και direct drive για πολλούς είναι προτέρημα . σίγουρα ένα θέμα είναι ο βραχίονας με ΟΛΗ την καλωδίωση, ένα άλλο η ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ή πως να ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ)....

audiolytic : όντως.
 
Για το Pro-ject μπορώ να σου πώ, ότι είναι πολύ περισσότερο τίμιο για τα λεφτά του. Το έχω 5 χρόνια περίπου
ακούγοντας πάρα πολύ από το πικάπ. Τελευταία φοράει Ortophon blue (150 E) και έχει πάρει τα πάνω του! - όχι ότι δεν ήταν καλό πρίν,
απλώς απογειώθηκε και έδειξε δυνατότητες που δεν τις ήξερα. Φαντάζομαι πως θα παίζει με κεφαλές των 1000 +.
Πρώτη φορά που χρησιμοποιώ ortophon και έχω πάθει πλάκα για τη σχέση τιμής / απόδοση.
Και τέλος ότι το πλατό είναι κόσμημα.

Επιτέλους Νότη μου ξεφορτώθηκες την Grado... Και πού να βάλεις και την βελόνα της Black!..
 
Τώρα είδα τη σελίδα του soundhifi με τις μετατροπές στο SL-1200 ΜΚΙΙ. Πραγματικά όλα φαίνονται τόσο εντυπωσιακά και κοστιζουν πανάκριβα. Τα θεωρώ υπερβολή όμως.
π.χ. SME V and Koetsu Rosewood Signature, εξωτερικά τροφοδοτικά κλπ. Μιλάμε για εντελώς άλλο πικάπ πλέον. Διάβασα και το review του hi-fi world...
Αξίζει να μπεις σ' αυτό το τριπάκι? :chinscratch:
Προσωπικά δε θα το έκανα.
 
έλα μου ντε ! (ΑΥΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ...) είναι ΆΛΛΟ ΠΙΚΑΠ ... αλλά αξίζει ? ίσως και να αξίζει με τη λογική που αγοράζεις ένα παλιό σκαραβαίο (σουρεάλ ΑΛΛΑ σύγκριση) κι όχι έναν καινούριο και τον κ@λοφτιάχνεις... απλώς π.χ. βλέπω τώρα κι άλλα κουλά όπως το ότι π.χ. αλλάζουν οι κάτοχοι jelco 750d headshell για να φορέσουν την dl-103.... φέξε μου και γλύστρισα (η τιμή του νέου headshell όπως και το μοντέλο είναι εύκολο να βρεθεί σε αυτά τα φόρα...)
 
έλα μου ντε ! (ΑΥΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ...) είναι ΆΛΛΟ ΠΙΚΑΠ ... αλλά αξίζει ? ίσως και να αξίζει με τη λογική που αγοράζεις ένα παλιό σκαραβαίο (σουρεάλ ΑΛΛΑ σύγκριση) κι όχι έναν καινούριο και τον κ@λοφτιάχνεις... απλώς π.χ. βλέπω τώρα κι άλλα κουλά όπως το ότι π.χ. αλλάζουν οι κάτοχοι jelco 750d headshell για να φορέσουν την dl-103.... φέξε μου και γλύστρισα (η τιμή του νέου headshell όπως και το μοντέλο είναι εύκολο να βρεθεί σε αυτά τα φόρα...)

Μα δεν είναι overkill η τοποθέτηση τόσο ακριβού βραχίονα - κεφαλής σε ένα τόσο φτηνό πλατό? Αξιοποιείται στο έπακρο ο SME V ?
To χάλκινο mat που αυξάνει τη μάζα του πλατό κι απαιτείται έξτρα μοτερ με εξωτερικό τροφοδοτικό για να περιστραφεί επαρκώς ?
Όχι φίλε μου δεν αξίζει. Καλός ο εντυπωσιασμός αλλά από ουσία ?
Έχουμε όλοι δει νομίζω, κάτι εκτρώματα που κυκλοφορούν στο δρόμο μιας και αναφέρθηκες σε οχήματα. (μηχανή 200 ΗP σε αμάξωμα 900 kg).

Θα γίνω πρακτικός τώρα.
Πούλα το υπάρχον 1210 ΜΚΙΙ, και το ποσό που θα προκύψει μαζί και με τα 600 που θα έδινες για βραχίονα και ποδαρικά, δώστα για την αγορά ενός καινούργιου πικάπ, όπως το Project 2Xperience ή το clearaudio concept που ανέφερες παραπάνω, τα οποία και μπορείς να ακούσεις ώστε να έχεις ιδίαν άποψη, χωρίς να χρειάζεσαι μαντικες ικανότητες να αποδελτιώσεις τα reviews και τα γραπτά στα fora, ρισκάροντας τα χρήματά σου και την ψυχική σου ηρεμία αν δεν ικανοποιηθείς τελικά από το αποτέλεσμα.
 
από όλα τα πικάπ (ή όλες τις μάρκες, αν θέλετε) που αναφέρθηκαν στις προηγούμενες σελίδες ΠΟΙΟ είναι το πιο αναίσθητο σε θέματα απομόνωσης, δηλαδή ποιο είναι πιο εύκολο στην τοποθέτηση κοντά/ανάμεσα σε ηχεία, για μικρούς χώρους, σε λάθος τέλος πάντων θέση σε σχέση με τη δέουσα, και τέτοιο που η ανάρτησή του ή το στήσιμό του να το βοηθά ώστε ΜΗΝ επηρρεάζεται από εξωτερικούς διεγέρτες ?

π.χ επειδή ΔΕΝ πρόκειται να καρφώσω ένα ράφι/βάση στον τοίχο ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ να το βάλω ΠΑΝΩ στο ρακ μου που όμως θα είναι ΠΟΛΥ κοντά σε ηχεία κλπ , γι αυτούς τους λόγους θα απέκλεια τα REGA ... από τα οποία όπως έχω αναφέρει πριν λατρεύω τους βραχίονες...


σκέφτομαι τη λύση καινούριου και ίσως ανέβω και στην τιμή εφόσον.... θα δούμε .
 
δεν υπαρχει πικαπ που θα παιζει σωστα κοντα σε ενα ηχειο.
Το πως θα παιζει κατω απο αυτες τις συνθηκες εχει να κανει με τις συχνοτητες που θα το συντονιζουν και σε σχεση με το επιπλο .Το ρεγκα ειναι ελαφρυ και θα συντονιζει διαφορετικα απο ενα βαρυτερο και διαφορετικα απο ενα με αναρτρηση .Ολα ομως θα εχουν προβλημα.
 
Last edited: