Ξερει να μας πει καποιος ποτε θα το δουμε στα καταστηματα?
...Για όσους επιθυμούν να έχουν στα χέρια τους το MediaMatchBox με το που θα μπει στην αποθήκη μας, η καλύτερη λύση είναι αυτή της οn-line αγοράς από το www.crystalaudio.gr.
Επίσης θα υπάρχει κάποια ανακοίνωση στο site σας για το αν άρχισαν οι αποστολές. Με ενδιαφέρει καθώς το έχω προ-παραγγείλει.Και πότε περίπου θα γίνει αυτό ? Υπάρχει δυνατότητα να γίνει αποστολή στην Κύπρο (εφόσον δεν θα είναι διαθέσιμο από εβδομάδας) ? :ADFAD2:
Εχει απαντηθει ηδη:Μια ερωτηση απο μενα, αν θελω να εχω πολυκαναλο ηχο απο ραδιοενισχυτη / home cinema, πως θα το συνδεσω μιας και δεν εχει ομοαξονικη ή οπτικη ινα για εξοδο το εν λογω νεο προιον της Crystal Audio??
Παιδία, μόνο από HDMI πολυκάναλος ήχος...
Καλησπέρα και πάλι! :smile:
Όπως αναφέρω και παραπάνω, μιλάμε για κάπου κοντά στις 18 του μήνα το νωρίτερο και 20 το αργότερο. Οι κίτρινοι φίλοι μας [ ...:smileJap: ], μας καθυστέρησαν λίγο την πρώτη παρτίδα...
Αποστολή στην Κύπρο φυσικά και γίνεται. Κανένα πρόβλημα! :a0210:
Καλημέρα. Έχουμε κανένα νέο αν ξεκίνησαν οι αποστολές?
Ευχαριστώ
Δεν ήταν πατέντα. Μέσα στη συσκευασία είχε και το καλώδιο,
απο MINIJACK σε 3 RCA. (Ενα για εικόνα και δύο για ήχο).
Απλά δε δούλευαν ταυτόχρονα, και λέω μπας και στο νέο Media Player
MATCBOX δουλεύουν ταυτόχρονα ώστε να συνδέσεις και ενα στερεοφωνικό ενισχυτή.
Δλδ πάλι πανωλεθρία πάθαμε?ΔΕΕΕ ΠΑΙΖΕΙΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑΑΑ??:bigcry:
Φίλος ενδιαφέρεται να το αγοράσει. Έχει philips soundbar 1.1 . Θα έχει πρόβλημα με τον ήχο; Πώς θα επικοινωνούν και πως θα μεταφέρεται ο ήχος; Ευχαριστώ
Καλημέρα σε όλους! :smile:
Φοβούμαι πως τα νέα περί διαθεσιμότητας δεν εξελίχθηκαν καθόλου όπως περιμέναμε...Τελικώς φτάσαμε στις δυο εβδομάδες μετά από την αρχική μας εκτίμηση (έως και 15 Ιούλη δηλαδή) και πλέον η σίγουρη διαθεσιμότητα του MediaMatchBox μετατοπίζεται για την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου (1 με 5 του μήνα).
Γνωρίζουμε πως η εν λόγω εξέλιξη δεν θα ευχαριστήσει πολλούς από εσάς (ειδικά όσους έχουν προ-παραγγείλει), αλλά θέλουμε να σας μεταφέρουμε πως ειλικρινά, έγινε για το καλό του MediaMatchBox και κατ' επέκταση το δικό σας. Η καθυστέρηση οφείλεται σε λάθη του εργοστασίου (κυρίως ως προς τη συσκευασία και τα περιεχόμενά της) τα οποία δεν έγιναν - φυσικά - αποδεκτά από εμάς, αφού η απαίτησή μας είναι το τελικό προϊόν να είναι άψογο και σύμφωνο με τις απαιτήσεις και τις αρχικές μας προδιαγραφές.
Ζητούμε συγνώμη σε όσους αναμένουν με ανυπομονησία το MediaMatchBox και σας καλούμε για μιας εβδομάδας υπομονή ακόμη... :bigcry:
Αλλάξτε τουλάχιστον την ημερομηνία στην σελίδα του προϊόντος στο site σας. Γράφει για μέσα Ιουλίου και είναι ήδη 22/7. Γράψτε την επόμενη πιθανή ημερομηνία έτσι ώστε ο αγοραστής να έχει την την σωστή πληροφόρηση.
Εγώ το παρήγγειλα στις 25/6 για να το έχω στις 8/8 που το χρειάζομαι για τις διακοπές μου και από ότι φαίνεται θα είμαι οριακά. Ο πελάτης χρειάζεται σωστή ενημέρωση για να μπορεί να πάρει τη σωστή απόφαση.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.