Cosmote 3G/4G - DOWN

Φρα.Πε.

Supreme Member
17 June 2006
6,723
Ελευσίνα
Δε μπορώ να συνδεθώ ούτε απο κινητό ούτε από tablet, το 13888 δε πιάνει καν γραμμή.

Ξέρει κανείς τι γίνεται ή φταίνε οι συσκευές και να τα πετάξω όλα? grrrrrrrrrr :violent-smiley-030:
 
Μάλλον είναι γενικό το πρόβλημα,γιατί και η κόρη μου διαμαρτύρεται,εδώ και κάνα δύο ώρες ότι δεν μπορεί να συνδεθεί στο διαδικτυο και το 13888 μάλλον έχει ''πέσει'' από τα πολλά τηλεφωνήματα του κόσμου.
 
Μάλλον είναι γενικό το πρόβλημα,γιατί και η κόρη μου διαμαρτύρεται,εδώ και κάνα δύο ώρες ότι δεν μπορεί να συνδεθεί στο διαδικτυο και το 13888 μάλλον έχει ''πέσει'' από τα πολλά τηλεφωνήματα του κόσμου.

Οκ γλίτωσα το σπάσιμο των συσκευών! Για να δούμε πότε θα το στρώσουν ξανά!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δε πιστεύω με το που έβαλαν την free συνομιλία στο viber να ξεσηκώθηκαν όλοι να καλούν και να υπερφορτώθηκε το δίκτυο? :D σύμπτωση?
 
Απάντηση: Re: Cosmote 3G/4G - DOWN


ΑΑ οκ αποκαταστάθηκε η αλήθεια, δεν είμασταν και μακρυά στις υποθέσεις μας!

Κοιτά να δεις που θ αρχίσω να μπαίνω ξανά στο myphone δειλά δειλά χαχαχα

Η Vodafone όντως δίνει αποζημιώσεις για τεχνικά προβλήματα. Η Cosmote τίποτα;

"Μέσα στις επόμενες ημέρες, η εταιρεία θα επικοινωνήσει με τους πελάτες που επηρεάστηκαν. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση. "

Ίσως αυτό να σημαίνει κάτι παραπάνω από ένα απλό συγγνώμη!
 
Μαλλον θα δώσουν καποια δωρεαν MB στους συνδρομητές που επηρεάστηκαν

Το ιδιο κανει και η Vodafone

Επισης όσοι χρησιμοποιούμε mobile internet για επαγγελματικους λογους θα πρέπει να εχουμε δεύτερη (λειτουργική) SIM από αλλο δίκτυο καθοτι τέτοια προβλήματα μπορεί να τύχουν ανά πάσα στιγμη
 
Last edited:
Μαλλον θα δώσουν καποια δωρεαν MB στους συνδρομητές που επηρεάστηκαν

Το ιδιο κανει και η Vodafone

Επισης όσοι χρησιμοποιούμε mobile internet για επαγγελματικους λογους θα πρέπει να εχουμε δεύτερη (λειτουργική) SIM από αλλο δίκτυο καθοτι τέτοια προβλήματα μπορεί να τύχουν ανά πάσα στιγμη

1000 στο 1256 (1gb για μια εβδομάδα)
 
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΣ ΜΕ ΤΟ MOBILE INTERNET ΣΤΙΣ 3/8 ΚΑΙ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ 1GB ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΟΠΟΤΕ ΕΣΥ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ. ΣΤΕΙΛΕ 1000 ΣΤΟ 1256 ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 31/8 ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙΣ.