Class D

Πάντως τα καλύτερα SACD players έχουν με το ζόρι snr 115db και άλλο τόσο dynamic range ο ενισχυτής γιατί να έχει πιο πολύ;
(Άραγε επίσης ο χώρος μας πόσο snr σηκώνει;)
Εξήγησε σε μου σε παρακαλώ την σχέση μεταξύ σηματοθορυβικού λόγου ενισχυτικού μηχανήματος και του χώρου ακρόασης.

Στάλθηκε από το X9007 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Και το στομάχι μας να προσθέσω Πετρο.
Πάντως πέραν της πλάκας, η ησυχία απο τα ncore είναι πολύ μεγαλο θετικό στον ήχο. Και σε ποιότητα cd ακόμα.
 
Σας έχω χάσει λίγο εδώ παιδιά....τι ησυχία και φασαρία...30db ακούγεται το κάθε αμάξι που περνά από τον δρόμο στη θέση ακρόασης μου.....σε anechoic chamber μέσα ζείτε? Ποιος ακουει μουσικη σε εντασεις πανω απο 100db? Κάτι μάλλον δεν κατάλαβα.
 
Απάντηση: Re: Class D

Δεν εννοουν εντασεις Teddy! Λογο σηματος/θορυβο, δηλ ποσο δυνατοτερα ακουγεται αυτο που δινεις να παιξει/ακουσθει (απλοϊκα ε; )
 
δεν έχεις χάσει τίποτα μια χαρά το πας.

τίποτα δεν είναι τέλειο.
Και το αυτί σου πάει καιρός που ήταν (όσο ήταν).
Κανένας Ωριλά δεν σου κάνει ακουόγραμμα πάνω απο 12000 κύκλους. Και με κάτι μηχανήματα που ανάθεμα αν αναπαράγουν 12000 +/- 0 db
Στο σπίτι κατώφλι κάτω από 35 db δεν βρίσκεις.
ενώ ο χώρος σου καταστρέφει την εικόνα, όπως και η κίνηση του κεφαλιού κατά 5-10 μοίρες την ξεσκίζει.
Χώρια η ψυχολογική κατάσταση, υγεία.
Οι προδιαγραφές απλού cd δεν έχουν ξεπεραστεί από την πλειοψηφία συνοδών εδώ και πολλά χρόνια. (εκτός εξαιρέσεων και για προγράμματα μουσικής ειδικά διαμορφωμένα για να αναδείξουν το γεγονός).

Οπότε ρηλάξ εντ ντου ιτ.
 
Απάντηση: Re: Class D

85db ούτε για CD δεν κάνει. Και φυσικά και η στάθμη θορύβου παίζει ρόλο ΑΛΛΑ για άλλο πεδίο.

Ποιά άλλα πεδία μπορούν και πρέπει να μπουν στην εξίσωση;

Πριν μπει ο,τιδήποτε στην εξίσωση μήπως πρέπει να μας πεις γιατί ταυτίζεις ή πάντως συνδέεις τα db του (θεωρητικού) δυναμικού εύρους του μέσου με τα db του λόγου σήματος προς θόρυβο μιας συσκευής; Γιατί όταν λες ότι για αρχεία DSD θέλεις ενισχυτή με 140db snr είναι προφανές ότι προβαίνεις σετέτοια σύνδεση.
 
Απάντηση: Re: Class D

δεν έχεις χάσει τίποτα μια χαρά το πας.

τίποτα δεν είναι τέλειο.
Και το αυτί σου πάει καιρός που ήταν (όσο ήταν).
Κανένας Ωριλά δεν σου κάνει ακουόγραμμα πάνω απο 12000 κύκλους. Και με κάτι μηχανήματα που ανάθεμα αν αναπαράγουν 12000 +/- 0 db
Στο σπίτι κατώφλι κάτω από 35 db δεν βρίσκεις.
ενώ ο χώρος σου καταστρέφει την εικόνα, όπως και η κίνηση του κεφαλιού κατά 5-10 μοίρες την ξεσκίζει.
Χώρια η ψυχολογική κατάσταση, υγεία.
Οι προδιαγραφές απλού cd δεν έχουν ξεπεραστεί από την πλειοψηφία συνοδών εδώ και πολλά χρόνια. (εκτός εξαιρέσεων και για προγράμματα μουσικής ειδικά διαμορφωμένα για να αναδείξουν το γεγονός).

Οπότε ρηλάξ εντ ντου ιτ.

Αν ακούς τα 15 khz στο τέλος του Λοχία είσαι μια χαρά. Βέβαια κανονικά προορίζονταν για τον σκύλο σου, αλλά δεν έχει σημασία.
 
Με δεδομένο το μέσο εφικτό noise floor στον μέσο χώρο ακρόασης και την μέγιστη στάθμη που θα ακούσει ο (νορμάλ και όχι κανίβαλος) ακροατής, SNR μεγαλύτερο των 80-90db είναι πρακτικά άχρηστο.

Για να μην πούμε για το noise floor που έχουν οι ηχογραφήσεις που κυκλοφορούν, ανεξάρτητα αν μιλάμε για HD/SACD ή απλό red book. Αν πιάνει τα -80db θα είναι θαύμα..
 
Re: Απάντηση: Re: Class D

Πριν μπει ο,τιδήποτε στην εξίσωση μήπως πρέπει να μας πεις γιατί ταυτίζεις ή πάντως συνδέεις τα db του (θεωρητικού) δυναμικού εύρους του μέσου με τα db του λόγου σήματος προς θόρυβο μιας συσκευής; Γιατί όταν λες ότι για αρχεία DSD θέλεις ενισχυτή με 140db snr είναι προφανές ότι προβαίνεις σετέτοια σύνδεση.

Με απλά λόγια, η συσκευή δεν μπορεί να αποδώσει σωστά αυτό λαμβάνει. Για πές μου τους παράγοντες τώρα που νομίζεις εσύ ότι παραβλέπουμε και τσουβαλιάζουμε.
 
βρε συ μην αρπάζεσαι....
προσπαθούμε απλά να είμαστε ρεαλιστές.
 
βρε συ μην αρπάζεσαι....
προσπαθούμε απλά να είμαστε ρεαλιστές.
I am not angry, it is just that we cannot just say something just for saying it.

If all the abive were true, then anyone who is listening to hirez music is simply a fool, since there is no point anyway, whichbis obviously not the case

Στάλθηκε από το X9007 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
έχασες τα ελληνικό πληκτρολόγιο?

πάντως εγώ δεν ακούω Hirez. Εχω 2-3 δείγματα, αλλά να σου πω τη μαύρη αλήθεια προτιμώ ένα καλό remaster 16/44 παρά hirez.

και το λεω γιατί πιθανόν να είναι και άλλοι σε τέτοια λογική
 
Hirez μουσική δεν σημαίνει μόνο αυξημένη δυναμική περιοχή. Σημαίνει πιο πιστή καταγραφή του μουσικού δρώμενου λόγω μεγαλύτερου ρυθμού δειγματοληψίας. Πιο σημαντικό IMHO από την αυξημένη δυναμική περιοχή, η οποία στην προκειμένη περίπτωση περιέχει κυρίως μη ακουστό θόρυβο.
 
Hirez μουσική δεν σημαίνει μόνο αυξημένη δυναμική περιοχή. Σημαίνει πιο πιστή καταγραφή του μουσικού δρώμενου λόγω μεγαλύτερου ρυθμού δειγματοληψίας. Πιο σημαντικό IMHO από την αυξημένη δυναμική περιοχή, η οποία στην προκειμένη περίπτωση περιέχει κυρίως μη ακουστό θόρυβο.

Ακριβώς. Ανεφερες την ουσία του πράγματος...
 
έχασες τα ελληνικό πληκτρολόγιο?

πάντως εγώ δεν ακούω Hirez. Εχω 2-3 δείγματα, αλλά να σου πω τη μαύρη αλήθεια προτιμώ ένα καλό remaster 16/44 παρά hirez.

και το λεω γιατί πιθανόν να είναι και άλλοι σε τέτοια λογική
Reissue και όχι remaster s προτιμώ. Έχω κάποια hirez, όχι πάνω από 10%του συνόλου.

