Crescendo and Diminuendo in Blue

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Crescendo and Diminuendo in Blue

Απλά θά αλλάξουμε φόρουμ...


Θα γραφτούμε στο Facebook.....................:a0210::flipout:

πιό facebook από εδώ δεν έχει....
εδώ βγήκαν φόρα παρτίδα οι πιό μύχιες σκέψεις...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Α

μα, τα είπαμε γι δαύτον με τον γιατρό 5-10 σελίδες πιό πάνω....

ευτυχώς που το My way το γυρίσανε και τα φιλαράκια σας...
τουλάχιστον του δώσανε λίγη ψυχή...
όχι ότι θα πάρω βέβαια....-bye-

(τελικά κάνανε κάτι καλό...)

Mονο προς χαρην της ακριβολογιας, το my way δεν το ειπαν οι sex pistols, αλλα ο Sid Vicious, για καποιο τηλεοπτικο προγραμμα.

Παντως, ιδιαιτερα στην εκτελεση του Σινατρα, το θεωρω κορυφαιο τραγουδι. Δεν καταλαβαινω γιατι δε σας αρεσει.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: R

Mονο προς χαρην της ακριβολογιας, το my way δεν το ειπαν οι sex pistols, αλλα ο Sid Vicious, για καποιο τηλεοπτικο προγραμμα.

Παντως, ιδιαιτερα στην εκτελεση του Σινατρα, το θεωρω κορυφαιο τραγουδι. Δεν καταλαβαινω γιατι δε σας αρεσει.


δεν θα στεναχωρηθούμε Πέτρο....
στην ίδια συνομοταξία ανήκουν


το τραγούδι ίσως να έχει καλή μελωδία, στην πρώτη εκτέλεση.
Μετά, ο γαλανομάτης το έκανε εξαιρετικά εγωϊστικό.... Όσο δεν πάει
 
regrets i had a few...but then again too few to mention....
ώπα ρε μεγάλε...

ποιός είσαι.. και πάντα with a little help from his friends...:flute:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Α

το τραγούδι ίσως να έχει καλή μελωδία, στην πρώτη εκτέλεση.
Μετά, ο γαλανομάτης το έκανε εξαιρετικά εγωϊστικό.... Όσο δεν πάει

Mα, για τον Σινατρα μιλαμε. Πολυ λογικο μου φαινεται αυτο. Τελος παντων.
 
Ωπα , τώρα πήρα χαμπάρι τον ελεύθερο συνειρμό .
Ας ρίξω λίγο λάδι λοιπόν στην φωτιά
1. "...ο Frank Sinatra , ιστορικά , ανήκει στους μεγάλους της τζαζ...Η καλλιτεχνική του πολυπραγμοσύνη διηθείται σε πλήθος τομέων της καθημερινής popular τέχνης , όμως η μουσική του ιδαιτερότητα είναι παρόμια και ανάλογη μ' εαυτή των μεγάλων της τζαζ από τον Louis Armstrong έως τον Ornette Coleman...."
( Περιοδικό Jazz & Τζαζ , τεύχος 189 , Δεκέμβριος 2008 , σημείωμα του Γιώργου Χαρωνίτη) .
Προσωπική μου γνώμη; ένας είναι ο Φράνκι . Ουδείς διανοήθηκε να κοντράρει την "Φωνή" στα ίσα . Συνεπώς προσυπογράφω και το ανωτέρω κείμενο

2. Αν ψάχνετε για το ποιός επηρέασε τα μάλα το new wave και τους post punk καλλιτέχνες από τους Sonic Youth στους Stereolab κι από τους Pere Ubu στον Julian Cope και τους Cabaret Voltaire, η απάντηση δεν είναι το γελοίο Never Mind the Bollocks , το οποίο δοξάστηκε χάριν στους γραφικούς και κομπλεξικούς Εγγλέζους κριτικούς . Το Bollocks είναι απλώς αυτό που λέει ο τίτλος του ( π@π@ρια ...)
Ιδού , ήδη από το 1972 , αυτοί που έπαιζαν αυτά που οι ανωτέρω έπαιξαν μερικά έως πολλά χρόνια αργότερα
e78154e1ybz.jpg
:grinning-smiley-043
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Α

δεν θα στεναχωρηθούμε Πέτρο....
στην ίδια συνομοταξία ανήκουν


το τραγούδι ίσως να έχει καλή μελωδία, στην πρώτη εκτέλεση.
Μετά, ο γαλανομάτης το έκανε εξαιρετικά εγωϊστικό.... Όσο δεν πάει

είσαι και σύ ένας ... ακούς όλους εκείνους του κιθαρίστες της ECM που μετά τα πέντε λεπτά σε κάνουν να θές να βγείς να πλύνεις το αμάξι , να κουρέψεις το γκαζόν , και να τρεξεις 10 χλμ μήπως και γλυτώσεις και δεν πεθάνεις από πλήξη και ανία και δεν σ' αρέσει ο Φράνκι . Τι να πω τώρα .
 
Γιά να ξεκαθαρίσω την θέση μου.
Δεν μού αρέσει το My Way.
Oχι συνολικά ο Franky.Τον θεωρώ σπουδαία φωνή,
ανεξαρτήτως τού ποιά τραγούδια του μού αρέσουν.
Kαι όντως τό τελευταίο Τζάζ και Τζάζ έχει ένα πολύ ενδιαφέρον αφιέρωμα σύν το συνοδευτικό c.d.....
Ομως το Νever,διατηρεί την Ιστορική του Αξία.
Υ.Γ.
Ξάδελφε τον συμπύκνωσες πολύ τόν ´συνειρμό´:flipout::flipout::flipout:
Αφησες τόσα θέματα απ´εξω.:BDGBGDB55:
 
Γιά να ξεκαθαρίσω την θέση μου.
Δεν μού αρέσει το My Way.
Oχι συνολικά ο Franky.Τον θεωρώ σπουδαία φωνή,
ανεξαρτήτως τού ποιά τραγούδια του μού αρέσουν.
Kαι όντως τό τελευταίο Τζάζ και Τζάζ έχει ένα πολύ ενδιαφέρον αφιέρωμα σύν το συνοδευτικό c.d.....

εντάξει έχει πεί και σούπερ σούπες ...ειδικά τα τελευταία χρόνια
Τουλάχιστον η άλλη μεγάλη φωνή , ο Τom Jones :grinning-smiley-043διατηρήθηκε , από πλευράς ρεπερτορίου , πολύ καλύτερα .
 
Α ωραία.Οταν ξυπνήσω θα διαβάσω απο τον πιό Πρωινό Τύπο....:grandpa:

Πρόβλεψη:Πρώτο σχόλιο γιά Tom:'Σιγά τον Αμερικανόβλαχο´...:flipout::flipout:

Σάς ´βαρέθηκα´.
Παραγνωριστήκαμε.............:BDGBGDB55::BDGBGDB55:



:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
 
Για μένα :

never mind .... : 5/5 (για πολλούς, πλέον της μουσικής, λόγους .... ). Γιαυτό ανέφερα στην αρχή ότι δεν μου άρεσε η αρχική στάση των ελλήνων μουσικοκριτικών που στην συνέχεια το γύρισαν το χαρτί ...

Φράνκι (ως σύνολο ) : 5/5 ... είναι ο πρώτος τραγουδιστής ο οποίος με έπεισε ότι εννοούσε την κάθε λέξη που ερμήνευσε ...

επίσης λάτρεψα στην εφηβεία μου και τα πρώτα μετεφηβικά χρόνια τους καλούς του prog .... ακόμη και σήμερα τους νοσταλγώ και ενίοτε τους ανακαλώ στο πλέυερ ...
 
never mind .... : 5/5 (για πολλούς, πλέον της μουσικής, λόγους .... ). Γιαυτό ανέφερα στην αρχή ότι δεν μου άρεσε η αρχική στάση των ελλήνων μουσικοκριτικών που στην συνέχεια το γύρισαν το χαρτί ...

αυτό, έρχεται και ξανάρχεται εδώ μέσα και καλά θα κάνετε να το φιλοσοφήσετε λιγάκι: οι κριτικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι. και μάλλον είναι προς τιμήν τους όταν αναθεωρούν και βγαίνουν μετά και το γράφουν.
Εσείς δηλαδή δεν αναθεωρείτε τίποτα ποτέ;
Και, τελικά, τί ακριβώς δεν μας αρέσει από τη στάση τους;
Το ότι αναθεωρούν; ή μήπως το ότι το γράφουν;
 
Re: Απάντηση: Crescendo and Diminuendo in Blue

Γιά να ξεκαθαρίσω την θέση μου.
Δεν μού αρέσει το My Way.
Oχι συνολικά ο Franky.Τον θεωρώ σπουδαία φωνή,
ανεξαρτήτως τού ποιά τραγούδια του μού αρέσουν.
Kαι όντως τό τελευταίο Τζάζ και Τζάζ έχει ένα πολύ ενδιαφέρον αφιέρωμα σύν το συνοδευτικό c.d.....
Ομως το Νever,διατηρεί την Ιστορική του Αξία.
Υ.Γ.
Ξάδελφε τον συμπύκνωσες πολύ τόν ´συνειρμό´:flipout::flipout::flipout:
Αφησες τόσα θέματα απ´εξω.:BDGBGDB55:

Μα αυτό είπα και γώ....
το my way πιλάφι .....ατζέμ...

Ο Φρανκι μέγας αλλά...πάντα με την βοήθεια των υψηλά και χαμηλά ιστάμενων φίλων...

αλλά όντως...
είπαμε ρε συ να συνεισφέρεις στο θέμα, όχι να το συμμαζέψεις...-bye-
 
Re: Απάντηση: Crescendo and Diminuendo in Blue

εντάξει έχει πεί και σούπερ σούπες ...ειδικά τα τελευταία χρόνια
Τουλάχιστον η άλλη μεγάλη φωνή , ο Τom Jones :grinning-smiley-043διατηρήθηκε , από πλευράς ρεπερτορίου , πολύ καλύτερα .

να που συμφωνούμε σε κάτι....:chinscratch:

μέγας ο Θωμάς...
και τσαγανό είχε και από το άλλο το απήλ είχε...
ο Φράνκι ήταν πολύ καθώς πρέπει (διότι έπρεπε να είναι).

btw ποιούς κιθαρίστες της ecm μωρέ?:argue:

μόνο τα πρώτα χρόνια του Pat.. αντε και κανά δυό του Amber...
 
Re: Απάντηση: Crescendo and Diminuendo in Blue

Ωπα , τώρα πήρα χαμπάρι τον ελεύθερο συνειρμό .
Ας ρίξω λίγο λάδι λοιπόν στην φωτιά
1. "...ο Frank Sinatra , ιστορικά , ανήκει στους μεγάλους της τζαζ...Η καλλιτεχνική του πολυπραγμοσύνη διηθείται σε πλήθος τομέων της καθημερινής popular τέχνης , όμως η μουσική του ιδαιτερότητα είναι παρόμια και ανάλογη μ' εαυτή των μεγάλων της τζαζ από τον Louis Armstrong έως τον Ornette Coleman...."
( Περιοδικό Jazz & Τζαζ , τεύχος 189 , Δεκέμβριος 2008 , σημείωμα του Γιώργου Χαρωνίτη) .
Προσωπική μου γνώμη; ένας είναι ο Φράνκι . Ουδείς διανοήθηκε να κοντράρει την "Φωνή" στα ίσα . Συνεπώς προσυπογράφω και το ανωτέρω κείμενο

2. Αν ψάχνετε για το ποιός επηρέασε τα μάλα το new wave και τους post punk καλλιτέχνες από τους Sonic Youth στους Stereolab κι από τους Pere Ubu στον Julian Cope και τους Cabaret Voltaire, η απάντηση δεν είναι το γελοίο Never Mind the Bollocks , το οποίο δοξάστηκε χάριν στους γραφικούς και κομπλεξικούς Εγγλέζους κριτικούς . Το Bollocks είναι απλώς αυτό που λέει ο τίτλος του ( π@π@ρια ...)
Ιδού , ήδη από το 1972 , αυτοί που έπαιζαν αυτά που οι ανωτέρω έπαιξαν μερικά έως πολλά χρόνια αργότερα
e78154e1ybz.jpg
:grinning-smiley-043

The Sex Pistols directly inspired the style, and often the formation itself, of many punk and post-punk bands during their brief existence. The Clash[90] and Siouxsie & The Banshees[91] are among those in London's "inner circle" of early punk bands that credit the Pistols. On 4 June 1976, still early in their career, the Sex Pistols performed to a crowd of around 40 people at the Lesser Free Trade Hall in Manchester. It was to become one of the most important and mythologized events in rock history. Among the audience were many who would later form bands or otherwise popularise the embryonic punk movement, including Pete Shelley and Howard Devoto, who organised the gig and would soon found the Buzzcocks; Bernard Sumner, Ian Curtis and Peter Hook, later of Joy Division; Mark E. Smith, later of The Fall; Morrissey, later of The Smiths; and Anthony H. Wilson, founder of Factory Records.[92][93] In addition to the groups they directly inspired, the Sex Pistols influenced many later bands. Among those who have acknowledged their debt to the Pistols are The Stone Roses,[94] Nirvana,[95][96] NOFX,[97] Oasis,[52] Green Day,[98] Venom[99] and Guns N' Roses.[100]

Οτι προχειρα googlara. Αν διαβασεις ποσες μπαντες δηλωνουν οτι επηρεαστηκαν απο τους Pistols θα εκπλαγεις. Βεβαια μπορει ασυνειδητα να επηρεαστηκαν απο τους Neu. Απλα δε το ξερουν:grandpa:
 
εγώ πάντως δεν ξέρω Τι του έχω μάθει του Ντοκ όλα αυτά τα χρόνια.
Αλλά αυτός μου έμαθε τους Τοπογραφικούς Ωκεανούς και το Relayer. :ernaehrung004:

ωχ και συ....
έμαθες πιά δυό πράματα από τον Ντοκ και έχεις να το λες...:grinning-smiley-043


Όσο γιά το πρώτο ερώτημα....τίποτα...:flipout:
 
Οι περισσοτεροι κριτικοι αλλαζουν "αποψη" ελεω αλλων κριτικων και λιστων που διαβαζουν και φυσικα ελεω hype και λοιπων παραμετρων που δεν εχουν καμια σχεση με το αντικειμενο.

Θυμαμαι εκεινη τη συναυλια των G'n'R, στο ΟΑΚΑ. Την ειχαν καταστρεψει απο πριν τα λάιφ στάιλ περιοδικα και ραδιοφωνα, επειδη ο Αξελ ειχε γκομενα ενα σουπερμοντελ (λες και περιμεναν να ειχε την Καιτη απο το απεναντι μπαλκονι). Τελικα, το ροκ κοινο της Ελλαδας σνομπαρισε τη συναυλια και αντι να πανε 50000, πηγαν 10-15000. Αντικειμενικα, η συναυλια ηταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ, με το συγκροτημα να βρισκεται στο αποκορυφωμα του. Ποιος απο τους "εγκριτους" ομως ασχοληθηκε με αυτο? Ελαχιστοι. Γιατι? Επειδη ετσι επρεπε να κανουν ωστε να μην τους πουνε φλωρους οι αναγνωστες τους. Ελεος... Αν ο Αξελ σκοτωνοταν μετα απο κανα μηνα, ολοι θα εκαναν κωλοτουμπες.
 
Last edited: