Dac vs VRDS 7

Re: Απάντηση: Re: Dac vs VRDS 7

NOS=NON OVERSAMPING,το γράφει ο Σωκράτης στο πόστ #11,θεωρητικά είναι καλύτερα,πιο αναλογικά
Κατι τέτοιο εχω καταλάβει μέχρι στιγμής!
 
Καταρχήν εαν ήμουνα στην θεση σου έπρεπε να αποφασίσω σε ενα βασικό ερώτημα (οχι βεβαια ζωής ή θανάτου) αλλά λίγο δυσκολο γιατι τρώγοντας ανοιγει η όρεξη. Δηλαδή τον ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ τον θέλεις μόνο για το teac ή θα ακούς και ψηφιακά αρχεια απο κομπιουτερ, φλασακια και διαδίκτυο. Αν παραμείνεις στο πρωτο τα πράγματα είναι απλά γιατί μιλάμε για την στανταρ αναλυση του red book οπότε δεν σε ενδιαφέρουν υψηλές αναλύσεις και dsd. Βρες ένα nos στα χρηματα που διαθετεις (υπάρχουν και πολύ καλά ελληνικα) και εισαι ευτυχισμένος. Το προβλημα ειναι αν απαντησεις οτι θελεις το δευτερο τοτε θα έλεγα πρωτα να εξοπλιστεις με κουραγιο και υπομονή και μεγειά την καινούρια σου ενασχόλιση.
Κατα δεύτερον αφου ερθεις στον ψηφιακό κόσμο ξέχνα το εγω ειμαι αναλογικος ή ψηφιακός και τα δύο μουσική παίζουν και ανάλογα με τα λεφτα που ζητανε οφείλουν να παιζουν σωστα, οσα δεν παιζουν σωστα δεν τους φταίει η τεχνολογια αλλά η υλοποίηση. Πρόσεξε με μιλάω για σωστή αναπαραγωγή και οχι οτι αρεσει σε μενα ή στον άλλον.
Τοτε λοιπον δανείσου απο κάποιο μαγαζί ή φίλο σου μια συσκευή και αρχισε να ακους και σιγα σιγα θα φτασεις να διαλέξεις τι θα αγοράσεις.
Είσαι εμπειρος ακροατής, απο όσο καταλαβαινω απο την παρουσια σου εδω, οπότε θα ήταν λάθος σου να βασιστείς τι θα σου προτεινουν οι άλλοι, απλά γιατί εσυ ξερεις τι θελεις.......................ΙΜΗΟ
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΌ ΚΞΟΥΡΑΓΙΟ.
 
Re: Απάντηση: Dac vs VRDS 7

Το θέλω αποκλειστικά για το teac οπότε μάλλον θα ακολουθήσω την συμβουλή για nos. Δεν λεω οχι ουτε σε Ελληνικά ουτε σε αλλα Diy, αρκει βεβαια να παίζουν σωστα. Απο Ελληνικά πια υπαρχουν?
 
Re: Απάντηση: Dac vs VRDS 7

Το θέλω αποκλειστικά για το teac οπότε μάλλον θα ακολουθήσω την συμβουλή για nos. Δεν λεω οχι ουτε σε Ελληνικά ουτε σε αλλα Diy, αρκει βεβαια να παίζουν σωστα. Απο Ελληνικά πια υπαρχουν?

Αν θέλεις να παίζει σωστά, εξ' ορισμού ξεχνάς τα NOS.

Αν θέλεις απλά να σου αρέσει, τα δοκιμάζεις και κρίνεις..
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί βρίσκετε "αναλογικά" τα NOS. Έχουν ανάγκη από απότομα χαμηλοπερατά φίλτρα στην έξοδο που είναι ό,τι χειρότερο για τη φασική συμπεριφορά των υψηλών συχνοτήτων. Καλύτερα ένα upsampling στο θεό να ξεφορτωθούμε όσο γίνεται το αναλογικό φίλτρο και ακόμα καλύτερα ένα apodising ψηφιακό για να γλυτώσουμε το pre-ringing που είναι το εγγενές πρόβλημα των DAC.

Εγώ δεν πιστεύω ότι αυτές η λύσεις θα είναι καλύτερες από το VRDS. Διαφορετικές, αλλά όχι καλύτερες.
 
τα βρίσκουμε "αναλογικά", γιατί μάλλον ακούγονται πιο κοντά στον αναλογικό ήχο,

τώρα αν είναι καλύτερα ή όχι, δεν θα διαφωνήσω με κανέναν,

είναι καλύτερο ένα πικάπ ή ένα dac στα ίδια λεφτά;
ένας λαμπάτος ή ένας ss ενισχυτής;
ένα ηχείο κόρνας ή όχι;

όλα τα παραπάνω ακούγονται πολύ διαφορετικά μεταξύ τους από ότι τα OS / NOS Dacs μεταξύ τους
 
Ρητορικά ερωτήματα
Στα ίδια χρήματα υπάρχουν πικάπ που ακούγονται καλύτερα από ντάκ και αντίστροφα
Το ίδιο ισχύει και για τους ενισχυτές.
Μην ξεχνάμε βέβαια ότι όλα ανάγονται στη σφαίρα της υποκειμενικότητας,σε άλλον αρέσουν οι ξανθές και σε άλλους οι μελαχρινές.Αυτό δεν σημαίνει ότι η μία εκ των δύο είναι άσχημη
 
Πιστεύω πριν πάρω οτιδήποτε πρέπει να ακουσω ενα ντακ στο συστημα μου με το teac, σιγουρα θα βοηθήσει πολυ στο αν πρεπει να παρω η οχι... Εξάλλου αν οι διαφορές δεν ειναι τοσο μεγάλες καλύτερα να δώσω αυτα τα λεφτά σε μια κεφαλή πχ
 
Και πολυ καλα θα κανεις,χωρις ακρόαση οτι κι αν λέμε ειναι απλώς ενδεικτικά όσον αφορά το αποτέλεσμα.
 
Εχοντας " πάιξει " επισταμένα με τα τσιπάκια της AKM , και σετάροντας το για λειτουργεία εξωτερικού φίλτρου , που σημαίνει πρακτικά λειτοργεία ΝΟS , το αποτελέσμα δεν ειναι αποδεκτό με την καμία .. ίσως τα υψίσυχνα σκουπίδια να ειναι κατα περίπτωση πολλα ντιμπί πάνω και απο το ίδιο το πρόγραμα . πέραν τούτου ,, αυτο ο καταραμένος μεταλικός τόνος στα μεσουψηλά ειναι σφραγίδα εντέλει όλων των AKM που σε συνδυασμό με το μπανάλ γενικό χαρακτήρα τους ( προβλέψιμο αποτέλεσμα σε κάθε πρόγραμα χωρίς καμμιά εκπληξη ,, κατι σαν μπλοκμπάστερ β μουβι ) , ανεπιφύλαχτα συνίστώ για μικρομεσαια συστήματα που είναι και ό στόχος εντέλει σε τέτοιες σειρές , τσιπσετ απο την texas instr. κάργα μελωδικές μεσαίες και αρκετά πιό ευχάριστα ακρα απο τους Ιάπωνες ... και σε τιμές κάτω απο 400-500 ευρά .. δλδ θα πάιξουν μια αρκετά καλα ,, αλλα και αθτά για σύστημα αξιώσεων ,, θέλουν χρήμα στην σχεδίαση ,, κκαι χρήμα με ουρά ...
 
Πάντως με το 503 κατευθείαν στον bryston να σπρώχνει τα pmc fb1i (siltech spx20 στο teac, analysis plus solo crystal oval απο teac σε τελικο, furutech fp 314 στον bryston και nordost heimdall ηχειων) δε μου βγάζει κάποια σκληραδα. Ίσως περισσότερο γλυκοηχο και laid back απο όσο θα θελα να είναι το συστημα. Για τον μπαναλ προβλέψιμο χαρακτήρα δεν καταλαβαίνω τι εννοεις. Δηλαδή άλλα τσιπακια κρύβουν "εκπλήξεις;"
 
Για μεταλικό τόνο μίλησα , όχι για σκληράδα , για το μπανάλ χαρακτήρα ,, τώρα ,,, δεν διακρίνεται ρε παιδάκι μου κάπου ,, δεν έχει μια ροπή να σε ξεσηκώσει ,, τα texas ασ πούμε θα βρεθεί πρόγραμα με κιθάρα που θα σε ξεσηκώσει ,, τα sabre θα ξεσκαλίσουν λεμπομέρεια απο προγράματα που σε κάνει και μένεις ,, τα AKM ακόμα δεν μου κάνουν κάτι ... ιδίως σε φτηνοκατασκεύες με τυράζ μίριων ,,
 
Ναι αυτό είναι γεγονος. To wow factor ειναι υπο αμφισβήτηση. Απο την αλλη απο σαύρα έχω πάρει άσχημη σκληραδα και απο bb χροιές ακόμη πιο "αφυσικες" αποτι απο το akm.
Θέμα υλοποίησης;
 
Αν το κάθε dac ήταν θέμα τσιπ...Τότε πολύ απλά θα πηγαίναμε στους κινέζους για να τελειώνει το πράγμα ...Που αμφιβάλω αν και αυτά που βάζουν είναι γνήσια μιας και ΕΧΟΥΝΕ κακό παρελθόν με τους πυκνωτές .

Είναι καθαρά θέμα υλοποίησης ...
1)πλακέτας .
2)τροφοδοσίας και μετασχηματιστών .
3)ρολόι πολύ βασικό .
4)υλοποίηση αναλογικού .
5)Το κερασάκι στην τούρτα θέμα λογισμικού ιδιαίτερα αν παίζουμε με win.

Από εκεί και πέρα ο κάθε κατασκευαστής ανάλογα με την τεχνογνωσία που έχει μπορεί και προσαρμόζει τον ήχο ...Που έχει να κάνει όμως και με το γενικό ματσαρισμα της αλυσίδας του ηχοσυστήματος μας,περί ορέξεως ...

Όμως θεωρώ οτι θα πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες κατά την ακρόαση για να μπορούμε να αξιολογούμε σωστά που έχει να κάνει καθαρά με τις αφύσικες χροιές αλλά και τις λεπτομέρειες που έχει μια συγκεκριμένη ηχογράφηση .

Πχ...Το I will remember των Toto για μένα κομμάτι αναφοράς με πολλά ακουστικά όργανα που δείχνει τα όρια των ηχείων ,ενισχυτικών και πηγών ...Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσες λεπτομέρειες κρύβει η συγκεκριμένη ηχογράφηση .

Από εκεί και πέρα πας στην επόμενη ,ανακαλύπτεις και συγκρίνεις ...