Re: Απάντηση: Re: David Wilson
Mr Wilson's marketing manager...
Κακαλιός Στέργιος said:εντ χου ιμπλάηντ δατ μάι φρεντ? :grandpa:
Mr Wilson's marketing manager...
Κακαλιός Στέργιος said:εντ χου ιμπλάηντ δατ μάι φρεντ? :grandpa:
Costas Coyias said:Λοιπόν, μιας και ο τίτλος του θέματος είναι το όνομα του κ. Wilson, αλλά και επειδή ο συντάκτης του εναρκτηρίου μηνύματος, ο Πέτρος ο Μακρής, ερωτά περί του αντικρίσματος της τιμής των δημιουργιών του κ. Wilson, ας επιχειρήσω μια ανακεφαλαίωση.
Με βάση όσα παραθέτει ο Πέτρος στο 1ο μήνυμα, ο κ. Wilson έχει στο ενεργητικό του 24ετή παρουσία στο χώρο του hi-fi, μέσα στην πορεία της οποίας έχει να επιδείξει –αν μή τι άλλο- μια πολύ επιτυχημένη οικονομική διαδρομή. Βεβαίως, αυτό δεν έγινε στην τύχη, καθώς οι δημιουργίες του δεν είναι διόλου κακές –απεναντίας μάλιστα. Ανεξαρτήτως του μυστικού της επιτυχίας του, γεγονός είναι ότι η ενασχόληση του κ. Wilson με το συγκεκριμένο αντικείμενο τον αντάμειψε πλουσιοπάροχα. Ίσως αυτό να οφείλεται στις υψηλής ποιότητας καμπίνες που κατασκευάζει, οι οποίες διαθέτουν κορυφαίο φινίρισμα, σε συνδυασμό με την υπέρ υψηλή κατηγορία τιμής, στην οποία ο ίδιος προσωπικά τοποθετεί τα προϊόντα του. Η συγκεκριμένη τακτική δεν είναι καινούργια, το αντίθετο μάλιστα, και εμπεριέχει υψηλό επιχειρηματικό κίνδυνο, αλλά εάν επιτύχει, τότε παρουσιάζει εντυπωσιακά οικονομικά –και άλλα- αποτελέσματα. Εδώ που τα λέμε, το να αγοράσει κανείς τα ηχεία που διαθέτει στο σαλόνι του και ο Wesley Snipes, είναι κάτι σημαντικό για κάποιους, πώς να το κάνουμε…
Αυτό που, εγώ προσωπικά, σαν Κώστας, εγείρω έναντι των δημιουργιών του κ. Wilson, (είδατε ρε; Δημιουργίες τις λέω, ούτε ο Yves Saint Laurent να ήταν…), αυτό λοιπόν που προσάπτω στον κ. Wilson είναι δύο πολύ βασικά πράγματα:
1. Το τιμολογιακό επίπεδο στο οποίο τοποθετεί τα προϊόντα του ο κ. Wilson βρίσκεται τόσο ψηλά, που παρέχει τεράστιο περιθώριο συνεισφοράς, οπότε στην ίδια τιμή, ή και σε ακόμα υψηλότερη αν θέλετε, τουλάχιστον τα ακριβά μοντέλα του θα έπρεπε να είναι ενεργά. Ε-ΝΕΡ-ΓΑ. Σε τόσο ηψηλή κατηγορία τιμής, οι απαιτήσεις του πελάτη πρέπει να είναι οι μέγιστες, και υπʼ αυτό το πρίσμα μιλάω. Όταν οι τιμή των ηχείων που καλείται να αγοράσει κάποιος είναι πενταψήφια ή εξαψήφια σε ευρώ, τότε αυτός ο κάποιος απαιτεί το καλύτερο. Και το καλύτερο είναι το ενεργό, και ποτέ το παθητικό ηχείο. Τελεία και παύλα.
2. Όλα αυτά τα χρόνια, επιτυγχάνοντας ο κ. Wilson αυτά τα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα, δεν του πέρασε ποτέ, ΠΟΤΕ, από το νου, να καθίσει κάτω και να κατασκευάσει ένα μεγάφωνο, (εάν σφάλλω, παρακαλώ διορθώστε με). Δεν λέω να καθετοποιήσει ολόκληρη τη γκάμα του, μιλάω για έστω ΕΝΑ μεγάφωνο. Ένα τουίτερ ρε παιδί μου, που είναι και πιο εύκολη υπόθεση, σε σχέση με τους κώνους. Πάντοτε προτιμούσε να παίρνει ΕΤΟΙΜΑ τα μεγάφωνα ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, και να τα δίνει στην αγορά σε περισπούδαστο περιτύλιγμα, και έναντι αδροτάτου τιμήματος. Ίσως επειδή αυτό είναι το μόνο που ξέρει να κάνει καλά.
Αυτά περί της έρευνας και εξέλιξης που κάνει ο κ. Wilson, και επί της οποίας σχολιάζων, στενοχώρησα τον Παναγιώτη, και αυτό είναι το μόνο που με στενοχώρησε…
Τελικά τα Wilson αξίζουν τα λεφτά τους;
Ο καθένας ας απαντήσει στον καθρέπτη. Itʼ s a free country, (I think)…
Έκτωρ Κατσίκης said:Τα ηχεία του σε "γήινους" χώρους μετράνε όπως τα υπόλοιπα σε ανηχοϊκούς.
Κάτι είναι κι αυτό...
..Costas Coyias said:1. Το τιμολογιακό επίπεδο στο οποίο τοποθετεί τα προϊόντα του ο κ. Wilson βρίσκεται τόσο ψηλά, που παρέχει τεράστιο περιθώριο συνεισφοράς, οπότε στην ίδια τιμή, ή και σε ακόμα υψηλότερη αν θέλετε, τουλάχιστον τα ακριβά μοντέλα του θα έπρεπε να είναι ενεργά. Ε-ΝΕΡ-ΓΑ. Σε τόσο ηψηλή κατηγορία τιμής, οι απαιτήσεις του πελάτη πρέπει να είναι οι μέγιστες, και υπ’ αυτό το πρίσμα μιλάω. Όταν οι τιμή των ηχείων που καλείται να αγοράσει κάποιος είναι πενταψήφια ή εξαψήφια σε ευρώ, τότε αυτός ο κάποιος απαιτεί το καλύτερο. Και το καλύτερο είναι το ενεργό, και ποτέ το παθητικό ηχείο. Τελεία και παύλα. Αν τα Wilson ηταν ενεργα, θα επρεπε οι High End πελατες του να βαλουν τα πανακριβα monoblock των 68 κιλων στο κ..ο τους. Ασε που οι αμερικανοι εχουν κολλημα με το μεγεθος και θελουν να βλεπουν γεματο rack με τεραστια βαρια μηχανηματα. Τα ενεργα σαν σχεδιαση υπερτερουν των παθητικων, ηχητικα ερχομαστε στην κολοκυθοπιτα.
Costas Coyias said:Σε τόσο ηψηλή κατηγορία τιμής, οι απαιτήσεις του πελάτη πρέπει να είναι οι μέγιστες, και υπʼ αυτό το πρίσμα μιλάω. Όταν οι τιμή των ηχείων που καλείται να αγοράσει κάποιος είναι πενταψήφια ή εξαψήφια σε ευρώ, τότε αυτός ο κάποιος απαιτεί το καλύτερο. Και το καλύτερο είναι το ενεργό, και ποτέ το παθητικό ηχείο. Τελεία και παύλα.
Η ATC δεν ασχολειται με το High End...:bang:Κακαλιός Στέργιος said:kostas p@
κάλλιστα θα μπορούσε να βγάζει το ίδιο ηχείο σε δυο εκδόσεις, όπως κάνει η ATC.
Κακαλιός Στέργιος said:Και ακόμα δε μου έχει εξηγήσει κάποιος γιατί τα ενεργά υπερτερούν των παθητικών πάντα.
Γιατί ρε παλουκάρια?
Ας μάθουμε και κάτι μέσα από την αντιπαράθεση.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ said:Τα Witt τα 2 που είχε ο Κορακάκης ήταν εκπληκτικά ηχεία. Από τα καλύτερα που έχω ακούσει.
Έκτωρ Κατσίκης said:Τί πα να πεί ακριβό;
Στη Hi-End γράφουμε...
Costas Coyias said:Καλά ρε παλουκάρι. Κλικαρε και ρηντ κάρεφουλλυ.
Κλικ
Κλοκ
Κλακ
Αν βαριέσαι να διαβάζεις κατεβατά, νόου πρόμπλεμ. Γύρνα την υδρόγειο με κλειστά μάτια, σταμάτα την με το δάκτυλο, και δες πού την ακούμπησες. Αν βρήκες θάλασσα, επανάλαβε. Αν βρήκες στεριά, πήγαινε στο σημείο που ακούμπησες και ρώτα πού είναι η πλησιέστερη πολυτεχνική σχολή. Πήγαινε εκεί μπες μέσα και ρώτα οποιονδήποτε για τα ενεργά ηχεία. ΡΩΤΑ τους! :smile:
valhala said:πάμε να δούμε πως παίζει και αν αξίζει τα χρήματά του (που σε τελική δεν μας ενδιαφέρει κιόλας, ο ήχος μας ενδιαφέρει)...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.