καλημέρα από το ηλιόλουστο σήμερα Ληξούρι,
Απόκτησα πρόσφατα από Bangood, με priority mail και χωρίς τελωνεία, έναν Convoy L6 clear 5000 K (N2-3A), αφού προηγουμένως είχα μελετήσει λεπτομερώς το αντικείμενο στα πολλά σχετικά θέματα που έχουν ανοίξει στο BLF...
Εν τάχει είναι ένα καλοφτιαγμένο φανάρι με αρκετά μεγάλο καθρέφτη orange peal, emmiter XHP 70 σε copper board, τροφοδοτημένο στα 5 amperes max, με 2x18650/26650 και δυο διακόπτες. Ένα tail switch που είναι On/Off και ένα side switch που επιλέγει τα καλά διαχωρισμένα τέσσερα modes...
Προφανώς επέλεξα να το δουλέψω με 26650 και μάλιστα high drain... Ευτυχώς για εμάς τους "φακάδες", έχει δημιουργηθεί ένα παγκόσμιο τεράστιο vapping market, οπότε μπαταρίες 26650 ψώνισα σε καλή τιμή από Ελλάδα. Επειδή είχα στο μυαλό μου να "σπρώξω" λίγο το φανάρι μου, διάλεξα τις purple unprotected της EFEST σε 5000 mah, που σε όλα τα test που διάβασα βγήκαν πολύ καλές...
Stock το φανάρι είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός flood και throw, κάτι που οφείλεται στο μεγάλο μέγεθος τόσο του XHP 70, όσο και του καθρέφτη, που παρ ότι είναι orange peal, "σπρώχνει" κάμποσο από το πάρα πολύ φως που παράγεται αρκετά μακριά. Έχει πολύ καλή απαγωγή θερμότητας, λόγω monoblock κατασκευής της κεφαλής και στο max τώρα το χειμώνα σου ζεσταίνει τα χέρια στο δεκάλεπτο, χωρίς όμως να γίνεται ούτε καν ενοχλητική η θερμοκρασία του...
Τον χρησιμοποίησα κάνα μήνα stock για να τον "εμπεδώσω" και χτες σε μισή ωρίτσα του έκανα το ξεπατηκωμένο από το BLF, resistor mod, τοποθετώντας παράλληλα με τις δυο R082 που είχε, μία R100, οπότε πλέον στο max το XHP 70 τροφοδοτείται με λίγο πάνω από 7 amperes. Αυτή η τροποποίηση είναι σούπερ, μιας και επηρρεάζει μόνο την απόδοση στο max, αφήνοντας ανεπηρρέαστες τις υπόλοιπες, πιο καθημερινές, επιλογές ισχύος...
Η πεντάλεπτη αντισασο-μετατροπή ξύπνησε το κτήνος μέσα του... Μεγάλη διαφορά στο max, διαφορά που βγάζει κυριολεκτικά μάτι... Η κεφαλή τώρα ζεσταίνεται σαφώς πιο γρήγορα, όμως με εξωτερικές θερμοκρασίες στους 15 βαθμούς, παραμένει ανεκτή στην επαφή, ακόμα και μετά από πολύ ώρα χρήσης... Για το τι θα συμβαίνει το κατακαλόκαιρο, περιμένετε και θα σας πω...
Με την ευκαιρία που έφτασα στο driver, έκανα και την (επίσης BLF) τροποποίηση του πλαινού διακόπτη σε φωτιζόμενου με δυο μπλε ledάκια τροφοδοτημένα κατάλληλα, μέσω μιας αντίστασης 1 Komh... Σούπερ έγινε κι αυτό... Να σημειώσω εδώ ότι to stock side switch έρχεται "έτοιμο" για να υποδεχτεί τα λεντάκια και είναι μόνο θέμα καλωδίωσης η μετατροπή...
Έχω ήδη στα χέρια μου ένα καθρέφτη smooth για τον L6 και ένα XHP 70.2, πάλι στους 5000 Κ, οπότε το άμεσο επόμενο βήμα θα είναι η τοποθέτησή τους για να βελτιωθεί κι άλλο το throw του φαναριού και να εξαφανιστεί σχεδόν ολοκληρωτικά το donaught hole που εμφανίζουν τα (χωρισμένα στα τέσσερα) XHP 70 σε καθρέφτες smooth...
Μόλις ολοκληρώσω κι αυτό, θα φωτογραφήσω αναλυτικά το κτηνάκι μου και τις μετατροπές του και τα λέμε...




Απόκτησα πρόσφατα από Bangood, με priority mail και χωρίς τελωνεία, έναν Convoy L6 clear 5000 K (N2-3A), αφού προηγουμένως είχα μελετήσει λεπτομερώς το αντικείμενο στα πολλά σχετικά θέματα που έχουν ανοίξει στο BLF...
Εν τάχει είναι ένα καλοφτιαγμένο φανάρι με αρκετά μεγάλο καθρέφτη orange peal, emmiter XHP 70 σε copper board, τροφοδοτημένο στα 5 amperes max, με 2x18650/26650 και δυο διακόπτες. Ένα tail switch που είναι On/Off και ένα side switch που επιλέγει τα καλά διαχωρισμένα τέσσερα modes...
Προφανώς επέλεξα να το δουλέψω με 26650 και μάλιστα high drain... Ευτυχώς για εμάς τους "φακάδες", έχει δημιουργηθεί ένα παγκόσμιο τεράστιο vapping market, οπότε μπαταρίες 26650 ψώνισα σε καλή τιμή από Ελλάδα. Επειδή είχα στο μυαλό μου να "σπρώξω" λίγο το φανάρι μου, διάλεξα τις purple unprotected της EFEST σε 5000 mah, που σε όλα τα test που διάβασα βγήκαν πολύ καλές...
Stock το φανάρι είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός flood και throw, κάτι που οφείλεται στο μεγάλο μέγεθος τόσο του XHP 70, όσο και του καθρέφτη, που παρ ότι είναι orange peal, "σπρώχνει" κάμποσο από το πάρα πολύ φως που παράγεται αρκετά μακριά. Έχει πολύ καλή απαγωγή θερμότητας, λόγω monoblock κατασκευής της κεφαλής και στο max τώρα το χειμώνα σου ζεσταίνει τα χέρια στο δεκάλεπτο, χωρίς όμως να γίνεται ούτε καν ενοχλητική η θερμοκρασία του...
Τον χρησιμοποίησα κάνα μήνα stock για να τον "εμπεδώσω" και χτες σε μισή ωρίτσα του έκανα το ξεπατηκωμένο από το BLF, resistor mod, τοποθετώντας παράλληλα με τις δυο R082 που είχε, μία R100, οπότε πλέον στο max το XHP 70 τροφοδοτείται με λίγο πάνω από 7 amperes. Αυτή η τροποποίηση είναι σούπερ, μιας και επηρρεάζει μόνο την απόδοση στο max, αφήνοντας ανεπηρρέαστες τις υπόλοιπες, πιο καθημερινές, επιλογές ισχύος...
Η πεντάλεπτη αντισασο-μετατροπή ξύπνησε το κτήνος μέσα του... Μεγάλη διαφορά στο max, διαφορά που βγάζει κυριολεκτικά μάτι... Η κεφαλή τώρα ζεσταίνεται σαφώς πιο γρήγορα, όμως με εξωτερικές θερμοκρασίες στους 15 βαθμούς, παραμένει ανεκτή στην επαφή, ακόμα και μετά από πολύ ώρα χρήσης... Για το τι θα συμβαίνει το κατακαλόκαιρο, περιμένετε και θα σας πω...
Με την ευκαιρία που έφτασα στο driver, έκανα και την (επίσης BLF) τροποποίηση του πλαινού διακόπτη σε φωτιζόμενου με δυο μπλε ledάκια τροφοδοτημένα κατάλληλα, μέσω μιας αντίστασης 1 Komh... Σούπερ έγινε κι αυτό... Να σημειώσω εδώ ότι to stock side switch έρχεται "έτοιμο" για να υποδεχτεί τα λεντάκια και είναι μόνο θέμα καλωδίωσης η μετατροπή...
Έχω ήδη στα χέρια μου ένα καθρέφτη smooth για τον L6 και ένα XHP 70.2, πάλι στους 5000 Κ, οπότε το άμεσο επόμενο βήμα θα είναι η τοποθέτησή τους για να βελτιωθεί κι άλλο το throw του φαναριού και να εξαφανιστεί σχεδόν ολοκληρωτικά το donaught hole που εμφανίζουν τα (χωρισμένα στα τέσσερα) XHP 70 σε καθρέφτες smooth...
Μόλις ολοκληρώσω κι αυτό, θα φωτογραφήσω αναλυτικά το κτηνάκι μου και τις μετατροπές του και τα λέμε...