Αλλά και 16/44.1 να θες, πάλι θές υψηλό snr.

Συνοψίζοντας, ο όρος ποιοτική οδήγηση ΔΕΝ είναι αφηρημένη έννοια και δεν είναι και μονοσήμαντη.

Στάλθηκε από το X9007 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Έχει πολλή πλάκα στον πολυκάναλο με την υποστήριξη dts master audio και τώρα ακόμα περισσότερο στο atmos. Σε πεντε, εφτά, εννιά καναλια 24bit 192khz με τροφοδοτικό 300w total consumption.
 
I am not angry, it is just that we cannot just say something just for saying it.

If all the abive were true, then anyone who is listening to hirez music is simply a fool, since there is no point anyway, whichbis obviously not the case

Στάλθηκε από το X9007 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Συγνώμη αλλά δεν είπα καθόλου αυτό. Είπα ότι δεν έχει νόημα αυτό που λες, ότι επειδή το μέσο έχει 140db θεωρητικο δυναμικό εύρος, θέλουμε και ενισχυτη με 140 db snr. Διόρθωσε με εάν σε κατάλαβα λάθος. Πουθενά δεν είπα ότι η μουσική υψηλής ανάλυσης δεν έχει νόημα. Ίσα ίσα.
 
Re: Απάντηση: Class D

Συγνώμη αλλά δεν είπα καθόλου αυτό. Είπα ότι δεν έχει νόημα αυτό που λες, ότι επειδή το μέσο έχει 140db θεωρητικο δυναμικό εύρος, θέλουμε και ενισχυτη με 140 db snr. Διόρθωσε με εάν σε κατάλαβα λάθος. Πουθενά δεν είπα ότι η μουσική υψηλής ανάλυσης δεν έχει νόημα. Ίσα ίσα.
Δλδ δεν θέλουμε κατά την γνώμη σου; Μάσκα αρκούν τα 85db του Mark Levinson?

Στάλθηκε από το X9007 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reissue και όχι remaster s προτιμώ. Έχω κάποια hirez, όχι πάνω από 10%του συνόλου.

Αλλά και 16/44.1 να θες, πάλι θές υψηλό snr.

Συνοψίζοντας, ο όρος ποιοτική οδήγηση ΔΕΝ είναι αφηρημένη έννοια και δεν είναι και μονοσήμαντη.

Στάλθηκε από το X9007 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

εγω προτιμώ remaster διότι θεωρητικά ξεπερνάνε τις αδυναμίες του βινυλίου (δεν μιλάω και για εξεζητημένα βινύλια, απλά πράγματα).
Εδώ είναι καταγεγραμμένο ότι μηχανικοί κομπρεσσάρανε μάστερ για να χωρέσει στο βινύλιο.
Το ξέρω ότι και στο 16/44 θέλω υψηλό snr. Συνεπώς όταν ακόμα δεν το έπιασα εκεί δεν θα κάτσω ούτε να ασχοληθώ με -120 db.
Σε κάποια άλλη ζωή.
 
εγω προτιμώ remaster διότι θεωρητικά ξεπερνάνε τις αδυναμίες του βινυλίου (δεν μιλάω και για εξεζητημένα βινύλια, απλά πράγματα).
Εδώ είναι καταγεγραμμένο ότι μηχανικοί κομπρεσσάρανε μάστερ για να χωρέσει στο βινύλιο.
Το ξέρω ότι και στο 16/44 θέλω υψηλό snr. Συνεπώς όταν ακόμα δεν το έπιασα εκεί δεν θα κάτσω ούτε να ασχοληθώ με -120 db.
Σε κάποια άλλη ζωή.
Μα δεν χρειάζεται να ασχοληθείς. Υπάρχουν μηχανάκια που καλύπτουν αυτό το κριτήριο. Αρκεί να ψάξεις λίγο ή να ξέρεις που να ρωτήσεις .

Ότι remaster έχω πιάσει, δεν ακούγεται πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Ώρες ώρες σε ζηλεύω να ξέρεις...

Στάλθηκε από το X9007 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk