Για dynamic 4k 60fps το βλέπω ή 4K 30fps Ray TracingΠάντως όταν ένα παιχνίδι χρειάζεται 3080 για να τρέξει στο pc τερματισμένο στα 60fps, μη περιμένει κανείς να δεί αντίστοιχο αποτέλεσμα σε κονσόλες. Το να κερδίσεις δε 200γραμμές ανάλυση και να χάσεις 30fps εν προκειμένω δεν το βλέπω win-win.
Πάντως όταν ένα παιχνίδι χρειάζεται 3080 για να τρέξει στο pc τερματισμένο στα 60fps, μη περιμένει κανείς να δεί αντίστοιχο αποτέλεσμα σε κονσόλες. Το να κερδίσεις δε 200γραμμές ανάλυση και να χάσεις 30fps εν προκειμένω δεν το βλέπω win-win.
Πάντως τα βίντεο που βλέπω με τα maxed settings σε PC σε καμία περίπτωση δε δικαιολογούν τέτοια requirements. Νομίζω ότι έχουμε φτάσει να πληρώνουμε τα κερατά μας χωρίς ιδιαίτερο αντίκρυσμα, εκτός φυσικά αν παίζουμε σε >100 ίντσες ή μας ενδιαφέρουν τα νούμερα και όχι η πραγματική εμπειρία.
Ένας λόγος παραπάνω που μάλλον παραμένω φαν της κονσόλας.
Εχει να κανει ξεκάθαρα με το ray tracing.
Πάντως τα βίντεο που βλέπω με τα maxed settings σε PC σε καμία περίπτωση δε δικαιολογούν τέτοια requirements. Νομίζω ότι έχουμε φτάσει να πληρώνουμε τα κερατά μας χωρίς ιδιαίτερο αντίκρυσμα, εκτός φυσικά αν παίζουμε σε >100 ίντσες ή μας ενδιαφέρουν τα νούμερα και όχι η πραγματική εμπειρία.
Ένας λόγος παραπάνω που μάλλον παραμένω φαν της κονσόλας.
1000 ευρω GPU για να τρεξεις ενα παιχνιδι ?
Και αλλα 400 ευρω CPU ?
Ξεφυγε η κατασταση ....
Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα αρκετά complex παιχνίδι. Μεγάλη πυκνότητα ανθρώπων και οχημάτων στο δρόμο, μεγάλες αναλύσεις στα textures, πολύ απαιτητικό σκηνικό -πχ στην είσοδο της πολυκατοικίας του- συν φυσικά το global illumination ή ray tracing. Εάν θέλεις όντως να κάνει rendering σε 4K τα specs είναι αναγκαία. Εάν δε, οι κονσόλες κατάφερναν έστω το 1440p60 σε υψηλή ποιότητα θα ήταν μια χαρά. Τα 30fps για τέτοια παιχνίδια είναι meh.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.